Ben op de hoogte van haar aanwezigheid iig, en lurk/post ook meequote:Op donderdag 2 februari 2006 01:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Op het andere topic wordt gepost door ene Tann, die zeer waarschijnlijk de echte Tanje is. Hebben jullie deze -mogelijke- roddel al gelezen ?
Tanja - deel 11
Nee, die is al aardig bezopenquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:08 schreef BONG4002 het volgende:
Haha
Ferry "die is ook niet helemaal fris hoor John"
Doelt op Harrie
Hoi hoi Dizzyquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:07 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
je moet toch wat als je alleen bij het eten drinkt![]()
![]()
Dat is nog heel zachtjes uitgedruktquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, die is al aardig bezopen
Ik dus nietquote:
Ik hoorde zoiets van de week ja, maar het maakt me echt niet uit , laat ik alles netjes houden.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Op het andere topic wordt gepost door ene Tann, die zeer waarschijnlijk de echte Tanje is. Hebben jullie deze -mogelijke- roddel al gelezen ?
Tanja - deel 11
Ik was er al steeds maar een beetje in de lurk en cap standquote:
WBquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lijkt erop, dat hij last gaat krijgen van z'n wijntje.
- BEW
Nouja, dan een BEW voor de post-standquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:13 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ik was er al steeds maar een beetje in de lurk en cap stand![]()
Zoals WP al zei mooie avatar inderdaadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |