Hahaquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
Iemand voelt zich thuis![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
Iemand voelt zich thuis![]()
[afbeelding]
Ik wachtte al evenquote:
erin
Omdat er een kutregie zit?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:56 schreef SuperMOM het volgende:
Waarom oh waaromheb ik 3 streams op Bart en die saaie gast en 1 stream doet het niet?![]()
Vind je 't gek. Hij heeft een jetlag en heeft toch behoorlijk mee gewerkt vandaag.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:52 schreef Foreverblue het volgende:
Ferri heeft het gehad
[afbeelding]
Absoluut, heb geen geluid maar lijkt me leuk stel.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:57 schreef Foreverblue het volgende:
Wel gezellige hotelgasten vind ik... beter dan snorrowietz toen
Die is natuurlijk moe van de avond. Moest nu toneelspelen EN werken tegelijkquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:53 schreef frizti het volgende:
Ferry vindt het een beetje saai geloof ik.
[afbeelding]
Ja precies... zeg ook niet dat het erg is... viel alleen opquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vind je 't gek. Hij heeft een jetlag en heeft toch behoorlijk mee gewerkt vandaag.
verkeerde serverquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:56 schreef SuperMOM het volgende:
Waarom oh waaromheb ik 3 streams op Bart en die saaie gast en 1 stream doet het niet?![]()
Ja Bart zuigt soms wel een beetje uit zijn duim, tenminste dat gevoel heb ik wel eensquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:49 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Je weet dat Bart voor de fun wel meer sprookjes vertelt![]()
1 voordeel heeft die dan. Bij dementie blijven de dingen uit het verleden meestal het beste hangen, dus heeft hij meerdere verhalen om te vertellenquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:00 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja Bart zuigt soms wel een beetje uit zijn duim, tenminste dat gevoel heb ik wel eens
hij heeft al zoveel meegemaakt!!!! pft dat ik wel eens denk goffer hoe moet het dalijk als
je een jaar of 60 bent dan loopt dan je hoofd over![]()
Arme zusters in dat bejaardentehuis danquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:02 schreef M-en-A het volgende:
[..]
1 voordeel heeft die dan. Bij dementie blijven de dingen uit het verleden meestal het beste hangen, dus heeft hij meerdere verhalen om te vertellen![]()
Whahahahaquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:02 schreef M-en-A het volgende:
[..]
1 voordeel heeft die dan. Bij dementie blijven de dingen uit het verleden meestal het beste hangen, dus heeft hij meerdere verhalen om te vertellen![]()
Hij heet toch niet haagse Harryquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:03 schreef SuperMOM het volgende:
Wat een kletskous die Harry (?)Aah, Bart betrekt zijn vrouw erbij
Viool kijkt een beetje weemoedig.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:06 schreef Foreverblue het volgende:
Voor de afwisseling dan maar...
[afbeelding]
Viool wil de regisseur gaan vertellen wat ie moet doen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:06 schreef Foreverblue het volgende:
Voor de afwisseling dan maar...
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |