Thnx voor de info. Slaap lekker essiequote:Op woensdag 1 februari 2006 23:38 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ff snel nog en dan ga ik lekker in bad en naar bed.Harry vertelde over iemand die gas gaf en over iemands benen heen reed.Ik kon er niet echt een heel verhaal uit halen,was een beetje vaag.
Slaap lekker allemaal
![]()
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:38 schreef BONG4002 het volgende:
Die vrouw zegt net (die blijft slapen) dat ze lege streams zag met de dartavond, dus ook streamlock, hopelijk leert de regie een lesje daardoor![]()
Barra's kan je op verschillende manieren maken.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:38 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ooh? Ik ken ze niet beter als vegetarisch, plat met af en toe een gat erin (donut) maar vaak ook niet. Denk ook dat Monique die bedoelt want die eet toch geen vlees??
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:39 schreef Foreverblue het volgende:
En wie me nog 1 keer een geile sexbeer noemt geef ik met de zweep![]()
[afbeelding]
Kun jij koken dan?quote:
Ja... die vrouw wist helemaal niet dat het ook live via internet werd uitgezonden nuquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:39 schreef White_Pearl het volgende:
Die mensen die nu met Bart zitten te praten blijven die slapen?
Slaap lekker Essiequote:Op woensdag 1 februari 2006 23:38 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ff snel nog en dan ga ik lekker in bad en naar bed.Harry vertelde over iemand die gas gaf en over iemands benen heen reed.Ik kon er niet echt een heel verhaal uit halen,was een beetje vaag.
Slaap lekker allemaal
![]()
Zit ze niet op te naaien bij de regie, straks hebben we weer streamlocksquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:38 schreef BONG4002 het volgende:
Die vrouw zegt net (die blijft slapen) dat ze lege streams zag met de dartavond, dus ook streamlock, hopelijk leert de regie een lesje daardoor![]()
Wij begrijpen elkaar welquote:
Of nog erger... tuinstreamsquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:41 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Zit ze niet op te naaien bij de regie, straks hebben we weer streamlocks![]()
Beertjesvoerquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:41 schreef lovebear het volgende:
[..]
Tuurlijk kan ik koken.
Anders komt er geen voer op tafel![]()
Een beertje dat kan kokenquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:41 schreef lovebear het volgende:
[..]
Tuurlijk kan ik koken.
Anders komt er geen voer op tafel![]()
Whahahaquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja... die vrouw wist helemaal niet dat het ook live via internet werd uitgezonden nu![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja... die vrouw wist helemaal niet dat het ook live via internet werd uitgezonden nu![]()
Ik zie de "slotjes" al komenquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:41 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Zit ze niet op te naaien bij de regie, straks hebben we weer streamlocks![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:39 schreef Foreverblue het volgende:
En wie me nog 1 keer een geile sexbeer noemt geef ik met de zweep![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:39 schreef White_Pearl het volgende:
Die mensen die nu met Bart zitten te praten blijven die slapen?
Denk dat ze er nu niet meer zo gemakkelijk zitquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:42 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Whahahadat is wel apart, nja dan weet ze het nu
![]()
zouden ze zo slim zijnquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zie de "slotjes" al komen![]()
Maar die zullen ook wel begrijpen dat ik ze een beetje zit te plagen natuurlijk
Wel een leuke verrassingquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:42 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
verrassingsactie van haar man. Die had na het darten met Mieke de Boer al aangegeven dat hij wilde blijven slapen en vanmiddag aan de telefoon met Bart bevestigd dat hij zou komen
Nee misschien niet, maar misschien denkt ze ook wel wat leuk!quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Denk dat ze er nu niet meer zo gemakkelijk zit
Het scheelt, ze zegt net tegen Bart dat haar man 35 is en zij 31. Dus nog jong genoeg om de klap achteraf te kunnen verwerkenquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:44 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Wel een leuke verrassingmaar de vraag is of zij het net zo leuk vind als hij
![]()
Ik ben beertje lovebear... beertje dat kan koken... tra la la la (beertje Golargol)quote:
Als ze hier langskomt wel jaquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:45 schreef Foreverblue het volgende:
Wat zal die vrouw opkijken als ze morgenavond weer inlogt op internet en haar eigen koppie ziet
[afbeelding]
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:46 schreef lovebear het volgende:
[..]
Morgen maar naar de Snack in mn etens pauze
Die ken ikquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ben beertje lovebear... beertje dat kan koken... tra la la la (beertje Golargol)
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ben beertje lovebear... beertje dat kan koken... tra la la la (beertje Golargol Cholesterol)
Kan niet zelf koken zit tot morgen laat op mn werkquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:47 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
geen fastfood, gewoon zelf maken morgenavond
![]()
Uit mijn jeugd... maar zal ondertussen al vaak genoeg herhaald zijnquote:
Je weet dat Bart voor de fun wel meer sprookjes verteltquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:45 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Nee misschien niet, maar misschien denkt ze ook wel wat leuk!en de camera's in de
slaapkamer staan uit dus ze hoeft niks te vrezen![]()
In mijn tijd wel jaquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Uit mijn jeugd... maar zal ondertussen al vaak genoeg herhaald zijn
laat je vriendjelief toch lekker kokenquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:48 schreef lovebear het volgende:
[..]
Kan niet zelf koken zit tot morgen laat op mn werk![]()
Die moet voor zichzelf koken ik benner nietquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:51 schreef M-en-A het volgende:
[..]
laat je vriendjelief toch lekker koken![]()
Of een magnetron maatlijd, is ook lekkerquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:52 schreef lovebear het volgende:
[..]
Die moet voor zichzelf koken ik benner niet![]()
denk wel dat ik weet wat die koken gaat danquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:52 schreef lovebear het volgende:
[..]
Die moet voor zichzelf koken ik benner niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |