Die zitten onder de handoek natuurlijk, kan prima blindtypen hoorquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:27 schreef frizti het volgende:
[..]
Knap dat je dan nog een beetje goed kunt typen, schatje...
Hmm, ik dacht dat mijn moeder altijd zei: handjes boven de dekens.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:27 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Die zitten onder de handoek natuurlijk, kan prima blindtypen hoor![]()
nu is het handjes boven de handoekquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:28 schreef frizti het volgende:
[..]
Hmm, ik dacht dat mijn moeder altijd zei: handjes boven de dekens.
Barra'squote:Op woensdag 1 februari 2006 23:27 schreef SuperMOM het volgende:
Viool weet niet wat barra's zijn??
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:29 schreef lovebear het volgende:
[..]
nu is het handjes boven de handoek![]()
Ik ken het ook nietquote:
Echt waar, tjees wat een zeur zegquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Anita vond het om half 11 al genoeg en wilde dat het zou stoppen![]()
Barra's zijn lekker duurt alleen heel lang om het te maken.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ken het ook nietWat zijn het precies? T zag er wel erg lekker uit
Wat gezelligquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:31 schreef M-en-A het volgende:
![]()
allemaal.
![]()
![]()
Ik stop met SV voor dit moment en kom hier is kijken![]()
Hoi Aquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:31 schreef M-en-A het volgende:
![]()
allemaal.
![]()
![]()
Hai Aquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:31 schreef M-en-A het volgende:
![]()
allemaal.
![]()
![]()
Altijd gezellig... wees welkom M en Aquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:31 schreef M-en-A het volgende:
![]()
allemaal.
![]()
![]()
Ja pikte ik ook al opquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:32 schreef M-en-A het volgende:
ff ontopic dan. ik hoor bart net iets zeggen over een ambulance die er bij is. En iets over in de tepel knijpen.
maisbrood en daar zit gekruid vlees in(meestal lams, maar ook in de versies met kip en garnalen te krijgen) met pittige saus.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ken het ook nietWat zijn het precies? T zag er wel erg lekker uit
Ik denk het. Is ook niet goed als we horen dat er voor sluitingstijd van de garage al ongeregeldheden zijn na afloop van een gezellige avondquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja pikte ik ook al op
Regie is zeer streng, soms gaat het geluid weg dus zal wel iets zijn wat we niet echt mogen weten
Vegetarischquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:33 schreef SuperMOM het volgende:
hoi M-en-A![]()
En Braa's...euhm tsja...is een surinaamse snack vegetarisch weet ik en erg lekker!!!Hoor Monique net zeggen dat er kikkererwten in verwerkt zijn.
MMMMmmmmmquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
maisbrood en daar zit gekruid vlees in(meestal lams, maar ook in de versies met kip en garnalen te krijgen) met pittige saus.![]()
Geef is ff een receptquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:33 schreef SuperMOM het volgende:
hoi M-en-A![]()
En Barra's...euhm tsja...is een surinaamse snack vegetarisch weet ik en erg lekker!!!Hoor Monique net zeggen dat er kikkererwten in verwerkt zijn.
Hoorde Bart net iets zeggen over ziekenwagens die buiten staan. Maar dat kan ook weer overdreven zijn van Bart.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:34 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik denk het. Is ook niet goed als we horen dat er voor sluitingstijd van de garage al ongeregeldheden zijn na afloop van een gezellige avond![]()
Heej goed ideequote:Op woensdag 1 februari 2006 23:33 schreef Inca het volgende:
Heb ff een mailtje verstuurd of ze de recepten ook op internet kunnen zetten want het ziet er altijd smakelijk uit![]()
En die saus doet t m vaakquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
maisbrood en daar zit gekruid vlees in(meestal lams, maar ook in de versies met kip en garnalen te krijgen) met pittige saus.![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vegetarisch
Bij de lokale surinaamse toko en ook in haarlemmerpoort krijg ik toch echt broodjes met vlees erin hoor.
Ff snel nog en dan ga ik lekker in bad en naar bed.Harry vertelde over iemand die gas gaf en over iemands benen heen reed.Ik kon er niet echt een heel verhaal uit halen,was een beetje vaag.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hoorde Bart net iets zeggen over ziekenwagens die buiten staan. Maar dat kan ook weer overdreven zijn van Bart.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vegetarisch
Bij de lokale surinaamse toko en ook in haarlemmerpoort krijg ik toch echt broodjes met vlees erin hoor.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:33 schreef Inca het volgende:
Heb ff een mailtje verstuurd of ze de recepten ook op internet kunnen zetten want het ziet er altijd smakelijk uit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |