Hoi superMOMquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:22 schreef SuperMOM het volgende:
Hoi allemaal!![]()
Gezellig in het huis zeg!!![]()
ben nog ff aan het bijlezen hoor dus tot zo weer
Die is natuurlijk helemaal in zijn elementquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:23 schreef essie05 het volgende:
Laat me raden Viool heeft de kracht zeker niet meer...![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:22 schreef SuperMOM het volgende:
Hoi allemaal!![]()
Wat doet dat groene vlak er steeds tussendoor?quote:
Het is het proberen waard in ieder gevalquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:24 schreef MissJ. het volgende:
Dus jullie vinden dat ik moet proberen ze te sturen.....mmmmm. Ik denk dat ze bij de redactie het wel kunnen waarderen maar of Viool ze ooit zal zien....ik denk het niet.
![]()
Ik denk dat het komt omdat je hardware dingetje (Wat ik net al zei) lager staat ivm het kunnen cappen van de beelden, ik cap niet en heb de boel ook op max staan, en nergens last vanquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:24 schreef Wickedangel het volgende:
Ik vind de beelden ook korrelig hoor. Zal wel weer aan het licht liggen. Maar iig beter dan in dat zaaltje![]()
Maar wel genoeg kracht om met een vlaggetje te zwaaien.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:23 schreef essie05 het volgende:
Laat me raden Viool heeft de kracht zeker niet meer...![]()
Hey SuperMomquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:22 schreef SuperMOM het volgende:
Hoi allemaal!![]()
Wie niet waagt... die niet wintquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:24 schreef MissJ. het volgende:
Dus jullie vinden dat ik moet proberen ze te sturen.....mmmmm. Ik denk dat ze bij de redactie het wel kunnen waarderen maar of Viool ze ooit zal zien....ik denk het niet.
![]()
Hier helemaal nietsquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wat doet dat groene vlak er steeds tussendoor?![]()
Het is het proberen waard, ze kreeg laatst ook een mail over haar Diva gedrag.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:24 schreef MissJ. het volgende:
![]()
Ik bedoelde op die caps net...quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hier helemaal niets
Mss hebben alleen cappers daar last van ivm hardware-versnelling die lager is dan bij de niet cappers
Geen flauw idee. Heb geen verstand van computers.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt omdat je hardware dingetje (Wat ik net al zei) lager staat ivm het kunnen cappen van de beelden, ik cap niet en heb de boel ook op max staan, en nergens last van
Geen idee, ik dacht eigenlijk dat iedereen het had, maar blijkbaar niet.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wat doet dat groene vlak er steeds tussendoor?![]()
Dat zal wel ergens met die "versnelling" te maken hebben, dat je dan sneller kans hebt dat het groen wordt ofzoquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik bedoelde op die caps net...
Hey Lieverdquote:
Hij is op alle standen van de versnelling groenquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat zal wel ergens met die "versnelling" te maken hebben, dat je dan sneller kans hebt dat het groen wordt ofzo
Dat kan ja. Heb ik nooit last van hier... goed snelle videokaartquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat zal wel ergens met die "versnelling" te maken hebben, dat je dan sneller kans hebt dat het groen wordt ofzo
Sorry schat... heb ik dan gemistquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:28 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hey Lieverd![]()
![]()
![]()
Had je net toch ook gedag gezegt in t vorige topic of word ik nou gek![]()
2X is ook heel leuk![]()
En het was net zo gezelligggggggquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:29 schreef BONG4002 het volgende:
Avond is bijna voorbij, dus ik denk dat de boel om 23:20 opligt
Probeer anders eens andere streamadressen (dus als je Garnier gebruikt, probeer dan een andere etc.)quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij is op alle standen van de versnelling groen![]()
Ik heb een ATI, die is toch ook niet slecht.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat kan ja. Heb ik nooit last van hier... goed snelle videokaart
Holt's oordeel zal geschiede zo blijktquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En het was net zo gezelliggggggg![]()
\quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Sorry schat... heb ik dan gemist![]()
Kan niet vaak genoeg zijn toch?![]()
![]()
![]()
Dat kan ook ja. Ik heb er niet zoveel verstand van. Hier doen de caps het prima op 1 tandje minder bij hardwareversnelling.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb een ATI, die is toch ook niet slecht.
Ik denk het met een of andere vage codec te maken heeft.
quote:
We zullen de streams angstvallig in de gaten houden missquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:31 schreef MissJ. het volgende:
Gestuurd. Mocht het genoemd worden op de streams vertel het me dan alsjeblieft als ik er op dat moment niet ben. Maar ik heb er een hard hoofd in, alhoewel ik erbij heb gezegd dat ze het met een knipoog moeten nemen.![]()
Er wordt zeer zwaar en streng gecontroleerd door de redactie maar hopelijk zien ze ook de humor er van in en sturen ze het door aan Holtquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:31 schreef MissJ. het volgende:
Gestuurd. Mocht het genoemd worden op de streams vertel het me dan alsjeblieft als ik er op dat moment niet ben. Maar ik heb er een hard hoofd in, alhoewel ik erbij heb gezegd dat ze het met een knipoog moeten nemen.![]()
Ik hou het in de gaten. Als de redactie een beetje humor heeft dan sturen ze dit wel door hoorquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:31 schreef MissJ. het volgende:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:32 schreef Talitha het volgende:
Drukke dag geweest, dus ik ga slapen.
Weltrusten iedereen![]()
![]()
Gmtaquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:32 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik hou het in de gaten. Als de redactie een beetje humor heeft dan sturen ze dit wel door hoor![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:31 schreef MissJ. het volgende:
Slaap lekker Talithaquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:32 schreef Talitha het volgende:
Weltrusten iedereen![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:32 schreef Talitha het volgende:
Weltrusten iedereen![]()
![]()
Jajaquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:34 schreef cuall het volgende:
hebben ze vannacht gasten voor de hotelkamer?
Of ze moet aan de Prozac.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:33 schreef essie05 het volgende:
[..]
Je hebt het echt gedaan, ik hoop echt dat het erdoor komt,dit mag ze niet missen haalt haar meteen uit haar depressie
![]()
yep, werd tijd ookquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:34 schreef cuall het volgende:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:32 schreef Talitha het volgende:
Weltrusten iedereen![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:34 schreef cuall het volgende:
Dat lijkt me het minst erge scenario voor haar dan.Voor ons is het mooiste scenario dat ze gillend haar koffers pakt en Peter belt om haar weer naar Wolfje te brengen.quote:
\quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:36 schreef BONG4002 het volgende:
Anita moppert dat het eigenlijk al lang afgelopen zou moeten zijn
Van mij mag ze blijven, hoe gek ze ook is.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:37 schreef essie05 het volgende:
[..]
Dat lijkt me het minst erge scenario voor haar dan.Voor ons is het mooiste scenario dat ze gillend haar koffers pakt en Peter belt om haar weer naar Wolfje te brengen.
Bevel van Viool.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:38 schreef Mabelle het volgende:
[..]
\
Anita heeft dan ook geen verstand van feestwat een saaie doos ... het is half 11
Nah... zoenen met droge lippen is nog ergerquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:37 schreef Wickedangel het volgende:
Ferri is een mietje, met z'n Labello![]()
[afbeelding]
Oei, glad ijs
Ze is chagerijnig denk ikquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:38 schreef Mabelle het volgende:
[..]
\
Anita heeft dan ook geen verstand van feestwat een saaie doos ... het is half 11
Ik heb vanmorgen mijn AVATAR gemaild, ben ook wel benieuwd of ze die te zien krijgtquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Er wordt zeer zwaar en streng gecontroleerd door de redactie maar hopelijk zien ze ook de humor er van in en sturen ze het door aan Holt
Als ik iets verneem laat ik dat weten hier
het blijft een ijdele acteur he!!! (zou alleen al om die reden wat aan dat haar moeten doen)quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:37 schreef Wickedangel het volgende:
Ferri is een mietje, met z'n Labello![]()
[afbeelding]
Oei, glad ijs
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:40 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen mijn AVATAR gemaild, ben ook wel benieuwd of ze die te zien krijgt![]()
Hoho... Joost is al wezen slapenquote:
En werd niet uitgezonden, net als de lunch van afgelopen zaterdag met de BB5'ersquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hoho... Joost is al wezen slapen
Oja, verrek. Dat was ik al vergetenquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hoho... Joost is al wezen slapen
ja dat vind ik heeeeeeeel erg gek. Schandalig zelfs. Ze laten alle bigbrother fans vallen op deze manierquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En werd niet uitgezonden, net als de lunch van afgelopen zaterdag met de BB5'ers
dat wijf is gek,ze zet haar eigen handtekening op die cdquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:45 schreef elskreeft het volgende:
3 x 15 = 50 bij viola
Was ook net lekker op dreef. Stoppen ze ermeequote:Op woensdag 1 februari 2006 22:45 schreef SuperMOM het volgende:
Tsssss bog 1 drankje??!!! Zit ik helemaal klaar voor met mijn roseetje![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:35 schreef essie05 het volgende:
[..]
Harry en zijn vrouw die van niets wist en er niet zo blij mee was.
Psst...heb het gisteren ook verteld aan BB Mennoquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
ja dat vind ik heeeeeeeel erg gek. Schandalig zelfs. Ze laten alle bigbrother fans vallen op deze manier
Maar vooral ook dom vanwege de tegenvallende kijkcijfers.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
ja dat vind ik heeeeeeeel erg gek. Schandalig zelfs. Ze laten alle bigbrother fans vallen op deze manier
Name dropping. Schaamteloosquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Psst...heb het gisteren ook verteld aan BB Menno
En die was ook onaangenaam verrast
Zal wel een bepaalde reden hebben dat het niet mag ofzo, nouja vaag iigquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar vooral ook dom vanwege de tegenvallende kijkcijfers.
Ze had liever gehad dat Harry haar mee uit eten had genomen.Hij had haar natuurlijk verteld dat ze ontbijt op bed zou krijgen van Violaquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:46 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
die is geen holland fan, lachen zeg
![]()
Ja niet zo gek natuurlijk... heeft hij het bb5 cap topic gezien?quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Psst...heb het gisteren ook verteld aan BB Menno
En die was ook onaangenaam verrast
Dat is creatief boekhoudenquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:45 schreef elskreeft het volgende:
3 x 15 = 50 bij viola
Geen idee, hij was er maar even en er werd veel gevraagd dus als ik hem weer zie dan vraag ik het alsnog evenquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja niet zo gek natuurlijk... heeft hij het bb5 cap topic gezien?
Okee.... thxquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Geen idee, hij was er maar even en er werd veel gevraagd dus als ik hem weer zie dan vraag ik het alsnog even
Graag gedaanquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Okee.... thx
Van Menno geloof ik het wel dat die op Fok komt
Whahaha super!quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:40 schreef cuall het volgende:
Ik heb vanmorgen mijn AVATAR gemaild, ben ook wel benieuwd of ze die te zien krijgt![]()
Dat mens heeft echt iets aan haar ogenquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:57 schreef BONG4002 het volgende:
Iemand zegt dat Viola altijd straalt
die heeft iets teveel muntjes ingewisseld vanavondquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:58 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat mens heeft echt iets aan haar ogen![]()
hele avond die stoel warm houdenquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:02 schreef Foreverblue het volgende:
Wat doet de toiletdame bij de voordeur?![]()
[afbeelding]
Nou zit ze zelfs de hotelgast te commanderen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:05 schreef BONG4002 het volgende:
Holt zegt "we gaan zo" dus dat duurt niet lang meer voordat de boel echt doodstil is
Maar dat wordt het dus wélquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou zit ze zelfs de hotelgast te commanderen.
Mot niet gekker worden.![]()
Die wisselt geld vanuit haar BH ..quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:02 schreef Foreverblue het volgende:
Wat doet de toiletdame bij de voordeur?![]()
[afbeelding]
Ze zei vanmiddag tegen Bart, dat ze die mensen die blijven slapen, maar lekker lang op de kamer moeten houden.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou zit ze zelfs de hotelgast te commanderen.
Mot niet gekker worden.![]()
Pareltjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
en dan hebben ze het over chique hotel....zit de hoerenmadam wijdbeens het geld bij de uitgang in d'r bh te stoppen! denk dat Henk Krol zijn tenen krom staan!quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:07 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Die wisselt geld vanuit haar BH ..er bestaat buiten de visboer nog viezer wisselgeld dus.
En dat is het zeker niet neequote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:07 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Die wisselt geld vanuit haar BH ..er bestaat buiten de visboer nog viezer wisselgeld dus.
Heej! lieve Bluequote:Op woensdag 1 februari 2006 23:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Pareltjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe is het zo met je?
En niet alleen van Henk... maar van heel Nederlandquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:09 schreef elskreeft het volgende:
[..]
en dan hebben ze het over chique hotel....zit de hoerenmadam wijdbeens het geld bij de uitgang in d'r bh te stoppen! denk dat Henk Krol zijn tenen krom staan!
Die krijg je alleen maar weg als je haar hard laat werken.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En dat is het zeker niet nee
Maargoed, wie weet neemt ze nog eens een vrijwillige exit
Truste Kreeftjequote:Op woensdag 1 februari 2006 23:14 schreef elskreeft het volgende:
ik ga er vandoor! trusten allen
Terwijl er gasten zijn???quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:14 schreef BONG4002 het volgende:
Chiel wil morgenochtend om 10:00uur een ontbijtvergadering houden, hij zegt daar ook bij dat het hem niet uitmaakt of je daar eventueel in je pyama bijzit
Hey Friztiquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:13 schreef frizti het volgende:
BEW...
Ik zie dat Viool al weer aan de styling begonnen is...
Een Pyama vergaderingquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:14 schreef BONG4002 het volgende:
Chiel wil morgenochtend om 10:00uur een ontbijtvergadering houden, hij zegt daar ook bij dat het hem niet uitmaakt of je daar eventueel in je pyama bijzit
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:11 schreef robster16 het volgende:
Ferry vraagt aan Bonnie terwijl hij paling uitdeelt: "Doe je mee?"
Bonnie: "Nee ik hou niet zo van paling"
Ferry: "Oh, hoezo?"
Bonnie: "Ik hou meer van tongen"
Heb jij ook een beertjespyama?quote:
Best een lekker bekkie hoorquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:16 schreef Wickedangel het volgende:
Voor de fans, en nou heb ik genoeg van 'm.
[afbeelding]
Hahaha, kijk uit dat je niet op je toetsenbord kwijlt, Snappiequote:
handdoek over toetsenbord, werkt vooralsnog afdoende. Maar thanx voor de tipquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha, kijk uit dat je niet op je toetsenbord kwijlt, Snappie
gelukkigquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:16 schreef Wickedangel het volgende:
Voor de fans, en nou heb ik genoeg van 'm.
[afbeelding]
Zo eng ben ik niet hoor, valt reuze meequote:Op woensdag 1 februari 2006 23:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vind je 't ook niet een beetje... eng?![]()
Wat liefquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:19 schreef lovebear het volgende:
[..]
1tje met 3 slapende beertjes aan de voorkant![]()
![]()
Chiel blijft vrijdag of zaterdag daar slapen... of in de buurt.quote:
Nee, regels van Holtquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:24 schreef White_Pearl het volgende:
Wat zijn de gasten vroeg weg zeg vanaaf, nieuwe regels van Chiel zekers.
Anita vond het om half 11 al genoeg en wilde dat het zou stoppenquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:24 schreef White_Pearl het volgende:
Wat zijn de gasten vroeg weg zeg vanaaf, nieuwe regels van Chiel zekers.
Knap dat je dan nog een beetje goed kunt typen, schatje...quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
handdoek over toetsenbord, werkt vooralsnog afdoende. Maar thanx voor de tip![]()
Tot morgen en anders tot eldersquote:
Die zitten onder de handoek natuurlijk, kan prima blindtypen hoorquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:27 schreef frizti het volgende:
[..]
Knap dat je dan nog een beetje goed kunt typen, schatje...
Hmm, ik dacht dat mijn moeder altijd zei: handjes boven de dekens.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:27 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Die zitten onder de handoek natuurlijk, kan prima blindtypen hoor![]()
nu is het handjes boven de handoekquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:28 schreef frizti het volgende:
[..]
Hmm, ik dacht dat mijn moeder altijd zei: handjes boven de dekens.
Barra'squote:Op woensdag 1 februari 2006 23:27 schreef SuperMOM het volgende:
Viool weet niet wat barra's zijn??
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:29 schreef lovebear het volgende:
[..]
nu is het handjes boven de handoek![]()
Ik ken het ook nietquote:
Echt waar, tjees wat een zeur zegquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Anita vond het om half 11 al genoeg en wilde dat het zou stoppen![]()
Barra's zijn lekker duurt alleen heel lang om het te maken.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ken het ook nietWat zijn het precies? T zag er wel erg lekker uit
Wat gezelligquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:31 schreef M-en-A het volgende:
![]()
allemaal.
![]()
![]()
Ik stop met SV voor dit moment en kom hier is kijken![]()
Hoi Aquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:31 schreef M-en-A het volgende:
![]()
allemaal.
![]()
![]()
Hai Aquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:31 schreef M-en-A het volgende:
![]()
allemaal.
![]()
![]()
Altijd gezellig... wees welkom M en Aquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:31 schreef M-en-A het volgende:
![]()
allemaal.
![]()
![]()
Ja pikte ik ook al opquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:32 schreef M-en-A het volgende:
ff ontopic dan. ik hoor bart net iets zeggen over een ambulance die er bij is. En iets over in de tepel knijpen.
maisbrood en daar zit gekruid vlees in(meestal lams, maar ook in de versies met kip en garnalen te krijgen) met pittige saus.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ken het ook nietWat zijn het precies? T zag er wel erg lekker uit
Ik denk het. Is ook niet goed als we horen dat er voor sluitingstijd van de garage al ongeregeldheden zijn na afloop van een gezellige avondquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja pikte ik ook al op
Regie is zeer streng, soms gaat het geluid weg dus zal wel iets zijn wat we niet echt mogen weten
Vegetarischquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:33 schreef SuperMOM het volgende:
hoi M-en-A![]()
En Braa's...euhm tsja...is een surinaamse snack vegetarisch weet ik en erg lekker!!!Hoor Monique net zeggen dat er kikkererwten in verwerkt zijn.
MMMMmmmmmquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
maisbrood en daar zit gekruid vlees in(meestal lams, maar ook in de versies met kip en garnalen te krijgen) met pittige saus.![]()
Geef is ff een receptquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:33 schreef SuperMOM het volgende:
hoi M-en-A![]()
En Barra's...euhm tsja...is een surinaamse snack vegetarisch weet ik en erg lekker!!!Hoor Monique net zeggen dat er kikkererwten in verwerkt zijn.
Hoorde Bart net iets zeggen over ziekenwagens die buiten staan. Maar dat kan ook weer overdreven zijn van Bart.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:34 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik denk het. Is ook niet goed als we horen dat er voor sluitingstijd van de garage al ongeregeldheden zijn na afloop van een gezellige avond![]()
Heej goed ideequote:Op woensdag 1 februari 2006 23:33 schreef Inca het volgende:
Heb ff een mailtje verstuurd of ze de recepten ook op internet kunnen zetten want het ziet er altijd smakelijk uit![]()
En die saus doet t m vaakquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
maisbrood en daar zit gekruid vlees in(meestal lams, maar ook in de versies met kip en garnalen te krijgen) met pittige saus.![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vegetarisch
Bij de lokale surinaamse toko en ook in haarlemmerpoort krijg ik toch echt broodjes met vlees erin hoor.
Ff snel nog en dan ga ik lekker in bad en naar bed.Harry vertelde over iemand die gas gaf en over iemands benen heen reed.Ik kon er niet echt een heel verhaal uit halen,was een beetje vaag.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hoorde Bart net iets zeggen over ziekenwagens die buiten staan. Maar dat kan ook weer overdreven zijn van Bart.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vegetarisch
Bij de lokale surinaamse toko en ook in haarlemmerpoort krijg ik toch echt broodjes met vlees erin hoor.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:33 schreef Inca het volgende:
Heb ff een mailtje verstuurd of ze de recepten ook op internet kunnen zetten want het ziet er altijd smakelijk uit![]()
Thnx voor de info. Slaap lekker essiequote:Op woensdag 1 februari 2006 23:38 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ff snel nog en dan ga ik lekker in bad en naar bed.Harry vertelde over iemand die gas gaf en over iemands benen heen reed.Ik kon er niet echt een heel verhaal uit halen,was een beetje vaag.
Slaap lekker allemaal
![]()
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:38 schreef BONG4002 het volgende:
Die vrouw zegt net (die blijft slapen) dat ze lege streams zag met de dartavond, dus ook streamlock, hopelijk leert de regie een lesje daardoor![]()
Barra's kan je op verschillende manieren maken.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:38 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ooh? Ik ken ze niet beter als vegetarisch, plat met af en toe een gat erin (donut) maar vaak ook niet. Denk ook dat Monique die bedoelt want die eet toch geen vlees??
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:39 schreef Foreverblue het volgende:
En wie me nog 1 keer een geile sexbeer noemt geef ik met de zweep![]()
[afbeelding]
Kun jij koken dan?quote:
Ja... die vrouw wist helemaal niet dat het ook live via internet werd uitgezonden nuquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:39 schreef White_Pearl het volgende:
Die mensen die nu met Bart zitten te praten blijven die slapen?
Slaap lekker Essiequote:Op woensdag 1 februari 2006 23:38 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ff snel nog en dan ga ik lekker in bad en naar bed.Harry vertelde over iemand die gas gaf en over iemands benen heen reed.Ik kon er niet echt een heel verhaal uit halen,was een beetje vaag.
Slaap lekker allemaal
![]()
Zit ze niet op te naaien bij de regie, straks hebben we weer streamlocksquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:38 schreef BONG4002 het volgende:
Die vrouw zegt net (die blijft slapen) dat ze lege streams zag met de dartavond, dus ook streamlock, hopelijk leert de regie een lesje daardoor![]()
Wij begrijpen elkaar welquote:
Of nog erger... tuinstreamsquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:41 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Zit ze niet op te naaien bij de regie, straks hebben we weer streamlocks![]()
Beertjesvoerquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:41 schreef lovebear het volgende:
[..]
Tuurlijk kan ik koken.
Anders komt er geen voer op tafel![]()
Een beertje dat kan kokenquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:41 schreef lovebear het volgende:
[..]
Tuurlijk kan ik koken.
Anders komt er geen voer op tafel![]()
Whahahaquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja... die vrouw wist helemaal niet dat het ook live via internet werd uitgezonden nu![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja... die vrouw wist helemaal niet dat het ook live via internet werd uitgezonden nu![]()
Ik zie de "slotjes" al komenquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:41 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Zit ze niet op te naaien bij de regie, straks hebben we weer streamlocks![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:39 schreef Foreverblue het volgende:
En wie me nog 1 keer een geile sexbeer noemt geef ik met de zweep![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:39 schreef White_Pearl het volgende:
Die mensen die nu met Bart zitten te praten blijven die slapen?
Denk dat ze er nu niet meer zo gemakkelijk zitquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:42 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Whahahadat is wel apart, nja dan weet ze het nu
![]()
zouden ze zo slim zijnquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zie de "slotjes" al komen![]()
Maar die zullen ook wel begrijpen dat ik ze een beetje zit te plagen natuurlijk
Wel een leuke verrassingquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:42 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
verrassingsactie van haar man. Die had na het darten met Mieke de Boer al aangegeven dat hij wilde blijven slapen en vanmiddag aan de telefoon met Bart bevestigd dat hij zou komen
Nee misschien niet, maar misschien denkt ze ook wel wat leuk!quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Denk dat ze er nu niet meer zo gemakkelijk zit
Het scheelt, ze zegt net tegen Bart dat haar man 35 is en zij 31. Dus nog jong genoeg om de klap achteraf te kunnen verwerkenquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:44 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Wel een leuke verrassingmaar de vraag is of zij het net zo leuk vind als hij
![]()
Ik ben beertje lovebear... beertje dat kan koken... tra la la la (beertje Golargol)quote:
Als ze hier langskomt wel jaquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:45 schreef Foreverblue het volgende:
Wat zal die vrouw opkijken als ze morgenavond weer inlogt op internet en haar eigen koppie ziet
[afbeelding]
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:46 schreef lovebear het volgende:
[..]
Morgen maar naar de Snack in mn etens pauze
Die ken ikquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ben beertje lovebear... beertje dat kan koken... tra la la la (beertje Golargol)
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ben beertje lovebear... beertje dat kan koken... tra la la la (beertje Golargol Cholesterol)
Kan niet zelf koken zit tot morgen laat op mn werkquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:47 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
geen fastfood, gewoon zelf maken morgenavond
![]()
Uit mijn jeugd... maar zal ondertussen al vaak genoeg herhaald zijnquote:
Je weet dat Bart voor de fun wel meer sprookjes verteltquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:45 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Nee misschien niet, maar misschien denkt ze ook wel wat leuk!en de camera's in de
slaapkamer staan uit dus ze hoeft niks te vrezen![]()
In mijn tijd wel jaquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Uit mijn jeugd... maar zal ondertussen al vaak genoeg herhaald zijn
laat je vriendjelief toch lekker kokenquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:48 schreef lovebear het volgende:
[..]
Kan niet zelf koken zit tot morgen laat op mn werk![]()
Die moet voor zichzelf koken ik benner nietquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:51 schreef M-en-A het volgende:
[..]
laat je vriendjelief toch lekker koken![]()
Of een magnetron maatlijd, is ook lekkerquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:52 schreef lovebear het volgende:
[..]
Die moet voor zichzelf koken ik benner niet![]()
denk wel dat ik weet wat die koken gaat danquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:52 schreef lovebear het volgende:
[..]
Die moet voor zichzelf koken ik benner niet![]()
Die is natuurlijk moe van de avond. Moest nu toneelspelen EN werken tegelijkquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:53 schreef frizti het volgende:
Ferry vindt het een beetje saai geloof ik.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |