Dat kan ook ja. Ik heb er niet zoveel verstand van. Hier doen de caps het prima op 1 tandje minder bij hardwareversnelling.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb een ATI, die is toch ook niet slecht.
Ik denk het met een of andere vage codec te maken heeft.
quote:
We zullen de streams angstvallig in de gaten houden missquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:31 schreef MissJ. het volgende:
Gestuurd. Mocht het genoemd worden op de streams vertel het me dan alsjeblieft als ik er op dat moment niet ben. Maar ik heb er een hard hoofd in, alhoewel ik erbij heb gezegd dat ze het met een knipoog moeten nemen.![]()
Er wordt zeer zwaar en streng gecontroleerd door de redactie maar hopelijk zien ze ook de humor er van in en sturen ze het door aan Holtquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:31 schreef MissJ. het volgende:
Gestuurd. Mocht het genoemd worden op de streams vertel het me dan alsjeblieft als ik er op dat moment niet ben. Maar ik heb er een hard hoofd in, alhoewel ik erbij heb gezegd dat ze het met een knipoog moeten nemen.![]()
Ik hou het in de gaten. Als de redactie een beetje humor heeft dan sturen ze dit wel door hoorquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:31 schreef MissJ. het volgende:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:32 schreef Talitha het volgende:
Drukke dag geweest, dus ik ga slapen.
Weltrusten iedereen![]()
![]()
Gmtaquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:32 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik hou het in de gaten. Als de redactie een beetje humor heeft dan sturen ze dit wel door hoor![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:31 schreef MissJ. het volgende:
Slaap lekker Talithaquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:32 schreef Talitha het volgende:
Weltrusten iedereen![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:32 schreef Talitha het volgende:
Weltrusten iedereen![]()
![]()
Jajaquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:34 schreef cuall het volgende:
hebben ze vannacht gasten voor de hotelkamer?
Of ze moet aan de Prozac.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:33 schreef essie05 het volgende:
[..]
Je hebt het echt gedaan, ik hoop echt dat het erdoor komt,dit mag ze niet missen haalt haar meteen uit haar depressie
![]()
yep, werd tijd ookquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:34 schreef cuall het volgende:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:32 schreef Talitha het volgende:
Weltrusten iedereen![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:34 schreef cuall het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |