Hoi superMOMquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:22 schreef SuperMOM het volgende:
Hoi allemaal!![]()
Gezellig in het huis zeg!!![]()
ben nog ff aan het bijlezen hoor dus tot zo weer
Die is natuurlijk helemaal in zijn elementquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:23 schreef essie05 het volgende:
Laat me raden Viool heeft de kracht zeker niet meer...![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:22 schreef SuperMOM het volgende:
Hoi allemaal!![]()
Wat doet dat groene vlak er steeds tussendoor?quote:
Het is het proberen waard in ieder gevalquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:24 schreef MissJ. het volgende:
Dus jullie vinden dat ik moet proberen ze te sturen.....mmmmm. Ik denk dat ze bij de redactie het wel kunnen waarderen maar of Viool ze ooit zal zien....ik denk het niet.
![]()
Ik denk dat het komt omdat je hardware dingetje (Wat ik net al zei) lager staat ivm het kunnen cappen van de beelden, ik cap niet en heb de boel ook op max staan, en nergens last vanquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:24 schreef Wickedangel het volgende:
Ik vind de beelden ook korrelig hoor. Zal wel weer aan het licht liggen. Maar iig beter dan in dat zaaltje![]()
Maar wel genoeg kracht om met een vlaggetje te zwaaien.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:23 schreef essie05 het volgende:
Laat me raden Viool heeft de kracht zeker niet meer...![]()
Hey SuperMomquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:22 schreef SuperMOM het volgende:
Hoi allemaal!![]()
Wie niet waagt... die niet wintquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:24 schreef MissJ. het volgende:
Dus jullie vinden dat ik moet proberen ze te sturen.....mmmmm. Ik denk dat ze bij de redactie het wel kunnen waarderen maar of Viool ze ooit zal zien....ik denk het niet.
![]()
Hier helemaal nietsquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wat doet dat groene vlak er steeds tussendoor?![]()
Het is het proberen waard, ze kreeg laatst ook een mail over haar Diva gedrag.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:24 schreef MissJ. het volgende:
![]()
Ik bedoelde op die caps net...quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hier helemaal niets
Mss hebben alleen cappers daar last van ivm hardware-versnelling die lager is dan bij de niet cappers
Geen flauw idee. Heb geen verstand van computers.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt omdat je hardware dingetje (Wat ik net al zei) lager staat ivm het kunnen cappen van de beelden, ik cap niet en heb de boel ook op max staan, en nergens last van
Geen idee, ik dacht eigenlijk dat iedereen het had, maar blijkbaar niet.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wat doet dat groene vlak er steeds tussendoor?![]()
Dat zal wel ergens met die "versnelling" te maken hebben, dat je dan sneller kans hebt dat het groen wordt ofzoquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik bedoelde op die caps net...
Hey Lieverdquote:
Hij is op alle standen van de versnelling groenquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat zal wel ergens met die "versnelling" te maken hebben, dat je dan sneller kans hebt dat het groen wordt ofzo
Dat kan ja. Heb ik nooit last van hier... goed snelle videokaartquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat zal wel ergens met die "versnelling" te maken hebben, dat je dan sneller kans hebt dat het groen wordt ofzo
Sorry schat... heb ik dan gemistquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:28 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hey Lieverd![]()
![]()
![]()
Had je net toch ook gedag gezegt in t vorige topic of word ik nou gek![]()
2X is ook heel leuk![]()
En het was net zo gezelligggggggquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:29 schreef BONG4002 het volgende:
Avond is bijna voorbij, dus ik denk dat de boel om 23:20 opligt
Probeer anders eens andere streamadressen (dus als je Garnier gebruikt, probeer dan een andere etc.)quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij is op alle standen van de versnelling groen![]()
Ik heb een ATI, die is toch ook niet slecht.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat kan ja. Heb ik nooit last van hier... goed snelle videokaart
Holt's oordeel zal geschiede zo blijktquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En het was net zo gezelliggggggg![]()
\quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Sorry schat... heb ik dan gemist![]()
Kan niet vaak genoeg zijn toch?![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |