Dat kan ook ja. Ik heb er niet zoveel verstand van. Hier doen de caps het prima op 1 tandje minder bij hardwareversnelling.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb een ATI, die is toch ook niet slecht.
Ik denk het met een of andere vage codec te maken heeft.
quote:
We zullen de streams angstvallig in de gaten houden missquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:31 schreef MissJ. het volgende:
Gestuurd. Mocht het genoemd worden op de streams vertel het me dan alsjeblieft als ik er op dat moment niet ben. Maar ik heb er een hard hoofd in, alhoewel ik erbij heb gezegd dat ze het met een knipoog moeten nemen.![]()
Er wordt zeer zwaar en streng gecontroleerd door de redactie maar hopelijk zien ze ook de humor er van in en sturen ze het door aan Holtquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:31 schreef MissJ. het volgende:
Gestuurd. Mocht het genoemd worden op de streams vertel het me dan alsjeblieft als ik er op dat moment niet ben. Maar ik heb er een hard hoofd in, alhoewel ik erbij heb gezegd dat ze het met een knipoog moeten nemen.![]()
Ik hou het in de gaten. Als de redactie een beetje humor heeft dan sturen ze dit wel door hoorquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:31 schreef MissJ. het volgende:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:32 schreef Talitha het volgende:
Drukke dag geweest, dus ik ga slapen.
Weltrusten iedereen![]()
![]()
Gmtaquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:32 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik hou het in de gaten. Als de redactie een beetje humor heeft dan sturen ze dit wel door hoor![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:31 schreef MissJ. het volgende:
Slaap lekker Talithaquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:32 schreef Talitha het volgende:
Weltrusten iedereen![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:32 schreef Talitha het volgende:
Weltrusten iedereen![]()
![]()
Jajaquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:34 schreef cuall het volgende:
hebben ze vannacht gasten voor de hotelkamer?
Of ze moet aan de Prozac.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:33 schreef essie05 het volgende:
[..]
Je hebt het echt gedaan, ik hoop echt dat het erdoor komt,dit mag ze niet missen haalt haar meteen uit haar depressie
![]()
yep, werd tijd ookquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:34 schreef cuall het volgende:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:32 schreef Talitha het volgende:
Weltrusten iedereen![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:34 schreef cuall het volgende:
Dat lijkt me het minst erge scenario voor haar dan.Voor ons is het mooiste scenario dat ze gillend haar koffers pakt en Peter belt om haar weer naar Wolfje te brengen.quote:
\quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:36 schreef BONG4002 het volgende:
Anita moppert dat het eigenlijk al lang afgelopen zou moeten zijn
Van mij mag ze blijven, hoe gek ze ook is.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:37 schreef essie05 het volgende:
[..]
Dat lijkt me het minst erge scenario voor haar dan.Voor ons is het mooiste scenario dat ze gillend haar koffers pakt en Peter belt om haar weer naar Wolfje te brengen.
Bevel van Viool.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:38 schreef Mabelle het volgende:
[..]
\
Anita heeft dan ook geen verstand van feestwat een saaie doos ... het is half 11
Nah... zoenen met droge lippen is nog ergerquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:37 schreef Wickedangel het volgende:
Ferri is een mietje, met z'n Labello![]()
[afbeelding]
Oei, glad ijs
Ze is chagerijnig denk ikquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:38 schreef Mabelle het volgende:
[..]
\
Anita heeft dan ook geen verstand van feestwat een saaie doos ... het is half 11
Ik heb vanmorgen mijn AVATAR gemaild, ben ook wel benieuwd of ze die te zien krijgtquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Er wordt zeer zwaar en streng gecontroleerd door de redactie maar hopelijk zien ze ook de humor er van in en sturen ze het door aan Holt
Als ik iets verneem laat ik dat weten hier
het blijft een ijdele acteur he!!! (zou alleen al om die reden wat aan dat haar moeten doen)quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:37 schreef Wickedangel het volgende:
Ferri is een mietje, met z'n Labello![]()
[afbeelding]
Oei, glad ijs
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:40 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen mijn AVATAR gemaild, ben ook wel benieuwd of ze die te zien krijgt![]()
Hoho... Joost is al wezen slapenquote:
En werd niet uitgezonden, net als de lunch van afgelopen zaterdag met de BB5'ersquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hoho... Joost is al wezen slapen
Oja, verrek. Dat was ik al vergetenquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hoho... Joost is al wezen slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |