ja dat vind ik heeeeeeeel erg gek. Schandalig zelfs. Ze laten alle bigbrother fans vallen op deze manierquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En werd niet uitgezonden, net als de lunch van afgelopen zaterdag met de BB5'ers
dat wijf is gek,ze zet haar eigen handtekening op die cdquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:45 schreef elskreeft het volgende:
3 x 15 = 50 bij viola
Was ook net lekker op dreef. Stoppen ze ermeequote:Op woensdag 1 februari 2006 22:45 schreef SuperMOM het volgende:
Tsssss bog 1 drankje??!!! Zit ik helemaal klaar voor met mijn roseetje![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:35 schreef essie05 het volgende:
[..]
Harry en zijn vrouw die van niets wist en er niet zo blij mee was.
Psst...heb het gisteren ook verteld aan BB Mennoquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
ja dat vind ik heeeeeeeel erg gek. Schandalig zelfs. Ze laten alle bigbrother fans vallen op deze manier
Maar vooral ook dom vanwege de tegenvallende kijkcijfers.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
ja dat vind ik heeeeeeeel erg gek. Schandalig zelfs. Ze laten alle bigbrother fans vallen op deze manier
Name dropping. Schaamteloosquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Psst...heb het gisteren ook verteld aan BB Menno
En die was ook onaangenaam verrast
Zal wel een bepaalde reden hebben dat het niet mag ofzo, nouja vaag iigquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar vooral ook dom vanwege de tegenvallende kijkcijfers.
Ze had liever gehad dat Harry haar mee uit eten had genomen.Hij had haar natuurlijk verteld dat ze ontbijt op bed zou krijgen van Violaquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:46 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
die is geen holland fan, lachen zeg
![]()
Ja niet zo gek natuurlijk... heeft hij het bb5 cap topic gezien?quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Psst...heb het gisteren ook verteld aan BB Menno
En die was ook onaangenaam verrast
Dat is creatief boekhoudenquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:45 schreef elskreeft het volgende:
3 x 15 = 50 bij viola
Geen idee, hij was er maar even en er werd veel gevraagd dus als ik hem weer zie dan vraag ik het alsnog evenquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja niet zo gek natuurlijk... heeft hij het bb5 cap topic gezien?
Okee.... thxquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Geen idee, hij was er maar even en er werd veel gevraagd dus als ik hem weer zie dan vraag ik het alsnog even
Graag gedaanquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Okee.... thx
Van Menno geloof ik het wel dat die op Fok komt
Whahaha super!quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:40 schreef cuall het volgende:
Ik heb vanmorgen mijn AVATAR gemaild, ben ook wel benieuwd of ze die te zien krijgt![]()
Dat mens heeft echt iets aan haar ogenquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:57 schreef BONG4002 het volgende:
Iemand zegt dat Viola altijd straalt
die heeft iets teveel muntjes ingewisseld vanavondquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:58 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat mens heeft echt iets aan haar ogen![]()
hele avond die stoel warm houdenquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:02 schreef Foreverblue het volgende:
Wat doet de toiletdame bij de voordeur?![]()
[afbeelding]
Nou zit ze zelfs de hotelgast te commanderen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:05 schreef BONG4002 het volgende:
Holt zegt "we gaan zo" dus dat duurt niet lang meer voordat de boel echt doodstil is
Maar dat wordt het dus wélquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou zit ze zelfs de hotelgast te commanderen.
Mot niet gekker worden.![]()
Die wisselt geld vanuit haar BH ..quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:02 schreef Foreverblue het volgende:
Wat doet de toiletdame bij de voordeur?![]()
[afbeelding]
Ze zei vanmiddag tegen Bart, dat ze die mensen die blijven slapen, maar lekker lang op de kamer moeten houden.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou zit ze zelfs de hotelgast te commanderen.
Mot niet gekker worden.![]()
Pareltjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
en dan hebben ze het over chique hotel....zit de hoerenmadam wijdbeens het geld bij de uitgang in d'r bh te stoppen! denk dat Henk Krol zijn tenen krom staan!quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:07 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Die wisselt geld vanuit haar BH ..er bestaat buiten de visboer nog viezer wisselgeld dus.
En dat is het zeker niet neequote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:07 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Die wisselt geld vanuit haar BH ..er bestaat buiten de visboer nog viezer wisselgeld dus.
Heej! lieve Bluequote:Op woensdag 1 februari 2006 23:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Pareltjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe is het zo met je?
En niet alleen van Henk... maar van heel Nederlandquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:09 schreef elskreeft het volgende:
[..]
en dan hebben ze het over chique hotel....zit de hoerenmadam wijdbeens het geld bij de uitgang in d'r bh te stoppen! denk dat Henk Krol zijn tenen krom staan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |