Preciesquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:36 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja idd, zo van kijk! daar is de kamer opzoute nu![]()
Ja dat vertelde je idd, vervelend, gelukkig gaat het nu weer wat beter met jequote:Op donderdag 2 februari 2006 00:37 schreef newsman het volgende:
Hallo allemaal, de afgelopen dagen waren een beetje zwaar, heb wat mensen verloren waarvan ik dacht dat ze vrienden waren, maar ja ik ben er weer, het leven gaat verder.
Vandaag dus weer een bongquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja dat vertelde je idd, vervelend, gelukkig gaat het nu weer wat beter met je![]()
Raar hoor, waarom laten ze je nou in de steek dan?quote:
Ik vind dat vaak wel een gezellig plekkie om te kijken/ luisterenquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:37 schreef Foreverblue het volgende:
De kletskous-rook tafel is nog steeds vol in bedrijf![]()
[afbeelding]
dat klinkt minder plezierig, maar wel fijn dat je probeert het leven gewoon weer positief op te pakkenquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:37 schreef newsman het volgende:
Hallo allemaal, de afgelopen dagen waren een beetje zwaar, heb wat mensen verloren waarvan ik dacht dat ze vrienden waren, maar ja ik ben er weer, het leven gaat verder.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:40 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik vind dat vaak wel een gezellig plekkie om te kijken/ luisteren![]()
Ik ookquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:40 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik vind dat vaak wel een gezellig plekkie om te kijken/ luisteren![]()
Het is nooit leuk dat je vrienden kwijtraakt.quote:
Heb ook ooit een goede vriend "verloren", die wilde meer tijd besteden aan zijn eigen leven en had dus geen tijd meer voor mij, maar daar ben ik gelukkig al overheenquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:43 schreef lovebear het volgende:
[..]
Het is nooit leuk dat je vrienden kwijtraakt.
Maar zo weet je wie je blijven steunen hoe dan ook.
Die gene die echt om je geven blijven over.
Weet je ok de rede dat ze weg zijn
Zodra ze daar zittenspring ik altijd naar dat hoekje overquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:43 schreef BONG4002 het volgende:
Eigenlijk wel een slim idee, die rokershoek, krijg je tenminste gesprekken (maar dan goede) net als toen hetverbod gold in BB5 met Tanja's baby
Gaat wel pareltje, alleen een beetje teleurgesteld, meestal als mensen een relatie hebben laten ze hun vrienden vallen, nou ja ik heb het nou 2 keer gezien in een week. Maar ja ik ga niet schelden en bij de pakken neer zitten. Trouwens wat voor vrienden waren het eingelijk.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:41 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand Newsman? gaat het wel met je ?
Flinke pft katerquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:43 schreef M-en-A het volgende:
Bart waarschuwt harrie: "Wacht maar tot je morgenochtend wakker wordt"![]()
![]()
Ken t.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heb ook ooit een goede vriend "verloren", die wilde meer tijd besteden aan zijn eigen leven en had dus geen tijd meer voor mij, maar daar ben ik gelukkig al overheen
Ik zei het al, Bart houd hem zwaar in de gatenquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:46 schreef M-en-A het volgende:
hahaha Harrie wil weer wijn inschenken, maar Bart pakt hem de fles af![]()
![]()
Nee die is niet voor jou, jij hebt andere gedronken![]()
Zou best kunnen, dat je toch een beetje veranderd al heb je het zelf niet eens echt in de gaten dat kan best kloppen jaquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:47 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ken t.
Maar is ook wel eens omdat je zelf ook veranderd.
Als je bijv jonger ben heb je wel eens andere intresses dan een paar jaar later bijv.![]()
Geloof me lieve newsman dat zij geen echte vrienden, echte vrienden laten je namelijk niet in de steek, ook al zijn ze getrouwd, of wat dan ook, als je een echte vriend of vriendin van iemand bent maak je tijd voor hem of haar hoe dan ook! niet bij de pakken neer gaan zitten hoor dikke steunknuffelquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:45 schreef newsman het volgende:
[..]
Gaat wel pareltje, alleen een beetje teleurgesteld, meestal als mensen een relatie hebben laten ze hun vrienden vallen, nou ja ik heb het nou 2 keer gezien in een week. Maar ja ik ga niet schelden en bij de pakken neer zitten. Trouwens wat voor vrienden waren het eingelijk.
![]()
Ja klopt als je heel jong bent en net een relatie heb, heb je de neiging om je vrienden te "vergeten" , als je ouder wordt weet je wel beter en verdeel je je tijd beter tussen je relatie (belangrijk) en je vrienden (erg belangrijk)quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:47 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ken t.
Maar is ook wel eens omdat je zelf ook veranderd.
Als je bijv jonger ben heb je wel eens andere intresses dan een paar jaar later bijv.![]()
Dat is ook niet altijd goed nee.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:45 schreef newsman het volgende:
[..]
Gaat wel pareltje, alleen een beetje teleurgesteld, meestal als mensen een relatie hebben laten ze hun vrienden vallen, nou ja ik heb het nou 2 keer gezien in een week. Maar ja ik ga niet schelden en bij de pakken neer zitten. Trouwens wat voor vrienden waren het eingelijk.
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:48 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Geloof me lieve newsman dat zij geen echte vrienden, echte vrienden laten je namelijk niet in de steek, ook al zijn ze getrouwd, of wat dan ook, als je een echte vriend of vriendin van iemand bent maak je tijd voor hem of haar hoe dan ook! niet bij de pakken neer gaan zitten hoor dikke steunknuffel
KLopt helemaalquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zou best kunnen, dat je toch een beetje veranderd al heb je het zelf niet eens echt in de gaten dat kan best kloppen ja
Harry lust er nog wel één Bongetje en ook wel 2quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:50 schreef BONG4002 het volgende:
T wordt steeds gezelliger bij Harrie en consorten
Een hele dikke berekus voor beertje:quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:51 schreef lovebear het volgende:
[..]
KLopt helemaal![]()
Maar goed ik ga slapen lieverds morgen weer werken
Slaap lekker allemaal en tot morgen laat![]()
![]()
![]()
Harrie is even wezen luisteren bij de zingende dames maar snel weer terug naar de tafel gegaan. Ze hebben het daar nu een beetje over BB.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:50 schreef BONG4002 het volgende:
T wordt steeds gezelliger bij Harrie en consorten
quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:51 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Harry lust er nog wel één Bongetje en ook wel 2![]()
slaap lekker beertjequote:Op donderdag 2 februari 2006 00:51 schreef lovebear het volgende:
[..]
KLopt helemaal![]()
![]()
![]()
truste beertje, en succes morgen met het werkquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:51 schreef lovebear het volgende:
[..]
KLopt helemaal![]()
![]()
![]()
Slaap lekker Beertjequote:Op donderdag 2 februari 2006 00:51 schreef lovebear het volgende:
[..]
KLopt helemaal![]()
![]()
![]()
slaap lekker Beertjequote:Op donderdag 2 februari 2006 00:51 schreef lovebear het volgende:
[..]
KLopt helemaal![]()
![]()
![]()
Ik zie dat je idd soms een beetjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |