Oh neeeeee, 40equote:Op donderdag 2 februari 2006 00:19 schreef BONG4002 het volgende:
Gefeli Snaptnix
![]()
Zie: [Centraal-Postings] Stand & Jaar, Maand- en Dagcijfers #99
Nr.1
Die Harry wil nog wel even doordrinken
aiquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:19 schreef BONG4002 het volgende:
Gefeli Snaptnix
![]()
Nr.1
Niet zo gezellie voor zijn vrouw, lig je een keer op een hotelkamer en dan nog wel in het HBBquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:19 schreef BONG4002 het volgende:
Gefeli Snaptnix
![]()
Nr.1
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:19 schreef BONG4002 het volgende:
Gefeli Snaptnix
![]()
Nr.1
Daar kan ik me helemaal bij aansluiten geloof ikquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:20 schreef SuperMOM het volgende:
Ik kan er niet over uit hoe verkeerd (en vele met mij) ik Bonnie heb ingeschatHet is gewoon een lieverd! En trouwens, Monique ook, heb ik ook verkeerd beoordeeld
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:19 schreef BONG4002 het volgende:
Gefeli Snaptnix
![]()
Nr.1
Dankje, afgelopen zondag had ik goudquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:23 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
van Harte Snappie en Bong voor de gouden en bronzen dagmedaille
![]()
![]()
Lijkt me leuk plan... een HBB meet daar. Wie opent er een topic om het animo te pijlen?quote:
Nouquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar dan meld ik het hier lekker niet![]()
![]()
Bonnie en Monique zijn inderdaad schatten. Werken hard (vaak op de achtergrond) en bemoeien zich positief met de gastenquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:20 schreef SuperMOM het volgende:
Ik kan er niet over uit hoe verkeerd (en vele met mij) ik Bonnie heb ingeschatHet is gewoon een lieverd! En trouwens, Monique ook, heb ik ook verkeerd beoordeeld
![]()
![]()
![]()
Met ei, mag ik hopen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Lijkt me leuk plan... een HBB meet daar. Wie opent er een topic om het animo te pijlen?
Nee, een plaatje van een joint die ik via google gevonden had.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |