Hahaquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
Iemand voelt zich thuis![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
Iemand voelt zich thuis![]()
[afbeelding]
Ik wachtte al evenquote:
erin
Omdat er een kutregie zit?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:56 schreef SuperMOM het volgende:
Waarom oh waaromheb ik 3 streams op Bart en die saaie gast en 1 stream doet het niet?![]()
Vind je 't gek. Hij heeft een jetlag en heeft toch behoorlijk mee gewerkt vandaag.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:52 schreef Foreverblue het volgende:
Ferri heeft het gehad
[afbeelding]
Absoluut, heb geen geluid maar lijkt me leuk stel.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:57 schreef Foreverblue het volgende:
Wel gezellige hotelgasten vind ik... beter dan snorrowietz toen
Die is natuurlijk moe van de avond. Moest nu toneelspelen EN werken tegelijkquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:53 schreef frizti het volgende:
Ferry vindt het een beetje saai geloof ik.
[afbeelding]
Ja precies... zeg ook niet dat het erg is... viel alleen opquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vind je 't gek. Hij heeft een jetlag en heeft toch behoorlijk mee gewerkt vandaag.
verkeerde serverquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:56 schreef SuperMOM het volgende:
Waarom oh waaromheb ik 3 streams op Bart en die saaie gast en 1 stream doet het niet?![]()
Ja Bart zuigt soms wel een beetje uit zijn duim, tenminste dat gevoel heb ik wel eensquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:49 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Je weet dat Bart voor de fun wel meer sprookjes vertelt![]()
1 voordeel heeft die dan. Bij dementie blijven de dingen uit het verleden meestal het beste hangen, dus heeft hij meerdere verhalen om te vertellenquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:00 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja Bart zuigt soms wel een beetje uit zijn duim, tenminste dat gevoel heb ik wel eens
hij heeft al zoveel meegemaakt!!!! pft dat ik wel eens denk goffer hoe moet het dalijk als
je een jaar of 60 bent dan loopt dan je hoofd over![]()
Arme zusters in dat bejaardentehuis danquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:02 schreef M-en-A het volgende:
[..]
1 voordeel heeft die dan. Bij dementie blijven de dingen uit het verleden meestal het beste hangen, dus heeft hij meerdere verhalen om te vertellen![]()
Whahahahaquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:02 schreef M-en-A het volgende:
[..]
1 voordeel heeft die dan. Bij dementie blijven de dingen uit het verleden meestal het beste hangen, dus heeft hij meerdere verhalen om te vertellen![]()
Hij heet toch niet haagse Harryquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:03 schreef SuperMOM het volgende:
Wat een kletskous die Harry (?)Aah, Bart betrekt zijn vrouw erbij
Viool kijkt een beetje weemoedig.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:06 schreef Foreverblue het volgende:
Voor de afwisseling dan maar...
[afbeelding]
Viool wil de regisseur gaan vertellen wat ie moet doen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:06 schreef Foreverblue het volgende:
Voor de afwisseling dan maar...
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:06 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hij heet toch niet haagse Harry![]()
![]()
Ze mist haar hondjequote:Op donderdag 2 februari 2006 00:07 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Viool kijkt een beetje weemoedig.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:06 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hij heet toch niet haagse Harry![]()
![]()
Ik ookquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:07 schreef Snaptnix het volgende:
Viola steekt er nog maar eentje op![]()
[afbeelding]
En ze wilde nog wel optijd gaanquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:07 schreef Snaptnix het volgende:
Viola steekt er nog maar eentje op![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:59 schreef M-en-A het volgende:
[..]
verkeerde server![]()
http://bb.florisd.nl/?host=versatel&show=cams
Doe ik gezellig met je meequote:
Ow hahahaquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:08 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
ondanks zijn accent komen Harrie en Esther uit Apeldoorn
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:09 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ow hahahahij lult net als Bart als ze bejaard zijn kunnen ze wel bijelkaar op een kamertje
![]()
Viool is toch altijd gastvrijquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:10 schreef frizti het volgende:
Viool: als ze morgen maar om 12.00 uur wegzijn.
Lekker gastvrij.![]()
![]()
![]()
Viool is er HELEMAAL niet blij mee dat ze blijven slapen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:10 schreef frizti het volgende:
Viool: als ze morgen maar om 12.00 uur wegzijn.
Lekker gastvrij.![]()
![]()
![]()
tuurlijk niet, die had liever zelf met haar Wolf die slaapkamer gehad vannachtquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Viool is er HELEMAAL niet blij mee dat ze blijven slapen.
Whahahahaquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:10 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
![]()
Spiegelwandje erbij, hebben ze het idee dat er heeeelll veeel mensen naar ze luisteren
![]()
Dont be ashamedquote:
Stevig nog wel... stoombootje dusquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dont be ashamed
* BONG4002ook (en stevig)
quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:14 schreef Foreverblue het volgende:
Dat word een goed geventileerde zaal zoeken voor de HBB meet (als die al komt)
Bingo zit al helemaal volgeboekt begreep ik van Bart.quote:
ff mailtje sturen naar ministerie van VWSquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:12 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Whahahahadan denken ze misschien wel " hoe meer zielen hoe meer vreugd " en maar lulle die 2
de verpleging heeft geen kind aan ze dan
![]()
Gauloises Darkblue dus ja, stevigquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Stevig nog wel... stoombootje dus
Wat jammer nouquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Bingo zit al helemaal volgeboekt begreep ik van Bart.
we kunnen natuurlijk inschrijven voor de spirituele avond van Wilma Nanninga. Als er wierook komt zal sigaretterook toch geen probleem zijnquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:14 schreef Foreverblue het volgende:
Dat word een goed geventileerde zaal zoeken voor de HBB meet (als die al komt)
Whahaha valt niet op dan neequote:Op donderdag 2 februari 2006 00:17 schreef M-en-A het volgende:
[..]
we kunnen natuurlijk inschrijven voor de spirituele avond van Wilma Nanninga. Als er wierook komt zal sigaretterook toch geen probleem zijn![]()
Gaat niet, de bingo zit volquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar dan meld ik het hier lekker niet![]()
![]()
Whahahaha,quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:15 schreef M-en-A het volgende:
[..]
ff mailtje sturen naar ministerie van VWS![]()
Oh neeeeee, 40equote:Op donderdag 2 februari 2006 00:19 schreef BONG4002 het volgende:
Gefeli Snaptnix
![]()
Zie: [Centraal-Postings] Stand & Jaar, Maand- en Dagcijfers #99
Nr.1
Die Harry wil nog wel even doordrinken
aiquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:19 schreef BONG4002 het volgende:
Gefeli Snaptnix
![]()
Nr.1
Niet zo gezellie voor zijn vrouw, lig je een keer op een hotelkamer en dan nog wel in het HBBquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:19 schreef BONG4002 het volgende:
Gefeli Snaptnix
![]()
Nr.1
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:19 schreef BONG4002 het volgende:
Gefeli Snaptnix
![]()
Nr.1
Daar kan ik me helemaal bij aansluiten geloof ikquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:20 schreef SuperMOM het volgende:
Ik kan er niet over uit hoe verkeerd (en vele met mij) ik Bonnie heb ingeschatHet is gewoon een lieverd! En trouwens, Monique ook, heb ik ook verkeerd beoordeeld
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:19 schreef BONG4002 het volgende:
Gefeli Snaptnix
![]()
Nr.1
Dankje, afgelopen zondag had ik goudquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:23 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
van Harte Snappie en Bong voor de gouden en bronzen dagmedaille
![]()
![]()
Lijkt me leuk plan... een HBB meet daar. Wie opent er een topic om het animo te pijlen?quote:
Nouquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar dan meld ik het hier lekker niet![]()
![]()
Bonnie en Monique zijn inderdaad schatten. Werken hard (vaak op de achtergrond) en bemoeien zich positief met de gastenquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:20 schreef SuperMOM het volgende:
Ik kan er niet over uit hoe verkeerd (en vele met mij) ik Bonnie heb ingeschatHet is gewoon een lieverd! En trouwens, Monique ook, heb ik ook verkeerd beoordeeld
![]()
![]()
![]()
Met ei, mag ik hopen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Lijkt me leuk plan... een HBB meet daar. Wie opent er een topic om het animo te pijlen?
Nee, een plaatje van een joint die ik via google gevonden had.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |