Maak ik Snappie altijd wel mee blij mee dusquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Maak ik Snappie altijd wel mee blij mee dus
Gelooft ie ook nog in Sinterklaasquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:57 schreef Foreverblue het volgende:
Bart: we hebben in de 1e week klachten gehad... nou ja klachten. We hebben de eerste week hier harder gewerkt met zijn achten... dan achter de schermen
Soms ben ik nog erger danquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zie dat je idd soms een beetjewordt, maar heb je liever
O jee... Pareltjes toetsenbord houdt het ook niet droog zie ikquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:54 schreef SuperMOM het volgende:
Lief van Bart: Laat ik niet iets slechts ooit over Bonnie St Clair horen...... Ferry zegt: dan vallen er klappen?? Dacht het wellllllllllllllllllll zegt Bart!!!! N.a.v. de uitzending Bobo's in de Bush waar Bonnie out ging (wat ik ook eng vond om te zien en de reden niet duidelijk was) en alle slechte verhalen natuurlijk.
Toppie van Bart![]()
![]()
Meer mensen volgens mij... vandaar ook de lage kijkcijfers voor HBBquote:
Lijkt erop, dat hij last gaat krijgen van z'n wijntje.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:57 schreef BONG4002 het volgende:
Bart zegt dat de crew van HBB minder hard werkte dan de hoteliers zelf in de eerste week
Ha Newsmanquote:
Gaat welquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ha Newsman
Ja hoor... met jou ook weer ondertussen?
wbquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lijkt erop, dat hij last gaat krijgen van z'n wijntje.
- BEW
Nou.....dat denk ik nietquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
- BEW
Always look at the bright side of lifequote:Op donderdag 2 februari 2006 01:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
- BEW
Hij is idd vaak heel alert.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nou.....dat denk ik niet
Bart houd alles nog scherp in de gaten, en met name Harrie
Trustequote:Op donderdag 2 februari 2006 01:03 schreef cuall het volgende:
Ik ga naar bed, was een lange dag, nog veel plezier![]()
![]()
Cuallquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:03 schreef cuall het volgende:
![]()
Slaap lekker Cuallquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:03 schreef cuall het volgende:
![]()
hahaha die had ik ook, staat er alweer inquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:00 schreef Snaptnix het volgende:
Ieder pondje gaat nog steeds door t mondje bij Viool![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:03 schreef cuall het volgende:
![]()
Ik kom gewoon voorzichtig binnen, ik ga dadelijk wel slaanquote:
slaap lekker wijffiequote:Op donderdag 2 februari 2006 01:03 schreef cuall het volgende:
![]()
zag 't jaquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:04 schreef A-en-M het volgende:
[..]
hahaha die had ik ook, staat er alweer in
Of alvast gaan slapenquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:07 schreef White_Pearl het volgende:
Potver, die vrouw had beter thuis kunnen blijven![]()
je moet toch wat als je alleen bij het eten drinktquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:00 schreef Snaptnix het volgende:
Ieder pondje gaat nog steeds door t mondje bij Viool![]()
[afbeelding]
Pareltje en alle andere kanjersquote:
Ben op de hoogte van haar aanwezigheid iig, en lurk/post ook meequote:Op donderdag 2 februari 2006 01:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Op het andere topic wordt gepost door ene Tann, die zeer waarschijnlijk de echte Tanje is. Hebben jullie deze -mogelijke- roddel al gelezen ?
Tanja - deel 11
Nee, die is al aardig bezopenquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:08 schreef BONG4002 het volgende:
Haha
Ferry "die is ook niet helemaal fris hoor John"
Doelt op Harrie
Hoi hoi Dizzyquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:07 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
je moet toch wat als je alleen bij het eten drinkt![]()
![]()
Dat is nog heel zachtjes uitgedruktquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, die is al aardig bezopen
Ik dus nietquote:
Ik hoorde zoiets van de week ja, maar het maakt me echt niet uit , laat ik alles netjes houden.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Op het andere topic wordt gepost door ene Tann, die zeer waarschijnlijk de echte Tanje is. Hebben jullie deze -mogelijke- roddel al gelezen ?
Tanja - deel 11
Ik was er al steeds maar een beetje in de lurk en cap standquote:
WBquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
- BEW
Nouja, dan een BEW voor de post-standquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:13 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ik was er al steeds maar een beetje in de lurk en cap stand![]()
Zoals WP al zei mooie avatar inderdaadquote:
Hallo Dizzy en Morwenquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:07 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
je moet toch wat als je alleen bij het eten drinkt![]()
![]()
Hej Dizzyquote:
heeeeeeeeeeeeeej Blauwe geile sexbeerquote:
Ze gaat stevig door jaquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:16 schreef Foreverblue het volgende:
Wat ben je trouwens een spemmert Snappie
1. 229 Snaptnix
[Centraal-Postings] Stand & Jaar, Maand- en Dagcijfers #99
Da was ik nietquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:16 schreef Foreverblue het volgende:
1. 229 Snaptnix
Jij doet er niet veel aan onder hoor Bongquote:
Hoe moet ze anders Cuall in halenquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:16 schreef Foreverblue het volgende:
1. 229 Snaptnix
Ongelovelijkquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jij doet er niet veel aan onder hoor Bong
3. 184 BONG4002
Das ook weer waar. Al gaat dat me toch nooit van m'n leven lukkenquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:18 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hoe moet ze anders Cuall in halen![]()
Mooiquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:18 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Enne![]()
allemaal, en gaat primo de luxe met mannetje
![]()
quote:
mooi, zal wel wennen zijn in zijn nieuwe baantje.quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:18 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Enne![]()
allemaal, en gaat primo de luxe met mannetje
![]()
Ik heb net een hele vriendelijke reactie van Peter ontvangenquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dag walgelijk wijf, en mij voor mongool uitschelden deed je ook toen ik er niet was![]()
Ik hoop dat je dood valt, met je denigrerende toontje
![]()
Daag![]()
407. (412) 16353 4198 096 cuallquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Das ook weer waar. Al gaat dat me toch nooit van m'n leven lukken![]()
Toch wel makkelijk als je een excuus wordt aangedragenquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik zei nog zo dat ze dat niet mocht doen....
hahahaha nu je zus, en straks zeker Kimmie, en wij dan maar denken dat beertje bij je op bezoek is met een flesje wijnquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik zei nog zo dat ze dat niet mocht doen....
Met een zoentje?? vindt ie vast lekker, zeker als je een snorretje hebtquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mooi![]()
Doe hem de hartelijke muziekale groetjes van Bongetje
Heb het gelezen, erg kinderachtig, maarja gewoon negeren dan maarquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:19 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb net een hele vriendelijke reactie van Peter ontvangen
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |