quote:Is het eigenlijk iemand opgevallen dat Claire helemaal niet meer zou mogen vliegen als ze al zo lang zwanger is als ze was?
Jack heeft het aan haar gevraagd, of haar dokter dat wel goed vond. Zij zei van wel, dat ze net nog voor een checkup was geweest, maar het klonk best alsof ze loogquote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 16:11 schreef Molluck het volgende:
Is het eigenlijk iemand opgevallen dat Claire helemaal niet meer zou mogen vliegen als ze al zo lang zwanger is als ze was?
Vliegen als je 7 maanden zwanger bent (zoals Claire) is voor de meeste luchtvaartmaatschappijen geen enkel probleem.quote:Op babycenter.com staat het volgende:
Question: My family has planned a trip to Florida when I'll be around seven months pregnant. Is it safe to fly this late in pregnancy?
Answer: Although it can be perfectly safe to fly during much of your third trimester (up to 36 weeks), be sure to discuss your trip plans with your midwife or doctor before you book your flight.
dan zijn we denk ik bij deeltje 21.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:39 schreef Frenkel het volgende:
Ben benieuwd of deze vol als er weer een nieuwe aflevering komt..
Met al die tvp's moet dat wel lukken.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:39 schreef Frenkel het volgende:
Ben benieuwd of deze vol als er weer een nieuwe aflevering komt..
Die worden altijd verwijderd: Voor alle users die TVP's gebruik(t)en.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:19 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Met al die tvp's moet dat wel lukken.(en nutteloze posts als deze hier van mij.)
![]()
Als een tvp verdwijnt komt het door een BUG? Vat em niet helemaal.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:21 schreef Mike het volgende:
[..]
Die worden altijd verwijderd: Voor alle users die TVP's gebruik(t)en.
Nou nou nou.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:07 schreef FoXje het volgende:
Deze week geen lost?
Ik word geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek !
In beide gevallen heet de vader Anthony Cooper toch?quote:Op maandag 30 januari 2006 18:37 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ben voor school weer ff bezig met de echte John Locke..
Moest ineens aan een citaat van onze Locke denken uit de vorige ep. "Who are we to tell what someone can or can't do?"..
Kan me uit eerdere episodes geen andere dingen bedenken waar de gelijkenis verder gaat dan alleen de naam.. Of wel?
[/edit]quote:John Locke, after whom the character John Locke is named, was a famous social contract philosopher who dealt with the relationship between nature and civilization. Also, the TV Locke's father is named Anthony Cooper, named for Lord Anthony Ashley-Cooper, the real-world John Locke's political mentor and patron. The real Locke believed that, in the state of nature, all men had equal rights to punish transgressors; to ensure fair judgment for all, governments were formed to better administer the laws. This philosophy is paralleled by the character of Locke, who embraces both nature and the need for organization among the survivors.
Iddquote:Op maandag 30 januari 2006 20:07 schreef kastanova het volgende:
Geen prison break, geen south park, geen lost... Wat een kutweek.
Nee, het is best leuk. Ik ben benieuwd wie ze aangetrokken hebben om die dingen te componeren. You All Everybody vind ik ook leuk overigens.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:50 schreef Symer het volgende:
Ben ik trouwens de enige die dat liedje van Charlie over twee broers heel goed vond klinken?
Als ze een cd uitbrengen van 'Driveshaft' zou dat ongetwijfeld een succes worden.
Hier staat het liedje, onderaan.
Uit het vorige topic:quote:Op maandag 30 januari 2006 22:11 schreef Legally_Brunette het volgende:
Wanneer komt er dan weer een nieuwe aflevering?
quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:27 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
[..]
dat komt omdat epguides en tv.com beide hun gegevens uit dezelfde database trekken. Op de perswebsite van ABC is geen melding van een dubbele ep die week. en once again, tv.com wordt bijgehouden door vrijwilligers, geen professionele organisatie. Gegevens daar altijd met een korrel zout...
daar aan toevoegend, schrijver Matt Raggs postte op The Fuselage the volgende tentative list:
213 - 2/08/06
214 - 2/15/06
215 - 2/22/06
216 - 3/22/06 (arrghh, weer een maand ertussen)
217 - 3/29/06
218 - 4/05/06
219 - 4/26/06
220 - 5/03/06
221 - 5/10/06
222 - 5/17/06
223 - 5/24/06
There will be 24 hours of LOST aired over 23 episodes, meaning the season finale will, most likely be a 2 hour special once again.
http://thefuselage.com/Threaded/showthread.php?t=31731
Er wordt maar 1 seizoen per jaar gemaakt, dus 24 uur Lost voor 52 weken, harder werken doen ze niet aan natuurlijkquote:Op maandag 30 januari 2006 21:46 schreef FCDB het volgende:
Ik snap niet waarom ze steeds we(e)k(en) er tussen uit gaan.... ze kunnen toch gewoon uit blijven zenden... of zijn ze te lam om wat harder te werken?
Het maken van een serie duurt natuurlijk altijd langer dan het uitzenden, dus op den duur halen de uitzendingen de productie in.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:46 schreef FCDB het volgende:
Ik snap niet waarom ze steeds we(e)k(en) er tussen uit gaan.... ze kunnen toch gewoon uit blijven zenden... of zijn ze te lam om wat harder te werken?
Idd, ik las ergens dat ze 8 werkdagen doen over één aflevering. Als je dan elke 5 werkdagen een nieuwe aflevering wil uitzenden moet je óf de zomerstop tot de winter laten duren óf af en toe een pauze inlassen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:56 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Het maken van een serie duurt natuurlijk altijd langer dan het uitzenden, dus op den duur halen de uitzendingen de productie in.
serieus ik ook over john lock en in de zelfde droom dat sharon uit zijn coma was en ik zijn hand schudde ik bedoel wtfquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:51 schreef inasras het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd over lost, dat er over 2 weken een aflevering komt, daarna een maand ertussen en dan twee maanden ertussen .. Best erg dat ik zo over lost droom![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:46 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
serieus ik ook over john lock en in de zelfde droom dat sharon uit zijn coma was en ik zijn hand schudde ik bedoel wtf
Ik zie het nu pas nu ik jou reply lees.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:14 schreef Jaytonism het volgende:
[..]!
Ik las serieus 4x Shannon, hoezo addict.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooral dat laatste lijkt me al heel erg boeiend... en grappig natuurlijk!
Nobody likes us.We Don't Care
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:03 schreef FCDB het volgende:
Aflevering 13 - The Long ConIk ben ook erg geïntresseerd in dat laatste, maar dat eerste lijkt me boeiender.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooral dat laatste lijkt me al heel erg boeiend... en grappig natuurlijk!
Prison Break zitten we al een tijdje zonder hequote:Op maandag 30 januari 2006 20:07 schreef kastanova het volgende:
Geen prison break, geen south park, geen lost... Wat een kutweek.
Dat zou Charlie nooit doen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:55 schreef truSteh het volgende:
Ik ben Charlie, volgens mij ga ik maar zelfmoord plegen
Jawel, maar zoals Jack en de anderen, die niet voortvluchtig zijn. Die hebben neem ik aan in het dagelijks leven ook vrienden en familie. Of zouden ze allemaal enigst kind zijn of ruzie met hun familie hebben en sociaal gestoord zijn :/quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:11 schreef Scotix het volgende:
de meesten hebben een verleden, en ik heb in de flashbacks niemand terug gezien wie ze zouden missen? jack is bijvoorbeeld van zijn vrouw gescheiden, kate is voorvluchtig, net zoals sawyer.
mare die donkere vrouw miste haar man heel erg? ook al zat hij op het eiland
quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:22 schreef Molluck het volgende:
Ik ben Jack.
En pas na dat interview viel het me op dat Eko die Wombosi speelt, die vent die in de Bourne Identity geliquideerd wordt.![]()
Of een Sayid die in het echt Engels spreekt à la Tony Blair. Echt vreemd is dat.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:32 schreef Merkie het volgende:
[..]. Zag trouwens Eko ook in een interview laatst perfect Engels spreken. Is een beetje gek dan als je net Lost hebt gezien
.
Ik ben ook Shannonquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:59 schreef Slayage het volgende:
Interview met "Mr. Eko" met heel veel behind the scenes info.
http://channels.netscape.(...)p?p=bsf_agbaje_rstar
Lost personality test. Ben zelf Shannon![]()
http://tv.zap2it.com/tveditorial/tve_main/1,1002,800|||,00.html
herhalingquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:40 schreef B het volgende:
Vanavond weer lekker lost
Next Episode:
Wednesday, Feb. 1 at 9/8c
"Numbers"
ja ik zat het net erbij tetikken , weet iemand waaromquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:44 schreef Scotix het volgende:
[..]
herhaling
dat is episode 18 season 1
boeiend...quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:12 schreef SterkStaaltje het volgende:
Wat een kut aflevering zeg, fire & water. Heb hem nu pas gekeken, echt waardeloos.
Uit m'n studieboek:quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:40 schreef Miguel het volgende:
Wat is nu eigenlijk het verschil tussen 'egotistical' en 'selfish'? Beide zie ik als egoïstisch, en mijn woordenboek biedt ook geen uitkomst, aangezien die me precies hetzelfde vertelt als ik al wist
Waarom boeiend. Dat is een mening die ik ook deel. Ik vind dit seizoen absoluut niet van het niveau van het vorige seizoenquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:16 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
boeiend...![]()
Lost is Lost, de ene keer iets minder spannend dan de andere keren, vond het opzich wel een aardige aflevering.
Linkquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:12 schreef diertjuh het volgende:
Ik weet niet of 1 van jullie Veronica Mars volgt. Maar ik heb net de nieuwe aflevering gekeken en op het eind was een scene, met daarin een briefje waarop precies dezelfde cijfers staan als in Lost.
Ik denk dat de betekenis van de cijfers heel simpel is meer dat we gewoon te moeilijk denken.
Ik ook. Vorig seizoen had Lost echt een doorlopend verhaal, dit keer zijn het meer afleveringen opzich, zoals CSI.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:47 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Waarom boeiend. Dat is een mening die ik ook deel. Ik vind dit seizoen absoluut niet van het niveau van het vorige seizoen
Nee, pas volgende week weerquote:Op donderdag 2 februari 2006 22:40 schreef Robzilla het volgende:
geen lost vandaag?
Jack hierquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:59 schreef Slayage het volgende:
Lost personality test. Ben zelf Shannon![]()
http://tv.zap2it.com/tveditorial/tve_main/1,1002,800|||,00.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Ik zou er ook niet rouwig om zijn. Hi Kate, I am Shannon!quote:Op zondag 5 februari 2006 21:21 schreef kwakveense het volgende:
ik ben kate!
en oh wat ben ik blij als die spoiler waar is!
Triple A zit ook in Ace Ventura: When nature calls!quote:Op zondag 5 februari 2006 21:32 schreef LKEN het volgende:
Zag ik laatst die trailer van die 50 Cent film, Get Rich or Die Trying. Herkende ik helaasiemand. En ja hoor, het was Adewale Akinnuoye-Agbaje, beter bekend als Mr. Eko :\')
én The Mummy Returnsquote:Op zondag 5 februari 2006 21:35 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Triple A zit ook in Ace Ventura: When nature calls!
er is wel 24 deze week.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:47 schreef Mip1988 het volgende:
ik ben ook Shannon :\'(
ik had liever Locke geweest ofzo![]()
verdorie, geen 24, geen lost
hoe moet ik mn week nou doorkomen?!![]()
Zo wordt hij door zijn collega's op de set van Lost altijd genoemd, las ik ergens. Wel mooi gevonden.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:42 schreef LKEN het volgende:
[..]
én The Mummy Returns
én Red Shoe Diaries :\')
Verder:
Triple A![]()
![]()
Uit de orientation movie:quote:Op maandag 6 februari 2006 13:53 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ik lees op diverse engelse fora dat de wetenschappers in de video DeGroot genoemd worden. Iemand hier die dit kan bevestigen? het is mij niet opgevallen.
Zou deGroot wat een typische nederlandse achternaam is uiteraard iets te maken hebben met de moeder van Walt die naar Amsterdam vertrok?
Bordje in de boekenkast?quote:Op maandag 6 februari 2006 14:59 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Uit de orientation movie:
[afbeelding]
Daarin werden ze de "Degroeds" genoemd. Let trouwens op het bordje in de boekenkast....
Maar het lijkt me iets te ver gezocht dat zij iets met de moeder van Walt te maken zouden hebben.
Links boven het hoofd van de blonde dame. Een bordje met het Dharma logoquote:
Oceanic-logo eerder (misschien toch niet zo duidelijk als ik dacht.)quote:Op maandag 6 februari 2006 15:16 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Links boven het hoofd van de blonde dame. Een bordje met het Dharma logo
whehehequote:Op maandag 6 februari 2006 19:52 schreef Symer het volgende:
Geinig filmpje over Lost op http://abc.go.com![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 20:55 schreef Scotix het volgende:
[..]
whehehe
Addicted to lost!:P
vet wel :p
neehheee, al behandeld. geen twee eps, tv.com is full of shit.quote:
I give it two months....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:55 schreef wolfrolf het volgende:
Ik lees op een engels forum dat die hobbit (Dominic Monaghan) en Evangeline Lilly gaan trouwen![]()
Kut hobbit. Mijn Kate, wat doe je
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:55 schreef wolfrolf het volgende:
Ik lees op een engels forum dat die hobbit (Dominic Monaghan) en Evangeline Lilly gaan trouwen![]()
Kut hobbit. Mijn Kate, wat doe je
Alles kan in Lost..quote:Op maandag 6 februari 2006 14:59 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Uit de orientation movie:
[afbeelding]
Daarin werden ze de "Degroeds" genoemd. Let trouwens op het bordje in de boekenkast....
Maar het lijkt me iets te ver gezocht dat zij iets met de moeder van Walt te maken zouden hebben.
Dat wordt de volgende topictitel.. Lost (USA) Deel 20: Addicted to Lost!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:54 schreef Vitamine_C het volgende:
Argh, hadden die orks die rot hobbit nou maar te grazen genomen![]()
Dat filmpje op abc is meesterlijk: 'Addicted to lost'![]()
En toen werd er opeens iets volgende aflevering gezegd waar iedereen bij zegt wtf. Bijv Kate i had a lesbian affair lolquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:42 schreef splendor het volgende:
[..]
Dat wordt de volgende topictitel.. Lost (USA) Deel 20: Addicted to Lost!![]()
Ja, zo te zien zit het eerste hobbitkindje er al aan te komen...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:09 schreef Price het volgende:
Wat een afknapper op die foto, zeg. Ze heeft geeneens een taille.
ik vind jou ook wel sexy.quote:Op donderdag 2 februari 2006 20:25 schreef Mip1988 het volgende:
he ik wist niet dat dit topic bestond
ik ben ook hevig lost fan, ik heb tot nu toe zo ongeveer aan 1 stuk door kunnen kijken want ik had seizoen 1 geleent en alles tot nu toe van seizoen 2 ook gekeken achter elkaar. dus nu is het extra moeilijk om te wachten
wat mij opvalt is dat in seizoen 2 veeeeeeeeeeeel meer vaart in het verhaal zit. seizoen 1 ging alles erg traag, maar toch verveelde dat niet, dat is ook het meesterlijke aan de serie
Sawyer afleveringquote:
Dude...quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:14 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Sawyer aflevering
Ik wordt een beetje moe van die nare gast, ik hoop dat hij ooit eens te pakken wordt genomen door dat monster dat ook die piloot in de 1 of 2e aflevering te grazen nam.![]()
Hmm, ik ben dus de enige die hem super irritant vind omdat het een egocentrische klootzak is?quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:46 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Sawyer aflevering![]()
Sawyer is na (of met) Eko het gaafste personage.
waarschijnlijk een vraag half + tig nieuwe vragenquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoop dat ze vanavond weer es een paar vragen beantwoorden omtrent het eiland.
En ze lijkt zo kort ineens.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:09 schreef Price het volgende:
Wat een afknapper op die foto, zeg. Ze heeft geeneens een taille.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ze is gewoon beregeil
stomme hobbit![]()
Maar hoe zo'n vervelend personage..quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:08 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Die Shanon was ook wel fijn om naar te kijken
Oh ja, jij bent wat dat betreft zeker weten de enigequote:Op woensdag 8 februari 2006 12:56 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Hmm, ik ben dus de enige die hem super irritant vind omdat het een egocentrische klootzak is?
ik vind charlie veel interessanter.
Ik vind bijna elk karakter wel iets intrigerends hebben, behalve die stomme Shannon toendertijd.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:09 schreef JPeetje het volgende:
[..]
Oh ja, jij bent wat dat betreft zeker weten de enige :p
Van wat ik van de rest lees hoopt vrijwel iedereen dat Charlie nou eens oprot (hoop ikzelf ook op trouwens :p). En Sawyer vin'k opzich ook best tof !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk een nieuwe pc met een Matrox Parhelia APVe dus dat is goed beeld op m'n tv en geen krakend geluid meer
Fuck you Jane Austen!
Die is al weg, alhoewel niets definitief is in Lost (alhoewel mensen hier wel definitiever dood lijken te gaan dan in Aliasquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:13 schreef erkel het volgende:
Shannon mogen ze wat mij betreft er dan ook wel uit knippen, als het dan toch een soap wordt. Wat een irritant wijf, met haar x-benen![]()
Sawyers oneliners zouden ergens verzameld moeten zijn, ik vind ze echt ideaal!quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:23 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Die is al weg, alhoewel niets definitief is in Lost (alhoewel mensen hier wel definitiever dood lijken te gaan dan in Alias). En Sawyer vond ik, toen ik voor het eerst Lost keek, ook erg irritant, maar ik ben hem in seizoen 2 erg gaan waarderen, en nu ik bezig ben met seizoen 1 opnieuw kijken vind ik hem daar nu ook wel tof. Die bijnamen voor iedereen
.
Aardige link: http://www.losthatch.com/quotes.aspxquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:24 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Sawyers oneliners zouden ergens verzameld moeten zijn, ik vind ze echt ideaal!
owjah damn..ze is al doodquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:23 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Die is al weg, alhoewel niets definitief is in Lost (alhoewel mensen hier wel definitiever dood lijken te gaan dan in Alias). En Sawyer vond ik, toen ik voor het eerst Lost keek, ook erg irritant, maar ik ben hem in seizoen 2 erg gaan waarderen, en nu ik bezig ben met seizoen 1 opnieuw kijken vind ik hem daar nu ook wel tof. Die bijnamen voor iedereen
.
ja!quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:20 schreef Camplo het volgende:
Morgen (vannacht) is het toch weer heah?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:16 schreef Boondock_Saint het volgende:
Ben benieuwdVolgens mij niet, ik kan er iig niets over vinden. Alleen maar mensen die dat noemen als gerucht wat ze ergens gelezen hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alhoewel ik het me ook vaag herinner dat ik het ergens gelezen heb...
En wat spoilers betreft: zoek deze week niet teveel rond, want er gaat op dit moment een echte klote spoiler rond.![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:16 schreef Boondock_Saint het volgende:
Ben benieuwdIk meen dat dat een nepspoiler was, dat gaat niet gebeuren volgens mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
fout?quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:43 schreef Symer het volgende:
Ik ben blij dat de tweestrijd tussen Sawyer en Jack (en eigenlijk het hele kamp) weer hervat is en ik kan niet wachten om te zien hoe de nieuwe Charlie vs. Locke strijd zich ontwikkeld![]()
Ik zag dat de schrijvers de fout die ze met Scott/Steve gemaakt hebben ook verbeterd hebben![]()
En die preview!![]()
![]()
Ja, in het begin van de serie stellen Scott en Steve zich voor, even later sterft Steve, maar dan heet hij ineens Scott.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:00 schreef Xurk het volgende:
Wow, wat ik vandaag toch toevallig tegenkom
Ik weet niet of iedereen het kent, maar er is een spel, Counter-Strike [multiplayer schietspel], waarvan de nieuwste versie, Source. Ik was het vandaag aan het spelen, toen de map [level] ineens veranderde in een map die de_lost heette.
Toen dacht ik al: "Hmm, zou het?", maar dacht toch: "Neuh."
Toen zat ik in de map, en het bleek echt het eiland van Lost te zijnIk zat echt helemaal excited rond te lopen! Ze hebben het echt heel erg goed nagemaakt, met super veel oog voor detail [logo van Dharma Initiative, schoenen die John uittrok toen hij het luik inging, alle voorwerpen die je in het luik zag komen ook terug, enzovoort!] en alle plekken van het eiland die we tot nu toe kennen [alleen de grotten zijn niet aanwezig, maar wel een soort gang wat misschien bedoeld is als de grotten].
Natúúrlijk heb ik keiveel screenies gemaakt voor jullie B)
Ik heb geprobeerd ze in chronologische volgorde van de serie te zetten. Er zitten zover ik weet geen spoilers in, aangezien me niets is opgevallen wat ik niet herkende, en het laatste in de tijdlijn het gat is waar The Others enkele van onze helden in hebben geflikkerd... het enige is misschien dat ik nu weet hoe het eiland in elkaar zit, en dus weet waar The Others ongeveer zitten
Maar het klopt denk ik niet, aangezien de map niet even groot als het eiland kan zijn en alles dicht op elkaar zit.Het strand Het kampvuur Het luik De vloot Nogmaals de vloot De zwarte rook "The Black Rock" Onderaan het luik Voedselvoorraad kamer [waar Kate in werd opgesloten] Luchtschacht waar Kate inkroop [helaas kon ik er niet in, omdat ik in mijn eentje speelde en niet op iemand kon springen om erbij te kunnen] Computer kamer Computer kamer #2 [check die teller die op 108 staat] Achteringang die Kate en Desmond gebruikten Gat waarin Sawyer, Jin en Michael gevangen worden gehouden
En voor degenen die ook het gevoel willen hebben dat ze in Lost rondlopen, heb ik met FRAPS een filmpje gecaptured[niet op de fps letten, dat komt door FRAPS].
Ik heb de kwaliteit expres laag gehouden, omdat het anders zo enorm groot zou worden [het duurt 6 minuten]; dus niet fullscreen afspelen:Virtual Tour in LOST [naar beneden scrollen en "Free" selecteren, daarna even wachten, een code overtypen en je download begint!]
Die zou ik zeker kopen ja.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:43 schreef Skull-splitter het volgende:
De-LOST trouwens: Lost zou helemaal lekker tot zijn recht komen als adventure actiegame (als de serie ineens zou stoppen bijvoorbeeld?) met de nieuwe Crytek engine
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:12 schreef Merkie het volgende:
Leuke aflevering. Sawyer. Goede one-liners. Promo van volgende week ziet er erg stoer uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
Als ik dat eerder gelezen had, had ik de promo niet gekekenquote:Op donderdag 9 februari 2006 03:36 schreef The Nomad het volgende:
I hate those promo folk for spoiling next week's ep
Dat doen ze bij Lost al sinds 10 afleveringen niet meer.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:23 schreef C_V_S het volgende:
Ik vond dit toch echt een mindere aflevering. Leuk al die diepgang in de personages maar ik wil meer van de mysteries ontraffelt hebben
Sawyer is een held en de enige die je echt kan vertrouwen dat die niet zal veranderenquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:15 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
Sawyer is een held en de enige die je echt kan vertrouwen dat die niet zal veranderen
Volgende topic titel: THERE IS A NEW SHERRIF IN TOWN.
Nogmaals Sawyer![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:52 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
"Wait a sec, I'm about to get the highscore on Donkey Kong"..![]()
(of zoiets)
Of in het begin tegen Charlie: "Always the same with woman. They get the house. We get the shitty appartment." (of zoiets)quote:
Hij is ook een badass trouwens goed van Hurley dat die hem iets te doen gaf wat die leuk vond.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:23 schreef FLIPNEUS het volgende:
"Getting beat up by Locke is like getting Ghandi to beat up his own kids.".
Trouwens, die quote van Sayid uit die promo is echt supervet. "Hi, my name is Sayid, and I'm a torturer."
En die countdownquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:23 schreef FLIPNEUS het volgende:
"Getting beat up by Locke is like getting Ghandi to beat up his own kids.".
Trouwens, die quote van Sayid uit die promo is echt supervet. "Hi, my name is Sayid, and I'm a torturer."
Ohjaaa helemaal vergeten, dat zag ik ook inderdaad maar ik wist zo even snel niet wiens moeder dat dan zou moeten zijn, maar Kate was wel de eerste waar ik aan dacht, zou heel goed kunnen!quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:29 schreef CrookedEye het volgende:
ik las op myspaces forum over lost dat de serveerster in het restaurant waar saywer en die andere kerel zaten te eten de moeder van kate was kan iemand dat bevestigen.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:29 schreef CrookedEye het volgende:
ik las op myspaces forum over lost dat de serveerster in het restaurant waar saywer en die andere kerel zaten te eten de moeder van kate was kan iemand dat bevestigen.
Die ja!quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:52 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
"Wait a sec, I'm about to get the highscore on Donkey Kong"..![]()
(of zoiets)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:12 schreef splendor het volgende:
http://www.lost-media.com/modules.php?name=coppermine&file=thumbnails&album=930
Promotie afbeeldingen voor de volgende aflevering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij liet het wel vallen, maar nu deed hij het nog een keer, en weet je meteen waarom hij dat deed. Het was nepgeld, om echt geld van mensen te ontfutselenquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:47 schreef Molluck het volgende:
Hebben we die eerste flashback van Sawyer niet al eens gezien? Dat hij per ongeluk die koffer met geld open liet vallen?
Nee, ik ook niet. Ik had de promo foto's voor deze aflevering al gezien en op één van die foto's staat de ontvoerder.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:06 schreef Skwish het volgende:
Sawyer can't be stopped![]()
Zag trouwens dat totaal niet aankomen van Charlie...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:05 schreef ChillyWilly het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seriously!?
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 04:30 schreef ImPrEzA het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:15 schreef vannilesoep het volgende:
Ik vond het saai... Wel leuk dat sawyer / Charlie de boel om gooien maar voor de rest weer bar weinig gebeurd >_>
Dat zie er veelbelovend uit!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:26 schreef Bleet het volgende:
Hier de promo voor volgende week
http://media.putfile.com/Lost214ABC
Ik had niet moeten kijken, wachten is nu weer een helquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:26 schreef Bleet het volgende:
Hier de promo voor volgende week
http://media.putfile.com/Lost214ABC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Powered by Janetje®
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:19 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik had niet moeten kijken, wachten is nu weer een helIk denk dat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:37 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik denk dat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Ik denk dat...niet klikken als je niets over de promo wil weten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://i1.tinypic.com/ngt6qu.jpgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij tijd en wijle aanwezig...
[..]
Ik denk dat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:52 schreef Symer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij tijd en wijle aanwezig...
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:58 schreef greatgonzo het volgende:
[..]Misschien valt er wel een stukje buiten beeld!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was die hand bij dat paard jullie trouwens ook opgevallen?
En toen ze op dat vlot zaten, zag ik in de verte een bootje!
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
OMG eko is helemaal geen negerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:05 schreef Molluck het volgende:
[..]
Misschien valt er wel een stukje buiten beeld!![]()
Was die hand bij dat paard jullie trouwens ook opgevallen?
En toen ze op dat vlot zaten, zag ik in de verte een bootje!
Nee, kijk maar (spoilerplaatje uit promo).quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:05 schreef Molluck het volgende:
[..]
Misschien valt er wel een stukje buiten beeld!![]()
Het zou wel heel slordig zijn.... ze kunnen het er nog uitlaten.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:27 schreef Jump het volgende:
Het is volgens mij gewoon een digitaal bewerkt beeld
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:51 schreef Jaytonism het volgende:
Inderdaad een toffe aflevering.
Ik ben echt té benieuwd naarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Powered by Janetje®
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goeie ep, Sawyers quotes waren weer goed. wie verzint die?![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:02 schreef Mip1988 het volgende:Nogmaals, ik denk datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goeie ep, Sawyers quotes waren weer goed. wie verzint die?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
Zo ey, heb je dat echt zelf ontdekt?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:44 schreef 2Drix het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
2 verschillende![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:11 schreef Mip1988 het volgende:Dat was volgens mij valse informatie van tv.com.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie hier, het is dus wel dezelfde.quote:Op zondag 12 februari 2006 00:23 schreef Daemon19 het volgende:
Het moet wel een andere zijn, anders is het echt een grove fout..
dat stukje van die brug komt zeker weten uit een oude aflevering.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:07 schreef Miguel het volgende:
Mooi om te zien hoe de discussie over de timers langzaamaan uit de spoilertags is gekropenGezien de makers en de details waarop ze ingaan lijkt het me uitgesloten dat de verschillende timers een 'foutje' zijn. Het zal dus echt wel iets betekenen, een andere, nieuw ontdekte, timer zoals eerder aangegeven door mensen lijkt me dan ook het meest waarschijnlijk. Het beloofd een spannende aflevering te worden
Nog een vraagje..
In de promo van vorige week (heb hem niet meer, kijk hem altijd via de link uit de OP) zag je dat de survivors een brug hadden gevonden en op een gegeven moment schreeuwde Jack dan tegen Hurley dat hij er niet over moest gaan ofzo... Ben ik nu gek geworden of hebben meerdere mensen deze promo gezien? Of was die dan van de rerun van 1,5 week terug ofzo, lijkt me van niet![]()
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 13:11 schreef Scotix het volgende:
dat stukje van die brug komt zeker weten uit een oude aflevering.
wanneer ze die franse vrouw opzoeken, toen gingen hurley en onze heroine junkieerover heen. toen zakte de brug in.
Ik denk eerder aan Locke of Jack. Zij hebben toch een veel grotere obsessie met die teller...quote:Op zondag 12 februari 2006 13:14 schreef 2xD het volgende:
En wat die teller betreft, het lijkt me een droom of trip van iemand, waarschijnlijk Sayid.
Ja, maar:quote:Op zondag 12 februari 2006 13:32 schreef Miguel het volgende:
[..]
Ik denk eerder aan Locke of Jack. Zij hebben toch een veel grotere obsessie met die teller...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck you Jane Austen!
quote:Op zondag 12 februari 2006 13:34 schreef Boondock_Saint het volgende:
[..]
Ja, maar:Ja en dan denk ik dat als die gaat torturen, dat tie flipt en flashbacks en flashforwards krijgt waar die die teller in ziet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 februari 2006 13:34 schreef Boondock_Saint het volgende:True, desondanks blijf ik toch bij mijn eerdere hersenspinselsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zullen zien..
Countdown tot de volgende Lost![]()
Nu dit ook uit mijn eerdere spoiler is gekropen....quote:Op zondag 12 februari 2006 13:14 schreef 2xD het volgende:
En wat die teller betreft, het lijkt me een droom of trip van iemand, waarschijnlijk Sayid.
Klinkt goed, misschienquote:Op zondag 12 februari 2006 14:27 schreef Symer het volgende:
Misschien denkt Sayid dat hij een 'other' te pakken heeft, terwijl het gewoon een Desmond uit een andere hatch is. Terwijl Sayid hem gevangen houdt, loopt de teller in die andere hatch af, omdat daar niemand meer is om de code in te voeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit kan ik me niet voorstellen. Een nieuwe teller zou echt wel van het budget van Lost af kunnen hoor!quote:Omdat het geld kost om een aparte teller te laten maken, gebruiken de makers gewoon de oude, maar veranderen ze de cijfers om aan te geven dat het niet dezelfde is.
Fuck you Jane Austen!
Een mogelijkheid waar ik ook aan zat te denken, maar mij heel onwaarschijnlijk lijkt. In een aflevering wordt een nieuwe Desmond gevangen, een nieuwe bunker geïntroduceerd en daar springt ook nog eens de telller meteen op nul.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:27 schreef Symer het volgende:
Gaan we er nu vanuit dat iedereen hier de promo gezien heeft?
In dat geval:
Misschien denkt Sayid dat hij een 'other' te pakken heeft, terwijl het gewoon een Desmond uit een andere hatch is. Terwijl Sayid hem gevangen houdt, loopt de teller in die andere hatch af, omdat daar niemand meer is om de code in te voeren.
Omdat het geld kost om een aparte teller te laten maken, gebruiken de makers gewoon de oude, maar veranderen ze de cijfers om aan te geven dat het niet dezelfde is.
Nee, maar je kan zo wel informatie weggeven die in de promo's staan en niet iedereen wil die zien. Maar ik vind ook dat je dan maar niet in dit topic moet komen.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:37 schreef Trancelocator het volgende:
Het is toch geen spoiler, wij zijn toch geen waarzeggers?
De makers hebben vast iets veel beters verzonnen.
Ja, ik weet het, maar mijn verhaaltje verklaart niet waarom het dezelfde timer is. Dus verzon ik dat, anders zou ik niet weten waarom ze dezelfde timer zouden gebruiken.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:32 schreef Boondock_Saint het volgende:
[..]
Dit kan ik me niet voorstellen. Een nieuwe teller zou echt wel van het budget van Lost af kunnen hoor!
Ja idd, de aflevering zou dan een monstertempo moeten hebben, maar ik blijf hopen.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:34 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Een mogelijkheid waar ik ook aan zat te denken, maar mij heel onwaarschijnlijk lijkt. In een aflevering wordt een nieuwe Desmond gevangen, een nieuwe bunker geïntroduceerd en daar springt ook nog eens de telller meteen op nul.
Er zullen weinig mensen in dit topic zijn die zoveel zelfdiscipline hebben dat ze niet op link van de promo hebben geklikt.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:42 schreef Boondock_Saint het volgende:
[..]
Nee, maar je kan zo wel informatie weggeven die in de promo's staan en niet iedereen wil die zien. Maar ik vind ook dat je dan maar niet in dit topic moet komen.
Dit topic is voor de echte Lost-filosofen die alles volgen, dus ook de promo's!
fuck zelf dicipline, het eerste wat ik doe als ik een aflevering gekeken hebben is de promo zoeken en in dit topic kijken.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:45 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Er zullen weinig mensen in dit topic zijn die zoveel zelfdiscipline hebben dat ze niet op link van de promo hebben geklikt.
Correct me if I am wrong.![]()
Idd ..quote:Op zondag 12 februari 2006 14:51 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
fuck zelf dicipline, het eerste wat ik doe als ik een aflevering gekeken hebben is de promo zoeken en in dit topic kijken.
Vooral omdat die nu eindelijk in de OP zit na heel lang aandringenquote:Op zondag 12 februari 2006 14:45 schreef Trancelocator het volgende:
Er zullen weinig mensen in dit topic zijn die zoveel zelfdiscipline hebben dat ze niet op link van de promo hebben geklikt.
Correct me if I am wrong.![]()
"nigga"quote:Op zondag 12 februari 2006 14:52 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Idd ..
Ik vind het zo'n onzin Ik ga de promo niet kijken hoor , als ik die zie kan ik helemaal niet meer wachten
Nigga please het is maar tv
Ik dacht dat dit ook een beetje een semi officieel een spoiler topic was.quote:
Nou... ik hoef niets te weten over hoe het seizoen gaat eindigen ofzo, of wie er doodgaat. Maar dat (USA) in de TT betekent voor mij dat we hier kunnen "doen alsof" we de serie in Amerika volgen. En daat krijg je de promo's ook gewoon tijdens de reclameblokken voorgeschoteld. In dit topic hoeft dat wat mij betreft dus niet anders.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:33 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit ook een beetje een semi officieel een spoiler topic was.
Alleen de echte die-hard Lost-kijkers komen hier discussiëren en dan horen spoilers er nu eenmaal bij. En als ik een nieuwe aflevering nog niet gezien heb dan weet ik donders goed dat ik deze thread even links moet laten liggen.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:33 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit ook een beetje een semi officieel een spoiler topic was.
Ind je moet hier niet komen als je de uitzending nog niet gezien hebt.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:39 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Alleen de echte die-hard Lost-kijkers komen hier discussiëren en dan horen spoilers er nu eenmaal bij. En als ik een nieuwe aflevering nog niet gezien heb dan weet ik donders goed dat ik deze thread even links moet laten liggen.![]()
ziet er goed uit die foto thxquote:Op zondag 12 februari 2006 16:59 schreef FLIPNEUS het volgende:
Eén van de promoshots van 2x15:
[afbeelding]
Nieuwe bunkert.
Nieuwe bunker, andere teller wordt dan ook waarschijnlijkerquote:Op zondag 12 februari 2006 16:59 schreef FLIPNEUS het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe bunkert.
[ Bericht 15% gewijzigd door Miguel op 12-02-2006 17:15:49 (voor slapers) ]
Kijk, dat is nou een spoiler van formaat.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:59 schreef FLIPNEUS het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe bunkert.
Ja, die komt terug in 2x15.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:14 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Kijk, dat is nou een spoiler van formaat.![]()
Ik zie Kate en is dat links Rousseau?
Ja. maar is promoshot voor 2x15. De andere teller zien we al in promo van 2x14quote:Op zondag 12 februari 2006 17:14 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Kijk, dat is nou een spoiler van formaat.![]()
Ik zie Kate en is dat links Rousseau?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |