quote:Is het eigenlijk iemand opgevallen dat Claire helemaal niet meer zou mogen vliegen als ze al zo lang zwanger is als ze was?
Jack heeft het aan haar gevraagd, of haar dokter dat wel goed vond. Zij zei van wel, dat ze net nog voor een checkup was geweest, maar het klonk best alsof ze loogquote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 16:11 schreef Molluck het volgende:
Is het eigenlijk iemand opgevallen dat Claire helemaal niet meer zou mogen vliegen als ze al zo lang zwanger is als ze was?
Vliegen als je 7 maanden zwanger bent (zoals Claire) is voor de meeste luchtvaartmaatschappijen geen enkel probleem.quote:Op babycenter.com staat het volgende:
Question: My family has planned a trip to Florida when I'll be around seven months pregnant. Is it safe to fly this late in pregnancy?
Answer: Although it can be perfectly safe to fly during much of your third trimester (up to 36 weeks), be sure to discuss your trip plans with your midwife or doctor before you book your flight.
dan zijn we denk ik bij deeltje 21.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:39 schreef Frenkel het volgende:
Ben benieuwd of deze vol als er weer een nieuwe aflevering komt..
Met al die tvp's moet dat wel lukken.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:39 schreef Frenkel het volgende:
Ben benieuwd of deze vol als er weer een nieuwe aflevering komt..
Die worden altijd verwijderd: Voor alle users die TVP's gebruik(t)en.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:19 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Met al die tvp's moet dat wel lukken.(en nutteloze posts als deze hier van mij.)
![]()
Als een tvp verdwijnt komt het door een BUG? Vat em niet helemaal.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:21 schreef Mike het volgende:
[..]
Die worden altijd verwijderd: Voor alle users die TVP's gebruik(t)en.
Nou nou nou.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:07 schreef FoXje het volgende:
Deze week geen lost?
Ik word geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek !
In beide gevallen heet de vader Anthony Cooper toch?quote:Op maandag 30 januari 2006 18:37 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ben voor school weer ff bezig met de echte John Locke..
Moest ineens aan een citaat van onze Locke denken uit de vorige ep. "Who are we to tell what someone can or can't do?"..
Kan me uit eerdere episodes geen andere dingen bedenken waar de gelijkenis verder gaat dan alleen de naam.. Of wel?
[/edit]quote:John Locke, after whom the character John Locke is named, was a famous social contract philosopher who dealt with the relationship between nature and civilization. Also, the TV Locke's father is named Anthony Cooper, named for Lord Anthony Ashley-Cooper, the real-world John Locke's political mentor and patron. The real Locke believed that, in the state of nature, all men had equal rights to punish transgressors; to ensure fair judgment for all, governments were formed to better administer the laws. This philosophy is paralleled by the character of Locke, who embraces both nature and the need for organization among the survivors.
Iddquote:Op maandag 30 januari 2006 20:07 schreef kastanova het volgende:
Geen prison break, geen south park, geen lost... Wat een kutweek.
Nee, het is best leuk. Ik ben benieuwd wie ze aangetrokken hebben om die dingen te componeren. You All Everybody vind ik ook leuk overigens.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:50 schreef Symer het volgende:
Ben ik trouwens de enige die dat liedje van Charlie over twee broers heel goed vond klinken?
Als ze een cd uitbrengen van 'Driveshaft' zou dat ongetwijfeld een succes worden.
Hier staat het liedje, onderaan.
Uit het vorige topic:quote:Op maandag 30 januari 2006 22:11 schreef Legally_Brunette het volgende:
Wanneer komt er dan weer een nieuwe aflevering?
quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:27 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
[..]
dat komt omdat epguides en tv.com beide hun gegevens uit dezelfde database trekken. Op de perswebsite van ABC is geen melding van een dubbele ep die week. en once again, tv.com wordt bijgehouden door vrijwilligers, geen professionele organisatie. Gegevens daar altijd met een korrel zout...
daar aan toevoegend, schrijver Matt Raggs postte op The Fuselage the volgende tentative list:
213 - 2/08/06
214 - 2/15/06
215 - 2/22/06
216 - 3/22/06 (arrghh, weer een maand ertussen)
217 - 3/29/06
218 - 4/05/06
219 - 4/26/06
220 - 5/03/06
221 - 5/10/06
222 - 5/17/06
223 - 5/24/06
There will be 24 hours of LOST aired over 23 episodes, meaning the season finale will, most likely be a 2 hour special once again.
http://thefuselage.com/Threaded/showthread.php?t=31731
Er wordt maar 1 seizoen per jaar gemaakt, dus 24 uur Lost voor 52 weken, harder werken doen ze niet aan natuurlijkquote:Op maandag 30 januari 2006 21:46 schreef FCDB het volgende:
Ik snap niet waarom ze steeds we(e)k(en) er tussen uit gaan.... ze kunnen toch gewoon uit blijven zenden... of zijn ze te lam om wat harder te werken?
Het maken van een serie duurt natuurlijk altijd langer dan het uitzenden, dus op den duur halen de uitzendingen de productie in.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:46 schreef FCDB het volgende:
Ik snap niet waarom ze steeds we(e)k(en) er tussen uit gaan.... ze kunnen toch gewoon uit blijven zenden... of zijn ze te lam om wat harder te werken?
Idd, ik las ergens dat ze 8 werkdagen doen over één aflevering. Als je dan elke 5 werkdagen een nieuwe aflevering wil uitzenden moet je óf de zomerstop tot de winter laten duren óf af en toe een pauze inlassen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:56 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Het maken van een serie duurt natuurlijk altijd langer dan het uitzenden, dus op den duur halen de uitzendingen de productie in.
serieus ik ook over john lock en in de zelfde droom dat sharon uit zijn coma was en ik zijn hand schudde ik bedoel wtfquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:51 schreef inasras het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd over lost, dat er over 2 weken een aflevering komt, daarna een maand ertussen en dan twee maanden ertussen .. Best erg dat ik zo over lost droom![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:46 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
serieus ik ook over john lock en in de zelfde droom dat sharon uit zijn coma was en ik zijn hand schudde ik bedoel wtf
Ik zie het nu pas nu ik jou reply lees.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:14 schreef Jaytonism het volgende:
[..]!
Ik las serieus 4x Shannon, hoezo addict.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooral dat laatste lijkt me al heel erg boeiend... en grappig natuurlijk!
Nobody likes us.We Don't Care
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:03 schreef FCDB het volgende:
Aflevering 13 - The Long ConIk ben ook erg geïntresseerd in dat laatste, maar dat eerste lijkt me boeiender.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooral dat laatste lijkt me al heel erg boeiend... en grappig natuurlijk!
Prison Break zitten we al een tijdje zonder hequote:Op maandag 30 januari 2006 20:07 schreef kastanova het volgende:
Geen prison break, geen south park, geen lost... Wat een kutweek.
Dat zou Charlie nooit doen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:55 schreef truSteh het volgende:
Ik ben Charlie, volgens mij ga ik maar zelfmoord plegen
Jawel, maar zoals Jack en de anderen, die niet voortvluchtig zijn. Die hebben neem ik aan in het dagelijks leven ook vrienden en familie. Of zouden ze allemaal enigst kind zijn of ruzie met hun familie hebben en sociaal gestoord zijn :/quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:11 schreef Scotix het volgende:
de meesten hebben een verleden, en ik heb in de flashbacks niemand terug gezien wie ze zouden missen? jack is bijvoorbeeld van zijn vrouw gescheiden, kate is voorvluchtig, net zoals sawyer.
mare die donkere vrouw miste haar man heel erg? ook al zat hij op het eiland
quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:22 schreef Molluck het volgende:
Ik ben Jack.
En pas na dat interview viel het me op dat Eko die Wombosi speelt, die vent die in de Bourne Identity geliquideerd wordt.![]()
Of een Sayid die in het echt Engels spreekt à la Tony Blair. Echt vreemd is dat.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:32 schreef Merkie het volgende:
[..]. Zag trouwens Eko ook in een interview laatst perfect Engels spreken. Is een beetje gek dan als je net Lost hebt gezien
.
Ik ben ook Shannonquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:59 schreef Slayage het volgende:
Interview met "Mr. Eko" met heel veel behind the scenes info.
http://channels.netscape.(...)p?p=bsf_agbaje_rstar
Lost personality test. Ben zelf Shannon![]()
http://tv.zap2it.com/tveditorial/tve_main/1,1002,800|||,00.html
herhalingquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:40 schreef B het volgende:
Vanavond weer lekker lost
Next Episode:
Wednesday, Feb. 1 at 9/8c
"Numbers"
ja ik zat het net erbij tetikken , weet iemand waaromquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:44 schreef Scotix het volgende:
[..]
herhaling
dat is episode 18 season 1
boeiend...quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:12 schreef SterkStaaltje het volgende:
Wat een kut aflevering zeg, fire & water. Heb hem nu pas gekeken, echt waardeloos.
Uit m'n studieboek:quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:40 schreef Miguel het volgende:
Wat is nu eigenlijk het verschil tussen 'egotistical' en 'selfish'? Beide zie ik als egoïstisch, en mijn woordenboek biedt ook geen uitkomst, aangezien die me precies hetzelfde vertelt als ik al wist
Waarom boeiend. Dat is een mening die ik ook deel. Ik vind dit seizoen absoluut niet van het niveau van het vorige seizoenquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:16 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
boeiend...![]()
Lost is Lost, de ene keer iets minder spannend dan de andere keren, vond het opzich wel een aardige aflevering.
Linkquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:12 schreef diertjuh het volgende:
Ik weet niet of 1 van jullie Veronica Mars volgt. Maar ik heb net de nieuwe aflevering gekeken en op het eind was een scene, met daarin een briefje waarop precies dezelfde cijfers staan als in Lost.
Ik denk dat de betekenis van de cijfers heel simpel is meer dat we gewoon te moeilijk denken.
Ik ook. Vorig seizoen had Lost echt een doorlopend verhaal, dit keer zijn het meer afleveringen opzich, zoals CSI.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:47 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Waarom boeiend. Dat is een mening die ik ook deel. Ik vind dit seizoen absoluut niet van het niveau van het vorige seizoen
Nee, pas volgende week weerquote:Op donderdag 2 februari 2006 22:40 schreef Robzilla het volgende:
geen lost vandaag?
Jack hierquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:59 schreef Slayage het volgende:
Lost personality test. Ben zelf Shannon![]()
http://tv.zap2it.com/tveditorial/tve_main/1,1002,800|||,00.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Ik zou er ook niet rouwig om zijn. Hi Kate, I am Shannon!quote:Op zondag 5 februari 2006 21:21 schreef kwakveense het volgende:
ik ben kate!
en oh wat ben ik blij als die spoiler waar is!
Triple A zit ook in Ace Ventura: When nature calls!quote:Op zondag 5 februari 2006 21:32 schreef LKEN het volgende:
Zag ik laatst die trailer van die 50 Cent film, Get Rich or Die Trying. Herkende ik helaasiemand. En ja hoor, het was Adewale Akinnuoye-Agbaje, beter bekend als Mr. Eko :\')
én The Mummy Returnsquote:Op zondag 5 februari 2006 21:35 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Triple A zit ook in Ace Ventura: When nature calls!
er is wel 24 deze week.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:47 schreef Mip1988 het volgende:
ik ben ook Shannon :\'(
ik had liever Locke geweest ofzo![]()
verdorie, geen 24, geen lost
hoe moet ik mn week nou doorkomen?!![]()
Zo wordt hij door zijn collega's op de set van Lost altijd genoemd, las ik ergens. Wel mooi gevonden.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:42 schreef LKEN het volgende:
[..]
én The Mummy Returns
én Red Shoe Diaries :\')
Verder:
Triple A![]()
![]()
Uit de orientation movie:quote:Op maandag 6 februari 2006 13:53 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ik lees op diverse engelse fora dat de wetenschappers in de video DeGroot genoemd worden. Iemand hier die dit kan bevestigen? het is mij niet opgevallen.
Zou deGroot wat een typische nederlandse achternaam is uiteraard iets te maken hebben met de moeder van Walt die naar Amsterdam vertrok?
Bordje in de boekenkast?quote:Op maandag 6 februari 2006 14:59 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Uit de orientation movie:
[afbeelding]
Daarin werden ze de "Degroeds" genoemd. Let trouwens op het bordje in de boekenkast....
Maar het lijkt me iets te ver gezocht dat zij iets met de moeder van Walt te maken zouden hebben.
Links boven het hoofd van de blonde dame. Een bordje met het Dharma logoquote:
Oceanic-logo eerder (misschien toch niet zo duidelijk als ik dacht.)quote:Op maandag 6 februari 2006 15:16 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Links boven het hoofd van de blonde dame. Een bordje met het Dharma logo
whehehequote:Op maandag 6 februari 2006 19:52 schreef Symer het volgende:
Geinig filmpje over Lost op http://abc.go.com![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 20:55 schreef Scotix het volgende:
[..]
whehehe
Addicted to lost!:P
vet wel :p
neehheee, al behandeld. geen twee eps, tv.com is full of shit.quote:
I give it two months....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:55 schreef wolfrolf het volgende:
Ik lees op een engels forum dat die hobbit (Dominic Monaghan) en Evangeline Lilly gaan trouwen![]()
Kut hobbit. Mijn Kate, wat doe je
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:55 schreef wolfrolf het volgende:
Ik lees op een engels forum dat die hobbit (Dominic Monaghan) en Evangeline Lilly gaan trouwen![]()
Kut hobbit. Mijn Kate, wat doe je
Alles kan in Lost..quote:Op maandag 6 februari 2006 14:59 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Uit de orientation movie:
[afbeelding]
Daarin werden ze de "Degroeds" genoemd. Let trouwens op het bordje in de boekenkast....
Maar het lijkt me iets te ver gezocht dat zij iets met de moeder van Walt te maken zouden hebben.
Dat wordt de volgende topictitel.. Lost (USA) Deel 20: Addicted to Lost!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:54 schreef Vitamine_C het volgende:
Argh, hadden die orks die rot hobbit nou maar te grazen genomen![]()
Dat filmpje op abc is meesterlijk: 'Addicted to lost'![]()
En toen werd er opeens iets volgende aflevering gezegd waar iedereen bij zegt wtf. Bijv Kate i had a lesbian affair lolquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:42 schreef splendor het volgende:
[..]
Dat wordt de volgende topictitel.. Lost (USA) Deel 20: Addicted to Lost!![]()
Ja, zo te zien zit het eerste hobbitkindje er al aan te komen...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:09 schreef Price het volgende:
Wat een afknapper op die foto, zeg. Ze heeft geeneens een taille.
ik vind jou ook wel sexy.quote:Op donderdag 2 februari 2006 20:25 schreef Mip1988 het volgende:
he ik wist niet dat dit topic bestond
ik ben ook hevig lost fan, ik heb tot nu toe zo ongeveer aan 1 stuk door kunnen kijken want ik had seizoen 1 geleent en alles tot nu toe van seizoen 2 ook gekeken achter elkaar. dus nu is het extra moeilijk om te wachten
wat mij opvalt is dat in seizoen 2 veeeeeeeeeeeel meer vaart in het verhaal zit. seizoen 1 ging alles erg traag, maar toch verveelde dat niet, dat is ook het meesterlijke aan de serie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |