abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 januari 2006 @ 16:23:12 #1
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_34616386

* Lost?

Lost is een serie die afgelopen jaar is begonnen in de Verenigde Staten en na een paar episodes op de Nederlandse tv is gekomen. Deze serie heeft onder andere de Emmy gewonnen voor "beste drama serie".

Maar waar gaat het dan over?
Lost gaat over een 40-tal mensen die een vliegtuigramp/crash hebben overleefd en op een (zo lijkt het) onbewoond eiland terechtkomen. Dit klinkt misschien wat cliché maar dat is het totaal niet. Het verhaal is doorweven met verfijnde character-builds, plots, mysteries en meer vreemde dingen. Niets is wat het lijkt, en alles kan met elkaar te maken hebben.

De hoofdpersonen

Wanneer Lost van de grond komt, en een aantal afleveringen verder is, zijn er veertien hoofdpersonen. Dit getal is aan een wijziging toe na een bepaald aantal afleveringen, maar voor de 'beginners' nemen we gewoon de standaard aantal personages.

Jack Sheppard
Jack is arts. Als de enige dokter op het eiland, helpt hij iedereen die ziek/zwak/gewond is, en wordt hierdoor is hij min of meer de leider van de groep geworden. Daarbij bezit hij enorm veel communicatieve vaardigheden waardoor hij met de meesten van de groep goed kan opschieten.

Kate Austen
Kate is een beeldschone vrouw, al heeft ze wel een verleden. Ze is namelijk voortvluchtig vanwege het vermoorden van haar vader en reisde onder begeleiding van een US Marshall toen het vliegtuig crashte.

Charlie Pace
Charlie is de bassist van de bekende band 'Drive Shaft'. Helaas zit hij aan de drugs wat hem soms in een verwarde situatie brengt. Hij heeft zich ontfermd over claire, en het lijkt er op dat er langzaamaan een romance ontwikkelt.

Claire Littleton
Claire was onderweg naar Los Angeles om haar kind af te staan, maar kon het niet over haar hart krijgen. Op het eiland is ze bevallen, en daarna gebeurden er eigenaardige dingen met Claire en de baby...

Hugo "Hurley" Reyes
Hurley is erg dik... bevriend met iedereen. Zeker niet te beroerd om te helpen, totdat hij bloed ziet. Daar kan hij namelijk niet tegen, en dat breekt hem soms wel eens op. Hurley heeft de loterij gewonnen met de nummers 4-8-15-16-23-42, maar sindsdien hebben die nummers hem alleen ongeluk gebracht. Nu ze op het eiland veelvuldig terugkomen is de situatie er niet veel duidelijker op geworden...

Sayid Jarrah
Sayid is een voormalig lid van de Irakese Republikeinse Garde. Hij heeft gevochten in de Golf Oorlog en heeft daar ook als communicatie-officier gewerkt. Daar heeft hij veel technische kennis aan overgehouden, die op het eiland nog wel eens van pas wil komen.

Michael Dawson
Michael is de vader van Walt, en hij is naar Australie gekomen om de voogdijschap over Walt te krijgen na het overlijden van diens moeder. Hij heeft zijn zoon een aantal jaren niet meer gezien, en het contact tussen de twee is daarom erg stroef. Hij is wel als een van de weinigen bezig om daadwerkelijk van het eiland te komen, d.m.v. een vlot. Helaas mislukt dat idee door duistere oorzaken...

Walt Lloyd-Dawson
Walt is dus de zoon van Michael. Walt is 9 jaar oud en zijn moeder is doodgegaan. Daarom reist hij nu met samen met Michaeal en zijn hond, Vincent. Ook Walt zat op het vlot, zijn huidige verblijfplaats is onduidelijk.

James "Sawyer" Ford
Sawyer is een temperamentvol persoon. Niet op zijn mondje gevallen, en nooit bang voor niets en niemand. Verzamelt spullen van slachtoffers van de crash, en verhandelt ze. Dit maakt hem niet populair onder de groep... Samen met Michael, Walt en Jin is hij op weg gegaan om de bewoonde wereld te bereiken, maar dat ging niet zo.

John Locke
Locke is een mysterieuze man, met een rare achtergrond. In het vliegtuig zat hij in een rolstoel, toen het gecrasht was kon hij op wonderbaarlijke wijze weer lopen. Dit heeft hij nog niet verteld, en zo zijn er wel meer dingen die hij achterhoudt voor de groep. Locke heeft veel kennis van survival-technieken, en komt heel berustend over, dit soms tot woede van Jack.

Jin Kwon
Jin is een Koreaan, getrouwd met Sun. Na zich erg afzijdig te hebben gehouden vanwege de taalbarrière, heeft hij zich toch aangepast en gaat uiteindelijk zelfs met Michael, Walt en Sawyer mee op het vlot. Hij spreekt geen woord Engels en dat zorgt voor een hoop confrontaties, al wordt hij steeds beter opgenomen in de groep.

Sun Kwon
Sun is de vrouw van Jin, en staat veel meer open voor de groep. Dit wordt echter niet zo gewaardeerd door Jin, die haar liever bij zich houdt. Zonder dat Jin het weet, spreekt Sun wel Engels. Maar omdat ze niet wilt dat Jin hier achter komt, heeft ze dit geheim slechts aan een select gezelschap toevertrouwd.

Ana-Lucia Cortez
Ana-Lucia is een van de overlevenden van het staartgedeelte. Ze is nogal opvliegend, wat haar in het verleden in de problemen heeft gebracht in haar werk als agente. Ze gaat graag solo, wat niet echt helpt bij de acceptatie van de groep.

Mr. Eko
Mr. Eko is nog een groot mysterie. Samen met Ana-Lucia is hij een van de weinigen die de crash in het staartstuk hebben overleefd. Er is nog weinig van hem bekend, behalve dat hij sterk is en open staat voor religieuze dingen.

Nuttige links:

Officiële sites van ABC:
Lost op ABC
Oceanic Air
Oceanic Air 815
The Hanso Foundation
http://www.thefuselage.com

Informatieve sites:
"Lost" op IMDb
Lost op TVToMe

Overige sites:
http://www.dharmaindustries.com
http://www.lost-tv.com/
http://www.lost-theseries.com
http://www.lostvideo.net
http://www.lost-media.com
http://www.livejournal.com/community/lost_tv/
http://www.s8.invisionfree.com/Lost_Online
http://lostfic.com/
http://lost.pagina.nl

Nieuwste promo na iedere ep (Real format)
http://www.lostlinks.net/promo.htm

De vorige topics:
  • Lost: nieuwe Serie van J.J. Abrams, de maker van Alias
  • Lost season 1 @ USA (deel 2)
  • Lost @ USA (deel 3)
  • Lost @ USA (deel 4)
  • Lost : USA (deel 5).
  • Lost (USA) Deeltje 6
  • Lost (USA) Deeltje 7
  • Lost (USA) Deel 8
  • Lost (USA) deel 9
  • Lost (USA) deel 10
  • Lost (USA) deel 11
  • Lost (USA) Deel 12
  • Lost (USA) Deel 13: You All Everybody!
  • Lost (USA) deel 14 You all everybody
  • Lost (USA) Deel 15: Don't tell me what I can't do!
  • Lost (USA) Deel 16: Waar is die ijsbeer gebleven?!
  • Lost (USA) Deel 17: This is our Island!
  • Lost (USA) Deel 18: Are you using again?!

***Deze openingspost is hier te vinden!***
    Met dank aan InTre
  •   maandag 30 januari 2006 @ 16:25:38 #2
    114176 Molluck
    Suck my deck!
    pi_34616477
    Uit het andere topic:
    quote:
    Is het eigenlijk iemand opgevallen dat Claire helemaal niet meer zou mogen vliegen als ze al zo lang zwanger is als ze was?
    "MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
    pi_34616506
    Als ik me verveel ga ik even de OP aanpassen denk ik. No offense, hij is heel uitgebreid, maar het klopt niet altijd even goed (bv dat Claire het niet over haar hart kon verkrijgen om haar kind af te staan ).

Anyway, tvp dus
    POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
    pi_34616549
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 16:25 schreef Molluck het volgende:
    Uit het andere topic:
    [..]
    Jack heeft het aan haar gevraagd, of haar dokter dat wel goed vond. Zij zei van wel, dat ze net nog voor een checkup was geweest, maar het klonk best alsof ze loog Hetzelfde zal ze wel aan de vluchtmaatschappij verteld hebben, hen boeit dat verder ook niet natuurlijk.
      Lieve Belg maandag 30 januari 2006 @ 16:27:49 #5
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_34616553
    Nog zo lang voor volgende aflevering
    Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
    Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
              «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
    pi_34616620
    Hmm, van wie was die quote uit de topic-titel ook alweer ?
    pi_34616645
    Hurley tegen Libby .
      maandag 30 januari 2006 @ 16:32:02 #8
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_34616666
    Shit, vergeten dat er een oude episode komt donderdag.

Hoort Libby overigens niet in het rijtje te staan? Ze staat wel in de banner namelijk.
    pi_34617142
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 16:11 schreef Molluck het volgende:
    Is het eigenlijk iemand opgevallen dat Claire helemaal niet meer zou mogen vliegen als ze al zo lang zwanger is als ze was?
    quote:
    Op babycenter.com staat het volgende:
    Question: My family has planned a trip to Florida when I'll be around seven months pregnant. Is it safe to fly this late in pregnancy?

Answer: Although it can be perfectly safe to fly during much of your third trimester (up to 36 weeks), be sure to discuss your trip plans with your midwife or doctor before you book your flight.
    Vliegen als je 7 maanden zwanger bent (zoals Claire) is voor de meeste luchtvaartmaatschappijen geen enkel probleem.
      maandag 30 januari 2006 @ 16:51:59 #10
    75556 erkel
    back from Dagestan
    pi_34617273
    Hmmmm Kaaate !! (Homer citaat, maar dan ff iets anders)
    Weisst
    pi_34617444
    dus woensdag/donderdag komt er een oude aflevering? en de week erop weer een nieuwe?
      maandag 30 januari 2006 @ 17:07:03 #12
    20103 FoXje
    opgezegd@fok.nl
    pi_34617793
    Deze week geen lost?
    Ik word geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek !
    opgezegd@fok.nl
    pi_34618812
    Ben benieuwd of deze vol als er weer een nieuwe aflevering komt..
    pi_34619713
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 17:39 schreef Frenkel het volgende:
    dan zijn we denk ik bij deeltje 21.
      maandag 30 januari 2006 @ 18:19:15 #16
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_34619940
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 17:39 schreef Frenkel het volgende:
    Met al die tvp's moet dat wel lukken. (en nutteloze posts als deze hier van mij.)
      Moderator maandag 30 januari 2006 @ 18:21:48 #17
    1212 crew  Mike
    Excellent!
    pi_34620003
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 18:19 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Met al die tvp's moet dat wel lukken. (en nutteloze posts als deze hier van mij.)
    Die worden altijd verwijderd: Voor alle users die TVP's gebruik(t)en.
    In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
    pi_34620314
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 18:21 schreef Mike het volgende:

[..]

Die worden altijd verwijderd: Voor alle users die TVP's gebruik(t)en.
    Als een tvp verdwijnt komt het door een BUG? Vat em niet helemaal.
    Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
    -Rabia Al-Basri
    pi_34620337
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 17:07 schreef FoXje het volgende:
    Deze week geen lost?
    Ik word geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek !
    Nou nou nou.

Aarde vergaat niet.
    pi_34620460
    Ben voor school weer ff bezig met de echte John Locke..

Moest ineens aan een citaat van onze Locke denken uit de vorige ep. "Who are we to tell what someone can or can't do?"..

Kan me uit eerdere episodes geen andere dingen bedenken waar de gelijkenis verder gaat dan alleen de naam.. Of wel?
    I don't really come from outer space || Last.fm
    pi_34620924
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 18:37 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
    Ben voor school weer ff bezig met de echte John Locke..

Moest ineens aan een citaat van onze Locke denken uit de vorige ep. "Who are we to tell what someone can or can't do?"..

Kan me uit eerdere episodes geen andere dingen bedenken waar de gelijkenis verder gaat dan alleen de naam.. Of wel?
    In beide gevallen heet de vader Anthony Cooper toch?
    [edit] op wikipedia staat:
    quote:
    John Locke, after whom the character John Locke is named, was a famous social contract philosopher who dealt with the relationship between nature and civilization. Also, the TV Locke's father is named Anthony Cooper, named for Lord Anthony Ashley-Cooper, the real-world John Locke's political mentor and patron. The real Locke believed that, in the state of nature, all men had equal rights to punish transgressors; to ensure fair judgment for all, governments were formed to better administer the laws. This philosophy is paralleled by the character of Locke, who embraces both nature and the need for organization among the survivors.
    [/edit]

Ben ik trouwens de enige die dat liedje van Charlie over twee broers heel goed vond klinken?
    Als ze een cd uitbrengen van 'Driveshaft' zou dat ongetwijfeld een succes worden.

Hier staat het liedje, onderaan.

[ Bericht 14% gewijzigd door Symer op 30-01-2006 19:57:02 ]
      maandag 30 januari 2006 @ 18:51:30 #22
    53267 TC03
    Catch you on the flipside
    pi_34620969
    Donderdag geen aflevering? Balen.

Nouja, morgen toch 24.
    Ten percent faster with a sturdier frame
    pi_34624029
    Geen prison break, geen south park, geen lost... Wat een kutweek .
    I was an atheist until I realized I was God
    pi_34625144
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 20:07 schreef kastanova het volgende:
    Idd
    Dat zijn nou precies de series die ik ook allemaal volg
    Geen lost dus deze week .
    I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
      maandag 30 januari 2006 @ 21:46:41 #25
    20694 FCDB
    The Blue White Dragons!
    pi_34628770
    Ik snap niet waarom ze steeds we(e)k(en) er tussen uit gaan.... ze kunnen toch gewoon uit blijven zenden... of zijn ze te lam om wat harder te werken?
    Nobody likes us.We Don't Care
      maandag 30 januari 2006 @ 22:03:47 #26
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_34629525
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 18:50 schreef Symer het volgende:
    Ben ik trouwens de enige die dat liedje van Charlie over twee broers heel goed vond klinken?
    Als ze een cd uitbrengen van 'Driveshaft' zou dat ongetwijfeld een succes worden.

Hier staat het liedje, onderaan.
    Nee, het is best leuk. Ik ben benieuwd wie ze aangetrokken hebben om die dingen te componeren. You All Everybody vind ik ook leuk overigens.
    Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
    "The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
    There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
    pi_34629664
    Zo jammer dat de continuiteit van series in de VS ver is te zoeken... qua uitzenddata I mean.
    Seriously!?
    pi_34629890
    Wanneer komt er dan weer een nieuwe aflevering?
    "The only thing I ever made in the kitchen...is a mess!"
      Lieve Belg maandag 30 januari 2006 @ 22:13:09 #29
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_34629984
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 22:11 schreef Legally_Brunette het volgende:
    Wanneer komt er dan weer een nieuwe aflevering?
    Uit het vorige topic:
    quote:
    Op donderdag 26 januari 2006 23:27 schreef JohnHannibalSmith het volgende:

[..]

dat komt omdat epguides en tv.com beide hun gegevens uit dezelfde database trekken. Op de perswebsite van ABC is geen melding van een dubbele ep die week. en once again, tv.com wordt bijgehouden door vrijwilligers, geen professionele organisatie. Gegevens daar altijd met een korrel zout...

daar aan toevoegend, schrijver Matt Raggs postte op The Fuselage the volgende tentative list:

213 - 2/08/06
    214 - 2/15/06
    215 - 2/22/06
    216 - 3/22/06 (arrghh, weer een maand ertussen)
    217 - 3/29/06
    218 - 4/05/06
    219 - 4/26/06
    220 - 5/03/06
    221 - 5/10/06
    222 - 5/17/06
    223 - 5/24/06

There will be 24 hours of LOST aired over 23 episodes, meaning the season finale will, most likely be a 2 hour special once again.

http://thefuselage.com/Threaded/showthread.php?t=31731
      maandag 30 januari 2006 @ 23:39:41 #30
    43792 Miguel
    No Hay Igual!
    pi_34634060
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 21:46 schreef FCDB het volgende:
    Ik snap niet waarom ze steeds we(e)k(en) er tussen uit gaan.... ze kunnen toch gewoon uit blijven zenden... of zijn ze te lam om wat harder te werken?
    Er wordt maar 1 seizoen per jaar gemaakt, dus 24 uur Lost voor 52 weken, harder werken doen ze niet aan natuurlijk
    pi_34638951
    Pfffft, weer lang wachten .
    En donderdag weer niks
    JOHNNY HEITINGA
    pi_34641017
    ja jammer weer..vind het wel een goede serie
    Salsa Española
    pi_34641718
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 21:46 schreef FCDB het volgende:
    Het maken van een serie duurt natuurlijk altijd langer dan het uitzenden, dus op den duur halen de uitzendingen de productie in.
    In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
    And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
    pi_34641860
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 10:56 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

Het maken van een serie duurt natuurlijk altijd langer dan het uitzenden, dus op den duur halen de uitzendingen de productie in.
    Idd, ik las ergens dat ze 8 werkdagen doen over één aflevering. Als je dan elke 5 werkdagen een nieuwe aflevering wil uitzenden moet je óf de zomerstop tot de winter laten duren óf af en toe een pauze inlassen.
    pi_34644109
    Beetje jammer van deze Lost-loze week.
    pi_34647848
    Ik heb vannacht gedroomd over lost, dat er over 2 weken een aflevering komt, daarna een maand ertussen en dan twee maanden ertussen .. Best erg dat ik zo over lost droom
      dinsdag 31 januari 2006 @ 21:46:04 #37
    130456 CrookedEye
    Keizer der Plebs
    pi_34661997
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 14:51 schreef inasras het volgende:
    Ik heb vannacht gedroomd over lost, dat er over 2 weken een aflevering komt, daarna een maand ertussen en dan twee maanden ertussen .. Best erg dat ik zo over lost droom
    serieus ik ook over john lock en in de zelfde droom dat sharon uit zijn coma was en ik zijn hand schudde ik bedoel wtf
    "Veni, vidi, vici."
    pi_34663248
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 21:46 schreef CrookedEye het volgende:

[..]

serieus ik ook over john lock en in de zelfde droom dat sharon uit zijn coma was en ik zijn hand schudde ik bedoel wtf
    !

Ik las serieus 4x Shannon, hoezo addict.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2006 22:14:55 ]
    pi_34664053
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 22:14 schreef Jaytonism het volgende:

[..]

!

Ik las serieus 4x Shannon, hoezo addict.
    Ik zie het nu pas nu ik jou reply lees.
    -
      dinsdag 31 januari 2006 @ 23:03:38 #40
    20694 FCDB
    The Blue White Dragons!
    pi_34664905
    Aflevering 13 - The Long Con
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Vooral dat laatste lijkt me al heel erg boeiend... en grappig natuurlijk!
    Nobody likes us.We Don't Care
    pi_34665229
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 23:03 schreef FCDB het volgende:
    Aflevering 13 - The Long Con
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Vooral dat laatste lijkt me al heel erg boeiend... en grappig natuurlijk!
    Ik ben ook erg geïntresseerd in dat laatste, maar dat eerste lijkt me boeiender.
    pi_34665426
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 20:07 schreef kastanova het volgende:
    Prison Break zitten we al een tijdje zonder he
    pi_34677053
    Interview met "Mr. Eko" met heel veel behind the scenes info.
    http://channels.netscape.(...)p?p=bsf_agbaje_rstar

Lost personality test. Ben zelf Shannon
    http://tv.zap2it.com/tveditorial/tve_main/1,1002,800|||,00.html
    Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
    -Rabia Al-Basri
    pi_34677618
    Ik ben Sawyer
    sie legt den Kopf in seinen Schoss
    und bittet einen letzten Kuss.
      woensdag 1 februari 2006 @ 13:23:06 #45
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_34677762
    Shit ik ben ook een Shannon....
    pi_34678837
    Ik ben Charlie, volgens mij ga ik maar zelfmoord plegen
    pi_34679057
    quote:
    Op woensdag 1 februari 2006 13:55 schreef truSteh het volgende:
    Ik ben Charlie, volgens mij ga ik maar zelfmoord plegen
    Dat zou Charlie nooit doen.
    pi_34679521
    Ik ben ook Shannon
    Ik ben totaal niet zoals haar... vind ik...
      woensdag 1 februari 2006 @ 14:16:43 #49
    27454 InTrePidIvity
    Looks like it's broken...
    pi_34679534
    Ik ben Kate...
    Nou, dan zou 'k de hele dag met m'n tieten spelen
    ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    [Tournament] Beste Remake
    pi_34679995
    Ik overigens Sawyer.
    pi_34682811
    Mijn moeder en broertje zijn nu bezig met het kijken van seizoen 1 en er viel me wat dingen op:

- De ouders. Veel mensen hebben een probleem met hun ouders. Jack (ruzie/dronken opereren), Kate (ouders gescheiden, stiefvader opgeblazen, moeder verraad haar), Saywer (ouders vermoord), Lock (vader jat een nier), Michael (is gescheiden, ex-vrouw dood, zoon die die niet kent), Jin/Sun (Jin schaamt zich voor zijn vader, Sun zijn vader maakt misbruik van Jin, Sun wil scheiden).
    - Verder lijkt het erop dat vrijwel niemand mensen mist. Je hoord/ziet ze nooit nadenken of praten over hun ouders/kinderen/vrienden die ze al een tijd niet hebben gezien.
    pi_34683220
    de meesten hebben een verleden, en ik heb in de flashbacks niemand terug gezien wie ze zouden missen? jack is bijvoorbeeld van zijn vrouw gescheiden, kate is voorvluchtig, net zoals sawyer.

mare die donkere vrouw miste haar man heel erg? ook al zat hij op het eiland
      woensdag 1 februari 2006 @ 16:22:05 #53
    114176 Molluck
    Suck my deck!
    pi_34683580
    Ik ben Jack.
    En pas na dat interview viel het me op dat Eko die Wombosi speelt, die vent die in de Bourne Identity geliquideerd wordt.
    "MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
    pi_34684100
    quote:
    Op woensdag 1 februari 2006 16:11 schreef Scotix het volgende:
    de meesten hebben een verleden, en ik heb in de flashbacks niemand terug gezien wie ze zouden missen? jack is bijvoorbeeld van zijn vrouw gescheiden, kate is voorvluchtig, net zoals sawyer.

mare die donkere vrouw miste haar man heel erg? ook al zat hij op het eiland
    Jawel, maar zoals Jack en de anderen, die niet voortvluchtig zijn. Die hebben neem ik aan in het dagelijks leven ook vrienden en familie. Of zouden ze allemaal enigst kind zijn of ruzie met hun familie hebben en sociaal gestoord zijn :/
    Die vrouw miste haar man wel, maar ze wist wel dat hij nog leefde.

Als ik al meer dan een maand op een eiland zat zou ik toch wel mensen beginnen te missen..
    pi_34685478
    Volgens mij is idd het meerendeel een beetje loner in het echte leven.
    Jack zal wel constant aan het werk geweest zijn... leeft zijn ma eigenlijk nog?
    Kate is voortvluchtig. Sawyer is op zoek naar de killer van z'n ouders, in z'n remi. Charlie was een junkie, dus die zal ook wel weinig mensen gehad hebben.
    Sayid had verder ook niemand volgens mij. Die wilde juist naar nadia toe.
    Locke was ook helemaal alleen toen hij op de walkabout wilde gaan. Jin en Sun waren beiden van plan om hun leven achter te laten.
    Alleen bij hurley kan ik het me eigenlijk voorstellen.
      woensdag 1 februari 2006 @ 17:32:26 #56
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_34686061
    quote:
    Op woensdag 1 februari 2006 16:22 schreef Molluck het volgende:
    Ik ben Jack.
    En pas na dat interview viel het me op dat Eko die Wombosi speelt, die vent die in de Bourne Identity geliquideerd wordt.
    . Zag trouwens Eko ook in een interview laatst perfect Engels spreken. Is een beetje gek dan als je net Lost hebt gezien .
    2000 light years from home
      woensdag 1 februari 2006 @ 17:36:15 #57
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_34686158
    quote:
    Op woensdag 1 februari 2006 17:32 schreef Merkie het volgende:

[..]

. Zag trouwens Eko ook in een interview laatst perfect Engels spreken. Is een beetje gek dan als je net Lost hebt gezien .
    Of een Sayid die in het echt Engels spreekt à la Tony Blair. Echt vreemd is dat.
      woensdag 1 februari 2006 @ 19:38:27 #58
    20103 FoXje
    opgezegd@fok.nl
    pi_34690174
    quote:
    Op woensdag 1 februari 2006 12:59 schreef Slayage het volgende:
    Interview met "Mr. Eko" met heel veel behind the scenes info.
    http://channels.netscape.(...)p?p=bsf_agbaje_rstar

Ik ben ook Shannon
    opgezegd@fok.nl
      woensdag 1 februari 2006 @ 19:40:28 #59
    43792 Miguel
    No Hay Igual!
    pi_34690225
    Wat is nu eigenlijk het verschil tussen 'egotistical' en 'selfish'? Beide zie ik als egoïstisch, en mijn woordenboek biedt ook geen uitkomst, aangezien die me precies hetzelfde vertelt als ik al wist

LOL, being pretty IS work Ik ben ook Shannon dus
      woensdag 1 februari 2006 @ 20:40:35 #60
    19284 B
    van benbenieuwd
    pi_34692466
    Vanavond weer lekker lost
    Next Episode:

Wednesday, Feb. 1 at 9/8c

"Numbers"
    uuuh waarom zenden ze een aflevering van het vorige seizoen uit Episode 18: Numbers
    pi_34692600
    quote:
    Op woensdag 1 februari 2006 20:40 schreef B het volgende:
    Vanavond weer lekker lost
    Next Episode:

Wednesday, Feb. 1 at 9/8c

"Numbers"
    herhaling

dat is episode 18 season 1
      woensdag 1 februari 2006 @ 20:46:03 #62
    19284 B
    van benbenieuwd
    pi_34692684
    quote:
    Op woensdag 1 februari 2006 20:44 schreef Scotix het volgende:

[..]

herhaling

dat is episode 18 season 1
    ja ik zat het net erbij tetikken , weet iemand waarom
    pi_34693944
    Wat een kut aflevering zeg, fire & water. Heb hem nu pas gekeken, echt waardeloos.
    pi_34694195
    quote:
    Op woensdag 1 februari 2006 21:12 schreef SterkStaaltje het volgende:
    Wat een kut aflevering zeg, fire & water. Heb hem nu pas gekeken, echt waardeloos.
    boeiend...

Lost is Lost, de ene keer iets minder spannend dan de andere keren, vond het opzich wel een aardige aflevering.
    pi_34694939
    quote:
    Op woensdag 1 februari 2006 19:38 schreef FoXje het volgende:

[..]

Ik ben ook Shannon
    Ik ben alwéér Charlie..
    I don't really come from outer space || Last.fm
    pi_34695875
    quote:
    Op woensdag 1 februari 2006 19:40 schreef Miguel het volgende:
    Wat is nu eigenlijk het verschil tussen 'egotistical' en 'selfish'? Beide zie ik als egoïstisch, en mijn woordenboek biedt ook geen uitkomst, aangezien die me precies hetzelfde vertelt als ik al wist
    Uit m'n studieboek:

"What is the difference between an egoist and an egotist?
    An egoist is a person concerned primarily with his or her own interests. An egotist has an inflated sense of self-worth. A boastful egotist is not necessarily a self-absorbed egoist."

Ik ben Sawyer trouwens.
    pi_34696480
    Egoistisch vs egocentrisch.

<enter signature>
      donderdag 2 februari 2006 @ 09:17:41 #68
    29444 RemcoDelft
    4 8 15 16 23 42
    pi_34706761
    Hey dat viel tegen!! Geen Lost
    Wat krijgen wij als trouwe kijkers veel te verduren zeg... Of zouden ze achter lopen met de opnames?
    censuur :O
    pi_34707088
    Ik ben charly
      donderdag 2 februari 2006 @ 13:32:40 #70
    32322 Juggy
    Joajoa... tis mich get
    pi_34710542
    *Jack is*

Ben wel benieuwd naar de volgende aflevering... de synopsis is iig veelbelovend als altijd
    Nihil sine magno vita labore dedit mortalibus (Horatius: Sermones I - 9:55)
    pi_34711288
    Veronica Mars crosspost

Screenshot van VM episode 2x11

En er kwam ook nog een kamernummer van iemand voorbij: 108

Lost Veronica Mars
    lekker faxen heel de dag echt genot
      donderdag 2 februari 2006 @ 17:47:24 #72
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_34719198
    quote:
    Op woensdag 1 februari 2006 21:16 schreef 7eVeNL het volgende:

[..]

boeiend...

Lost is Lost, de ene keer iets minder spannend dan de andere keren, vond het opzich wel een aardige aflevering.
    Waarom boeiend. Dat is een mening die ik ook deel. Ik vind dit seizoen absoluut niet van het niveau van het vorige seizoen
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
      donderdag 2 februari 2006 @ 18:44:25 #73
    43792 Miguel
    No Hay Igual!
    pi_34720907
    quote:
    Op vrijdag 27 januari 2006 22:12 schreef diertjuh het volgende:
    Ik weet niet of 1 van jullie Veronica Mars volgt. Maar ik heb net de nieuwe aflevering gekeken en op het eind was een scene, met daarin een briefje waarop precies dezelfde cijfers staan als in Lost.

Ik denk dat de betekenis van de cijfers heel simpel is meer dat we gewoon te moeilijk denken.

Link
      donderdag 2 februari 2006 @ 18:45:34 #74
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_34720944
    quote:
    Op donderdag 2 februari 2006 17:47 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Waarom boeiend. Dat is een mening die ik ook deel. Ik vind dit seizoen absoluut niet van het niveau van het vorige seizoen
    Ik ook. Vorig seizoen had Lost echt een doorlopend verhaal, dit keer zijn het meer afleveringen opzich, zoals CSI.
    2000 light years from home
    pi_34722937
    he ik wist niet dat dit topic bestond

ik ben ook hevig lost fan, ik heb tot nu toe zo ongeveer aan 1 stuk door kunnen kijken want ik had seizoen 1 geleent en alles tot nu toe van seizoen 2 ook gekeken achter elkaar. dus nu is het extra moeilijk om te wachten

wat mij opvalt is dat in seizoen 2 veeeeeeeeeeeel meer vaart in het verhaal zit. seizoen 1 ging alles erg traag, maar toch verveelde dat niet, dat is ook het meesterlijke aan de serie
    pi_34723737
    geen lost vandaag?
      Lieve Belg donderdag 2 februari 2006 @ 22:50:41 #77
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_34723794
    quote:
    Op donderdag 2 februari 2006 22:40 schreef Robzilla het volgende:
    geen lost vandaag?
    Nee, pas volgende week weer Is een herhaling geweest van de aflerinvg "Numbers"
    pi_34732239
    Ben benieuwd, wil wel eens wat meer te weten komen over The Others
      zaterdag 4 februari 2006 @ 17:01:52 #79
    69957 Lonewolf2003
    Cool. Cool, cool, cool
    pi_34733179
    Ik ben Jack
      zaterdag 4 februari 2006 @ 17:51:25 #80
    37447 kwakveense
    small, fluffy and green
    pi_34734335
    Ik denk dat het feit dat niemand echt iemand achter gelaten heeft in "de buitenwereld" een hint is dat deze mensen misshcien wel niet per ongeluk hier op het eiland zitten, dat ze juist om die reden misshcien wel 'gekozen' zijn...

als je nagaat dat het eiland ook te maken heeft met experimenten omtrent het creeren van een utopische samenleveing enz...
    Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
    Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
    Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
    pi_34737180
    Charlie

ik heb me helemaal rot lopen zoeken vrijdag naar de nieuwe episode, en aangezien fok het niet deed kon ik niet kijken of er wel een nieuwe was uitgezonden
    pi_34747317
    hallo, je kan natuurlijk ook in een online tv gids kijken of zo. bijvoorbeeld tvguide.com. Logisch, niet?
    :-)
    I love it when a plan comes together !
      zondag 5 februari 2006 @ 14:53:11 #83
    40091 Meiske78
    lang niet gezien
    pi_34760976
    quote:
    Op woensdag 1 februari 2006 12:59 schreef Slayage het volgende:
    Jack hier
    Nee jij trekt volle zalen!
    Mijn reviews op de FOK! Frontpage
    C'est le ton qui fait la musique
      zondag 5 februari 2006 @ 15:35:45 #84
    97275 VIP
    In the VIP :P
    pi_34762580
    Ik ben shannon.....lekker spelen met mezelf dus
    Ik ben een VIP, omdat jij niks bent
    pi_34764844
    ik ben ook Shannon :'(
    ik had liever Locke geweest ofzo

verdorie, geen 24, geen lost
    hoe moet ik mn week nou doorkomen?!
      zondag 5 februari 2006 @ 19:18:05 #86
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_34769801
    Grote spoiler (al is het nog niet bevestigd):
    SPOILER
    Bron
    [b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
    Ik sta in niemands sig ;(
    pi_34769913
    Shannon :p

lol
      zondag 5 februari 2006 @ 21:21:14 #88
    37447 kwakveense
    small, fluffy and green
    pi_34774298
    ik ben kate!

en oh wat ben ik blij als die spoiler waar is!
    Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
    Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
    Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
      zondag 5 februari 2006 @ 21:24:45 #89
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_34774430
    quote:
    Op zondag 5 februari 2006 21:21 schreef kwakveense het volgende:
    ik ben kate!

en oh wat ben ik blij als die spoiler waar is!
    Ik zou er ook niet rouwig om zijn. Hi Kate, I am Shannon!
      zondag 5 februari 2006 @ 21:29:07 #90
    75556 erkel
    back from Dagestan
    pi_34774598
    Als dat waar is van Michelle Rodriguez begint Lost een beetje een soap te worden. Shannon en Boone zijn er toch ook uitgeschrijven Ik hoop dat ze blijft.
    Weisst
    pi_34774740
    Zag ik laatst die trailer van die 50 Cent film, Get Rich or Die Trying. Herkende ik helaas iemand. En ja hoor, het was Adewale Akinnuoye-Agbaje, beter bekend als Mr. Eko :')
      zondag 5 februari 2006 @ 21:35:23 #92
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_34774855
    quote:
    Op zondag 5 februari 2006 21:32 schreef LKEN het volgende:
    Zag ik laatst die trailer van die 50 Cent film, Get Rich or Die Trying. Herkende ik helaas iemand. En ja hoor, het was Adewale Akinnuoye-Agbaje, beter bekend als Mr. Eko :\')
    Triple A zit ook in Ace Ventura: When nature calls!
    pi_34775131
    quote:
    Op zondag 5 februari 2006 21:35 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Triple A zit ook in Ace Ventura: When nature calls!
    én The Mummy Returns
    én Red Shoe Diaries :')

Verder:
    Triple A
      zondag 5 februari 2006 @ 21:59:24 #94
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_34775736
    quote:
    Op zondag 5 februari 2006 16:47 schreef Mip1988 het volgende:
    ik ben ook Shannon :\'(
    ik had liever Locke geweest ofzo

verdorie, geen 24, geen lost
    hoe moet ik mn week nou doorkomen?!
    er is wel 24 deze week.
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
      zondag 5 februari 2006 @ 22:13:28 #95
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_34776287
    quote:
    Op zondag 5 februari 2006 21:42 schreef LKEN het volgende:

[..]

én The Mummy Returns
    én Red Shoe Diaries :\')

Verder:
    Triple A
    Zo wordt hij door zijn collega's op de set van Lost altijd genoemd, las ik ergens. Wel mooi gevonden.
    pi_34792911
    Ik lees op diverse engelse fora dat de wetenschappers in de video DeGroot genoemd worden. Iemand hier die dit kan bevestigen? het is mij niet opgevallen.

Zou deGroot wat een typische nederlandse achternaam is uiteraard iets te maken hebben met de moeder van Walt die naar Amsterdam vertrok?
    zoals het potje thuis poept, poept het nergens
    _-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
    ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
    Fiets
      maandag 6 februari 2006 @ 14:59:30 #97
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_34794879
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 13:53 schreef kareltje_de_grote het volgende:
    Ik lees op diverse engelse fora dat de wetenschappers in de video DeGroot genoemd worden. Iemand hier die dit kan bevestigen? het is mij niet opgevallen.

Zou deGroot wat een typische nederlandse achternaam is uiteraard iets te maken hebben met de moeder van Walt die naar Amsterdam vertrok?
    Uit de orientation movie:

Daarin werden ze de "Degroeds" genoemd. Let trouwens op het bordje in de boekenkast....

Maar het lijkt me iets te ver gezocht dat zij iets met de moeder van Walt te maken zouden hebben.
    pi_34795207
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 14:59 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

[afbeelding]

Daarin werden ze de "Degroeds" genoemd. Let trouwens op het bordje in de boekenkast....

Maar het lijkt me iets te ver gezocht dat zij iets met de moeder van Walt te maken zouden hebben.
    Bordje in de boekenkast?
    pi_34795436
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 15:08 schreef G-Mart het volgende:

[..]

Bordje in de boekenkast?
    Links boven het hoofd van de blonde dame. Een bordje met het Dharma logo
    zoals het potje thuis poept, poept het nergens
    _-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
    ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
    Fiets
      maandag 6 februari 2006 @ 15:20:01 #100
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_34795522
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 15:16 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Links boven het hoofd van de blonde dame. Een bordje met het Dharma logo
    Oceanic-logo eerder (misschien toch niet zo duidelijk als ik dacht.)
    pi_34803066
    deze week weer Lost
      maandag 6 februari 2006 @ 19:18:42 #102
    20103 FoXje
    opgezegd@fok.nl
    pi_34803886
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 18:56 schreef Scotix het volgende:
    deze week weer Lost
    opgezegd@fok.nl
    pi_34805019
    Geinig filmpje over Lost op http://abc.go.com
    pi_34805065
    quote:
    deze week weer Lost
    Psies, weer lang genoeg gewacht
    pi_34807220
    quote:
    deze week weer Lost
    Yeah baby, 2 afleveringen toch?
    pi_34807238
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 19:52 schreef Symer het volgende:
    Geinig filmpje over Lost op http://abc.go.com
    whehehe

Addicted to lost!:P
    vet wel :p
    pi_34807316
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 20:55 schreef Jaytonism het volgende:

[..]

oh? Zou wel vet zijn
      maandag 6 februari 2006 @ 20:59:27 #108
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_34807404
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 20:55 schreef Scotix het volgende:

[..]

whehehe

Addicted to lost!:P
    vet wel :p
    Tof!
    [b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
    Ik sta in niemands sig ;(
    pi_34807629
    Leuk filmpje
    -Rabia Al-Basri
    pi_34807640
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 21:03 schreef Slayage het volgende:
    Leuk filmpje
    Inderdation.
    pi_34807642
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 20:55 schreef Jaytonism het volgende:

[..]

neehheee, al behandeld. geen twee eps, tv.com is full of shit.
    I love it when a plan comes together !
    pi_34807733
    Jammer
    pi_34820717
    Ik lees op een engels forum dat die hobbit (Dominic Monaghan) en Evangeline Lilly gaan trouwen

Kut hobbit. Mijn Kate, wat doe je
      dinsdag 7 februari 2006 @ 10:03:22 #114
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_34820858
    quote:
    Op dinsdag 7 februari 2006 09:55 schreef wolfrolf het volgende:
    Ik lees op een engels forum dat die hobbit (Dominic Monaghan) en Evangeline Lilly gaan trouwen

I give it two months.... Maar hoe bedoel je jouw Kate?
    pi_34820981
    quote:
    Op dinsdag 7 februari 2006 10:03 schreef Trancelocator het volgende:
    Maar hoe bedoel je jouw Kate?
    Gewoon

pi_34823093
    quote:
    Op dinsdag 7 februari 2006 09:55 schreef wolfrolf het volgende:

Wat een wansmaak heeft zij zeg
    pi_34823183
    quote:
    Op dinsdag 7 februari 2006 11:34 schreef truStie het volgende:

[..]

Wat een wansmaak heeft zij zeg

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2006 11:38:56 ]
      dinsdag 7 februari 2006 @ 13:22:22 #118
    82217 Kwyjibo
    Apeldoorner
    pi_34826307
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 14:59 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

[afbeelding]

Alles kan in Lost..
    pi_34827013

[ Bericht 19% gewijzigd door wolfrolf op 07-02-2006 15:49:39 ]
      dinsdag 7 februari 2006 @ 14:20:28 #120
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_34827985
    quote:
    Op dinsdag 7 februari 2006 13:47 schreef wolfrolf het volgende:
    [afbeelding]
    kruisje?
    pi_34830880
    quote:
    Op dinsdag 7 februari 2006 14:20 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

kruisje?
    .. fixed
      dinsdag 7 februari 2006 @ 15:50:44 #122
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_34830906
    quote:
    Op dinsdag 7 februari 2006 13:47 schreef wolfrolf het volgende:
    [afbeelding]
    damn.....
    pi_34831051
    Argh, hadden die orks die rot hobbit nou maar te grazen genomen

Dat filmpje op abc is meesterlijk: 'Addicted to lost'
    hmmmm....WAT???
      dinsdag 7 februari 2006 @ 16:41:10 #124
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_34832617
    Hopelijk wordt het niveau wat opgekrikt deze ep .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_34834595
    quote:
    Op dinsdag 7 februari 2006 15:54 schreef Vitamine_C het volgende:
    Argh, hadden die orks die rot hobbit nou maar te grazen genomen

Dat filmpje op abc is meesterlijk: 'Addicted to lost'
    Dat wordt de volgende topictitel.. Lost (USA) Deel 20: Addicted to Lost!
    -
      dinsdag 7 februari 2006 @ 17:48:41 #126
    130456 CrookedEye
    Keizer der Plebs
    pi_34834784
    quote:
    Op dinsdag 7 februari 2006 17:42 schreef splendor het volgende:

[..]

Dat wordt de volgende topictitel.. Lost (USA) Deel 20: Addicted to Lost!
    En toen werd er opeens iets volgende aflevering gezegd waar iedereen bij zegt wtf. Bijv Kate i had a lesbian affair lol
    "Veni, vidi, vici."
      dinsdag 7 februari 2006 @ 18:09:41 #127
    41286 Price
    The Abominable Dr. Phibes
    pi_34835377
    Wat een afknapper op die foto, zeg. Ze heeft geeneens een taille.
    You Should Have Seen Them Kicking Edgar Allan Poe
    pi_34836683
    Hier staan 3 sneak peek video's van de aflevering van morgenavond.

En hier staat de nieuwe podcast.
      dinsdag 7 februari 2006 @ 18:58:19 #129
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_34836732
    quote:
    Op dinsdag 7 februari 2006 18:09 schreef Price het volgende:
    Wat een afknapper op die foto, zeg. Ze heeft geeneens een taille.
    Ja, zo te zien zit het eerste hobbitkindje er al aan te komen...
    pi_34845936
    quote:
    Op donderdag 2 februari 2006 20:25 schreef Mip1988 het volgende:
    he ik wist niet dat dit topic bestond

ik ben ook hevig lost fan, ik heb tot nu toe zo ongeveer aan 1 stuk door kunnen kijken want ik had seizoen 1 geleent en alles tot nu toe van seizoen 2 ook gekeken achter elkaar. dus nu is het extra moeilijk om te wachten

wat mij opvalt is dat in seizoen 2 veeeeeeeeeeeel meer vaart in het verhaal zit. seizoen 1 ging alles erg traag, maar toch verveelde dat niet, dat is ook het meesterlijke aan de serie
    ik vind jou ook wel sexy.
    [14.gif]
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')