Jawel, maar zoals Jack en de anderen, die niet voortvluchtig zijn. Die hebben neem ik aan in het dagelijks leven ook vrienden en familie. Of zouden ze allemaal enigst kind zijn of ruzie met hun familie hebben en sociaal gestoord zijn :/quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:11 schreef Scotix het volgende:
de meesten hebben een verleden, en ik heb in de flashbacks niemand terug gezien wie ze zouden missen? jack is bijvoorbeeld van zijn vrouw gescheiden, kate is voorvluchtig, net zoals sawyer.
mare die donkere vrouw miste haar man heel erg? ook al zat hij op het eiland
quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:22 schreef Molluck het volgende:
Ik ben Jack.
En pas na dat interview viel het me op dat Eko die Wombosi speelt, die vent die in de Bourne Identity geliquideerd wordt.![]()
Of een Sayid die in het echt Engels spreekt à la Tony Blair. Echt vreemd is dat.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:32 schreef Merkie het volgende:
[..]. Zag trouwens Eko ook in een interview laatst perfect Engels spreken. Is een beetje gek dan als je net Lost hebt gezien
.
Ik ben ook Shannonquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:59 schreef Slayage het volgende:
Interview met "Mr. Eko" met heel veel behind the scenes info.
http://channels.netscape.(...)p?p=bsf_agbaje_rstar
Lost personality test. Ben zelf Shannon![]()
http://tv.zap2it.com/tveditorial/tve_main/1,1002,800|||,00.html
herhalingquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:40 schreef B het volgende:
Vanavond weer lekker lost
Next Episode:
Wednesday, Feb. 1 at 9/8c
"Numbers"
ja ik zat het net erbij tetikken , weet iemand waaromquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:44 schreef Scotix het volgende:
[..]
herhaling
dat is episode 18 season 1
boeiend...quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:12 schreef SterkStaaltje het volgende:
Wat een kut aflevering zeg, fire & water. Heb hem nu pas gekeken, echt waardeloos.
Uit m'n studieboek:quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:40 schreef Miguel het volgende:
Wat is nu eigenlijk het verschil tussen 'egotistical' en 'selfish'? Beide zie ik als egoïstisch, en mijn woordenboek biedt ook geen uitkomst, aangezien die me precies hetzelfde vertelt als ik al wist
Waarom boeiend. Dat is een mening die ik ook deel. Ik vind dit seizoen absoluut niet van het niveau van het vorige seizoenquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:16 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
boeiend...![]()
Lost is Lost, de ene keer iets minder spannend dan de andere keren, vond het opzich wel een aardige aflevering.
Linkquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:12 schreef diertjuh het volgende:
Ik weet niet of 1 van jullie Veronica Mars volgt. Maar ik heb net de nieuwe aflevering gekeken en op het eind was een scene, met daarin een briefje waarop precies dezelfde cijfers staan als in Lost.
Ik denk dat de betekenis van de cijfers heel simpel is meer dat we gewoon te moeilijk denken.
Ik ook. Vorig seizoen had Lost echt een doorlopend verhaal, dit keer zijn het meer afleveringen opzich, zoals CSI.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:47 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Waarom boeiend. Dat is een mening die ik ook deel. Ik vind dit seizoen absoluut niet van het niveau van het vorige seizoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |