Jawel, maar zoals Jack en de anderen, die niet voortvluchtig zijn. Die hebben neem ik aan in het dagelijks leven ook vrienden en familie. Of zouden ze allemaal enigst kind zijn of ruzie met hun familie hebben en sociaal gestoord zijn :/quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:11 schreef Scotix het volgende:
de meesten hebben een verleden, en ik heb in de flashbacks niemand terug gezien wie ze zouden missen? jack is bijvoorbeeld van zijn vrouw gescheiden, kate is voorvluchtig, net zoals sawyer.
mare die donkere vrouw miste haar man heel erg? ook al zat hij op het eiland
quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:22 schreef Molluck het volgende:
Ik ben Jack.
En pas na dat interview viel het me op dat Eko die Wombosi speelt, die vent die in de Bourne Identity geliquideerd wordt.![]()
Of een Sayid die in het echt Engels spreekt à la Tony Blair. Echt vreemd is dat.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:32 schreef Merkie het volgende:
[..]. Zag trouwens Eko ook in een interview laatst perfect Engels spreken. Is een beetje gek dan als je net Lost hebt gezien
.
Ik ben ook Shannonquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:59 schreef Slayage het volgende:
Interview met "Mr. Eko" met heel veel behind the scenes info.
http://channels.netscape.(...)p?p=bsf_agbaje_rstar
Lost personality test. Ben zelf Shannon![]()
http://tv.zap2it.com/tveditorial/tve_main/1,1002,800|||,00.html
herhalingquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:40 schreef B het volgende:
Vanavond weer lekker lost
Next Episode:
Wednesday, Feb. 1 at 9/8c
"Numbers"
ja ik zat het net erbij tetikken , weet iemand waaromquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:44 schreef Scotix het volgende:
[..]
herhaling
dat is episode 18 season 1
boeiend...quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:12 schreef SterkStaaltje het volgende:
Wat een kut aflevering zeg, fire & water. Heb hem nu pas gekeken, echt waardeloos.
Uit m'n studieboek:quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:40 schreef Miguel het volgende:
Wat is nu eigenlijk het verschil tussen 'egotistical' en 'selfish'? Beide zie ik als egoïstisch, en mijn woordenboek biedt ook geen uitkomst, aangezien die me precies hetzelfde vertelt als ik al wist
Waarom boeiend. Dat is een mening die ik ook deel. Ik vind dit seizoen absoluut niet van het niveau van het vorige seizoenquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:16 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
boeiend...![]()
Lost is Lost, de ene keer iets minder spannend dan de andere keren, vond het opzich wel een aardige aflevering.
Linkquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:12 schreef diertjuh het volgende:
Ik weet niet of 1 van jullie Veronica Mars volgt. Maar ik heb net de nieuwe aflevering gekeken en op het eind was een scene, met daarin een briefje waarop precies dezelfde cijfers staan als in Lost.
Ik denk dat de betekenis van de cijfers heel simpel is meer dat we gewoon te moeilijk denken.
Ik ook. Vorig seizoen had Lost echt een doorlopend verhaal, dit keer zijn het meer afleveringen opzich, zoals CSI.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:47 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Waarom boeiend. Dat is een mening die ik ook deel. Ik vind dit seizoen absoluut niet van het niveau van het vorige seizoen
Nee, pas volgende week weerquote:Op donderdag 2 februari 2006 22:40 schreef Robzilla het volgende:
geen lost vandaag?
Jack hierquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:59 schreef Slayage het volgende:
Lost personality test. Ben zelf Shannon![]()
http://tv.zap2it.com/tveditorial/tve_main/1,1002,800|||,00.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Ik zou er ook niet rouwig om zijn. Hi Kate, I am Shannon!quote:Op zondag 5 februari 2006 21:21 schreef kwakveense het volgende:
ik ben kate!
en oh wat ben ik blij als die spoiler waar is!
Triple A zit ook in Ace Ventura: When nature calls!quote:Op zondag 5 februari 2006 21:32 schreef LKEN het volgende:
Zag ik laatst die trailer van die 50 Cent film, Get Rich or Die Trying. Herkende ik helaasiemand. En ja hoor, het was Adewale Akinnuoye-Agbaje, beter bekend als Mr. Eko :\')
én The Mummy Returnsquote:Op zondag 5 februari 2006 21:35 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Triple A zit ook in Ace Ventura: When nature calls!
er is wel 24 deze week.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:47 schreef Mip1988 het volgende:
ik ben ook Shannon :\'(
ik had liever Locke geweest ofzo![]()
verdorie, geen 24, geen lost
hoe moet ik mn week nou doorkomen?!![]()
Zo wordt hij door zijn collega's op de set van Lost altijd genoemd, las ik ergens. Wel mooi gevonden.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:42 schreef LKEN het volgende:
[..]
én The Mummy Returns
én Red Shoe Diaries :\')
Verder:
Triple A![]()
![]()
Uit de orientation movie:quote:Op maandag 6 februari 2006 13:53 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ik lees op diverse engelse fora dat de wetenschappers in de video DeGroot genoemd worden. Iemand hier die dit kan bevestigen? het is mij niet opgevallen.
Zou deGroot wat een typische nederlandse achternaam is uiteraard iets te maken hebben met de moeder van Walt die naar Amsterdam vertrok?
Bordje in de boekenkast?quote:Op maandag 6 februari 2006 14:59 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Uit de orientation movie:
[afbeelding]
Daarin werden ze de "Degroeds" genoemd. Let trouwens op het bordje in de boekenkast....
Maar het lijkt me iets te ver gezocht dat zij iets met de moeder van Walt te maken zouden hebben.
Links boven het hoofd van de blonde dame. Een bordje met het Dharma logoquote:
Oceanic-logo eerder (misschien toch niet zo duidelijk als ik dacht.)quote:Op maandag 6 februari 2006 15:16 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Links boven het hoofd van de blonde dame. Een bordje met het Dharma logo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |