Wow, wat ik vandaag toch toevallig tegenkom
![]()
Ik weet niet of iedereen het kent, maar er is een spel, Counter-Strike [multiplayer schietspel], waarvan de nieuwste versie, Source. Ik was het vandaag aan het spelen, toen de map [level] ineens veranderde in een map die de_lost heette.
Toen dacht ik al: "Hmm, zou het?", maar dacht toch: "Neuh."
Toen zat ik in de map, en het bleek echt het eiland van Lost te zijn
![]()
Ik zat echt helemaal excited rond te lopen! Ze hebben het echt heel erg goed nagemaakt, met
super veel oog voor detail [logo van Dharma Initiative, schoenen die John uittrok toen hij het luik inging, alle voorwerpen die je in het luik zag komen ook terug, enzovoort!] en alle plekken van het eiland die we tot nu toe kennen [alleen de grotten zijn niet aanwezig, maar wel een soort gang wat misschien bedoeld is als de grotten].
Natúúrlijk heb ik keiveel screenies gemaakt voor jullie B)
Ik heb geprobeerd ze in chronologische volgorde van de serie te zetten. Er zitten zover ik weet geen spoilers in, aangezien me niets is opgevallen wat ik niet herkende, en het laatste in de tijdlijn het gat is waar The Others enkele van onze helden in hebben geflikkerd... het enige is misschien dat ik nu weet hoe het eiland in elkaar zit, en dus weet waar The Others ongeveer zitten
![]()
Maar het klopt denk ik niet, aangezien de map niet even groot als het eiland kan zijn en alles dicht op elkaar zit.
Het strand
Het kampvuur
Het luik
De vloot
Nogmaals de vloot
De zwarte rook
"The Black Rock"
Onderaan het luik
Voedselvoorraad kamer [waar Kate in werd opgesloten]
Luchtschacht waar Kate inkroop [helaas kon ik er niet in, omdat ik in mijn eentje speelde en niet op iemand kon springen om erbij te kunnen]
Computer kamer
Computer kamer #2 [check die teller die op 108 staat]
Achteringang die Kate en Desmond gebruikten
Gat waarin Sawyer, Jin en Michael gevangen worden gehouden
En voor degenen die ook het gevoel willen hebben dat ze in Lost rondlopen, heb ik met FRAPS een filmpje gecaptured
[niet op de fps letten, dat komt door FRAPS].
Ik heb de kwaliteit expres laag gehouden, omdat het anders zo enorm groot zou worden [het duurt 6 minuten]; dus niet fullscreen afspelen:
Virtual Tour in LOST [naar beneden scrollen en "Free" selecteren, daarna even wachten, een code overtypen en je download begint!]