abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34879323
Morgen (vannacht ) is het toch weer heah?
JOHNNY HEITINGA
pi_34881631
Ja, vannacht weer te halen zoals gewoonlijk
pi_34881721
Lekker
JOHNNY HEITINGA
pi_34881731
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 21:20 schreef Camplo het volgende:
Morgen (vannacht ) is het toch weer heah?
ja!

morgen weer mooi lost kijke!
pi_34882721
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 20:16 schreef Boondock_Saint het volgende:
Ben benieuwd
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij niet, ik kan er iig niets over vinden. Alleen maar mensen die dat noemen als gerucht wat ze ergens gelezen hebben.
Alhoewel ik het me ook vaag herinner dat ik het ergens gelezen heb...

En wat spoilers betreft: zoek deze week niet teveel rond, want er gaat op dit moment een echte klote spoiler rond.
pi_34884869
Ik hoorde ze trouwens vanmiddag in de podcast praten over een construction bedrijf waarvan een bord stond in de london scenes van fire + water, winwer of witwer oid en die schijnt er ook meer mee te maken te hebben, zal morgen nog ff luisteren hoe het bedrijf precies heet, toch wel leuk die podcasts, kom je net ff wat meer te weten
pi_34885410
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 20:16 schreef Boondock_Saint het volgende:
Ben benieuwd
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik meen dat dat een nepspoiler was, dat gaat niet gebeuren volgens mij.
-
  woensdag 8 februari 2006 @ 23:44:11 #161
20694 FCDB
The Blue White Dragons!
pi_34886113
Name: Dawson, Michael
Speaking to Walt Lloyd-Porter - "Waaaaaaaaaaalt!" [S1E25]

Volgens mij waren het wel meer uitzendingen waar hij aan het schreeuwen was! Wat een "quote" trouwens
Nobody likes us.We Don't Care
pi_34888194
Widmore Construction.
I love it when a plan comes together !
pi_34890182
Over paar minuutjes lekker kijken
pi_34890393
Weer goede aflevering.
Vooral Saywer en charlie met de wapen move erg goede con artiesten
There is a new sherrif in town.
En de preview voor volgende week ziet er nog beter uit.
  donderdag 9 februari 2006 @ 07:53:55 #165
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_34890579
ff aanzetten, vanavond kijken
pi_34893129
Ik ben blij dat de tweestrijd tussen Sawyer en Jack (en eigenlijk het hele kamp) weer hervat is en ik kan niet wachten om te zien hoe de nieuwe Charlie vs. Locke strijd zich ontwikkeld

Ik zag dat de schrijvers de fout die ze met Scott/Steve gemaakt hebben ook verbeterd hebben

En die preview!
pi_34893210
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 10:43 schreef Symer het volgende:
Ik ben blij dat de tweestrijd tussen Sawyer en Jack (en eigenlijk het hele kamp) weer hervat is en ik kan niet wachten om te zien hoe de nieuwe Charlie vs. Locke strijd zich ontwikkeld

Ik zag dat de schrijvers de fout die ze met Scott/Steve gemaakt hebben ook verbeterd hebben

En die preview!
fout?
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_34893683
Ik vond het echt een gave aflevering. En ik kijk al erg vooruit naar de volgende aflevering. Heeft iemand de promo voor windows media ipv realplayer?

Next Episode:
Wednesday, Feb. 15 at 9/8c
"One of Them"
Rousseau leads Sayid to a captive who may be one of the "Others," and Sawyer forces Hurley to help him track down an elusive island creature.
pi_34893914
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 10:47 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

fout?
Ja, in het begin van de serie stellen Scott en Steve zich voor, even later sterft Steve, maar dan heet hij ineens Scott.

Nu ik dit typ realiseer ik me dat ze die fout dus niet hersteld hebben, omdat Jack weer zegt dat Scott dood is.

Ik kan de .wmv versie van de preview nog nergens vinden, maar ik heb hem wel op m'n computer staan, dus ik upload hem wel even naar rapidshare.

Edit: Hier staat de windowsmedia versie van de preview.

[ Bericht 12% gewijzigd door Symer op 09-02-2006 11:26:13 ]
pi_34895441
Ik weet niet of dit hier al is gepost, maar vond het wel lache.. En zo aflevering 13 kijken
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 20:00 schreef Xurk het volgende:
Wow, wat ik vandaag toch toevallig tegenkom

Ik weet niet of iedereen het kent, maar er is een spel, Counter-Strike [multiplayer schietspel], waarvan de nieuwste versie, Source. Ik was het vandaag aan het spelen, toen de map [level] ineens veranderde in een map die de_lost heette.
Toen dacht ik al: "Hmm, zou het?", maar dacht toch: "Neuh."

Toen zat ik in de map, en het bleek echt het eiland van Lost te zijn Ik zat echt helemaal excited rond te lopen! Ze hebben het echt heel erg goed nagemaakt, met super veel oog voor detail [logo van Dharma Initiative, schoenen die John uittrok toen hij het luik inging, alle voorwerpen die je in het luik zag komen ook terug, enzovoort!] en alle plekken van het eiland die we tot nu toe kennen [alleen de grotten zijn niet aanwezig, maar wel een soort gang wat misschien bedoeld is als de grotten].

Natśśrlijk heb ik keiveel screenies gemaakt voor jullie B)
Ik heb geprobeerd ze in chronologische volgorde van de serie te zetten. Er zitten zover ik weet geen spoilers in, aangezien me niets is opgevallen wat ik niet herkende, en het laatste in de tijdlijn het gat is waar The Others enkele van onze helden in hebben geflikkerd... het enige is misschien dat ik nu weet hoe het eiland in elkaar zit, en dus weet waar The Others ongeveer zitten
Maar het klopt denk ik niet, aangezien de map niet even groot als het eiland kan zijn en alles dicht op elkaar zit.

• Het strand
  • Het kampvuur
  • Het luik
  • De vloot
  • Nogmaals de vloot
  • De zwarte rook
  • "The Black Rock"
  • Onderaan het luik
  • Voedselvoorraad kamer [waar Kate in werd opgesloten]
  • Luchtschacht waar Kate inkroop [helaas kon ik er niet in, omdat ik in mijn eentje speelde en niet op iemand kon springen om erbij te kunnen]
  • Computer kamer
  • Computer kamer #2 [check die teller die op 108 staat]
  • Achteringang die Kate en Desmond gebruikten
  • Gat waarin Sawyer, Jin en Michael gevangen worden gehouden

En voor degenen die ook het gevoel willen hebben dat ze in Lost rondlopen, heb ik met FRAPS een filmpje gecaptured [niet op de fps letten, dat komt door FRAPS].
    Ik heb de kwaliteit expres laag gehouden, omdat het anders zo enorm groot zou worden [het duurt 6 minuten]; dus niet fullscreen afspelen:

• Virtual Tour in LOST [naar beneden scrollen en "Free" selecteren, daarna even wachten, een code overtypen en je download begint!]
  • pi_34896111
    Ben nu aan het binnenhalen, vanavond lekker kijken...
      donderdag 9 februari 2006 @ 12:43:23 #172
    12888 Skull-splitter
    your selection of the finest
    pi_34896303
    dito hier.

De-LOST trouwens: Lost zou helemaal lekker tot zijn recht komen als adventure actiegame (als de serie ineens zou stoppen bijvoorbeeld?) met de nieuwe Crytek engine
    I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
    Steam: Skullsplitter
    Origin-naam:013skullsplitter
    pi_34896725
    quote:
    Op donderdag 9 februari 2006 12:43 schreef Skull-splitter het volgende:
    De-LOST trouwens: Lost zou helemaal lekker tot zijn recht komen als adventure actiegame (als de serie ineens zou stoppen bijvoorbeeld?) met de nieuwe Crytek engine
    Die zou ik zeker kopen ja. Al denk ik niet dat de serie binnenkort ineens gaat stoppen.
    (Crytek was toch die van Farcry?)
      donderdag 9 februari 2006 @ 13:11:40 #174
    12888 Skull-splitter
    your selection of the finest
    pi_34897282
    jups, het team werkt nu aan Crysis
    I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
    Steam: Skullsplitter
    Origin-naam:013skullsplitter
      donderdag 9 februari 2006 @ 13:12:06 #175
    53267 TC03
    Catch you on the flipside
    pi_34897294
    Net gekeken, wel geinige aflevering. Heb me echt meerdere malen rot gelachen om Sawyer. En Hurley ook: "Can't you switch the red wire with the blue wire and make it stronger?"

Die preview ziet er vet uit. Eindelijk gebeurt er weer wat! Ben benieuwd.
    Ten percent faster with a sturdier frame
      donderdag 9 februari 2006 @ 13:12:10 #176
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_34897300
    Leuke aflevering. Sawyer . Goede one-liners. Promo van volgende week ziet er erg stoer uit.
    SPOILER
    2000 light years from home
      donderdag 9 februari 2006 @ 13:17:51 #177
    85898 jon01104
    Hanso Foundation employee
    pi_34897485
    was zeker een goeie aflevering, kijk erg uit naar de volgende belooft erg spannend te worden

en Frenkel thanks voor het doorgeven, ik heb zojuist het level gespeeld
    en idd wow erg veel detail.. en het leukste vond ik dat je bijv ook de hatch op kan blazen
    en dat je dan hurley hoor zeggen "the numbers are bad"

en dat je ook de radio kan aanzetten in de hatch en dat je dan het openings nummer hoort
    van season 2

echt super gewoon
      donderdag 9 februari 2006 @ 13:30:32 #178
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_34897991
    hehe eindelijk weer een goede aflevering.

Zat goed wat snelheid in en er gebeurde tenminste weer is wat. Zag het trouwens niet aankomen dat Charlie Sawyer had geholpen. De promo ziet er helemaal te gek uit zeg
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
      donderdag 9 februari 2006 @ 13:31:53 #179
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_34898043
    quote:
    Op donderdag 9 februari 2006 13:12 schreef Merkie het volgende:
    Leuke aflevering. Sawyer . Goede one-liners. Promo van volgende week ziet er erg stoer uit.
    SPOILER
    SPOILER
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
    pi_34898834
    Eén van de makers zei over deze promo:
    quote:
    Op donderdag 9 februari 2006 03:36 schreef The Nomad het volgende:
    I hate those promo folk for spoiling next week's ep
    Als ik dat eerder gelezen had, had ik de promo niet gekeken
    pi_34899907
    Ik vond dit toch echt een mindere aflevering. Leuk al die diepgang in de personages maar ik wil meer van de mysteries ontraffelt hebben
    pi_34900446
    Vette EP

Sawyer is gangsta
    pi_34900454
    Ik vond Saywer erg cool in deze aflevering, ergens heeft hij wel gelijk...
    Maar echt opschieten doet het niet zo, tijd voor wat meer mysterie
    Reaching out to embrace the random, reaching out to embrace whatever may come
      donderdag 9 februari 2006 @ 14:39:40 #184
    53267 TC03
    pi_34900478
    quote:
    Op donderdag 9 februari 2006 14:23 schreef C_V_S het volgende:
    Ik vond dit toch echt een mindere aflevering. Leuk al die diepgang in de personages maar ik wil meer van de mysteries ontraffelt hebben
    Dat doen ze bij Lost al sinds 10 afleveringen niet meer. Ik vond dit wel een geinige aflevering omdat er toch wel wat tempo in zat. Voor Lost begrippen een aardige aflevering, maar objectief gezien een matige 'filler'.
    pi_34901288
    vind het de laatste tijd flink minder worden. Voor dat we een week zonder moesten was ook deze weer minder.
      donderdag 9 februari 2006 @ 15:41:13 #186
    69957 Lonewolf2003
    Cool. Cool, cool, cool
    pi_34902538
    Ik vond het een top aflevering. Oké misschien geen echte antwoorden, (alhoewel ik het wel geinig vond dat ze meteen een antwoord gaven waarom Locke die Maria-standbeeldjes hield) maar als je echt verwacht dat er elke week antwoorden komen kom je van een koude kermis thuis.

Sawyer was echt weer geniaal Lekkere ouderwetse rivaliteit op het eiland tussen Sawyer en Jack.
    "You were so busy with each other. You never saw me coming."
    "I think he said something about getting a pack of cigarretes."

En Charlie die Sawyer hielp om Locke op zijn plaats te zetten, had ik niet verwacht.

Promo of weer lekker makkerij

[ Bericht 12% gewijzigd door Lonewolf2003 op 09-02-2006 15:53:47 ]
      donderdag 9 februari 2006 @ 16:15:12 #187
    130456 CrookedEye
    Keizer der Plebs
    pi_34903808
    quote:
    Op donderdag 9 februari 2006 14:38 schreef 2Drix het volgende:
    Vette EP

Sawyer is gangsta
    Sawyer is een held en de enige die je echt kan vertrouwen dat die niet zal veranderen

Volgende topic titel: THERE IS A NEW SHERRIF IN TOWN.

Nogmaals Sawyer
    "Veni, vidi, vici."
      donderdag 9 februari 2006 @ 16:17:07 #188
    53267 TC03
    pi_34903894
    quote:
    Op donderdag 9 februari 2006 16:15 schreef CrookedEye het volgende:

[..]

Sawyer is een held en de enige die je echt kan vertrouwen dat die niet zal veranderen

Volgende topic titel: THERE IS A NEW SHERRIF IN TOWN.

Nogmaals Sawyer
    Ik heb zo vaak gelachen om hem deze aflevering. Weet het niet meer precies allemaal, maar dat van Ghandi enzo in het begin met Charlie.

Trouwens wel compliment voor de schrijvers: flashback sloot perfect aan op het verhaal.
    pi_34905376
    "Wait a sec, I'm about to get the highscore on Donkey Kong"..

(of zoiets)
    I don't really come from outer space || Last.fm
      donderdag 9 februari 2006 @ 16:58:41 #190
    130456 CrookedEye
    Keizer der Plebs
    pi_34905670
    quote:
    Op donderdag 9 februari 2006 16:52 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:

(of zoiets)
    die was inderdaad goed.
    "Veni, vidi, vici."
      donderdag 9 februari 2006 @ 17:03:19 #191
    69957 Lonewolf2003
    Cool. Cool, cool, cool
    pi_34905826
    quote:
    Op donderdag 9 februari 2006 16:58 schreef CrookedEye het volgende:

[..]

die was inderdaad goed.
    Of in het begin tegen Charlie: "Always the same with woman. They get the house. We get the shitty appartment." (of zoiets)
    pi_34906632
    De aflevering was wel leuk, hoewel ik toch een other had verwacht deze aflevering toen ik in het begin die baardaap weer even zag verschijnen bij de flashback.

Wel een kutsituatie nu, ik begon sawyer net een beetje te mogen en nu is ie wel heel erg stout
    Voor charly heb ik trouwens meer respect gekregen, goed hij blijft naļef irritant maar hij zei weer nee tegen de drugs, en wat ziet hij er ruig uit zo duister.
    -
    pi_34906662
    "Getting beat up by Locke is like getting Ghandi to beat up his own kids." .

Trouwens, die quote van Sayid uit die promo is echt supervet. "Hi, my name is Sayid, and I'm a torturer."
    In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
    And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
      donderdag 9 februari 2006 @ 17:33:17 #194
    130456 CrookedEye
    Keizer der Plebs
    pi_34906996
    quote:
    Op donderdag 9 februari 2006 17:23 schreef FLIPNEUS het volgende:

Trouwens, die quote van Sayid uit die promo is echt supervet. "Hi, my name is Sayid, and I'm a torturer."
    Hij is ook een badass trouwens goed van Hurley dat die hem iets te doen gaf wat die leuk vond.
    "Veni, vidi, vici."
      Lieve Belg donderdag 9 februari 2006 @ 18:09:34 #195
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_34908109
    quote:
    Op donderdag 9 februari 2006 17:23 schreef FLIPNEUS het volgende:

En die countdown
    Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
    Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
              «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
      donderdag 9 februari 2006 @ 18:29:44 #196
    130456 CrookedEye
    Keizer der Plebs
    pi_34908684
    ik las op myspaces forum over lost dat de serveerster in het restaurant waar saywer en die andere kerel zaten te eten de moeder van kate was kan iemand dat bevestigen.
    "Veni, vidi, vici."
    pi_34908792
    quote:
    Op donderdag 9 februari 2006 18:29 schreef CrookedEye het volgende:
    ik las op myspaces forum over lost dat de serveerster in het restaurant waar saywer en die andere kerel zaten te eten de moeder van kate was kan iemand dat bevestigen.
    Ohjaaa helemaal vergeten, dat zag ik ook inderdaad maar ik wist zo even snel niet wiens moeder dat dan zou moeten zijn, maar Kate was wel de eerste waar ik aan dacht, zou heel goed kunnen!
    -
    pi_34909325
    Vette Ep.

Sawyer vind ik zeker een van de intressantste personages, en ipv 1 geniale one-liner werden we getrakteerd op een aflevering vol wat wil je nog meer
    hmmmm....WAT???
    pi_34909861
    quote:
    Op donderdag 9 februari 2006 18:29 schreef CrookedEye het volgende:
    Dat was dezelfde. Beth Broderic. (speelde ook de geschifte stiefmoeder in de Supernatural van deze week)
      donderdag 9 februari 2006 @ 19:08:08 #200
    53267 TC03
    pi_34909992
    quote:
    Op donderdag 9 februari 2006 16:52 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:

(of zoiets)
    Die ja!
    pi_34910017
    het was weer een goeie aflevering

onverwacht van charlie, vond ik iig

promo filmpje ziet er weer spannend uit! (maar dat kennen we! )
    pi_34910147

http://www.allposters.com/-sp/Lost-Posters_i1371177_.htm

Mooie poster dit trouwens. maar wat duur!

--

http://www.lost-media.com/modules.php?name=coppermine&file=thumbnails&album=930
    Promotie afbeeldingen voor de volgende aflevering.
    SPOILER
    -
      donderdag 9 februari 2006 @ 19:53:13 #203
    69957 Lonewolf2003
    Cool. Cool, cool, cool
    pi_34911610
    quote:
    Op donderdag 9 februari 2006 19:12 schreef splendor het volgende:

http://www.lost-media.com/modules.php?name=coppermine&file=thumbnails&album=930
    Promotie afbeeldingen voor de volgende aflevering.
    SPOILER
    SPOILER
    pi_34911910
    Dies vuil Lonewolf, maar ik las daardoor wel je Spoiler
    SPOILER
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')