quote:Op maandag 30 januari 2006 12:15 schreef SCH het volgende:
Als je iemand noemt, motiveer het dan ook even.![]()
Sterker nog... dat eten etc ook nietquote:Op maandag 30 januari 2006 12:29 schreef Salsagirl het volgende:
owjah..v.persie lijk me ook wel leuk.omdat ik toch wel nieuwsgierig bent nou hoe en wat..je begrijp wel waar ik op doel..en nee ik ga niet naar afloop mee naar zijn hotelkamer![]()
Emmen ja.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:38 schreef SCH het volgende:
Ik zou ook heel graag een keer met Correia willen gaan eten, ook wel Kita genoemd ofzo, die voetballer van Heerenveen die uit Angola was gevlucht, hier was gespot in een asielzoekerscentrum, als een groot talent werd gezien maar het helemaal verknalde en toen naar Emmen of Veendam ging en het daar weer verknalde.
Ben erg benieuwd hoe het hem is vergaan en wat zijn levensverhaal is.
Vraag meteen ff aan Theo waarom hij alleen knallend in de winterstop is!quote:Op maandag 30 januari 2006 12:28 schreef H.Flick het volgende:
Theo Lucius, en dan gaan we de hele avond over vissen praten. Bosvelt kan ook trouwens, die vist ook.
Met Barry valt denk ik altijd wat te beleven, zeker als je nog nooit in een cel hebt gezeten.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:24 schreef methodmich het volgende:
Ik heb ook van diverse mensen gehoord dat Pierre helemaal niet zo aardig is. Controversieel dus.
Ik wil wel eens naar de kermis met Boukhari of Barry van Galen.
Kun jij Engelsquote:Op maandag 30 januari 2006 20:09 schreef tong80 het volgende:
Als ik wil gaan zuipen met voetballers zouden dat Paul Gascoigne, Martin Drent en Tony Adams zijn.
Kunnen niet kennen wel.quote:
zal een "hoog" niveau hebben jullie met z'n 3-en aan 1 tafelquote:Op maandag 30 januari 2006 20:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Met Gerald Sibon of Jan Vennegoor of Hesselink zou ik wel eens willen praten, lijken me een erg leuke gasten. Nuchtere (op die ene manier) gasten kan ik wel waarderen.
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:54 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Flikker even wat cyaankali door z'n hutspot dan.![]()
en dan ga je zeker vragen "Jaap, Stam jij ook van de aap af ?"quote:
Daar doe je het ook voor natuurlijk.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zal een "hoog" niveau hebben jullie met z'n 3-en aan 1 tafel
zou jou ook wel met wesley sneijder aan tafel willen zien zitten, of liever nog, in de kroeg zien staan !quote:Op maandag 30 januari 2006 21:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daar doe je het ook voor natuurlijk.![]()
Die sleutelhanger?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zou jou ook wel met wesley sneijder aan tafel willen zien zitten, of liever nog, in de kroeg zien staan !
Een chromosoom extra in dat kuiltje-jus verstoppen. Dat zou ik doen.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:13 schreef cultheld het volgende:
Jaap Stam en hem na het eten KO trappen.
'Meneer mag ik een Sinas.'quote:Op maandag 30 januari 2006 21:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zou jou ook wel met wesley sneijder aan tafel willen zien zitten, of liever nog, in de kroeg zien staan !
OffTopic: als ik dronken ben, spreek ik veel meer talen (al dan niet) vloeiend dan wanneer ik nuchter benquote:Op maandag 30 januari 2006 20:38 schreef tong80 het volgende:
Trouwens als ik dronken ben spreek ik zelfs vloeiend Spaans
Je moet alleen wel vreselijk goed opletten... Rob heeft altijd wel een pepertje oid mee om je bestek of glas mee te bewerken! Enkele van mijn fijne ADO-collega's hebben het geweten...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:04 schreef Bjoro het volgende:
een lunch met de gebroeders Witschge lijkt me ook wel lachen trouwens !
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:04 schreef Bjoro het volgende:
een lunch met de gebroeders Witschge lijkt me ook wel lachen trouwens !
Jensen speelt in Duitsland toch? Werder Bremen volgens mij.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:37 schreef anoukforza het volgende:
Marcus Allback en Daniel Jensen, was ik toen ik rond de 16 jaar was heftig fan van en ben benieuwd hoe het nu met ze gaat.
Verder Hans Vonk, paar keer contact mee gehad en lijkt me een relaxte en ook slimme man.
Juist.quote:Op woensdag 1 februari 2006 07:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Jensen speelt in Duitsland toch? Werder Bremen volgens mij.
Maxwell is okee hoor.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat een schitterend topic!
Zidane is een mysterieuze man, maar lijkt me een zeer interessante gesprekspartner. Maxwell wil ik ook noemen. Ik ben geen uitgesproken fan van beiden als voetballer, alhoewel ik ze uiteraard wel hoog heb zitten.
Litmanen wordt een aantal keer genoemd en hij is natuurlijk zeer sympathiek, maar volgens mij ook uitgesproken saai! Blijkbaar hebben anderen die indruk minder.
Neen. Hij is spits van het eerste. Ik ben razende reporter van het achtste.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:58 schreef methodmich het volgende:
[..]
Maxwell is okee hoor.
Even offtopic: ben jij die jongen in VI van The Knickerbockers?
Z'n broer valt mijn vriendin lastig.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:49 schreef cultheld het volgende:
Ik zou ook wel eens met Gregoor van Dijk willen eten, zodat ik hem dan kan vragen hoe het nou voelt wanneer je eigen vader je vriendin eens flink neemt.
Zo vader, zo Dominique dus. Slaan die gastquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:50 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Z'n broer valt mijn vriendin lastig.![]()
Ik denk dat ik alleen boos hoef te kijken naar die 1m60 flappie.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zo vader, zo Dominique dus. Slaan die gast
Misschien de zus van de vriendin van Guti?quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:53 schreef methodmich het volgende:
Ze dachten serieus altijd dat Dominique homo was, binnen de voetbalwereld. Bleek ie met een vrouwelijke medewerker van een zaakwaarnemersbureau te gaan. Andere voetballers die dat hoorden vroegen haar hoe dat kon, hij was immers homo.
Maakt niet uit, gasten die je vriendin in proberen te pikken verdienen een paar levertrappen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:54 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik denk dat ik alleen boos hoef te kijken naar die 1m60 flappie.![]()
Er zijn er nog een paar ja. Stakkers.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maakt niet uit, gasten die je vriendin in proberen te pikken verdienen een paar levertrappen.
Brutil Hose, lijkt me een gezellige jongen met leuke vrinden.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Neen. Hij is spits van het eerste. Ik ben razende reporter van het achtste.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat een schitterend topic!
Samen pap laten voeren door de zuster.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:44 schreef methodmich het volgende:
Jordi Hoogstrate wellicht ook dan. Ergens op een bankje.
Oh ja, die staat op 1 - ben ik echt heel nieuwsierig naar en lijkt me interessanter dan de gemiddelde geslaagde voetballer.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:44 schreef methodmich het volgende:
Jordi Hoogstrate wellicht ook dan. Ergens op een bankje.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:40 schreef SCH het volgende:
Ik zou ook wel een keer met Jelle ten Rouwelaar uit eten willen. Ik ben wel een beetje van die anti-helden zeg maar
Dan heb je meer aan Dirk Kuijt of Tjeerd Korf.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh ja, die staat op 1 - ben ik echt heel nieuwsierig naar en lijkt me interessanter dan de gemiddelde geslaagde voetballer.
Ik zou ook wel met die gelovige engerd van Den Haag willen eten om over God te praten.
Kuijt is een saaie gelovige die er niet over nadenkt maar gewoon het geloof van zijn ouders volgt.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dan heb je meer aan Dirk Kuijt of Tjeerd Korf.
Ik heb eens een verhaal gehoord over Geert den Ouden en z'n broer. Bij mij op de HHS zat zo'n SGP-zoontje in de projectgroep en die is bevriend met de broer van Geert. Geert gaf een keer een verjaardagsfeest en toen was het de bedoeling dat je verkleed op kwam dagen. Die broer van Geert was er ook en zag tot z'n ontsteltenis dat één van de ploeggenoten van Geert als jezus verkleed was. Hij verliet het feest per direct en wilde nooit meer iets met die gasten te maken hebben omdat "de here jezus" was beledigdquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Kuijt is een saaie gelovige die er niet over nadenkt maar gewoon het geloof van zijn ouders volgt.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:23 schreef heiden6 het volgende:
Leuk topic trouwens, SCH. Ik moet je een compliment geven, het doet pijn.
Hij kon beter voetballen én beter keepen. Maar hij ging vaak op doel ja.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:59 schreef methodmich het volgende:
Moest ie toen op doel van jullie omdat ie niet kon voetballen?
Heb bij 'm in de klas gezeten. Dr. Wumkesschool. Paar jaar in Joure gewoond vroeger.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:52 schreef MaxPower het volgende:
[..]Jelle
![]()
Hij heeft overigens erg weinig te melden. Heb vroeger nog wel pleintjesvoetbal met hem gespeeld, typische Jouster boer...
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:47 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Heb bij 'm in de klas gezeten. Dr. Wumkesschool. Paar jaar in Joure gewoond vroeger.
'83 - '86.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:49 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Welke periode... ik ben er opgegroeid. Heb op de Westermeerschool gezeten.
Zeker ken ik hem goed. Sympathieke gast. Beperkte voetballer.quote:
Passievrucht!quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:49 schreef cultheld het volgende:
Ik zou ook wel eens met Gregoor van Dijk willen eten, zodat ik hem dan kan vragen hoe het nou voelt om te weten te komen dat je eigen vader je vriendin flink heeft genomen.
Superleuk dat je dat zegt, man! Heb je er nog eentje meegenomen? Excuses voor dat filmpje, dat ging echt helemaal nergens over..quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:06 schreef Gollemrulez het volgende:
leuke interviews trouwens in de almanak, uitgelezen van begin tot eind!
Lekker naar de Mac met Hofs, Janssen en Van Beukeringquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:23 schreef Zwoerd het volgende:
Theo Janssen, lijkt me echt een topgozer waar je mee kunt lachen
Beuk is tof.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:17 schreef methodmich het volgende:
Met Van Beukering kan je dan meiden van 15 versieren!
Dat Arjan de Zeeuw bekend staat om zijn intelligentie was mij bekend, maar de Ridder en Lampard?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:31 schreef cultheld het volgende:
Dan ga je toch met Arjan de Zeeuw, Daniël de Ridder en Frank Lampard aan tafel zitten?
De Ridder heeft iig een gymnasium diplomaquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:33 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat Arjan de Zeeuw bekend staat om zijn intelligentie was mij bekend, maar de Ridder en Lampard?
De Ridder (met een hoofdletter Dquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:33 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat Arjan de Zeeuw bekend staat om zijn intelligentie was mij bekend, maar de Ridder en Lampard?
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:41 schreef Heerlijkheid het volgende:
Die krijg je tegenwoordig al bij je wasmiddel.
Ok, dan blijft Lampard nog overquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
De Ridder (met een hoofdletter D) nooit horen praten? Hij komt zeker wel intelligent over.
Maakt niet uit. Hij is bezig met een kruistocht.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:49 schreef H.Flick het volgende:
Sorry voor de hoofdletterfout, ik schaam me diep
Weet ik, maar ik erger me er zelf ook altijd aan :').quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:05 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Hij is bezig met een kruistocht.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:49 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ok, dan blijft Lampard nog over.
Sorry voor de hoofdletterfout, ik schaam me diep
quote:.Frank Lampard, attacking midfielder for Chelsea FC and England got an A in his Latin GCSE at Brentwood School
Goed gezien.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:05 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Hij is bezig met een kruistocht.
Hele hele droge humor.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:58 schreef zjroentje het volgende:
Sibon.
Afgaande op zijn \'column\' in de Sportweek heeft Geraldinho humor.
Nee hij vouwt ze.quote:
Koningquote:Op maandag 6 februari 2006 21:25 schreef savelkoul het volgende:
Ik heb met Kurt Elshot in de wachtkamer van cafetaria Koning gezeten.
Toch bijzonder hoe hij na zijn carrière nog cultheld is geworden.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:44 schreef BillyBeflap het volgende:
Berry van Aerle lijkt me ook schitterend, lekker Brabants laten ouwehoeren over de cognacjes die ze kregen voor belangrijke wedstrijden.
Dat was ie al tijdens zijn carrierequote:Op zondag 12 februari 2006 11:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Toch bijzonder hoe hij na zijn carrière nog cultheld is geworden.
en Fritz Korbach danquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:33 schreef methodmich het volgende:
Leo Beenhakker lijkt me ook wel gezellig trouwens.
Dan zal de drank rijkelijk vloeienquote:
Daar heb je van die poedertjes voor. Korbach is een held.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:38 schreef methodmich het volgende:
Die draagt nooit sokken toch, dat gaat stinken onder tafel..
...en niet op sokkenquote:
Blondine zeker?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zag gisteren Nevland zitten terwijl hij aan het eten was. Leuke vrouw heeft ie.
Dit is serieus bedoeld hè?quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:10 schreef tong80 het volgende:
Wim Rijsbergen vergeten. Cultuurliefhebber. Bezoeker van musea en verzamelaar van kunst. Kijkt verder dan z'n neus lang is. Lijkt me interessant.
Ja ik meen het echt. Die vent geeft altijd geweldige interviews.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dit is serieus bedoeld hè?
Ik zal het eens in de gaten houden. Ik vond het altijd een dodo.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja ik meen het echt. Die vent geeft altijd geweldige interviews.
Ja hij praat niet energiek ofzo.Maar heeft altijd goeie teksten.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik zal het eens in de gaten houden. Ik vond het altijd een dodo.
Nou hij heeft in Amerika met Cruijff samen gevoetbald. Dat is dan weer wel leukquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
En hij is een Feyenoorder.. dat is ook in zijn voordeel.
Trouwens ik maak een fout hij speelde met Beckenbauer bij de New York Cosmosquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:51 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Cruijff met de grote Rijsbergen in een team.. hm.. die periode heb ik niet zo in het hoofd.. iedereen voetbalde en sliep met iedereen of zo..?
Waar speelde Cruijff dan? Bij de Aztecs?quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Trouwens ik maak een fout hij speelde met Beckenbauer bij de New York Cosmos
Ze is al getrouwd en volgens mij gestopt. Getrouwd met een steenrijke honkballert: Nomar Garciaparra van de Dodgersquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:04 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Met Mia Hamm (voetbalt zij nog?) zou ik wel eens een vorkje willen prikken.. wat een vrouw!
Wat een slecht ideequote:Op donderdag 23 februari 2006 23:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Pfaff zou trainer van Heerenveen moeten zijn. De man aan wie niemand een hekel heeft bij de club aan welke niemand een hekel heeft.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een slecht idee
Wat een slecht, onnoemelijk slecht idee. Jij mag nooit meer mensen matchen![]()
quote:
Ik vind Verbeek ook leuker. Vooral zijn haar is tof.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik ben trouwens een groot fan van Verbeek. M'n pa vindt Jans helemaal leuk. Ik vind Verbeek stoerder. Jans probeert iets te vaak grappig te zijn en het succes van Groningen vind ik ook nog te veel gebaseerd op opportunisme om het te begrijpen. Ik geef meteen toe, dat kan aan mij liggen.
Dat is het dus onder andere! Wat een woeste krijger..quote:Op zondag 5 maart 2006 18:50 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ik vind Verbeek ook leuker. Vooral zijn haar is tof.
Ik heb ook wel eens in hetzelfde restaurant gegeten als Roelof Luinge maar dat zet ik toch ook niet op internet?quote:Op maandag 19 juni 2006 18:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik zat gisteren in hetzelfde restaurant te eten als Arno Hofstede.. telt dat ook?
quote:Op maandag 19 juni 2006 18:47 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens in hetzelfde restaurant gegeten als Roelof Luinge maar dat zet ik toch ook niet op internet?![]()
en mocht je zn wuppie aanraken?quote:Op maandag 19 juni 2006 19:41 schreef SCH het volgende:
Ik heb Luinge laatst naakt gezien, in de sauna in Soesterberg. Ga ik toch ook niet op internet zetten.
Het restaurant ging failliet na die avond (indien het een all-you-can-eat was), en anders een topomzet zeker?quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dat verhaal van Temmink die kwam eten in het restaurant waar ik werkte heb ik al eens verteld hè?
wat een leuke gedachte.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:33 schreef milagro het volgende:
Nu met Jari Litmanen
Omdat het 's nachts vriest, en we dan kunnen gaan vissen in een wak
En als we niets vangen dan eten we gewoon vissticks, daar houdt Jari namelijk ook van
Haha.. nee.. de mastodont ging aan het laatst beschikbare tafeltje zitten, dat al door twee andere 'parties' was afgewezen, omdat het allemaal te krap zat. Temmink kan bij mij een potje breken nu.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:21 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Het restaurant ging failliet na die avond (indien het een all-you-can-eat was), en anders een topomzet zeker?
Kluivert is geen mislukt supertalent?quote:Op zondag 16 juli 2006 11:57 schreef GeorgKacher het volgende:
Mendieta omdat het één van de weinige voetballers met een fatsoenlijke muzieksmaak is. Ook interessant lijkt het mij om met een mislukt supertalent uit eten te gaan, vind ik vaak interessanter om te horen dan zo'n geval Kluivert.
Nee, maar je begint er vaker over...quote:Op zondag 16 juli 2006 19:55 schreef methodmich het volgende:
Ken je die niet, de anekdote van Ronald de Boer over douchen bij Rangers??
quote:Op zondag 16 juli 2006 20:40 schreef MaxPower het volgende:
Nu wil ik het hele verhaal horen ook.
idd ik zit nu net op het puntje van mn stoel...quote:
wie?quote:
quote:Op zondag 16 juli 2006 20:18 schreef methodmich het volgende:
Kan altijd nog de kermis op na zijn loopbaan.
ga je ze is ff flink de waarheid vertellen?quote:Op maandag 17 juli 2006 12:08 schreef Superheld het volgende:
Geen voetballer(s) maar het gehele bestuur en invloedrijke personen binnen NAC.
quote:Op maandag 17 juli 2006 12:20 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ga je ze is ff flink de waarheid vertellen?
moet je met ze gaan drinkenquote:Op maandag 17 juli 2006 12:23 schreef Superheld het volgende:
Maargoed sommige dingen zal ik wel nooit te weten krijgen, ook al zou ik met ze eten.![]()
Nou, dat valt op zich mee.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
sbien.. bereid je voor op het meest shockerende..
*tromgeroffel*
(wachten op MM)
Jazeker, een prima mandekker, heeft heel wat weg van Cannavaro, mooi kapsel, mooi baardje, mooi postuur...quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Was je fan van deze integere held?
Dan kan je fijn de klompen dans doen met die boeren.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:01 schreef clauwheee het volgende:
Ontdek ik lekker op tijd, dit topic.
Niet moeilijk, Buijs natuurlijk
En Ron Jans
Ja.. mooie dimensie geef je nu mee aan dit topic..quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:50 schreef Sjakie01 het volgende:
on-topic: David di Tomasso, om de vraag te stellen: Waarom....
dude reageer eens op je mail. ik wacht nog steeds op antwoordquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
In dat geval: George Best lijkt me ook best gezellig om een vorkje mee te prikken.
Volgens mij zit hij bij Vitryquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hmmmmm tegenwoordig geen (prof)club meer dus?
Als ik thuis ben, ben je de eerste.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:11 schreef DarkChylde het volgende:
[..]
dude reageer eens op je mail. ik wacht nog steeds op antwoord![]()
(betreft je topic in V&A)
en wanneer ergens denk je dat dat is?quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Als ik thuis ben, ben je de eerste.
had je dit niet ff kunnen melden voordat ik het geld overgemaakt had...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Volgende week. Alle randvoorwaarden zijn aanwezig.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik hoorde wel eens van Tong dat jij de enige bent die wist dat ik een donkere man ben, alleen door m'n naam. Nu weet iedereen het.
Onzin. Men heeft het alleen nog niet door hier.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik ben daarvoor niet tof genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |