Kunnen niet kennen wel.quote:
zal een "hoog" niveau hebben jullie met z'n 3-en aan 1 tafelquote:Op maandag 30 januari 2006 20:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Met Gerald Sibon of Jan Vennegoor of Hesselink zou ik wel eens willen praten, lijken me een erg leuke gasten. Nuchtere (op die ene manier) gasten kan ik wel waarderen.
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:54 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Flikker even wat cyaankali door z'n hutspot dan.![]()
en dan ga je zeker vragen "Jaap, Stam jij ook van de aap af ?"quote:
Daar doe je het ook voor natuurlijk.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zal een "hoog" niveau hebben jullie met z'n 3-en aan 1 tafel
zou jou ook wel met wesley sneijder aan tafel willen zien zitten, of liever nog, in de kroeg zien staan !quote:Op maandag 30 januari 2006 21:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daar doe je het ook voor natuurlijk.![]()
Die sleutelhanger?quote:Op maandag 30 januari 2006 21:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zou jou ook wel met wesley sneijder aan tafel willen zien zitten, of liever nog, in de kroeg zien staan !
Een chromosoom extra in dat kuiltje-jus verstoppen. Dat zou ik doen.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:13 schreef cultheld het volgende:
Jaap Stam en hem na het eten KO trappen.
'Meneer mag ik een Sinas.'quote:Op maandag 30 januari 2006 21:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zou jou ook wel met wesley sneijder aan tafel willen zien zitten, of liever nog, in de kroeg zien staan !
OffTopic: als ik dronken ben, spreek ik veel meer talen (al dan niet) vloeiend dan wanneer ik nuchter benquote:Op maandag 30 januari 2006 20:38 schreef tong80 het volgende:
Trouwens als ik dronken ben spreek ik zelfs vloeiend Spaans
Je moet alleen wel vreselijk goed opletten... Rob heeft altijd wel een pepertje oid mee om je bestek of glas mee te bewerken! Enkele van mijn fijne ADO-collega's hebben het geweten...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:04 schreef Bjoro het volgende:
een lunch met de gebroeders Witschge lijkt me ook wel lachen trouwens !
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:04 schreef Bjoro het volgende:
een lunch met de gebroeders Witschge lijkt me ook wel lachen trouwens !
Jensen speelt in Duitsland toch? Werder Bremen volgens mij.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:37 schreef anoukforza het volgende:
Marcus Allback en Daniel Jensen, was ik toen ik rond de 16 jaar was heftig fan van en ben benieuwd hoe het nu met ze gaat.
Verder Hans Vonk, paar keer contact mee gehad en lijkt me een relaxte en ook slimme man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |