Je moet alleen wel vreselijk goed opletten... Rob heeft altijd wel een pepertje oid mee om je bestek of glas mee te bewerken! Enkele van mijn fijne ADO-collega's hebben het geweten...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:04 schreef Bjoro het volgende:
een lunch met de gebroeders Witschge lijkt me ook wel lachen trouwens !
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:04 schreef Bjoro het volgende:
een lunch met de gebroeders Witschge lijkt me ook wel lachen trouwens !
Jensen speelt in Duitsland toch? Werder Bremen volgens mij.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:37 schreef anoukforza het volgende:
Marcus Allback en Daniel Jensen, was ik toen ik rond de 16 jaar was heftig fan van en ben benieuwd hoe het nu met ze gaat.
Verder Hans Vonk, paar keer contact mee gehad en lijkt me een relaxte en ook slimme man.
Juist.quote:Op woensdag 1 februari 2006 07:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Jensen speelt in Duitsland toch? Werder Bremen volgens mij.
Maxwell is okee hoor.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat een schitterend topic!
Zidane is een mysterieuze man, maar lijkt me een zeer interessante gesprekspartner. Maxwell wil ik ook noemen. Ik ben geen uitgesproken fan van beiden als voetballer, alhoewel ik ze uiteraard wel hoog heb zitten.
Litmanen wordt een aantal keer genoemd en hij is natuurlijk zeer sympathiek, maar volgens mij ook uitgesproken saai! Blijkbaar hebben anderen die indruk minder.
Neen. Hij is spits van het eerste. Ik ben razende reporter van het achtste.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:58 schreef methodmich het volgende:
[..]
Maxwell is okee hoor.
Even offtopic: ben jij die jongen in VI van The Knickerbockers?
Z'n broer valt mijn vriendin lastig.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:49 schreef cultheld het volgende:
Ik zou ook wel eens met Gregoor van Dijk willen eten, zodat ik hem dan kan vragen hoe het nou voelt wanneer je eigen vader je vriendin eens flink neemt.
Zo vader, zo Dominique dus. Slaan die gastquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:50 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Z'n broer valt mijn vriendin lastig.![]()
Ik denk dat ik alleen boos hoef te kijken naar die 1m60 flappie.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zo vader, zo Dominique dus. Slaan die gast
Misschien de zus van de vriendin van Guti?quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:53 schreef methodmich het volgende:
Ze dachten serieus altijd dat Dominique homo was, binnen de voetbalwereld. Bleek ie met een vrouwelijke medewerker van een zaakwaarnemersbureau te gaan. Andere voetballers die dat hoorden vroegen haar hoe dat kon, hij was immers homo.
Maakt niet uit, gasten die je vriendin in proberen te pikken verdienen een paar levertrappen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:54 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik denk dat ik alleen boos hoef te kijken naar die 1m60 flappie.![]()
Er zijn er nog een paar ja. Stakkers.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maakt niet uit, gasten die je vriendin in proberen te pikken verdienen een paar levertrappen.
Brutil Hose, lijkt me een gezellige jongen met leuke vrinden.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Neen. Hij is spits van het eerste. Ik ben razende reporter van het achtste.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat een schitterend topic!
Samen pap laten voeren door de zuster.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:44 schreef methodmich het volgende:
Jordi Hoogstrate wellicht ook dan. Ergens op een bankje.
Oh ja, die staat op 1 - ben ik echt heel nieuwsierig naar en lijkt me interessanter dan de gemiddelde geslaagde voetballer.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:44 schreef methodmich het volgende:
Jordi Hoogstrate wellicht ook dan. Ergens op een bankje.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:40 schreef SCH het volgende:
Ik zou ook wel een keer met Jelle ten Rouwelaar uit eten willen. Ik ben wel een beetje van die anti-helden zeg maar
Dan heb je meer aan Dirk Kuijt of Tjeerd Korf.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh ja, die staat op 1 - ben ik echt heel nieuwsierig naar en lijkt me interessanter dan de gemiddelde geslaagde voetballer.
Ik zou ook wel met die gelovige engerd van Den Haag willen eten om over God te praten.
Kuijt is een saaie gelovige die er niet over nadenkt maar gewoon het geloof van zijn ouders volgt.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dan heb je meer aan Dirk Kuijt of Tjeerd Korf.
Ik heb eens een verhaal gehoord over Geert den Ouden en z'n broer. Bij mij op de HHS zat zo'n SGP-zoontje in de projectgroep en die is bevriend met de broer van Geert. Geert gaf een keer een verjaardagsfeest en toen was het de bedoeling dat je verkleed op kwam dagen. Die broer van Geert was er ook en zag tot z'n ontsteltenis dat één van de ploeggenoten van Geert als jezus verkleed was. Hij verliet het feest per direct en wilde nooit meer iets met die gasten te maken hebben omdat "de here jezus" was beledigdquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Kuijt is een saaie gelovige die er niet over nadenkt maar gewoon het geloof van zijn ouders volgt.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:23 schreef heiden6 het volgende:
Leuk topic trouwens, SCH. Ik moet je een compliment geven, het doet pijn.
Hij kon beter voetballen én beter keepen. Maar hij ging vaak op doel ja.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:59 schreef methodmich het volgende:
Moest ie toen op doel van jullie omdat ie niet kon voetballen?
Heb bij 'm in de klas gezeten. Dr. Wumkesschool. Paar jaar in Joure gewoond vroeger.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:52 schreef MaxPower het volgende:
[..]Jelle
![]()
Hij heeft overigens erg weinig te melden. Heb vroeger nog wel pleintjesvoetbal met hem gespeeld, typische Jouster boer...
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:47 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Heb bij 'm in de klas gezeten. Dr. Wumkesschool. Paar jaar in Joure gewoond vroeger.
'83 - '86.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:49 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Welke periode... ik ben er opgegroeid. Heb op de Westermeerschool gezeten.
Zeker ken ik hem goed. Sympathieke gast. Beperkte voetballer.quote:
Passievrucht!quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:49 schreef cultheld het volgende:
Ik zou ook wel eens met Gregoor van Dijk willen eten, zodat ik hem dan kan vragen hoe het nou voelt om te weten te komen dat je eigen vader je vriendin flink heeft genomen.
Superleuk dat je dat zegt, man! Heb je er nog eentje meegenomen? Excuses voor dat filmpje, dat ging echt helemaal nergens over..quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:06 schreef Gollemrulez het volgende:
leuke interviews trouwens in de almanak, uitgelezen van begin tot eind!
Lekker naar de Mac met Hofs, Janssen en Van Beukeringquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:23 schreef Zwoerd het volgende:
Theo Janssen, lijkt me echt een topgozer waar je mee kunt lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |