abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34609199
Omdat je hem interessant vindt en denkt dat je een avond lang met hem gespreksstof zult hebben dat jullie op dezelfde lijn zullen zitten of in ieder geval een avond lang met elkaar kunnen ouwehoeren?

Dat betekent 1. dat je zelf interessant genoeg moet zijn om een tafelpartner te kunnen zijn en 2. het gaat niet zozeer om iemand die je bewondert en de hele avond aan wilt staren maar iemand naar wie je echt nieuwsgierig bent.

Ik kwam op dit topic-idee omdat ik gisteravond naar Cafe De Sport keek en Bjorn van der Doelen zag. Typisch zo'n voetballer met wel humor en wel een verhaal. Maar volgens mij zijn dat er niet zoveel. Met hem zou ik wel uit eten willen om over politiek en sport en muziek te praten.

Een andere kandidaat is Mohammed Allach van VVV.Ik ben erg benieuwd naar zijn zorgen en zijn visie op de toekomst van ons land. Haalt zijn werk echt wat uit, heeft hij nog steeds hoop?

Als je iemand noemt, motiveer het dan ook even.
  maandag 30 januari 2006 @ 12:25:30 #2
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34609472
Paul Bosvelt, en dan niet zozeer vanwege zijn Feyenoord-verleden, maaar vanwege het feit dat hij een van de gangmakers scheen te zijn in de kleedkamers, met practical jokes etc.

Lijkt me dus een hele humoristische vent, en daarnaast kun je lekker over Feyenoord lullen met hem!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_34609553
Theo Lucius, en dan gaan we de hele avond over vissen praten. Bosvelt kan ook trouwens, die vist ook.

pi_34609568
quote:
Op maandag 30 januari 2006 12:15 schreef SCH het volgende:
Als je iemand noemt, motiveer het dan ook even.

Heather Mitts van de USA / Philadelphia Charge
Motivatie nog nodig ?

Voor de rest wil ik wel eens weten of de boertjes nou echt zo dom zijn als ze overkomen ....
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
pi_34609591
Ok ,omdat het niet gaat nu om het uiterlijk(had ik namelijk andere gekozen)
Maar dirk kuijt nu dus
omdat hij vriendelijk is en ook wel de nodige humor heeft
en lijk me zeker dat je een leuke conversatie mee zou kunnen hebben

en ja niet geheel onbelangrijk hij zit bij feyenoord

owjah..v.persie lijk me ook wel leuk.omdat ik toch wel nieuwsgierig bent nou hoe en wat..je begrijp wel waar ik op doel..en nee ik ga niet naar afloop mee naar zijn hotelkamer
Salsa Española
pi_34609624
quote:
Op maandag 30 januari 2006 12:29 schreef Salsagirl het volgende:

owjah..v.persie lijk me ook wel leuk.omdat ik toch wel nieuwsgierig bent nou hoe en wat..je begrijp wel waar ik op doel..en nee ik ga niet naar afloop mee naar zijn hotelkamer
Sterker nog... dat eten etc ook niet
JOHNNY HEITINGA
pi_34609639
ik kan er echt geen bedenken.
zeker uit gaan eten met van die figuren lijkt me een lange zit
pi_34609680
Nu met Jari Litmanen

Omdat het 's nachts vriest, en we dan kunnen gaan vissen in een wak
En als we niets vangen dan eten we gewoon vissticks, daar houdt Jari namelijk ook van
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_34609743
Geen voetballer...maar een coach. Louis van Gaal. Kijken of het buiten het voetbal om, ook zo snel boos is.

En ik wil weten of hij veel Football Manager speelt, of CM
  maandag 30 januari 2006 @ 12:37:05 #10
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_34609761
Ik denk met Edwin vd Sar, lijkt me wel een grappige normaal gebleven jongen !

en anders met Johan Cruijff, behalve dat het mij een ontzettende eer lijkt, ben ik ook benieuwd wat hij mij te vragen heeft

[ Bericht 1% gewijzigd door Bjoro op 30-01-2006 12:48:31 ]
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_34609802
Ik zou ook heel graag een keer met Correia willen gaan eten, ook wel Kita genoemd ofzo, die voetballer van Heerenveen die uit Angola was gevlucht, hier was gespot in een asielzoekerscentrum, als een groot talent werd gezien maar het helemaal verknalde en toen naar Emmen of Veendam ging en het daar weer verknalde.

Ben erg benieuwd hoe het hem is vergaan en wat zijn levensverhaal is.
  maandag 30 januari 2006 @ 12:39:32 #12
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_34609824
Ik zou wel eens willen bijkletsen met Paul Bosvelt.

Herinneringen ophalen uit de dagen dat we samen onze dienstplicht vervulden. Even controleren of hij die zonnige en luchtige opvattingen over het leven nog steeds heeft en genieten van zijn droge humor.

Jawohl Herr Kaloin!
pi_34609827
Tja dat wordt een moeilijke keus....

Gomez lijkt me echt super gezellig! Die man heeft volgmens mij wel humor.
Alleen zal ik er maar weinig van verstaan.
  maandag 30 januari 2006 @ 12:40:59 #14
140184 Koedie
Lekkere koedie!
pi_34609860
quote:
Op maandag 30 januari 2006 12:38 schreef SCH het volgende:
Ik zou ook heel graag een keer met Correia willen gaan eten, ook wel Kita genoemd ofzo, die voetballer van Heerenveen die uit Angola was gevlucht, hier was gespot in een asielzoekerscentrum, als een groot talent werd gezien maar het helemaal verknalde en toen naar Emmen of Veendam ging en het daar weer verknalde.

Ben erg benieuwd hoe het hem is vergaan en wat zijn levensverhaal is.
Emmen ja.

Doe mij maar Philip Cocu. Een briljante voetballer, maar nog steeds een hele normale aardige kerel.
  maandag 30 januari 2006 @ 12:41:53 #15
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_34609877
Met een Italiaanse voetballer. Kijken of ze in een restaurant ook vragen om een kaart.
pi_34609959
Gomes is een goeie ja. Of Campos natuurlijk. En anders wel Higuita, maar dan belanden we in foute buurten waar cocaine van de muren wordt gesnoven.
oh well.
pi_34609991
Met vd Vaart, dan wil ik hem vragen of hij het ook zo leuk vind om 11 feb. jarig te zijn
pi_34610050
Grappig dat je over bjorn van de doelen begint hier. Zelf zag ik het interview ook gister en het viel mij ook al op dat hij niet de standaard 'dom overkomende' voetballer is. Ik vond ook wel dat hij humor had en ik vond het ook wel leuk om naar dat interview te kijken.

maar ik heb niet echt de behoefte om met een voetballer uit eten te gaan.
pi_34610620
Met een duitse voetballer.. Voeller, Kahn, Mattheus ofzo. En dan lekker ouwehoeren over de rivaliteit tussen Nederland en Duitsland. Volgens mij zijn deze drie heren best goeie gasten namelijk (alleen jammer dat ze voor Duitsland spe(e)l(d)en)
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_34615110
quote:
Op maandag 30 januari 2006 12:28 schreef H.Flick het volgende:
Theo Lucius, en dan gaan we de hele avond over vissen praten. Bosvelt kan ook trouwens, die vist ook.

Vraag meteen ff aan Theo waarom hij alleen knallend in de winterstop is!
volgende wedstrijden:
  Trouwste user 2022 maandag 30 januari 2006 @ 19:44:43 #21
7889 tong80
Spleenheup
pi_34623086
Ron Jans en Frank Rijkaard. Beiden delen mijn muzieksmaak. En hebben een bepaalde nonchalance over zich die verder gaat dan het voetballen alleen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 30 januari 2006 @ 19:47:39 #22
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34623211
Ik zou trouwens ook wel een keer met Dikke Theo, Nicky Hofs en John de Wolf willen gaan zuipen!

En dan na afloop op de vuist met voorbijgangers!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_34624032
Franky, eerst nog kaarten met John dan!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 maandag 30 januari 2006 @ 20:09:00 #24
7889 tong80
Spleenheup
pi_34624105
Als ik wil gaan zuipen met voetballers zouden dat Paul Gascoigne, Martin Drent en Tony Adams zijn.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_34624246
Tony Adams, man, dan eindig je in een tuintje.
www.thuisuiteten.nl
pi_34624730
Pierre van Hooijdonk, Paul Bosvelt, Edwin van der Sar, Foppe de Haan.

Ik heb van verschillende mensen gehoord dat Pierre erg aardig is, hetzelfde geldt voor Philip Cocu.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_34624792
Ik heb ook van diverse mensen gehoord dat Pierre helemaal niet zo aardig is. Controversieel dus.

Ik wil wel eens naar de kermis met Boukhari of Barry van Galen.
www.thuisuiteten.nl
pi_34624899
Koen vd Laak

maar alleen als ie zijn lekkere vriendin meeneemt
pi_34624992
quote:
Op maandag 30 januari 2006 20:24 schreef methodmich het volgende:
Ik heb ook van diverse mensen gehoord dat Pierre helemaal niet zo aardig is. Controversieel dus.

Ik wil wel eens naar de kermis met Boukhari of Barry van Galen.
Met Barry valt denk ik altijd wat te beleven, zeker als je nog nooit in een cel hebt gezeten.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_34625039
quote:
Op maandag 30 januari 2006 20:09 schreef tong80 het volgende:
Als ik wil gaan zuipen met voetballers zouden dat Paul Gascoigne, Martin Drent en Tony Adams zijn.

Kun jij Engels
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')