en mocht je zn wuppie aanraken?quote:Op maandag 19 juni 2006 19:41 schreef SCH het volgende:
Ik heb Luinge laatst naakt gezien, in de sauna in Soesterberg. Ga ik toch ook niet op internet zetten.
Het restaurant ging failliet na die avond (indien het een all-you-can-eat was), en anders een topomzet zeker?quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dat verhaal van Temmink die kwam eten in het restaurant waar ik werkte heb ik al eens verteld hè?
wat een leuke gedachte.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:33 schreef milagro het volgende:
Nu met Jari Litmanen
Omdat het 's nachts vriest, en we dan kunnen gaan vissen in een wak
En als we niets vangen dan eten we gewoon vissticks, daar houdt Jari namelijk ook van
Haha.. nee.. de mastodont ging aan het laatst beschikbare tafeltje zitten, dat al door twee andere 'parties' was afgewezen, omdat het allemaal te krap zat. Temmink kan bij mij een potje breken nu.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:21 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Het restaurant ging failliet na die avond (indien het een all-you-can-eat was), en anders een topomzet zeker?
Kluivert is geen mislukt supertalent?quote:Op zondag 16 juli 2006 11:57 schreef GeorgKacher het volgende:
Mendieta omdat het één van de weinige voetballers met een fatsoenlijke muzieksmaak is. Ook interessant lijkt het mij om met een mislukt supertalent uit eten te gaan, vind ik vaak interessanter om te horen dan zo'n geval Kluivert.
Nee, maar je begint er vaker over...quote:Op zondag 16 juli 2006 19:55 schreef methodmich het volgende:
Ken je die niet, de anekdote van Ronald de Boer over douchen bij Rangers??
quote:Op zondag 16 juli 2006 20:40 schreef MaxPower het volgende:
Nu wil ik het hele verhaal horen ook.
idd ik zit nu net op het puntje van mn stoel...quote:
wie?quote:
quote:Op zondag 16 juli 2006 20:18 schreef methodmich het volgende:
Kan altijd nog de kermis op na zijn loopbaan.
ga je ze is ff flink de waarheid vertellen?quote:Op maandag 17 juli 2006 12:08 schreef Superheld het volgende:
Geen voetballer(s) maar het gehele bestuur en invloedrijke personen binnen NAC.
quote:Op maandag 17 juli 2006 12:20 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ga je ze is ff flink de waarheid vertellen?
moet je met ze gaan drinkenquote:Op maandag 17 juli 2006 12:23 schreef Superheld het volgende:
Maargoed sommige dingen zal ik wel nooit te weten krijgen, ook al zou ik met ze eten.![]()
Nou, dat valt op zich mee.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
sbien.. bereid je voor op het meest shockerende..
*tromgeroffel*
(wachten op MM)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |