wie?quote:
quote:Op zondag 16 juli 2006 20:18 schreef methodmich het volgende:
Kan altijd nog de kermis op na zijn loopbaan.
ga je ze is ff flink de waarheid vertellen?quote:Op maandag 17 juli 2006 12:08 schreef Superheld het volgende:
Geen voetballer(s) maar het gehele bestuur en invloedrijke personen binnen NAC.
quote:Op maandag 17 juli 2006 12:20 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ga je ze is ff flink de waarheid vertellen?
moet je met ze gaan drinkenquote:Op maandag 17 juli 2006 12:23 schreef Superheld het volgende:
Maargoed sommige dingen zal ik wel nooit te weten krijgen, ook al zou ik met ze eten.![]()
Nou, dat valt op zich mee.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
sbien.. bereid je voor op het meest shockerende..
*tromgeroffel*
(wachten op MM)
Jazeker, een prima mandekker, heeft heel wat weg van Cannavaro, mooi kapsel, mooi baardje, mooi postuur...quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Was je fan van deze integere held?
Dan kan je fijn de klompen dans doen met die boeren.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:01 schreef clauwheee het volgende:
Ontdek ik lekker op tijd, dit topic.
Niet moeilijk, Buijs natuurlijk
En Ron Jans
Ja.. mooie dimensie geef je nu mee aan dit topic..quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:50 schreef Sjakie01 het volgende:
on-topic: David di Tomasso, om de vraag te stellen: Waarom....
dude reageer eens op je mail. ik wacht nog steeds op antwoordquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
In dat geval: George Best lijkt me ook best gezellig om een vorkje mee te prikken.
Volgens mij zit hij bij Vitryquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hmmmmm tegenwoordig geen (prof)club meer dus?
Als ik thuis ben, ben je de eerste.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:11 schreef DarkChylde het volgende:
[..]
dude reageer eens op je mail. ik wacht nog steeds op antwoord![]()
(betreft je topic in V&A)
en wanneer ergens denk je dat dat is?quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Als ik thuis ben, ben je de eerste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |