Dan zal de drank rijkelijk vloeienquote:
Daar heb je van die poedertjes voor. Korbach is een held.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:38 schreef methodmich het volgende:
Die draagt nooit sokken toch, dat gaat stinken onder tafel..
...en niet op sokkenquote:
Blondine zeker?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zag gisteren Nevland zitten terwijl hij aan het eten was. Leuke vrouw heeft ie.
Dit is serieus bedoeld hè?quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:10 schreef tong80 het volgende:
Wim Rijsbergen vergeten. Cultuurliefhebber. Bezoeker van musea en verzamelaar van kunst. Kijkt verder dan z'n neus lang is. Lijkt me interessant.
Ja ik meen het echt. Die vent geeft altijd geweldige interviews.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dit is serieus bedoeld hè?
Ik zal het eens in de gaten houden. Ik vond het altijd een dodo.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja ik meen het echt. Die vent geeft altijd geweldige interviews.
Ja hij praat niet energiek ofzo.Maar heeft altijd goeie teksten.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik zal het eens in de gaten houden. Ik vond het altijd een dodo.
Nou hij heeft in Amerika met Cruijff samen gevoetbald. Dat is dan weer wel leukquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
En hij is een Feyenoorder.. dat is ook in zijn voordeel.
Trouwens ik maak een fout hij speelde met Beckenbauer bij de New York Cosmosquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:51 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Cruijff met de grote Rijsbergen in een team.. hm.. die periode heb ik niet zo in het hoofd.. iedereen voetbalde en sliep met iedereen of zo..?
Waar speelde Cruijff dan? Bij de Aztecs?quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Trouwens ik maak een fout hij speelde met Beckenbauer bij de New York Cosmos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |