Jazeker, een prima mandekker, heeft heel wat weg van Cannavaro, mooi kapsel, mooi baardje, mooi postuur...quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Was je fan van deze integere held?
Dan kan je fijn de klompen dans doen met die boeren.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:01 schreef clauwheee het volgende:
Ontdek ik lekker op tijd, dit topic.
Niet moeilijk, Buijs natuurlijk
En Ron Jans
Ja.. mooie dimensie geef je nu mee aan dit topic..quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:50 schreef Sjakie01 het volgende:
on-topic: David di Tomasso, om de vraag te stellen: Waarom....
dude reageer eens op je mail. ik wacht nog steeds op antwoordquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
In dat geval: George Best lijkt me ook best gezellig om een vorkje mee te prikken.
Volgens mij zit hij bij Vitryquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hmmmmm tegenwoordig geen (prof)club meer dus?
Als ik thuis ben, ben je de eerste.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:11 schreef DarkChylde het volgende:
[..]
dude reageer eens op je mail. ik wacht nog steeds op antwoord![]()
(betreft je topic in V&A)
en wanneer ergens denk je dat dat is?quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Als ik thuis ben, ben je de eerste.
had je dit niet ff kunnen melden voordat ik het geld overgemaakt had...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Volgende week. Alle randvoorwaarden zijn aanwezig.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik hoorde wel eens van Tong dat jij de enige bent die wist dat ik een donkere man ben, alleen door m'n naam. Nu weet iedereen het.
Onzin. Men heeft het alleen nog niet door hier.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik ben daarvoor niet tof genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |