Je bent tenminste nog geen ticher, daar kom je namelijk nooit meer van afquote:Op zondag 29 januari 2006 23:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mn laatste dag als kind begint zo.
ach de usual stuffquote:Op zondag 29 januari 2006 23:23 schreef petre86 het volgende:
wat hebben jullie nog meer uitgespookt?
awwquote:Op zondag 29 januari 2006 23:37 schreef davidov het volgende:
[..]
Je bent tenminste nog geen ticher, daar kom je namelijk nooit meer van af
Alsof jij volwassen wordtquote:Op zondag 29 januari 2006 23:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mn laatste dag als kind begint zo.
slaap lekker enzowquote:
Ik heb t over volgens de wet numbnut.quote:
Dus?quote:Op zondag 29 januari 2006 23:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb t over volgens de wet numbnut.
Dus kruip lekker terug in je geitenhol en ga een ander lastig vallen want bij mij wek je alleen lachbuien op.quote:
Euhm ja en?quote:Op zondag 29 januari 2006 23:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dus kruip lekker terug in je geitenhol en ga een ander lastig vallen want bij mij wek je alleen lachbuien op.
Je lijkt er op uit te zijn om irritatie op te wekken.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:53 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Euhm ja en?
Had ik iets anders moeten opwekken dan?
Het is maar hoe je het zelf op wil pakken natuurlijkquote:Op zondag 29 januari 2006 23:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je lijkt er op uit te zijn om irritatie op te wekken.
Waar?quote:Op zondag 29 januari 2006 23:59 schreef davidov het volgende:
oe alweer een rel?
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 30 januari 2006 00:02 schreef Ang3l het volgende:
Zal ik gaan slapen?
okéquote:Op maandag 30 januari 2006 00:03 schreef Ang3l het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa
slaap lekkerquote:Op maandag 30 januari 2006 00:05 schreef Ang3l het volgende:
Mooizo. Ik ben moe.
In m'n hoofd en m'n lijf.
Oh wacht..t is een JBtheme..ik dacht al JIJ en Madge?quote:Op maandag 30 januari 2006 00:06 schreef davidov het volgende:
madonna - Die another day
hoe toepasselijk
madonna is uberhaupt vetquote:Op maandag 30 januari 2006 00:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh wacht..t is een JBtheme..ik dacht al JIJ en Madge?
Dus je bent wel homo. Kon al nix aan je ontdekken!quote:
Moge je dromen over zwetende voeten en bochels!!!quote:
jij ook truste danquote:Op maandag 30 januari 2006 00:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ich gehe aber jetzt auch zum bedje
Sweet Dreams Ang3lquote:Op maandag 30 januari 2006 00:05 schreef Ang3l het volgende:
Mooizo. Ik ben moe.
Ja..ik moetquote:
Sweet Dreams CDPquote:Op maandag 30 januari 2006 00:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ich gehe aber jetzt auch zum bedje
gedwongen slapen? bahquote:
Gaat t weer een beetje, Steven? Misschien helpt ditquote:Op maandag 30 januari 2006 00:05 schreef Ang3l het volgende:
Mooizo. Ik ben moe.
Doegquote:Op maandag 30 januari 2006 00:27 schreef petre86 het volgende:
ik ga ook plat
morgen veel te vroeg ( 8:45) tentamen
truste
Okay, daar is dus de dader die mij aan de tafelpoot achterlietquote:Op maandag 30 januari 2006 00:24 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Gaat t weer een beetje, Steven? Misschien helpt dit![]()
![]()
![]()
![]()
Sweet Dreams Petre86quote:Op maandag 30 januari 2006 00:27 schreef petre86 het volgende:
ik ga ook plat
truste
en gelukkig nu wel zonder shawltjesquote:Op maandag 30 januari 2006 00:35 schreef BB_Koning het volgende:
Verdorie, hier ben ik dan in mn eentje![]()
Loop je daarover al te klagen? Je kan ook niet veel hebben, ik zou je met huid en haar opeten als ik helemaal los zou gaanquote:Op maandag 30 januari 2006 00:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en gelukkig nu wel zonder shawltjes![]()
ja maar, ja maar ik ben al bejaard en zoquote:Op maandag 30 januari 2006 00:38 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Loop je daarover al te klagen? Je kan ook niet veel hebben, ik zou je met huid en haar opeten als ik helemaal los zou gaan![]()
Als je veel eet voordat je gaat slapen, dan heb je veel kans om aan te komenquote:Op maandag 30 januari 2006 00:39 schreef Blubberzwijn het volgende:
zoooo.. 2 kankerfilms gekekenen nu nog maar even kansloos in bed tv kijken
Ja, dat was een mooie tijd..., kon iedereen maar voor altijd 18 zijnquote:Op maandag 30 januari 2006 00:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja maar, ja maar ik ben al bejaard en zo![]()
ben geen 18 meer, en mijn herstel duurt gewoon langer![]()
oe films...welke?quote:Op maandag 30 januari 2006 00:39 schreef Blubberzwijn het volgende:
zoooo.. 2 kankerfilms gekekenen nu nog maar even kansloos in bed tv kijken
heb frikandel met mayo op netquote:Op maandag 30 januari 2006 00:42 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als je veel eet voordat je gaat slapen, dan heb je veel kans om aan te komenDan kun je nóg sneller die bierbuik krijgen
![]()
uhmm hitchhikers guide to the galaxy en schnitzelparadijsquote:
viel die 1e tegen? hmmm moet ik nog zienquote:Op maandag 30 januari 2006 00:51 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
uhmm hitchhikers guide to the galaxy en schnitzelparadijs![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 07:49 schreef Dave het volgende:
Hey Krea.
Oeh over 45 minuten al! *duim duim*quote:Op maandag 30 januari 2006 00:27 schreef petre86 het volgende:
ik ga ook plat
truste
Ja inderdaad, kijk eens wie er meteen onde je posttequote:Op maandag 30 januari 2006 02:33 schreef LuQas het volgende:Ik vind het een beetje eng hier in mijn eentje...
Straks komen er enge mannen...
quote:Op maandag 30 januari 2006 08:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja inderdaad, kijk eens wie er meteen onde je postte![]()
okeequote:Op maandag 30 januari 2006 09:14 schreef davidov het volgende:
morguh burner
Neem jij het maar over want ik ben ook weg
versterking voor de ochtendploegquote:
dat jij tijd hebt om te fokken tussen het werk doorquote:Op maandag 30 januari 2006 09:45 schreef Dave het volgende:
Alsof ik niets anders aan het doen ben tussen het fokken door..
dan kom ik dus weer op het juiste momentquote:Op maandag 30 januari 2006 09:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
versterking voor de ochtendploegbegon me al eenzaam te voelen hier
Fok alleen maar op de saaie momenten van de dag hoorquote:Op maandag 30 januari 2006 09:42 schreef Burner82 het volgende:
kga me ook maar een kantoorbaan aanschaffen, kank ook fokken opt werk![]()
als je meer fokt dan werkt, ist tijd voor een andere baanquote:Op maandag 30 januari 2006 09:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Fok alleen maar op de saaie momenten van de dag hoor![]()
pauzes zijn inderdaad het beste onderdeel van de dagquote:Op maandag 30 januari 2006 09:57 schreef Dave het volgende:
Alleen tijdens de lunch dus niet inderdaad..
Nee hoor deze is best leuk hoorquote:Op maandag 30 januari 2006 09:55 schreef Burner82 het volgende:
[..]
als je meer fokt dan werkt, ist tijd voor een andere baan
En niemand die hierop reageert en vraagt of je al kan wennen in je nieuwe omgevingquote:Op maandag 30 januari 2006 11:27 schreef Waxxer het volgende:
Dat was een aandachtspost ja
ik wil even XMN8R citeren met betrekking (dit keer wel héél letterlijk) tot mijn nieuwe pand: hélemaal casie!!!
Ik kan gewoon naar mijn bed lopen en een tuin een tsjielp-tsjielp en alles degelijk enzo, ja, ik moet nog een boel opruimen en nog steeds e.e.a. administratief regelen
maar ik ben érg blij met de keuze! Dus.
.
En ik mag voor je hopen ook een heel stuk sneller dan het drama afgelopen zomer/herfstquote:Op maandag 30 januari 2006 12:20 schreef Waxxer het volgende:
Ik ben meteen gewendEn ik zit op school, heb nog geen internet thuis
Maar dat komt goed
Snel dan even naar Creno zwaaienquote:Op maandag 30 januari 2006 12:20 schreef creno het volgende:ff eten, babbelen met mun vent en dan weer werken
I knowquote:
Hoe was Betty?quote:
Je bent erna nog in Am*dam geweest? Ja dan snap k de brakheidquote:Op maandag 30 januari 2006 12:59 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het ging, kon beter
de trut erna was wel ff jammerlijk.
ach ja, brakheid trekt lekker snel wegquote:Op maandag 30 januari 2006 13:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je bent erna nog in Am*dam geweest? Ja dan snap k de brakheid
quote:Op maandag 30 januari 2006 13:01 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ach ja, brakheid trekt lekker snel weg.
quote:Op maandag 30 januari 2006 11:27 schreef Waxxer het volgende:
maar ik ben érg blij met de keuze! Dus..
* Succes Stephquote:Op maandag 30 januari 2006 13:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mooi zo!
Dan hoop ik dat ik mezelf ook blij kan maken vanmiddag.
Om 14:00 moet in in de stad zijn. Ik heb de m2's opgevraagd en tis wel een beetje kleinIk zal een hoop meubels weg moeten doen, maa ja... van een boerderij naar een stadsappartement, wat wil je dan he ....
Hoeveel meters is het appartement?quote:Op maandag 30 januari 2006 13:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mooi zo!
Dan hoop ik dat ik mezelf ook blij kan maken vanmiddag.
Om 14:00 moet in in de stad zijn. Ik heb de m2's opgevraagd en tis wel een beetje kleinIk zal een hoop meubels weg moeten doen, maa ja... van een boerderij naar een stadsappartement, wat wil je dan he ....
65 ongeveer zoiets een beetjequote:Op maandag 30 januari 2006 13:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoeveel meters is het appartement?
en neem je wel heel proffessioneel een duimstok mee?
Kom even langs in Zwolle!quote:Op maandag 30 januari 2006 13:36 schreef Burner82 het volgende:
kheb een opruim en schoonmaak aanval
Als je nog tijd over hebt, dan mag je nog wel even bij mij verder gaan met opruimenquote:Op maandag 30 januari 2006 13:36 schreef Burner82 het volgende:
kheb een opruim en schoonmaak aanval, ben bijna blij, dat ik morgen weer kan werken
you've got emailquote:Op maandag 30 januari 2006 13:39 schreef BB_Koning het volgende:
Hoi iedereen, ik ben het: BB
Ik heb een vraagje. Kunnen jullie je e-mail adres naar mij toe mailen (experimentbb@hotmail.com)? Ik moet voor mijn scriptie een experiment uitvoeren en daar heb ik ook gays voor nodig. Ik zal een aantal advertenties naar je toesturen en per advertentie moet je een cijfer geven. Simpel gezegd was dat het. Meer dan 10-15 minuten zal het niet in beslag nemen. (Ik moet nog een Powerpoint-presentatie maken en een goede vraagformulering en een goede schaal, maar binnenkort zal ik jullie alles sturen).
BB dankt u vriendelijk![]()
edit: graag leeftijd erbij![]()
Dan val ik er ook buitenquote:Op maandag 30 januari 2006 13:48 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Uhm, je bent eigenlijk iets te oud, de doelgroep is 20-30![]()
Maak je toch gewoon een controle groep vol met bejaarden en tienersquote:Op maandag 30 januari 2006 13:48 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Uhm, je bent eigenlijk iets te oud, de doelgroep is 20-30![]()
Verdoriequote:
Morgen ben ik 18quote:Op maandag 30 januari 2006 13:52 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
VerdorieJij bent weer te jong
Ik richt me op jonge volwassenen, dus eigenlijk 22-27, maar uitschieters naar boven en onder heb ik al meegerekend. Jij bent dus gewoon nog een kindje![]()
![]()
Mocht ik ooit een uitgebreid onderzoek doen waarin oudere gays worden vergeleken met jonge gays (lijkt me wel leuk en is een interessant idee om op te promoveren), dan zal ik je benaderenquote:Op maandag 30 januari 2006 13:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maak je toch gewoon een controle groep vol met bejaarden en tieners![]()
Dan kunnen TRS en CDP en zo ook gewoon meedoen
Bespeur ik daar sarcasmequote:Op maandag 30 januari 2006 13:54 schreef Dave het volgende:
Wat een representatief onderzoek!
en die zitten hier niet in dit topic, die zal je ergens anders moeten gaan wervenquote:Op maandag 30 januari 2006 13:54 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Mocht ik ooit een uitgebreid onderzoek doen waarin oudere gays worden vergeleken met jonge gays (lijkt me wel leuk en is een interessant idee om op te promoveren), dan zal ik je benaderen(Overigens doen hetero's en lesbo's ook mee in het onderzoek, hetero's vinden is geen probleem, homo's op zich ook niet, nu de lesbo's nog
)
Oh! taart!quote:
Maar dan ook niet HOMOgeen maar HOMOwel dusquote:Op maandag 30 januari 2006 13:56 schreef BB_Koning het volgende:
De leeftijd kan van invloed zijn op het onderwerp dat ik wil onderzoeken, dus ik wil de groep homogeen houden![]()
(hihi: HOMOgeen)
Bart Smitquote:Op maandag 30 januari 2006 13:57 schreef Semisane het volgende:
[..]
Oh! taart!Rent snel naar de Bart Smidt voor een kadootje
Je wordt 31, dus het kan misshcien nog net, pleeez mail BBquote:Op maandag 30 januari 2006 13:59 schreef Semisane het volgende:
* Semisane doet niet mee aan onderzoekjes.
Ik ben toch niet representatief, dus ik mag nooit worden meegeteld.
OH dan daar wordt al de eerste uitzondering op de leeftijdsindeling gemaaktquote:Op maandag 30 januari 2006 14:01 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je wordt 31, dus het kan misshcien nog net, pleeez mail BB![]()
k ben 24, mag ik wel?quote:Op maandag 30 januari 2006 14:01 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je wordt 31, dus het kan misshcien nog net, pleeez mail BB![]()
denk dak hier nog werk zat hebquote:Op maandag 30 januari 2006 13:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Als je nog tijd over hebt, dan mag je nog wel even bij mij verder gaan met opruimen![]()
Zal je zien dat ik naar de verkeerde Bart Smit ga.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Bart Smit![]()
neem je die leuke jongen mee v/d Bart Smit?![]()
Tja..alleen werkt de uitzondering zelf dan weer niet mee.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
OH dan daar wordt al de eerste uitzondering op de leeftijdsindeling gemaakt![]()
Deze werkt i/d Kalverstraat, naast de Bakker Bartquote:Op maandag 30 januari 2006 14:21 schreef Semisane het volgende:
[..]
Zal je zien dat ik naar de verkeerde Bart Smit ga.
Ah ja...daar kijk ik altijd of ze nog leuke games in de aanbieding hebben...ben er eigenlijk nog nooit een leuke winkelbediende tegen gekomen, maar goed...we zullen dan ook niet de zelfde smaak hebben.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Deze werkt i/d Kalverstraat, naast de Bakker Bart![]()
Mwjah iedereen die ik meesleur spreekt me tegen maar ik vind t een lekker ding..die piercing ook die al 4x van plaats is veranderdquote:Op maandag 30 januari 2006 14:23 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ah ja...daar kijk ik altijd of ze nog leuke games in de aanbieding hebben...ben er eigenlijk nog nooit een leuke winkelbediende tegen gekomen, maar goed...we zullen dan ook niet de zelfde smaak hebben.
zeg het ff als je het gestuurd hebtquote:Op maandag 30 januari 2006 14:23 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ben al bezig ene mail naar jou en een heleboel anderen te sturen
Ach...je hebt gewoon je eigen smaak...je moet maar denken dat dat heel karaktervol is van je....quote:Op maandag 30 januari 2006 14:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mwjah iedereen die ik meesleur spreekt me tegen maar ik vind t een lekker ding..die piercing ook die al 4x van plaats is veranderd![]()
Dat lijkt me inderdaad handigquote:Op maandag 30 januari 2006 14:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
zeg het ff als je het gestuurd hebtanders zit je bij de spam afdeling
quote:Op maandag 30 januari 2006 14:29 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ach...je hebt gewoon je eigen smaak...je moet maar denken dat dat heel karaktervol is van je....
Volgens mij wil je gewoon je MSN bestand uitbreidenquote:Op maandag 30 januari 2006 14:34 schreef BB_Koning het volgende:
Ik heb ene mail gestuurd naar heeeeel veel fok![HOMO]'s
Hihi, ik heb het via een adres dat ik gemaakt heb voor dit experiment gestuurdquote:Op maandag 30 januari 2006 14:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Volgens mij wil je gewoon je MSN bestand uitbreiden![]()
'Zonder geweld' wordt altijd wel gewaardeerdquote:Op maandag 30 januari 2006 14:36 schreef Weemz het volgende:
De vraag bij een formulier:
'Hoe los jij problemen op?'
Tja... Uhm, niet?
Dat heet toch SPAMquote:Op maandag 30 januari 2006 14:34 schreef BB_Koning het volgende:
Dat is het risico van je mailadres in je profiel zetten: BB gaat je stalkenquote:
Zou hij aan z'n balboekje werkenquote:Op maandag 30 januari 2006 14:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Volgens mij wil je gewoon je MSN bestand uitbreiden![]()
Mwjah die wil na zn coming out gewoon gelijk een week vol kunnen plannenquote:
Coming outquote:Op maandag 30 januari 2006 14:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mwjah die wil na zn coming out gewoon gelijk een week vol kunnen plannen
Niet erg slim, want van sporten en naar de sauna gaan val je afquote:Op maandag 30 januari 2006 14:49 schreef Blubberzwijn het volgende:
this is the ultimate showdown
zoo. ik ga goed, al gesport, gesaunaat, opdracht gemaakt (lees gejat) en boodschapjes gedaan
Als het dan maar bij stalken blijftquote:Op maandag 30 januari 2006 14:46 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dat is het risico van je mailadres in je profiel zetten: BB gaat je stalken
![]()
4 maart toch?quote:
Verdoriequote:Op maandag 30 januari 2006 14:51 schreef Weemz het volgende:
Zeg, BB. In ruil voor die enquête wil ik een![]()
foto van jou.
Dat staat nog niet vastquote:
van de sauna afvallenquote:Op maandag 30 januari 2006 14:51 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Niet erg slim, want van sporten en naar de sauna gaan val je af
(u got mail)
Kom die dingen anders uitdelen op de meet op 4 maart 2006quote:Op maandag 30 januari 2006 14:34 schreef BB_Koning het volgende:
Vlarp neemt zn fototoestel meequote:Op maandag 30 januari 2006 14:57 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dat staat nog niet vastEn dat zie ik niet als een coming out, hoewel ik dan wel uit de fok! kast kom
![]()
is toch gewoon algemeen dating jargonquote:Op maandag 30 januari 2006 14:50 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ben neit zo thuis in gayjargonUitleg graag
Aha, heel slim, zo weer je de stalkersquote:Op maandag 30 januari 2006 14:58 schreef Sunjammer het volgende:
BB? Je hebt toch niks naar mijn adres gestuurd? Dat bestaat niet...
Anyway, m'n nieuwe staat erin... dus stuur maar
*op zich best intelligent is*quote:Op maandag 30 januari 2006 15:00 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Aha, heel slim, zo weer je de stalkers
Ik schijn er al uit te liggen... But I couldn't care lessquote:Op maandag 30 januari 2006 15:01 schreef Blubberzwijn het volgende:
omg ik zit nog steeds in dat tournament dinges topic
Ik zie nog steeds zelfdequote:Op maandag 30 januari 2006 14:58 schreef Sunjammer het volgende:
BB? Je hebt toch niks naar mijn adres gestuurd? Dat bestaat niet...
Anyway, m'n nieuwe staat erin... dus stuur maar
Je gooit al je charmes in de strijdquote:Op maandag 30 januari 2006 14:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kom die dingen anders uitdelen op de meet op 4 maart 2006
onéé! meid!quote:Op maandag 30 januari 2006 15:02 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik schijn er al uit te liggen... But I couldn't care less
Ja..en je stemt nooitquote:Op maandag 30 januari 2006 15:01 schreef Blubberzwijn het volgende:
omg ik zit nog steeds in dat tournament dinges topic
Uhm...,[hollywoodmode] no pictures pleasequote:Op maandag 30 januari 2006 14:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Vlarp neemt zn fototoestel mee
ik heb 2x gestemd hoor!quote:
Misschien heb ik ook nog nooit gedatedquote:Op maandag 30 januari 2006 14:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is toch gewoon algemeen dating jargon
Nee want ik ben te oud, dus dat maakt dan toch geen verschilquote:Op maandag 30 januari 2006 15:03 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je gooit al je charmes in de strijd![]()
![]()
goed zoquote:Op maandag 30 januari 2006 15:05 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik heb 2x gestemd hoor!en dat was hélemaal op éigen initiatief
![]()
Ik wilde het eigenlijk zo snel mogelijk achter de rug hebben, maar ik snap wat je zegt. Echter heb ik 20-25 gays nodig en zoveel komen er niet op de meet en ik heb er vertrouwen in dat men me wel wil helpenquote:Op maandag 30 januari 2006 15:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee want ik ben te oud, dus dat maakt dan toch geen verschil
je hoeft dan alleen niet zo te leuren en kan mensen direct benaderen
Of je browser refreshed slecht, of je hebt een kleine oogafwijkingquote:Op maandag 30 januari 2006 15:08 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Die zie ik niet staan als ik daar rechtsboven op dat mannetje klik![]()
Sentquote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 15:15 schreef Semisane het volgende:
Een XS4ALL adres......even kijken of ik er wat mee uit kan gaan halen![]()
zo bijzonder is dat toch nietquote:Op maandag 30 januari 2006 15:15 schreef Semisane het volgende:
Een XS4ALL adres......even kijken of ik er wat mee uit kan gaan halen![]()
Dat .tk adres gebruik ik alleen voor MSN communicatie, je kunt er niet naartoe mailen. Anti-spam enzoquote:Op maandag 30 januari 2006 15:13 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Sent
Ik zie achter msn dat tk-adres staan en achter e-mail staat niks. Verdorie, die browsers van tegenwoordig![]()
Da's gemeen, want ik mag niet meedoen!quote:Op maandag 30 januari 2006 14:56 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Verdorie
Maar misschien moet ik wel iets verloten om mensen mee te laten werken....., een date met BB![]()
![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 15:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's gemeen, want ik mag niet meedoen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.you are too late to save the child, now you will join him.. in hell
quote:Op maandag 30 januari 2006 15:20 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]Je moet me wel een mail sturen met vermelding van je leeftijd als je mee wilt doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bb_koning.hyves.nl
Jerruhquote:Op maandag 30 januari 2006 15:21 schreef Jerruh het volgende:
mijn stem is de afgelopen weken echt octaven omlaag gegaan
ik lijk christine van de rhorst wel.
Meld je maar aan: experimentbb@hotmail.comquote:Op maandag 30 januari 2006 15:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's gemeen, want ik mag niet meedoen!
Dat is een beetje minder, als je als Katja Schuurman zou klinken, dan zou het nog wel te waarderen zijnquote:Op maandag 30 januari 2006 15:21 schreef Jerruh het volgende:
wou iets zeggen.. doe het toch maar nietquote:Op maandag 30 januari 2006 15:23 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Meld je maar aan: experimentbb@hotmail.com
Ik heb ook hetero's nodig, die ken ik genoeg, maar 1 extra kan er ook wel bij![]()
Woei!quote:Op maandag 30 januari 2006 15:23 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Meld je maar aan: experimentbb@hotmail.com
Ik heb ook hetero's nodig, die ken ik genoeg, maar 1 extra kan er ook wel bij![]()
GnN is toch gratis?quote:Op maandag 30 januari 2006 15:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Woei!
Even iets heel anders, weet iemand waar het blad "Gay and Night" verkocht wordt? Komt een artikel in over de cast van Sweet Charity, dat wil ik wel graag lezen.
Ik zou het eerlijk waar niet weten. Maar als het gratis is, kan ik het vast niet bij de Bruna halen, dus weet iemand waar wel?quote:
nou ik als ik zeg: ""my name is bond, jamers bond"klinkt het erg sexyquote:Op maandag 30 januari 2006 15:24 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dat is een beetje minder, als je als Katja Schuurman zou klinken, dan zou het nog wel te waarderen zijn![]()
Ooeeoeee, kan je ook zo'n aankondiger nadoen van Net 5: ...maar nu eerst Will And Grace.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:27 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nou ik als ik zeg: ""my name is bond, jamers bond"klinkt het erg sexy.
en jij gaat op de bank liggen, voetbal kijken en bier drinken?quote:Op maandag 30 januari 2006 15:30 schreef Burner82 het volgende:
mijn vriendje gaat de was doen, strijken, en boodschappen doen als we samen wonen![]()
ff oefenenquote:Op maandag 30 januari 2006 15:30 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ooeeoeee, kan je ook zo'n aankondiger nadoen van Net 5: ...maar nu eerst Will And Grace.
Ik praat altijd met hem mee, maar mijn stem is niet zwaar genoeg om hetzelfde effect teweeg te brengen![]()
![]()
Wie is de president?quote:Op maandag 30 januari 2006 15:30 schreef Jerruh het volgende:
ik kwam gister DePresident tegen in de Trut
en nu moeten wij gaan bellen om de oplossing van de fotopuzzel door te gevenquote:Op maandag 30 januari 2006 15:21 schreef Jerruh het volgende:
de grootste rellerd op FOK!, is gebannedquote:
Volgens mij ligt ie altijd in al die homo discotheken.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zou het eerlijk waar niet weten. Maar als het gratis is, kan ik het vast niet bij de Bruna halen, dus weet iemand waar wel?COC of zo?
Zat ie niet id kast meer danquote:Op maandag 30 januari 2006 15:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
de grootste rellerd op FOK!, is gebanned
hij had een rood shirt aan en heet bas
hij ws er vol uitquote:Op maandag 30 januari 2006 15:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zat ie niet id kast meer dan?
Hoezee..quote:
Hmmm... staat me niets van bij.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Hij heeft vanochtend weer 2 posts achtergelatenquote:Op maandag 30 januari 2006 15:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Yay... Wie moet ik tzt lief aankijken?quote:Op maandag 30 januari 2006 15:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Volgens mij ligt ie altijd in al die homo discotheken.
Geen idee..quote:Op maandag 30 januari 2006 15:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yay... Wie moet ik tzt lief aankijken?
op de bank liggen, niet zonder hem, khou nie van voetbal, en bier, drink ik gewoon ook welquote:Op maandag 30 januari 2006 15:31 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
en jij gaat op de bank liggen, voetbal kijken en bier drinken?![]()
Hij gaat de 11e in premiere.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:39 schreef Blubberzwijn het volgende:
hmmm is brokeback mountain 18 februari al in de bios?komt een vriendin van me logeren dan..
ik heb m 5 minuten meegemaakt ofzo en hij was vrij rustigquote:Op maandag 30 januari 2006 15:46 schreef petre86 het volgende:
Jerruh.. hoe gedroeg DP zich?
was het weer een sletje?
hehe, .. diegenen? een groep?quote:Op maandag 30 januari 2006 15:49 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik heb m 5 minuten meegemaakt ofzo en hij was vrij rustig
alleen diegenen met wie ie was waren uit de trut gezet.
Je zat te gebiologeerd te kijken naar de plaatjes, zekerquote:Op maandag 30 januari 2006 15:29 schreef BB_Koning het volgende:
Ik was bij een gozer thuis en zat een blad te lezen: Squeeze. Na 5 minuten had ik pas door dat het een gayblad was![]()
Er was een artikel over partners en er was een plaatje bij getekend en beide personen waren mannelijkquote:Op maandag 30 januari 2006 15:56 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Je zat te gebiologeerd te kijken naar de plaatjes, zeker
wat moet ik trouwens in die mail zetten? adres enzo? of gaat het digitaal..quote:Op maandag 30 januari 2006 16:02 schreef BB_Koning het volgende:
Vanitas, zou je mij kunnen mailen? Ik kan je dan wat informatie opsturen over een experimentje dat ik ga houden over de mail
experimentbb@hotmail.com
Ik heb je al gemaild op je hotmailadres. Er staat info in die mailquote:Op maandag 30 januari 2006 16:02 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
wat moet ik trouwens in die mail zetten? adres enzo? of gaat het digitaal..
ohja al mijn mail die ik nodig heb komt in mijn ongewenste post.. en mijn spam in postvak inquote:Op maandag 30 januari 2006 16:08 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik heb je al gemaild op je hotmailadres. Er staat info in die mail![]()
een grote orgie waarbij er 1 aids heeftquote:
Ja maar van hun weet ik het niet.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo bijzonder is dat toch niet
volgens mij is bijna de helft van de Fokkers hier daar klant
ik vond jouw klemfoto leukerquote:Op maandag 30 januari 2006 16:13 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
een grote orgie waarbij er 1 aids heeftkijken hoeveel mensen besmet raken en dood gaan
![]()
Ik prefereer anoniem te blijven, als je 't niet erg vindquote:Op maandag 30 januari 2006 16:02 schreef BB_Koning het volgende:
Vanitas, zou je mij kunnen mailen? Ik kan je dan wat informatie opsturen over een experimentje dat ik ga houden over de mail
experimentbb@hotmail.com
ohhwwquote:Op maandag 30 januari 2006 16:17 schreef Jerruh het volgende:
[..]
met je oog eruit en die klem om je kop heen, je weet wel, berenvalachtig.
quote:Op maandag 30 januari 2006 16:18 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ohhww![]()
dat was waxxer hoor
of die gespieste foto? dat was ik wel zelf
Ik dacht dat je een tijdje terug "bekeerd" was?quote:
nee hoor, dat was om irritante homos die mij telkens gingen utischelden om te zeggen dat het niet bestond voor eeuwig het zwijgen op te leggenquote:Op maandag 30 januari 2006 16:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een tijdje terug "bekeerd" was?
schruftneus!quote:Op maandag 30 januari 2006 16:25 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik sta lekker ook op bi
dat is helemaal
hip
;-))
hehe doet me denken aan Discimineren van bisexuelen NIET strafbaarquote:Op maandag 30 januari 2006 16:23 schreef Jerruh het volgende:
ach jah, ik ga gewoon heaumeau worden dan ofzo.
Dus je bent nog wel geinteresseerd in meisjes?quote:Op maandag 30 januari 2006 16:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nee hoor, dat was om irritante homos die mij telkens gingen utischelden om te zeggen dat het niet bestond voor eeuwig het zwijgen op te leggen
alleen eeuwig werd een paar weken.
ja, als ze leuk zijnquote:Op maandag 30 januari 2006 16:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dus je bent nog wel geinteresseerd in meisjes?
Lang leve hokjes en labeltjes, nietwaar?quote:Op maandag 30 januari 2006 16:59 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja, als ze leuk zijn![]()
.
nee het is vrij moeilijk om het geheel uit te leggen, je boksts net zo hard op tegen vooroordelen als de gemiddelde homo.
maar goed, zeg wel eerlijk dat ik steeds meer naar jongens neig.
Hij bedoelt het wel goed denk ik toch? Geeft ie door zulke uitspraken juist niet aan dat hij er helemaal geen moeite mee zou hebben als je het zou zijn en dat je het dus best bij hem kwijt kan?quote:Op maandag 30 januari 2006 16:44 schreef davidov het volgende:
*schuift aan*
Argh die verschrikkelijke gesprekjes hier thuis komen mn strot uit.
Iedere keer ook loopt mn vader weer te azen of verder alles ok is en als er iets is dat ik het moet vertellen want dr is iets niet pluis of door mn studie of door iets anders.
Als ik het wil zeggen, doe ik dat wel lul....
Ik heb soms het idee dat het onbegrip jegens biseksualiteit groter is dan dat jegens homoseksualiteit. Mensen snappen niet dat je niet kan 'kiezen'.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:59 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja, als ze leuk zijn![]()
.
nee het is vrij moeilijk om het geheel uit te leggen, je boksts net zo hard op tegen vooroordelen als de gemiddelde homo.
maar goed, zeg wel eerlijk dat ik steeds meer naar jongens neig.
ik hou alleen van pashokjesquote:Op maandag 30 januari 2006 17:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Lang leve hokjes en labeltjes, nietwaar?
ja inderdaadquote:Op maandag 30 januari 2006 17:03 schreef LuQas het volgende:
[..]
Hij bedoelt het wel goed denk ik toch? Geeft ie door zulke uitspraken juist niet aan dat hij er helemaal geen moeite mee zou hebben als je het zou zijn en dat je het dus best bij hem kwijt kan?
Nou hij geeft aan dat hij het wil weten, en ook dat hij er klaar voor is (hem kennende zat hij er eerst niet op te wachten). Het probleem is dat het nu niet goed uit komt ivm familie vakantie over 1 week, en dat hij niet zo moet pushenquote:Op maandag 30 januari 2006 17:03 schreef LuQas het volgende:
[..]
Hij bedoelt het wel goed denk ik toch? Geeft ie door zulke uitspraken juist niet aan dat hij er helemaal geen moeite mee zou hebben als je het zou zijn en dat je het dus best bij hem kwijt kan?
mjwa, het heeft geen ene reet te maken met niet kunnen kiezen. zo van: tja wat zal ik vandaag es zijn, flip a coin, ik kies voor heteroseksualiteit. je komt gewoon een persoon tegen die je mateloos boeit, en of dat een man is of vrouw, er zit verschil in maar het gaat toch om verliefdheid etc? seksuele aantrekkingskracht is daar gratis bij inbegrepen. en tja, ik kan het op beide worden.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:04 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik heb soms het idee dat het onbegrip jegens biseksualiteit groter is dan dat jegens homoseksualiteit. Mensen snappen niet dat je niet kan 'kiezen'.
Ja idd, ikzelf heb nooit echt aan een 'coming out' gedaanquote:Op maandag 30 januari 2006 17:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Lang leve hokjes en labeltjes, nietwaar?
Ja, dat bedoel ik, maar vaak genoeg heb ik mensen over biseksualiteit horen praten alsof er een 'keuze' is.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mjwa, het heeft geen ene reet te maken met niet kunnen kiezen. zo van: tja wat zal ik vandaag es zijn, flip a coin, ik kies voor heteroseksualiteit. je komt gewoon een persoon tegen die je mateloos boeit, en of dat een man is of vrouw, er zit verschil in maar het gaat toch om verliefdheid etc? seksuele aantrekkingskracht is daar gratis bij inbegrepen. en tja, ik kan het op beide worden.
Val je ook even vaak op jongens als op meisjes?quote:Op maandag 30 januari 2006 17:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mjwa, het heeft geen ene reet te maken met niet kunnen kiezen. zo van: tja wat zal ik vandaag es zijn, flip a coin, ik kies voor heteroseksualiteit. je komt gewoon een persoon tegen die je mateloos boeit, en of dat een man is of vrouw, er zit verschil in maar het gaat toch om verliefdheid etc? seksuele aantrekkingskracht is daar gratis bij inbegrepen. en tja, ik kan het op beide worden.
quote:Op maandag 30 januari 2006 17:20 schreef Ang3l het volgende:
Ik uh... denk dat ik morgen de woningbouwmevrouw opbvel en zeg: JA IK WIL!
Lieverd.... ik kom van 304 m2 en ga naar 85 m2 (waarvan 65 ongeveer echt leefoppervlak is, dus excl balkon en gang en wc).quote:
304m2???quote:Op maandag 30 januari 2006 17:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lieverd.... ik kom van 304 m2 en ga naar 85 m2 (waarvan 65 ongeveer echt leefoppervlak is, dus excl balkon en gang en wc).
nee, zei al een stukje terug dat ik wel steeds meer naar jongens neig... maar goed, ik ben eigenlijk pas sinds mijn 19de echt voor mezelf outquote:Op maandag 30 januari 2006 17:14 schreef LuQas het volgende:
[..]
Val je ook even vaak op jongens als op meisjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |