Was dat met heaven must be missing an angel? Want dat was niet echt goed.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:43 schreef Woelli het volgende:
Disco is een leuk thema ja. Maar ik denk te hoof gegrepen.
Maar Alice was toen beter dan ooit![]()
Het was ook niet goed neequote:Op zondag 29 januari 2006 11:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Was dat met heaven must be missing an angel? Want dat was niet echt goed..
Ik zie Aäron al Climb every mountain doen, net als Guy Sebastian van de Australische Idols. Oftewel, Aäron die nog niet eens in de buurt komt van Guy.quote:
Dat zou echt te vet zijnquote:
Jah Disco, wel leuk thema....quote:Op zondag 29 januari 2006 13:25 schreef BVO het volgende:
Disco is weinig origineel.
Musicals lijkt me echt tof, ik heb op zich niet veel met musicals maar er zitten echt prachtige nummers tussen. Eurovisiesongfestival absoluut niet, heb echt een hekel aan het songfestival. Big band was wel leuk, maar hoeft eigenlijk van mij niet per sé nog een keer. Filmmuziek mag van mij nog wel een keerquote:Op zondag 29 januari 2006 11:51 schreef charmed_angel het volgende:
Wat Willen we?
- Musicals
- Eurovisiesongfestival liedjes
- Big Band
Hey jahquote:Op zondag 29 januari 2006 13:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Filmmuziek mag van mij nog wel een keer.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:18 schreef WithMe het volgende:
Volgens Henkjan komt er ook nog een Nederlandstalig thema.
Alweer?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:18 schreef WithMe het volgende:
disco vind ik wel een leuk thema, maar vorig jaar vond ik het een drama!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Alweer?![]()
En zaterdag voor de 2e keer disco![]()
quote:
in andere landen was dat altijd een geweldige show! En zongen de meeste ehct geweldig!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:00 schreef chansadres het volgende:
Musical past denk ik niet echt lekker in het "idols" concept, wat toch wel draait op goed verkoopte singles.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:18 schreef WithMe het volgende:
Jah Spaansquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nederlandstalig lijkt mij wel leuk, is toch wat anders dan het standaard Engels..
En over andere talen gesproken, een thema met nummers die niet NL/EN zijn lijkt me helemaal tof.
Limburgs en Boersquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nederlandstalig lijkt mij wel leuk, is toch wat anders dan het standaard Engels..
En over andere talen gesproken, een thema met nummers die niet NL/EN zijn lijkt me helemaal tof.
Zit er TOCH nog een voordeel aan. Serge die keihard op zn smoel gaat?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:16 schreef chansadres het volgende:
Blijft denken aan Serge en Nederlandstalig
Ja inderdaad, wees een origineel mensen van Idols die het thema beslissenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:32 schreef Fir3fly het volgende:
Kunnen ze eigenlijk niet nog iets nieuws verzinnen? Zaterdag disco, dan weer Nederlandstalig..
Dan heb ik misschien nog wel liever musicals, dat is tenminste nog enigszins origineel.
dat blijkt wel weer.... hoewel ze toch meelezen hier en dat we best wel veel goede ideetjes neer hebben gezet..... alleen helaas ze kunnen er niks mee denk ikquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:32 schreef Fir3fly het volgende:
Kunnen ze eigenlijk niet nog iets nieuws verzinnen? Zaterdag disco, dan weer Nederlandstalig..
Zouden al die thema's al heel lang van te voren bekend zijn?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat blijkt wel weer.... hoewel ze toch meelezen hier en dat we best wel veel goede ideetjes neer hebben gezet..... alleen helaas ze kunnen er niks mee denk ik![]()
geen idee.... ze moeten als het goed is 2 weken van te voren nummers uitzoeken? Dus ik denk niet heeeel lang van te voren....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zouden al die thema's al heel lang van te voren bekend zijn?
Ik denk dat die het beter kan dan Sergequote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:48 schreef --Globe-- het volgende:
Ze hebben dit seizoen toch al een nederlands-achtig thema gehad![]()
Maar goed, het lijkt me ook wel weer grappig om Raffaela nederlands te horen zingen![]()
Ongetwijfeldquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat die het beter kan dan Serge.
mischien doet serge het wel harstikke goed?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat die het beter kan dan Serge.
Nee maar met Annabel is het ook niet zo moeilijk. En daarbij had ik ook een hekel aan Bas.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mischien doet serge het wel harstikke goed?
Bas deed het toch ook niet super slecht en die had zeker wel een verschrikkelijk boers accent![]()
ik ookquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:53 schreef Tha_Erik het volgende:
En daarbij had ik ook een hekel aan Bas.
Ow, dus de kanidaten weten dus ook al welk liedje ze zingen voor liveshow 7 op 11 februari.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
2 weken van tevoren krijgen ze de CD's met de nummers want de avond dat I-Jay eruit ging kreeg Marescha volgens mij de CD voor Hits Deze Eeuw.
Nee. dat weten ze zondag of maandag pas volgens mij.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:38 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ow, dus de kanidaten weten dus ook al welk liedje ze zingen voor liveshow 7 op 11 februari.
Tegenwoordig post hij zelfs mee.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ach, aangezien Mark hier toch meeleest, nog maar een keer:. BIGBAND!
.
Reageer je ook even in t Raf topic?quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:03 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Blijven hopen...wie weet
Thnx! Hoofdpijn is al over, maar heb Raf leren waarderen qua persoon en vind t toch jammer dat ze nu word neergehaald als grappenmaker.quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:09 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Schuin oog? Krijg je hoofdpijn van! Nog van harte trouwens.
Mee eens!quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:13 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Onterecht!
Helemaal waar.quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:15 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Slapen kan altijd nog.
Niet mee eens. Als ze zich zaterdag goed uitlegt , waar ik niet aan twijfel, zou het voor haar kunnen werken.quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind het ook onterecht, maar ik denk wel dat dit Raffie's ondergang gaat worden.
Ben ik erg benieuwd of je terugkijkend tevreden was met Rockquote:Op woensdag 1 februari 2006 01:17 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Thema's zijn toeval. Uiteraard kijken we naar andere landen. Maar vooral wat we zelf leuk en geschikt vinden.
Geen hint ook?quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:55 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Hahaha. Met alle liefde zou ik het willen zeggen, maar helaas.... Kijk en geniet!!
quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:05 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Geen liedjes van Hind nee!
Whehehe.quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:05 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Geen liedjes van Hind nee!
Oké..ik zie het allemaal wel.quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:29 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Nee, Day before gaat iets speciaals worden. Maar zoals je inmiddels weet kan ik daar niets over zeggen!! Ook geen Hind (alweer niet haha).
Ach Sabrina weet dat ik fan van dr ben, kan ze ook weinig aan doenquote:Op woensdag 1 februari 2006 03:09 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Jullie hebben de volledige aandacht van (te) veel mensen. Over het algemeen positief hahaha. Trouwe fans zijn belangrijk!
Zekerquote:Op woensdag 1 februari 2006 03:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ah..nou dit was het vragenvuur![]()
en hoop dat de FOKkers morgenochtend ook met veel plezier teruglezen!
quote:Op woensdag 1 februari 2006 03:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nou een ego vraag:
Hebben de kandidaten het wel eens over de diehard fans zoals Miran en ik?
Volgens mij zijn we onder de crew/security ook favoriet gespreksonderwerp qua lachertjes haha
quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:13 schreef Ayaxola het volgende:
Disco ligt Aäron denk ik wel met die pruik en die gekke dansjes van hem![]()
Het antwoord was helemaal goedquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Voor de rest heel erg leuk om alles terug te lezen.... CDP heeft weer erg zijn best gedaan 's nachtsToen ik heerlijk lag te slapen.. nou jah heerlijk ben nog steeds ziek
![]()
Mark leuk dat je je heb aangemeld op FOK!
quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:01 schreef Andiyan het volgende:
CDP, goed werk! Je vroeg ook een aantal dingen die ik me ook altijd afvroeg,
![]()
Ambieer je een carrière als journalist?
Ik wil ook werken bij Idolsquote:Op woensdag 1 februari 2006 02:57 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Iedere dag weer. Zondag al om 8 uur op voor de kijkcijfers en zo gaat het alle dagen door. Uiteraard werken we ook vooruit. Vandaag hebben we het bijvoorbeeld over de Day before, de perstour en de finale gehad.
Nee oke, maar toevallig volg ik een studie die me tot zulke banen opleidt, dus je weet maar nooit hequote:
Media & Entertainment Management?quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:39 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nee oke, maar toevallig volg ik een studie die me tot zulke banen opleidt, dus je weet maar nooit he![]()
Nee in Rotterdamquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:18 schreef Timmai het volgende:
[..]
Haha, ik zie het nu staan inderdaad.. doe je dat in Haarlem?
En je woont in Den Haagquote:
Jaquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
En je woont in Den Haag! Daar ben ik nu ook
. Ga je elke dag heen en weer ofzo
ja, we bijten niet...de meeste niet althansquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:59 schreef superhero87 het volgende:
Ik zie het ook nu pas![]()
Leuk al deze info.
Mark kom hier es vaker zou ik zeggen!
Ach, kan best leuk zijn. Tis heel breed natuurlijk. Ik neem aan dat alleen het nummer iets met 'love' te maken moet hebben? Dus in principe kunnen ze alle genres gaan opvoeren.quote:
Iedereen een ballad en een uptempo-nummer, gok ik.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Love is wel leuk, als het maar niet teveel ballads worden. De kans daarop is wel erg groot...
Lijkt me wel. Is altijd al zo geweest.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:45 schreef WithMe het volgende:
[..]
Iedereen een ballad en een uptempo-nummer, gok ik.
Een Floortjeëffect?quote:Op zondag 5 februari 2006 00:49 schreef Californian_dreamer het volgende:
'been there, done that\' efect
Haha!quote:Op zondag 5 februari 2006 00:56 schreef WithMe het volgende:
of vriendje.
Ohnee he, dat vond ik dus geen leuk thema bij Idols 1. Allemaal van die zoetsappige skyradio-dwijlnummersquote:
Het was wel een gedenkwaardige avond omdat David eruit ging.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ohnee he, dat vond ik dus geen leuk thema bij Idols 1. Allemaal van die zoetsappige skyradio-dwijlnummers.
Gedenkwaardig in negatief opzicht dus :'(.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het was wel een gedenkwaardige avond omdat David eruit ging..
Yeah Right?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:31 schreef chansadres het volgende:
Uit geheime bronnen wordt het uptempo I like to move it of No limit
Ja, of party (dat was ook zo'n drama met idols 2).quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:20 schreef WithMe het volgende:
Wanneer is het carnaval? Misschien krijgen we dan weer een thema feestnummers...
Beetje het niveau van That's the way omhoog krikken met deze fantastische songs!quote:
Ik vind het leuk, hoor je iedereen eens van een heel andere kant (zingend dan).quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:34 schreef Andiyan het volgende:
Wat vinden we van het volgende week-thema?
Nederlandstalig?
Tis niet mijn ding.![]()
![]()
![]()
Maar misschien zit er iets leuks in
Raf als Ruth Jacott ofzo![]()
en Harm als Jan Smit![]()
Ah, dat biedt perspectievenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:35 schreef WithMe het volgende:
Bij een Nederlandstalig lied valt het natuurlijk veel meer op als je je tekst vergeet.
Zou het wel hilarisch vinden, en typisch iets voor Raf. Maar tis toch ietwat onwerkelijk lijkt me.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik hoop dat Raffaela iets van K3 gaat doen..
ja helaas welquote:Op zondag 12 februari 2006 00:10 schreef charmed_angel het volgende:
Volgende week Nederlandstalig?
No way.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Angelique mag Vlieg Met Me Mee wel doen, die kan good ole Irma wel evenaren..
Saai thema. Althans, ik ben er niet zo weg van. Van mij mogen ze wel eens eigen geschreven liedjes gaan zingen.quote:Op zondag 12 februari 2006 00:10 schreef charmed_angel het volgende:
Volgende week Nederlandstalig?
gadver, nou dan ga ik niet zorgen dat ik kaartjes heb..... ben nu al 2 keer bij het thema nederlandstalig geweets en ik vond e rgeen ruck aan!quote:
Marlies die Onderweg van Abel met een harde G zong klonk anders ook nergens naar.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar Harms nederlandse uitspraak. Zachte g doen nederlandse nummers niet vaak veel goeds.
Klopt. En Jim met zijn superharde, rochelende G was ook niet veel soeps.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Marlies die Onderweg van Abel met een harde G zong klonk anders ook nergens naar..
Raffaela gaat haar tante zingenquote:Op zondag 12 februari 2006 13:56 schreef WithMe het volgende:
De donkere dames zullen vast wel voor Ruth Jacott of Edsilia Rombley kiezen.
weet niet of dat mag, aangezien ze dit al tijdens de auditie gezongen heeft, maar als het mag...plz, plz, plz.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:35 schreef chansadres het volgende:
Ik denk aan een trijntje oosterhuis nummer voor Floortje. Asjeblief een herhaling van vlieg met me mee. Bidt...
TIs een kwestie van geduld....quote:Op zondag 12 februari 2006 14:37 schreef Ayaxola het volgende:
Leuk thema, gelukkig is Serge ook weg als enige over gebleven buitenlander
Als een kandidaat vrijwillig op zou stappen, schijnt Merle, als tweede van de Wildcardshow, terug te komen.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:42 schreef Californian_dreamer het volgende:
aan de andere kant, als Raffa eruit gaat, kom serge terug..toch?dan heb ik toch liever dat er een lang verdwenen kandidaat zoals Christon of Marescha terug zou komen...
Dat is wel heel onlogischquote:Op zondag 12 februari 2006 14:44 schreef WithMe het volgende:
[..]
Als een kandidaat vrijwillig op zou stappen, schijnt Merle, als tweede van de Wildcardshow, terug te komen.
zelfs nu nog? Merle vond ik zelf nikszeggend, maar ze was op zich niet slechtquote:Op zondag 12 februari 2006 14:44 schreef WithMe het volgende:
[..]
Als een kandidaat vrijwillig op zou stappen, schijnt Merle, als tweede van de Wildcardshow, terug te komen.
jah idd.... en daarom hoeft ze niet te komen als Raf eruit staptquote:Op zondag 12 februari 2006 14:48 schreef chansadres het volgende:
Ik vond Merle beetje Maud-achtig. Incl. hoe ze zich kleedden
Idd, komt er ineens iemand bij die je al 80 jaar niet hebt gezienquote:
Een mens mag hopen hequote:Op zondag 12 februari 2006 15:06 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Idd, komt er ineens iemand bij die je al 80 jaar niet hebt gezienDan is het (helaas) logischer als Serge terugkomt. Maar dat gebeurt niet, want Raffa gaat er niet uit
![]()
niet vrijwillig neequote:Op zondag 12 februari 2006 15:06 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Idd, komt er ineens iemand bij die je al 80 jaar niet hebt gezienDan is het (helaas) logischer als Serge terugkomt. Maar dat gebeurt niet, want Raffa gaat er niet uit
![]()
Zaal: Ja!quote:Op zondag 12 februari 2006 15:56 schreef WithMe het volgende:
Harm: Ben ik te min
Klopt.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:44 schreef WithMe het volgende:
[..]
Om Herman Brood te volgen zekerquote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 09:30 schreef chansadres het volgende:
[..]
Om Herman Brood te volgen zeker
quote:Op maandag 13 februari 2006 09:30 schreef chansadres het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op maandag 13 februari 2006 01:34 schreef superhero87 het volgende:
Jij anders ook niet, en jij moet vroeg opstaan![]()
Hey, je hebt m door!quote:Op maandag 13 februari 2006 09:30 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dat weet ik.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:39 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Weet je dat of hoop je dat?
Big band![]()
bronquote:Komende zaterdag staat Idols in het teken van het thema Big Band. Wil jij mee swingen en zingen vanaf de tribune in Studio 22? Doe dan mee aan de prijsvraag van deze week!
moet zeggen, het is absoluut niet mijn muziek, maar de big band show van vorig jaar wasquote:
ja, dat was echt de avond van Maudquote:
Heeft iemand daar nog een video van?quote:Op maandag 20 februari 2006 13:54 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ja, dat was echt de avond van Maud
Rock is al geweest. Het optreden van Floortje vind je hier:quote:Op maandag 20 februari 2006 13:58 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Big Band was leuk vorig jaar, verder lijkt Rock me wel leuk, zien en horen we Floortje eens van de andere kant.
Tja, maar ze gaat toch weer voor een rockballad (doe dan Jeanny hè). Ik wil haar wel eens echt zien rocken, dit vind ik persoonlijk meer pop. Trouwens wel dom van me dat ik niet wist dat rock al geweest wasquote:Op maandag 20 februari 2006 14:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Rock is al geweest. Het optreden van Floortje vind je hier:
http://www.rtl.nl/(channe(...)_plain.xml/wm364.wvx
Dat wordt genietenquote:
Ellen ook welquote:Op maandag 20 februari 2006 20:58 schreef Andiyan het volgende:
[..]
![]()
Tof thema! Bigband is altijd feest.![]()
En Raf kan er goed mee uit de voeten gok ik zo.
Ja, ook zekersteweten!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |