ja, we bijten niet...de meeste niet althansquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:59 schreef superhero87 het volgende:
Ik zie het ook nu pas![]()
Leuk al deze info.
Mark kom hier es vaker zou ik zeggen!
Ach, kan best leuk zijn. Tis heel breed natuurlijk. Ik neem aan dat alleen het nummer iets met 'love' te maken moet hebben? Dus in principe kunnen ze alle genres gaan opvoeren.quote:
Iedereen een ballad en een uptempo-nummer, gok ik.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Love is wel leuk, als het maar niet teveel ballads worden. De kans daarop is wel erg groot...
Lijkt me wel. Is altijd al zo geweest.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:45 schreef WithMe het volgende:
[..]
Iedereen een ballad en een uptempo-nummer, gok ik.
Een Floortjeëffect?quote:Op zondag 5 februari 2006 00:49 schreef Californian_dreamer het volgende:
'been there, done that\' efect
Haha!quote:Op zondag 5 februari 2006 00:56 schreef WithMe het volgende:
of vriendje.
Ohnee he, dat vond ik dus geen leuk thema bij Idols 1. Allemaal van die zoetsappige skyradio-dwijlnummersquote:
Het was wel een gedenkwaardige avond omdat David eruit ging.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ohnee he, dat vond ik dus geen leuk thema bij Idols 1. Allemaal van die zoetsappige skyradio-dwijlnummers.
Gedenkwaardig in negatief opzicht dus :'(.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het was wel een gedenkwaardige avond omdat David eruit ging..
Yeah Right?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:31 schreef chansadres het volgende:
Uit geheime bronnen wordt het uptempo I like to move it of No limit
Ja, of party (dat was ook zo'n drama met idols 2).quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:20 schreef WithMe het volgende:
Wanneer is het carnaval? Misschien krijgen we dan weer een thema feestnummers...
Beetje het niveau van That's the way omhoog krikken met deze fantastische songs!quote:
Ik vind het leuk, hoor je iedereen eens van een heel andere kant (zingend dan).quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:34 schreef Andiyan het volgende:
Wat vinden we van het volgende week-thema?
Nederlandstalig?
Tis niet mijn ding.![]()
![]()
![]()
Maar misschien zit er iets leuks in
Raf als Ruth Jacott ofzo![]()
en Harm als Jan Smit![]()
Ah, dat biedt perspectievenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:35 schreef WithMe het volgende:
Bij een Nederlandstalig lied valt het natuurlijk veel meer op als je je tekst vergeet.
Zou het wel hilarisch vinden, en typisch iets voor Raf. Maar tis toch ietwat onwerkelijk lijkt me.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik hoop dat Raffaela iets van K3 gaat doen..
ja helaas welquote:Op zondag 12 februari 2006 00:10 schreef charmed_angel het volgende:
Volgende week Nederlandstalig?
No way.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Angelique mag Vlieg Met Me Mee wel doen, die kan good ole Irma wel evenaren..
Saai thema. Althans, ik ben er niet zo weg van. Van mij mogen ze wel eens eigen geschreven liedjes gaan zingen.quote:Op zondag 12 februari 2006 00:10 schreef charmed_angel het volgende:
Volgende week Nederlandstalig?
gadver, nou dan ga ik niet zorgen dat ik kaartjes heb..... ben nu al 2 keer bij het thema nederlandstalig geweets en ik vond e rgeen ruck aan!quote:
Marlies die Onderweg van Abel met een harde G zong klonk anders ook nergens naar.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar Harms nederlandse uitspraak. Zachte g doen nederlandse nummers niet vaak veel goeds.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |