ja, we bijten niet...de meeste niet althansquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:59 schreef superhero87 het volgende:
Ik zie het ook nu pas![]()
Leuk al deze info.
Mark kom hier es vaker zou ik zeggen!
Ach, kan best leuk zijn. Tis heel breed natuurlijk. Ik neem aan dat alleen het nummer iets met 'love' te maken moet hebben? Dus in principe kunnen ze alle genres gaan opvoeren.quote:
Iedereen een ballad en een uptempo-nummer, gok ik.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Love is wel leuk, als het maar niet teveel ballads worden. De kans daarop is wel erg groot...
Lijkt me wel. Is altijd al zo geweest.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:45 schreef WithMe het volgende:
[..]
Iedereen een ballad en een uptempo-nummer, gok ik.
Een Floortjeëffect?quote:Op zondag 5 februari 2006 00:49 schreef Californian_dreamer het volgende:
'been there, done that\' efect
Haha!quote:Op zondag 5 februari 2006 00:56 schreef WithMe het volgende:
of vriendje.
Ohnee he, dat vond ik dus geen leuk thema bij Idols 1. Allemaal van die zoetsappige skyradio-dwijlnummersquote:
Het was wel een gedenkwaardige avond omdat David eruit ging.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ohnee he, dat vond ik dus geen leuk thema bij Idols 1. Allemaal van die zoetsappige skyradio-dwijlnummers.
Gedenkwaardig in negatief opzicht dus :'(.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het was wel een gedenkwaardige avond omdat David eruit ging..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |