Oké..ik zie het allemaal wel.quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:29 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Nee, Day before gaat iets speciaals worden. Maar zoals je inmiddels weet kan ik daar niets over zeggen!! Ook geen Hind (alweer niet haha).
Ach Sabrina weet dat ik fan van dr ben, kan ze ook weinig aan doenquote:Op woensdag 1 februari 2006 03:09 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Jullie hebben de volledige aandacht van (te) veel mensen. Over het algemeen positief hahaha. Trouwe fans zijn belangrijk!
Zekerquote:Op woensdag 1 februari 2006 03:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ah..nou dit was het vragenvuur![]()
en hoop dat de FOKkers morgenochtend ook met veel plezier teruglezen!
quote:Op woensdag 1 februari 2006 03:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nou een ego vraag:
Hebben de kandidaten het wel eens over de diehard fans zoals Miran en ik?
Volgens mij zijn we onder de crew/security ook favoriet gespreksonderwerp qua lachertjes haha
quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:13 schreef Ayaxola het volgende:
Disco ligt Aäron denk ik wel met die pruik en die gekke dansjes van hem![]()
Het antwoord was helemaal goedquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Voor de rest heel erg leuk om alles terug te lezen.... CDP heeft weer erg zijn best gedaan 's nachtsToen ik heerlijk lag te slapen.. nou jah heerlijk ben nog steeds ziek
![]()
Mark leuk dat je je heb aangemeld op FOK!
quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:01 schreef Andiyan het volgende:
CDP, goed werk! Je vroeg ook een aantal dingen die ik me ook altijd afvroeg,
![]()
Ambieer je een carrière als journalist?
Ik wil ook werken bij Idolsquote:Op woensdag 1 februari 2006 02:57 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Iedere dag weer. Zondag al om 8 uur op voor de kijkcijfers en zo gaat het alle dagen door. Uiteraard werken we ook vooruit. Vandaag hebben we het bijvoorbeeld over de Day before, de perstour en de finale gehad.
Nee oke, maar toevallig volg ik een studie die me tot zulke banen opleidt, dus je weet maar nooit hequote:
Media & Entertainment Management?quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:39 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nee oke, maar toevallig volg ik een studie die me tot zulke banen opleidt, dus je weet maar nooit he![]()
Nee in Rotterdamquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:18 schreef Timmai het volgende:
[..]
Haha, ik zie het nu staan inderdaad.. doe je dat in Haarlem?
En je woont in Den Haagquote:
Jaquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
En je woont in Den Haag! Daar ben ik nu ook
. Ga je elke dag heen en weer ofzo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |