abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34669635
De foto's op de 'frieten' (zo noemen we ze, daarmee begonnen door de regisseur) zijn geen foto's maar video. Zal eens met de internetredactie overleggen of we ze op idols.nl kunnen zetten. Vanaf afgelopen zaterdag zullen ze steeds wisselen (opgenomen tijdens de shoot van het introductiefilmpje). Decor is helemaal vrij. Alleen de leader (beginfilmje), logo en de beginmuziek liggen vast. Landen kijken wel naar elkaars decors en halen de mooie dingen er uit. AI heeft voor hun serie 4 de deur 'afgekeken' van ons serie 2 decor. Zijn we heel trots op!!
pi_34669641
Geen liedjes van Hind nee!
pi_34669647
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 02:05 schreef MarkyMarkIdols het volgende:

Gelukkig niet zeg!
Back in business.
pi_34669651
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 02:05 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Whehehe. .

Ik neem aan dat jullie behoorlijk teleurgesteld waren door het artikel over Hind in de Privé.
  woensdag 1 februari 2006 @ 02:08:25 #95
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34669665
Heb je het SMSbom van Serge verhaal gelezen?
Speelt Serge vals?
Kan me herinneren dat jij eerder duidelijke uitleg hierover had gegeven dat dit niet mogelijk was..kun je die nogmaals geven voor de criticasters?
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_34669675
Ach, na 3 series krijg je een dikke huid. We laten ons er niet meer door afleiden. Wij denken dat we het beste met alle kandidaten voorhebben. Hopelijk denken zij daar ook zo over. Meer kun je niet doen. We richten ons nu op de Idols 3 kandidaten. Hind heb ik al 2 jaar niet gesproken.
pi_34669704
We kunnen via de unieke nummer lijsten precies zien hoeveel stemmen er per telefoonnummer worden uitgebracht. Aan de hand van die gegevens is er bij geen enkele kandidaat aannemelijk dat er sprake zou kunnen zijn van fraude. We zitten daar zelf ook bovenop!!
  woensdag 1 februari 2006 @ 02:21:15 #98
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34669754
Waarom is The Day After weer geschrapt?
pi_34669787
Te zware belasting voor het team. Het programma werd pas na de uitzending op zaterdag ingevuld. Dat betekende dat we tot diep in de nacht een programma aan het maken waren. Iets teveel van het goede. We maken dit jaar wel 1 Day before, namelijk 10 maart de dag voor de finale.
  woensdag 1 februari 2006 @ 02:26:01 #100
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34669795
Logisch idd.
Is er al iets bekend over de toekomst van Idols?
In Amerika worden absurd genoeg al contracten getekend voor nog 4 seizoenen.
Denk je dat er nog behoefte aan is?
pi_34669798
Dat wordt dus een terugblik van alle finaleshows zeker...
Back in business.
pi_34669814
Niet zo mee bezig nu. Eerst serie 3 goed afmaken. Daarna zien we wel weer verder.
pi_34669829
Nee, Day before gaat iets speciaals worden. Maar zoals je inmiddels weet kan ik daar niets over zeggen!! Ook geen Hind (alweer niet haha).
pi_34669833
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 02:29 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Nee, Day before gaat iets speciaals worden. Maar zoals je inmiddels weet kan ik daar niets over zeggen!! Ook geen Hind (alweer niet haha).
Oké..ik zie het allemaal wel.
Back in business.
  woensdag 1 februari 2006 @ 02:29:51 #105
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34669835
De opening en filmpjes zijn elke week weer creatief en origineel.
Bedenk jij die of zit daar een speciaal team op?
pi_34669871
De opening wordt grotendeels bedacht door de regisseur van het studioprogramma. De introductiefilmpjes door de itemregisseurs. Maar eigelijk alles bij Idols wordt gedaan door het hele team, dus iedereen draagt zijn belangrijke steentje bij. Meestal ben ik degene die zegt 'Ik heb er het budget niet voor'.
pi_34669883
Ik wil een begrafenis thema.

Kijken hoe de kandidaten nummers als Dreamer, Tears in Heaven of bijv. Waarom nou jij kunnen vertolken.
  woensdag 1 februari 2006 @ 02:37:01 #108
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34669903
hahaha
Komende zaterdag hebben jullie toch de Sugababes en de week erna Lucie?
Is dat gedaan om de kijkcijfers van Backstage op te krikken of stond het al langer id planning?
Ben trouwens nog druk bezig met een kaartje voor zaterdag(verjaardagsgeld = binnen, nu marktplaats afstruinen)..moet en zal er bij zijn nu de suikerschatjes komen!
Houd je dat ook i/d gaten hoeveel kaarten er bv voor 4 maart al op die sites staan?
pi_34669905
G(r)aaf idee man!
pi_34669930
Artiesten staan los van de kijkcijfers. Kaarten voor 4 maart waren heel snel uitverkocht. Waarschijnlijk omdat men dacht de kaarten voor de finale te kopen. Maar de kaarten voor 11 maart houden we nog even vast.
  woensdag 1 februari 2006 @ 02:42:27 #111
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34669944
Logisch. Chantal en Martijn zijn nu redelijk op elkaar, op de camera en op de kijker ingespeeld. Ben je dan toch wel trots na al die kritiek over geen chemie etc?
pi_34669978
Ben enorm trots op alles en iedereen die bij het programma betrokken is. Een club van ongeveer 30 mensen is dag in dag uit, 6 a 7 dagen per week en erg veel uren per dag bezig een zo mooi mogelijk programma voor zo veel mogelijk mensen te maken. De passie en inzet waarmee ze dat doen maakt het alle uren die dit programma kost meer dan waard!!!! Zo trots ben ik!
  woensdag 1 februari 2006 @ 02:48:54 #113
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34669995
En gelijk heb je
Afgelopen zaterdag kregen we van de krukkers niet de percentages te horen.
Was het de week ervoor een uitzondering omdat ze zo dicht bij elkaar lagen?
pi_34670019
We moeten blijven verrassen toch, anders is het ook zo voorspelbaar.
  woensdag 1 februari 2006 @ 02:55:09 #115
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34670033
Op dinsdag nemen jullie de filmpjes op, op vrijdag/zaterdag repetities en show.
Wat doen jullie de andere dagen? Zijn jullie dan ook druk bezig met Idols?
pi_34670054
Iedere dag weer. Zondag al om 8 uur op voor de kijkcijfers en zo gaat het alle dagen door. Uiteraard werken we ook vooruit. Vandaag hebben we het bijvoorbeeld over de Day before, de perstour en de finale gehad.
  woensdag 1 februari 2006 @ 02:59:17 #117
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34670066
Ah
Hoe zit t trouwens met de optreedvolgorde?
Word die geloot of iets dergelijks?
En hoe zit het nou met de nummers uitkiezen..is dat echt wie t eerst belt wie het eerst maalt?
pi_34670087
Optreedvolgorde verdelen we per week. Afhankelijk van de volgorde van de week daarvoor en welk liedje er wordt gezongen. Inderdaad wie het eerst belt, maar gelukkig levert dat weinig problemen op. Kandidaten hebben toch bijna altijd hun eigen unieke voorkeur.
  woensdag 1 februari 2006 @ 03:07:15 #119
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34670123
Nou een ego vraag:
Hebben de kandidaten het wel eens over de diehard fans zoals Miran en ik?
Volgens mij zijn we onder de crew/security ook favoriet gespreksonderwerp qua lachertjes haha
pi_34670142
Jullie hebben de volledige aandacht van (te) veel mensen. Over het algemeen positief hahaha. Trouwe fans zijn belangrijk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')