Ow, dus de kanidaten weten dus ook al welk liedje ze zingen voor liveshow 7 op 11 februari.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
2 weken van tevoren krijgen ze de CD's met de nummers want de avond dat I-Jay eruit ging kreeg Marescha volgens mij de CD voor Hits Deze Eeuw.
Nee. dat weten ze zondag of maandag pas volgens mij.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:38 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ow, dus de kanidaten weten dus ook al welk liedje ze zingen voor liveshow 7 op 11 februari.
Tegenwoordig post hij zelfs mee.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ach, aangezien Mark hier toch meeleest, nog maar een keer:. BIGBAND!
.
Reageer je ook even in t Raf topic?quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:03 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Blijven hopen...wie weet
Thnx! Hoofdpijn is al over, maar heb Raf leren waarderen qua persoon en vind t toch jammer dat ze nu word neergehaald als grappenmaker.quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:09 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Schuin oog? Krijg je hoofdpijn van! Nog van harte trouwens.
Mee eens!quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:13 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Onterecht!
Helemaal waar.quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:15 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Slapen kan altijd nog.
Niet mee eens. Als ze zich zaterdag goed uitlegt , waar ik niet aan twijfel, zou het voor haar kunnen werken.quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind het ook onterecht, maar ik denk wel dat dit Raffie's ondergang gaat worden.
Ben ik erg benieuwd of je terugkijkend tevreden was met Rockquote:Op woensdag 1 februari 2006 01:17 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Thema's zijn toeval. Uiteraard kijken we naar andere landen. Maar vooral wat we zelf leuk en geschikt vinden.
Geen hint ook?quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:55 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Hahaha. Met alle liefde zou ik het willen zeggen, maar helaas.... Kijk en geniet!!
quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:05 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Geen liedjes van Hind nee!
Whehehe.quote:Op woensdag 1 februari 2006 02:05 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Geen liedjes van Hind nee!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |