Was dat met heaven must be missing an angel? Want dat was niet echt goed.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:43 schreef Woelli het volgende:
Disco is een leuk thema ja. Maar ik denk te hoof gegrepen.
Maar Alice was toen beter dan ooit![]()
Het was ook niet goed neequote:Op zondag 29 januari 2006 11:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Was dat met heaven must be missing an angel? Want dat was niet echt goed..
Ik zie Aäron al Climb every mountain doen, net als Guy Sebastian van de Australische Idols. Oftewel, Aäron die nog niet eens in de buurt komt van Guy.quote:
Dat zou echt te vet zijnquote:
Jah Disco, wel leuk thema....quote:Op zondag 29 januari 2006 13:25 schreef BVO het volgende:
Disco is weinig origineel.
Musicals lijkt me echt tof, ik heb op zich niet veel met musicals maar er zitten echt prachtige nummers tussen. Eurovisiesongfestival absoluut niet, heb echt een hekel aan het songfestival. Big band was wel leuk, maar hoeft eigenlijk van mij niet per sé nog een keer. Filmmuziek mag van mij nog wel een keerquote:Op zondag 29 januari 2006 11:51 schreef charmed_angel het volgende:
Wat Willen we?
- Musicals
- Eurovisiesongfestival liedjes
- Big Band
Hey jahquote:Op zondag 29 januari 2006 13:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Filmmuziek mag van mij nog wel een keer.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:18 schreef WithMe het volgende:
Volgens Henkjan komt er ook nog een Nederlandstalig thema.
Alweer?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:18 schreef WithMe het volgende:
disco vind ik wel een leuk thema, maar vorig jaar vond ik het een drama!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Alweer?![]()
En zaterdag voor de 2e keer disco![]()
quote:
in andere landen was dat altijd een geweldige show! En zongen de meeste ehct geweldig!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:00 schreef chansadres het volgende:
Musical past denk ik niet echt lekker in het "idols" concept, wat toch wel draait op goed verkoopte singles.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:18 schreef WithMe het volgende:
Jah Spaansquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nederlandstalig lijkt mij wel leuk, is toch wat anders dan het standaard Engels..
En over andere talen gesproken, een thema met nummers die niet NL/EN zijn lijkt me helemaal tof.
Limburgs en Boersquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nederlandstalig lijkt mij wel leuk, is toch wat anders dan het standaard Engels..
En over andere talen gesproken, een thema met nummers die niet NL/EN zijn lijkt me helemaal tof.
Zit er TOCH nog een voordeel aan. Serge die keihard op zn smoel gaat?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:16 schreef chansadres het volgende:
Blijft denken aan Serge en Nederlandstalig
Ja inderdaad, wees een origineel mensen van Idols die het thema beslissenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:32 schreef Fir3fly het volgende:
Kunnen ze eigenlijk niet nog iets nieuws verzinnen? Zaterdag disco, dan weer Nederlandstalig..
Dan heb ik misschien nog wel liever musicals, dat is tenminste nog enigszins origineel.
dat blijkt wel weer.... hoewel ze toch meelezen hier en dat we best wel veel goede ideetjes neer hebben gezet..... alleen helaas ze kunnen er niks mee denk ikquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:32 schreef Fir3fly het volgende:
Kunnen ze eigenlijk niet nog iets nieuws verzinnen? Zaterdag disco, dan weer Nederlandstalig..
Zouden al die thema's al heel lang van te voren bekend zijn?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat blijkt wel weer.... hoewel ze toch meelezen hier en dat we best wel veel goede ideetjes neer hebben gezet..... alleen helaas ze kunnen er niks mee denk ik![]()
geen idee.... ze moeten als het goed is 2 weken van te voren nummers uitzoeken? Dus ik denk niet heeeel lang van te voren....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zouden al die thema's al heel lang van te voren bekend zijn?
Ik denk dat die het beter kan dan Sergequote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:48 schreef --Globe-- het volgende:
Ze hebben dit seizoen toch al een nederlands-achtig thema gehad![]()
Maar goed, het lijkt me ook wel weer grappig om Raffaela nederlands te horen zingen![]()
Ongetwijfeldquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat die het beter kan dan Serge.
mischien doet serge het wel harstikke goed?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat die het beter kan dan Serge.
Nee maar met Annabel is het ook niet zo moeilijk. En daarbij had ik ook een hekel aan Bas.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mischien doet serge het wel harstikke goed?
Bas deed het toch ook niet super slecht en die had zeker wel een verschrikkelijk boers accent![]()
ik ookquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:53 schreef Tha_Erik het volgende:
En daarbij had ik ook een hekel aan Bas.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |