Klopt. En Jim met zijn superharde, rochelende G was ook niet veel soeps.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Marlies die Onderweg van Abel met een harde G zong klonk anders ook nergens naar..
Raffaela gaat haar tante zingenquote:Op zondag 12 februari 2006 13:56 schreef WithMe het volgende:
De donkere dames zullen vast wel voor Ruth Jacott of Edsilia Rombley kiezen.
weet niet of dat mag, aangezien ze dit al tijdens de auditie gezongen heeft, maar als het mag...plz, plz, plz.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:35 schreef chansadres het volgende:
Ik denk aan een trijntje oosterhuis nummer voor Floortje. Asjeblief een herhaling van vlieg met me mee. Bidt...
TIs een kwestie van geduld....quote:Op zondag 12 februari 2006 14:37 schreef Ayaxola het volgende:
Leuk thema, gelukkig is Serge ook weg als enige over gebleven buitenlander
Als een kandidaat vrijwillig op zou stappen, schijnt Merle, als tweede van de Wildcardshow, terug te komen.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:42 schreef Californian_dreamer het volgende:
aan de andere kant, als Raffa eruit gaat, kom serge terug..toch?dan heb ik toch liever dat er een lang verdwenen kandidaat zoals Christon of Marescha terug zou komen...
Dat is wel heel onlogischquote:Op zondag 12 februari 2006 14:44 schreef WithMe het volgende:
[..]
Als een kandidaat vrijwillig op zou stappen, schijnt Merle, als tweede van de Wildcardshow, terug te komen.
zelfs nu nog? Merle vond ik zelf nikszeggend, maar ze was op zich niet slechtquote:Op zondag 12 februari 2006 14:44 schreef WithMe het volgende:
[..]
Als een kandidaat vrijwillig op zou stappen, schijnt Merle, als tweede van de Wildcardshow, terug te komen.
jah idd.... en daarom hoeft ze niet te komen als Raf eruit staptquote:Op zondag 12 februari 2006 14:48 schreef chansadres het volgende:
Ik vond Merle beetje Maud-achtig. Incl. hoe ze zich kleedden
Idd, komt er ineens iemand bij die je al 80 jaar niet hebt gezienquote:
Een mens mag hopen hequote:Op zondag 12 februari 2006 15:06 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Idd, komt er ineens iemand bij die je al 80 jaar niet hebt gezienDan is het (helaas) logischer als Serge terugkomt. Maar dat gebeurt niet, want Raffa gaat er niet uit
![]()
niet vrijwillig neequote:Op zondag 12 februari 2006 15:06 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Idd, komt er ineens iemand bij die je al 80 jaar niet hebt gezienDan is het (helaas) logischer als Serge terugkomt. Maar dat gebeurt niet, want Raffa gaat er niet uit
![]()
Zaal: Ja!quote:Op zondag 12 februari 2006 15:56 schreef WithMe het volgende:
Harm: Ben ik te min
Klopt.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:44 schreef WithMe het volgende:
[..]
Om Herman Brood te volgen zekerquote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 09:30 schreef chansadres het volgende:
[..]
Om Herman Brood te volgen zeker
quote:Op maandag 13 februari 2006 09:30 schreef chansadres het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op maandag 13 februari 2006 01:34 schreef superhero87 het volgende:
Jij anders ook niet, en jij moet vroeg opstaan![]()
Hey, je hebt m door!quote:Op maandag 13 februari 2006 09:30 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dat weet ik.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:39 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Weet je dat of hoop je dat?
Big band![]()
bronquote:Komende zaterdag staat Idols in het teken van het thema Big Band. Wil jij mee swingen en zingen vanaf de tribune in Studio 22? Doe dan mee aan de prijsvraag van deze week!
moet zeggen, het is absoluut niet mijn muziek, maar de big band show van vorig jaar wasquote:
ja, dat was echt de avond van Maudquote:
Heeft iemand daar nog een video van?quote:Op maandag 20 februari 2006 13:54 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ja, dat was echt de avond van Maud
Rock is al geweest. Het optreden van Floortje vind je hier:quote:Op maandag 20 februari 2006 13:58 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Big Band was leuk vorig jaar, verder lijkt Rock me wel leuk, zien en horen we Floortje eens van de andere kant.
Tja, maar ze gaat toch weer voor een rockballad (doe dan Jeanny hè). Ik wil haar wel eens echt zien rocken, dit vind ik persoonlijk meer pop. Trouwens wel dom van me dat ik niet wist dat rock al geweest wasquote:Op maandag 20 februari 2006 14:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Rock is al geweest. Het optreden van Floortje vind je hier:
http://www.rtl.nl/(channe(...)_plain.xml/wm364.wvx
Dat wordt genietenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |