Ik mocht niet meer reageren op jou, maar F5 doet wonderenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hey de banner is nog niet bijgewerkt!
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:30 schreef Svensational het volgende:
Je PI en smilie in de TT komen niet overeen.
Ha-haquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:30 schreef Svensational het volgende:
Je PI en smilie in de TT komen niet overeen.
quote:
Oi, ik deed niksquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:29 schreef Tania18 het volgende:
Waarom begon Raffaela trouwens ineens te lachen? Had ze al gelezen dat ze van de kruk af mocht?
tsja, de jeugd van tegenwoordig he?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:31 schreef Insomaniac het volgende:
Harm is alleen zo ver gekomen omdat hij de anti-Idol is. Normaal gaan de minder mainstream mensen er snel uit (vaak onterecht, zie Zosja en Marlies bv) en talentloze mainstream figuren (JK, Alice
) komen wel ver. Alleen is Harm zo opvallend, dat mensen hem als een soort "gimmick" zien.
Nou, Marlies is er toch ook behoorlijk lang in gebleven voor een alto. Ze is 4e geworden, terwijl ze al weken niet meer goed zong. Hetzelfde geldt voor Harm.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:31 schreef Insomaniac het volgende:
Harm is alleen zo ver gekomen omdat hij de anti-Idol is. Normaal gaan de minder mainstream mensen er snel uit (vaak onterecht, zie Zosja en Marlies bv) en talentloze mainstream figuren (JK, Alice
) komen wel ver. Alleen is Harm zo opvallend, dat mensen hem als een soort "gimmick" zien.
Me dunkt dat alleen Raffa dat zelf weet. Of er moet hier iemand zitten die in dr hoofd kan kijken.quote:
Misschien had ik toch iets gemistquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:32 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Me dunkt dat alleen Raffa dat zelf weet. Of er moet hier iemand zitten die in dr hoofd kan kijken..
Ze las 't kaartje net voordat de naam bekend werd gemaakt. Die kleuter van 'n Chantal moet echt eens leren dat niet alleen zij kan lezen.quote:
In mijn ogen is Marlies "slechts" 4e geworden. Zosja was de wildcard (toch?) en logischerwijs (itt tot Sergequote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou, Marlies is er toch ook behoorlijk lang in gebleven voor een alto. Ze is 4e geworden, terwijl ze al weken niet meer goed zong. Hetzelfde geldt voor Harm.
Zosja daarentegen was weergaloos en meteen exit..
Zosja kwam erin omdat Roger niet meer mee wilde doen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:34 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
In mijn ogen is Marlies "slechts" 4e geworden. Zosja was de wildcard (toch?) en logischerwijs (itt tot Serge) maakt de wildcardkandidaat gewoon minder kans, omdat er al minimaal drie mensen waaren waarvoor meer gestemd werd.
(Volg je me nog?)
Klopt als anti -idol moet hij ook erg ver komen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:31 schreef Insomaniac het volgende:
Ja, ik volg je helemaal.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:34 schreef Insomaniac het volgende:
In mijn ogen is Marlies "slechts" 4e geworden. Zosja was de wildcard (toch?) en logischerwijs (itt tot Serge) maakt de wildcardkandidaat gewoon minder kans, omdat er al minimaal drie mensen waaren waarvoor meer gestemd werd.
(Volg je me nog?)
Dat zeg ik jaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, ik volg je helemaal..
En ik vind het ook wel frappant hoor. Zosja was trouwens geen wildcardkandidate, dat was Joel. Zosja zat in de finale om dat Roger uit Idols was gestapt en Zosja 4e was in de workshop waar Roger in zat.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zosja kwam erin omdat Roger niet meer mee wilde doen.
Oh ja, dat was het inderdaad!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, ik volg je helemaal..
En ik vind het ook wel frappant hoor. Zosja was trouwens geen wildcardkandidate, dat was Joel. Zosja zat in de finale om dat Roger uit Idols was gestapt en Zosja 4e was in de workshop waar Roger in zat.
De wildcard bij de eerste Idols werd door de jury bepaald.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:37 schreef Insomaniac het volgende:
En wdn heeft er bij de wildcards opJoel
gestemd dan?
Dat was bij Idols 1 nog de keuze van de jury, wie wildcard zou worden.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:37 schreef Insomaniac het volgende:
gestemd dan?
Bij Idols 1 werd de wildcard door de jury bepaald.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:37 schreef Insomaniac het volgende:
Oh ja, dat was het inderdaad!
gestemd dan?
Enniehoe, ik heb Idols altijd een beetje dubieus gevonden (ik ben dan ook dol op complottheorieën) en dat Serge als talentloze, enge, glibberige wildcardkandidaat zo ver is gekomen, doet me alleen maar meer vermoeden dat er iets niet klopt.
Ja.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Goed, het punt is overgekomen, toch Inso?.
Wat een kutprogramma is het eigenlijk!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Bij Idols 1 werd de wildcard door de jury bepaald..
Mijn punt nog niet volgens mijquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Goed, het punt is overgekomen, toch Inso?.
Maud ook.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:40 schreef BVO het volgende:
Jim zat ook ooit op de bank, dus Raffa kan nog ver komen.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou Yeahinho, beter?
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Stel je voor, Idols 10. Zou de jury dan nog leven?
Oh ja! Dat was heel aardig!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het enige optreden van Jim wat me is bijgebleven wat ik goed vond was Proud Mary.
Ja, ik moet bekennen dat ik dat ook goed vond. Helaas was dat net toen Hind een wat mindere dag had.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het enige optreden van Jim wat me is bijgebleven wat ik goed vond was Proud Mary.
En wat voor looks!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:58 schreef Woelli het volgende:
Ik vond JIm helemaal niet goed
Hij had alleen de looks
Mee eensquote:Op zondag 29 januari 2006 00:01 schreef Marble het volgende:
[..]
En wat voor looks!.
Toch wel de knapste Idols-deelnemer van allemaal, internationaal gezien. Er kan niemand aan hem tippen.
Wel meer dan een date! Iets met alle hoeken van de kamer, enz. *sop*quote:Op zondag 29 januari 2006 00:03 schreef Woelli het volgende:
[..]
Mee eens![]()
Ik weet nog precies toen die binnen kwam![]()
Ik dacht met hem zou ik wel eens een date willen![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 00:13 schreef Marble het volgende:
Iets met alle hoeken van de kamer, enz. *sop*
haha, droogquote:
Ja, jammer. Het moet allemaal wel heel erg dicht bij elkaar hebben gelegen.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
ze hebben trouwens bij Idols niet de percentages van de krukmensen verteld.. raar
Ik hoef het ook niet te weten, maakt het een stuk minder voorspelbaar.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
haha, droog
ze hebben trouwens bij Idols niet de percentages van de krukmensen verteld.. raar
Het is nu anders weer net als met Idols 2, dat je al tien weken van tevoren precies weet wie er gaat winnen. De spanning zit hem eigenlijk alleen nog in wie er náást Floortje in de finale zal staan.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:54 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ik hoef het ook niet te weten, maakt het een stuk minder voorspelbaar.![]()
Is daar ergens een discussie over? Want ik heb het wel gezien, één iemand stak er bovenuit. Twee hadden ongeveer evenveel op grote afstand en daarna de rest allemaal heel laag.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:58 schreef Californian_dreamer het volgende:
duh, omdat er maar een iemand een noemswaardige hoeveelheid stemmen had gekregen,
Eigenlijk wel.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:13 schreef Marble het volgende:
[..]
Wel meer dan een date! Iets met alle hoeken van de kamer, enz. *sop*
Als je er vanuit gaat dat de balkjes in volgorde van optreden stonden, wat wel het meest logische is ivm oplopende telefoonnummers.. kun je er vanuit gaan dat Floortje de laatste balk wasquote:Op zondag 29 januari 2006 01:16 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Is daar ergens een discussie over? Want ik heb het wel gezien, één iemand stak er bovenuit. Twee hadden ongeveer evenveel op grote afstand en daarna de rest allemaal heel laag.![]()
Maar ik heb die discussie blijkbaar gemist?
en daar steekt Floortje nog een eind boven die andere 2 uit, qua geluid uit de zaalquote:Op zondag 29 januari 2006 11:40 schreef charmed_angel het volgende:
Wat me trouwens opvalt. In de zaal merkte je dat 3 personen erg populair was.....
Bij Floortje, Harm en Serge......
Van mij mochten er nog wel een paar meer voor haar eruitquote:Op zondag 29 januari 2006 11:42 schreef charmed_angel het volgende:
Nee ik vond het ook jammer dat Marescha eruit ging. Aaron was terecht geweest! Jezus wat zong hij slecht
Jazeker weten..... Had niet verwacht dat Serge zo populair was....... vond het echt geweldig hoe heel de zaal meedeed onder zijn nummerquote:Op zondag 29 januari 2006 11:43 schreef Timmai het volgende:
[..]
en daar steekt Floortje nog een eind boven die andere 2 uit, qua geluid uit de zaal
zekerquote:Op zondag 29 januari 2006 11:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jazeker weten..... Had niet verwacht dat Serge zo populair was....... vond het echt geweldig hoe heel de zaal meedeed onder zijn nummer
Ik vond Harm erg slecht IN de studio.... Nu ik het terug luister op internet.... was het nog veeeeeeeeeeel slechterquote:Op zondag 29 januari 2006 12:24 schreef Timmai het volgende:
[..]
zeker![]()
bij Harm was iedereen ook erg enthousiast (ikzelf ook, moet ik bekennen), maar ik vind het sowieso heel anders klinken in de studio dan op tv.
Ja, heeft niemand dat gecaptured ofzo?quote:Op zondag 29 januari 2006 01:16 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Is daar ergens een discussie over? Want ik heb het wel gezien, één iemand stak er bovenuit. Twee hadden ongeveer evenveel op grote afstand en daarna de rest allemaal heel laag.![]()
Maar ik heb die discussie blijkbaar gemist?
quote:Op zondag 29 januari 2006 13:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ja, heeft niemand dat gecaptured ofzo?
welke is sms en welke is bellen?quote:Op zondag 29 januari 2006 15:10 schreef WithMe het volgende:
[..]
[afbeelding]
De laatste balk op beide schermen is die van Floortje.
Wat doet dat er nou toequote:Op zondag 29 januari 2006 15:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
welke is sms en welke is bellen?
Links is bellen, rechts is sms.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
welke is sms en welke is bellen?
dat vroeg ik me af omdat er wel verschil inzit....quote:Op zondag 29 januari 2006 15:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat doet dat er nou toe. De rechter is geloof ik bellen.
Valt wel mee toch? Die rechter is iets duidelijker, omdat 'ie dichterbij staat en duidelijkere balkjes heeft, maar grote verschillen zitten er niet tussen geloof ik. Al was Raffa op die linker ongeveer 2/3, op die rechter 4/5.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat vroeg ik me af omdat er wel verschil inzit....
Ah cool, ik ga 'ns goed kijkenquote:Op zondag 29 januari 2006 15:20 schreef WithMe het volgende:
Het filmpje daarvan staat trouwens hier.
jah mark leest regelmatig mee.... hij was zaterdagmiddag ook nog even op fok geweestquote:Op zondag 29 januari 2006 15:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Ah cool, ik ga 'ns goed kijken. Hij zit idd te FOK!ken daar links
.
Sergequote:Op zondag 29 januari 2006 15:25 schreef BVO het volgende:
Bij de SMS is Floortje ook duidelijk favoriet, met Harm als tweede, Serge als derde.
Ik kan het dus écht niet zo hequote:Op zondag 29 januari 2006 15:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Ah cool, ik ga 'ns goed kijken. Hij zit idd te FOK!ken daar links
.
Serge en Harm leken tweede en derde te zijn op dat scherm, de rest leek allemaal heel dicht bij elkaar te zitten. Bovendien kon er nog drie kwartier gestemd worden.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
Over dat plaatje van de standen: Aäron was als derde toch, en Ellen als tweede? Maar Aäron heeft dus duidelijk meer stemmen dan Ellen daar. En hij zit op de krukken, en zij niet? Ok je kon nog een halfuur stemmen ofzo daarna, maar toch, wel raar.
Precies, Ellen heeft daar de minste stemmen. Ik geloof er niet veel van dat het tonen van die tussenstand echt zo'n groot effect heeft dat Ellen naar plek 4 of hoger opschuift, dus ik denk dat er gewoon geknoeid is met de krukken, zoals ook ooit met Jim.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
Over dat plaatje van de standen: Aäron was als derde toch, en Ellen als tweede? Maar Aäron heeft dus duidelijk meer stemmen dan Ellen daar. En hij zit op de krukken, en zij niet? Ok je kon nog een halfuur stemmen ofzo daarna, maar toch, wel raar.
Ik snap het heel goed, leuke vlotte jongen die goed ligt bij de meisjes. Logisch dat hij stemmen krijgtquote:
Wat voor nut heeft dat. Degene die sms'en kopen ook wel de spullen. Als je er mee knoeit gaan ze daarvan echt niet wel de spulletjes kopen.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Precies, Ellen heeft daar de minste stemmen. Ik geloof er niet veel van dat het tonen van die tussenstand echt zo'n groot effect heeft dat Ellen naar plek 4 of hoger opschuift, dus ik denk dat er gewoon geknoeid is met de krukken, zoals ook ooit met Jim.
Is dat ooit bewezen dan?quote:Op zondag 29 januari 2006 16:40 schreef BVO het volgende:
dus ik denk dat er gewoon geknoeid is met de krukken, zoals ook ooit met Jim.
Jij denkt niet dat de week na de kruk voor Jim, de stemmen op Jim dermate stegen dat RTL goed zijn zakken vulde?quote:Op zondag 29 januari 2006 16:42 schreef chansadres het volgende:
[..]
Wat voor nut heeft dat. Degene die sms'en kopen ook wel de spullen. Als je er mee knoeit gaan ze daarvan echt niet wel de spulletjes kopen.
Och, bewezen niet, maar daar heb ik geen bewijs voor nodig hoor.quote:
[Traditie] Het Grote Doorgestoken Kaart Topicquote:Op zondag 29 januari 2006 16:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Precies, Ellen heeft daar de minste stemmen. Ik geloof er niet veel van dat het tonen van die tussenstand echt zo'n groot effect heeft dat Ellen naar plek 4 of hoger opschuift, dus ik denk dat er gewoon geknoeid is met de krukken, zoals ook ooit met Jim.
Martijn zei wel dat de 4 die op de krukken kwamen degenen waren met de minste stemmen.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:47 schreef Yeahinho het volgende:
Er is ook niet gezegd hoeveel procent van de stemmen iedereen had. Zou dus goed kunnen dat er zomaar 'willekeurig' mensen op de stoelen zijn gezet... er is ook niet bij gezegd dat dit de 4 met de laagste scores waren volgens mij.
Het was het Mareschaforum, nu is het het Weg met Serge-forum.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Eerst was het toch iets met Marescha erin?
Niets verdachts aan. Ze was gewoon slecht. Net zoals vorige week.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
En dat Raffaela op de kruk zat is ook verdacht.
Niet de slechtste, niet één van de slechtste vier.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:16 schreef bloem123 het volgende:
[..]
Niets verdachts aan. Ze was gewoon slecht. Net zoals vorige week.
hoge bomen vangen veel wind; bij mij is ze inmiddels ook teruggezakt naar plaats 4quote:Op zondag 29 januari 2006 17:26 schreef bloem123 het volgende:
Ik ben Raffaela gewoon een beetje beu. Met haar kinderachtige gelach iedere keer. Dus vandaar dat ze van mij wel op de kruk mag en zelfs eruit.....nadat Aaron is vertrokken want die is nog slechter.
Oh, dan praat ik zelf voor m'n beurtquote:Op zondag 29 januari 2006 17:13 schreef WithMe het volgende:
[..]
Het was het Mareschaforum, nu is het het Weg met Serge-forum.
Jij noemt het corrupt, ik noem het doeltreffendquote:Op zondag 29 januari 2006 17:38 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Oh, dan praat ik zelf voor m'n beurt.
corrupte mods.
quote:Op zondag 29 januari 2006 17:13 schreef WithMe het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon twee dingen doen;quote:
Een verslag? ik heb weinig dingen meegekregen die jullie niet hebben gezienquote:Op zondag 29 januari 2006 17:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Timmai, gooi jij ook nog een liveshow verslagje ergens?
Kirsten nog gezien?
serge moet blijvenquote:Op zondag 29 januari 2006 17:13 schreef WithMe het volgende:
[..]
of een combinatie van beidenquote:Op zondag 29 januari 2006 18:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon twee dingen doen;
-je er druk om maken
of
-je er niet druk om maken.
Eén van die twee is beslist minder moeite.
Maar wel zo verleidelijkquote:Op zondag 29 januari 2006 18:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
-je er druk om maken
of
jaquote:Op zondag 29 januari 2006 19:55 schreef Svensational het volgende:
Heb je Marescha nog gesproken CDP?
C_A heeft me niet gebeldquote:Op zondag 29 januari 2006 19:55 schreef Svensational het volgende:
Heb je Marescha nog gesproken CDP?
ik maak me er niet druk over.... zeg alleen mijn meningquote:Op zondag 29 januari 2006 18:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
-je er druk om maken
of
Weet je hoe koud het was..... pfff kon amper het knopje van me camera indrukken......quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weet je hoe koud het was..... pfff kon amper het knopje van me camera indrukken......![]()
Ik had nog geen eens de tijd om te bellen ook, het ging allemaal erg snel![]()
HEY!quote:Op zondag 29 januari 2006 19:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat een trut!
En wat zei ze toen?quote:Op zondag 29 januari 2006 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
HEY!![]()
En ik heb nog wel de groetjes gedaan aan Marescha en gezegd dat ze op Fokforum moet kijken![]()
Heb ook gezegd tegen der dat ik het klote vond dat ze eruit was. En dat ze het wel goed had gedaan..... toen zei ze: wat lief..... maar helaas niks aan te doenquote:Op zondag 29 januari 2006 21:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oeh,. Marescha.
.
Dat vergeet ze vast niet..
toen ik 7 januari naar huis reed, kwamen we haar nog tegen in de autoquote:Op zondag 29 januari 2006 21:30 schreef Svensational het volgende:
Ach, ze kan ook Googlen, dan komt ze er ook wel.
Ik had t ook al 3x gemeld dus als ze sven en fok en forum googletquote:Op zondag 29 januari 2006 21:31 schreef Cee het volgende:
Misschien probeert ze tevergeefs fuck.nl of fock.nl en komt ze op de raarste sites terecht en denkt ze nu dat ze gisteren met een ranzige psycho heeft staan praten.
whahahahahaquote:Op zondag 29 januari 2006 21:31 schreef Cee het volgende:
Misschien probeert ze tevergeefs fuck.nl of fock.nl en komt ze op de raarste sites terecht en denkt ze nu dat ze gisteren met een ranzige psycho heeft staan praten.
Hoi.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
En dan is er dalijk iemand aangemeld die zich Marescha noemt, gelooft niemand d'r.![]()
Ja, dat was toen Charissa afviel.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
toen ik 7 januari naar huis reed, kwamen we haar nog tegen in de autoHelemaal vergeten te melden trouwens
Toen was ze wel sjago geloof ik.... zat ze toen op de kruk?
WIEquote:Op zondag 29 januari 2006 22:02 schreef Svensational het volgende:
Roger nu op RTL 4 bij VvAL.
Geen probleem.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:05 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
En bedankt he!!
dé mark?quote:Op maandag 30 januari 2006 16:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Verwelkomt MarkyMarkIdols in IDO
quote:
Dat was een Mark van Idols..dit is dé Markquote:Op maandag 30 januari 2006 16:11 schreef Marble het volgende:
Dit was toch al dé Mark van Idols? Of is er nog een andere?
quote:Op maandag 30 januari 2006 16:11 schreef Marble het volgende:
Dit was toch al dé Mark van Idols? Of is er nog een andere?
Je hebt em al gezien!quote:Op maandag 30 januari 2006 16:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie is dé Mark? k wil dé Mark ook kennen
.
Mark. Is dat die gene van de kaartjes en het stemmen? Of ben ik nou gewon dom aan het denken?quote:
Mark heb je zaterdag gezien met 3 laptopsquote:Op maandag 30 januari 2006 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mark. Is dat die gene van de kaartjes en het stemmen? Of ben ik nou gewon dom aan het denken?
Toch grappig dat ik 100% zeker weet van wel.quote:
Misschien heeft hij het wel niet over Idols.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
welke mark.... ik ken maar 1 mark van idols
maar wij hebben het wel allemaal over Idols.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Misschien heeft hij het wel niet over Idols.
Oe, die post had ik niet eens gezienquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:32 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Echt niet!
quote:Op maandag 30 januari 2006 17:35 schreef Tha_Erik het volgende:
"Mijn ouders zijn ook geen neger ofzo"
die was lachuhquote:Op maandag 30 januari 2006 17:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Heette die gast met die zonnebril bij de audities ook niet Mark? Die dat nummer zong van Wes (alane, ofzo).
"Mijn ouders zijn ook geen neger ofzo"
dus we hebben het wel over de markquote:Op maandag 30 januari 2006 17:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oe, die post had ik niet eens gezien!
Yeahinho heet zelf ook Mark, vandaar dat hij dat bedoeldequote:Op maandag 30 januari 2006 17:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dus we hebben het wel over de mark
yepzquote:Op maandag 30 januari 2006 17:38 schreef Svensational het volgende:
Maar dat was vlak voor de uitslag, die ene post!
Hij zat idd ook op de laptop te fokken ..quote:Op maandag 30 januari 2006 17:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Yeahinho heet zelf ook Mark, vandaar dat hij dat bedoelde
Maar dat was vlak voor de uitslag, die ene post!
Whehe, had ik nog niet eens gezienquote:Op maandag 30 januari 2006 17:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij zat idd ook op de laptop te fokken ..
Mag ik vragen waarop jullie bij Idols een thema kiezen?quote:Op maandag 30 januari 2006 18:10 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Dan weet je hoe t werkt! Zal wel leuk worden zaterdag. Leuk en vrolijk thema.
Errug handig jahquote:Op maandag 30 januari 2006 18:05 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Of je hebt contacten! Toch c_a?
HUH Wat bedoel je?quote:Op maandag 30 januari 2006 18:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jij bent echt schaamteloos Miran
quote:Op maandag 30 januari 2006 18:35 schreef Timmai het volgende:
Ik wil graag 1 groen bandje Mark
Dan zal ik zorgen dat er weer zo'n mooi bord voor jou komt
Werkt vast en zeker!quote:Op maandag 30 januari 2006 18:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Dus zo gaat dat. Beetje inlikken enzo.![]()
Ja hehe, wat denk jij dan? Ik ga toch niet betalen voor mn kaartjequote:Op maandag 30 januari 2006 18:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Dus zo gaat dat. Beetje inlikken enzo.![]()
Je kan wel meer niet willen.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:45 schreef Timmai het volgende:
[..]
Ja hehe, wat denk jij dan? Ik ga toch niet betalen voor mn kaartje![]()
Oh dan lik ik ook mee.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:45 schreef Tha_Erik het volgende:
*lik*
Doe mij dan maar een finale tussen Angelique en Raffaela.
je kan kaarten winnen bij die (suffe) zender RTL FM.... ik luister al weer heel de dag op de achtergrond.... maar ben ook een keer in slaap gevallenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:23 schreef chansadres het volgende:
Ik lik niemand als iemand me een kaartje geeft![]()
Als je voor 10:00 uur Idols smst naar 3030 dan zit je goedquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:34 schreef chansadres het volgende:
Ik doe altijd wel mee aan die prijsvraag op de website van Idols maar ik zit op school tijdens RTL FM dus dat gaat niet
Marescha kwam nauwelijks aan het woord, mocht pas wat gaan zeggen toen HJ klaar was met het uiten van zijn algemene onvredequote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
HJ en Marescha samen? Zo, dat moet gezellig zijn geweest
.
jah dat viel me ook al op... dat nummer wat Marlies zong tijdens een liveshow... discothema was dat toen.... kwam veel voor bij.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:17 schreef chansadres het volgende:
Wordt de laatste tijd ook veel originele nummers van Idols gedraaid...
dat is wel weer bterquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:18 schreef babette21 het volgende:
ze draaien lekker veel Huub en lekker weinig r&b/hiphop/rap/overigenegermuziek
Ja, in het Marescha-topic, alleen was het bij Yorin FM. Hier is het terug te luisteren.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:08 schreef babette21 het volgende:
ik heb geenz in om terug te lezen: is 't al gemeld dat HJ en Marescha ma. bij rtl fm op bezoek waren?
even gekeken, maar daar staat 3FM... jij zegt Yorin, en ik weet zéker RTL...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:48 schreef WithMe het volgende:
Ja, in het Marescha-topic, alleen was het bij Yorin FM. Hier is het terug te luisteren.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
even gekeken, maar daar staat 3FM... jij zegt Yorin, en ik weet zéker RTL...
volgens mij heeft ze een verplicht rondje radiostations gemaakt
quote:Hoe voel je je ?
“Ik voel me eigenlijk hartstikke goed”, zegt Marescha vrolijk na haar uitschakeling in Liveshow 5. “Ik heb een ontzettend leuke dag gehad met radio-optredens bij Giel Beelen en Rob Stenders en allerlei leuke interviews en aanbiedingen gehad. Ik zit gelukkig helemaal niet in de put!”
Giel en Stenders zei ze zelf in een interview. Dus 3FM en Yorin FM.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
even gekeken, maar daar staat 3FM... jij zegt Yorin, en ik weet zéker RTL...
volgens mij heeft ze een verplicht rondje radiostations gemaakt
én RTL dus... [ik had het in de auto staan, en zowel 3 als Yorin staan op mijn radio niet geprogrammeerd.... mén jullie doen net of ik maar wat in de ruimte loop te lullenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:55 schreef WithMe het volgende:
Giel en Stenders zei ze zelf in een interview. Dus 3FM en Yorin FM.
Als ik Mares was had ik hem een fijne headbutt gegeven.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
HJ en Marescha samen? Zo, dat moet gezellig zijn geweest
.
Onvrede over de Idols die er nu nog in zitten, of over de dingen des levens in het algemeen? In het eerste geval is het wel juicy, in het tweede hoef ik het niet te weten.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
Marescha kwam nauwelijks aan het woord, mocht pas wat gaan zeggen toen HJ klaar was met het uiten van zijn algemene onvrede
Wat is Huub?quote:RTL FM is prima te doen als je even geen zin hebt in deejays die zichzelf graag horen praten
en ze draaien lekker veel Huub en lekker weinig r&b/hiphop/rap/overigenegermuziek
Met name over het eerstequote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:19 schreef Marble het volgende:
Onvrede over de Idols die er nu nog in zitten, of over de dingen des levens in het algemeen? In het eerste geval is het wel juicy, in het tweede hoef ik het niet te weten.
Huub is mijn heldquote:Wat Wíe is Huub?
Gelukkig is HJ het wél met me eens.quote:
ik zeg het wel wat ongenuanceerd....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:03 schreef BVO het volgende:
Gelukkig is HJ het wél met me eens.
Ik ben nooit zo kapot van d'r, al kan ze wel gewoon zingen. Ik vond d'r zaterdag alleen heel wat minder dan normaal, en het verbaasde me dat de jury, FOK!kers en anderen daar niks over zeiden.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik zeg het wel wat ongenuanceerd....
hij zei dat hij het tegen vond vallen, juist omdat hij haar zo goed vind
dus als je Floortje normaal ook ruk vindt, ben je het níet met HJ eens;
vond je haar alleen afg. zaterdag slecht, dan kun je hem een handje geven
Mag je je stem nog veranderen?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo kapot van d'r, al kan ze wel gewoon zingen. Ik vond d'r zaterdag alleen heel wat minder dan normaal, en het verbaasde me dat de jury, FOK!kers en anderen daar niks over zeiden.
[Kwartfinale] Idols Tournament! gaat zo sluiten, iedereen kan nog 4 min, stemmen!
ik hoorde wel een paar uitglijers, maar ik vond het vooral een leuk optredenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:11 schreef BVO het volgende:
Ik ben nooit zo kapot van d'r, al kan ze wel gewoon zingen. Ik vond d'r zaterdag alleen heel wat minder dan normaal, en het verbaasde me dat de jury, FOK!kers en anderen daar niks over zeiden.
Ik zet mn geld op Angelique of Raffa.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:37 schreef babette21 het volgende:
zo direct in Boulevard: welke Idol is [ook] zwanger?????
Chantal????
Ik gok Ellen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik zet mn geld op Angelique of Raffa.
dat zei ze er niet bij, maar ze beweert dat het van haar huidige vriend is [dus niet die kale die bij de audities was] en met hem is ze 4 maanden samen....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hoever is ze?
Raffaëla is zwanger!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hoever is ze?
hoezo is dat debiel???quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:17 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Debiel, maar ik spui mijn gal daar wel even![]()
Dat vond ik juist leukquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:55 schreef inasras het volgende:
En zei ze nou iets van: trying to mess with F-L-O-R? ipv Anastacia?Zeg dan gewoon Floortje
Nog een reden dat floortje niet hoeft te winnen. D'r naam is zo ontzettend hollandsquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:06 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Dat vond ik juist leuk![]()
Het klinkt toch ook niet als je zegt: trying to mess with Floortje
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nog een reden dat floortje niet hoeft te winnen. D'r naam is zo ontzettend hollands.
Zal wel leuk zijn als er weer zo'n World Idol komt. En dan een Engelse presantator, die niks kan met de combinatie tje: "And from the Netherlands, it's.... ehm..ehm.."quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nog een reden dat floortje niet hoeft te winnen. D'r naam is zo ontzettend hollands.
Ja, inderdaadquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:08 schreef BVO het volgende:
Ze stond er wel echt zo bij te kijken van... "leuk he, wat ik nu zeg!".
Nou ja, dat idee had ik.
ach je kan ook alles in het negatieve trekkenquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:08 schreef BVO het volgende:
Ze stond er wel echt zo bij te kijken van... "leuk he, wat ik nu zeg!".
Nou ja, dat idee had ik.
Dat was juist ONTZETTEND leuk. Doet ze eindelijk eens iets cools en onverwachts, is het nog niet goed!quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:55 schreef inasras het volgende:
En zei ze nou iets van: trying to mess with F-L-O-R? ipv Anastacia?Zeg dan gewoon Floortje
Floortje kunnen ze echt wel normaal uitspreken hoor.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zal wel leuk zijn als er weer zo'n World Idol komt. En dan een Engelse presantator, die niks kan met de combinatie tje: "And from the Netherlands, it's.... ehm..ehm.."
Leer mij engelsen kennen. Die hebben sowieso al moeite met -tje, laat staan als er dan ook nog eens 2 o's voor staan.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:37 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Floortje kunnen ze echt wel normaal uitspreken hoor.![]()
'Floor' is Engels voor 'vloer', dat zou toch geen probleem moeten zijn?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Leer mij engelsen kennen. Die hebben sowieso al moeite met -tje, laat staan als er dan ook nog eens 2 o's voor staan.![]()
Daar heb je weer gelijk in. Stom van mequote:Op donderdag 2 februari 2006 00:00 schreef WithMe het volgende:
[..]
'Floor' is Engels voor 'vloer', dat zou toch geen probleem moeten zijn?
eensch, wij hadden ook direct zo'n reactie van "hé wat leuk!!!"quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:43 schreef Marble het volgende:
Dat was juist ONTZETTEND leuk. Doet ze eindelijk eens iets cools en onverwachts, is het nog niet goed!
gedaanquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Oproep voor BVO, Zhenar, shiNinG_staR, Cee en TheVulture:
Kunnen jullie mij ZSM mailen op gj.kooijman@gmail.com ??
Gemaild.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Oproep voor BVO, Zhenar en Cee:
Kunnen jullie mij ZSM mailen op gj.kooijman@gmail.com ??
U've got mailquote:
Be afraid, be very afraid.quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:23 schreef Yeahinho het volgende:
Stiekem ook gemaild, en CPD trapte er in![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |