Ik mocht niet meer reageren op jou, maar F5 doet wonderenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hey de banner is nog niet bijgewerkt!
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:30 schreef Svensational het volgende:
Je PI en smilie in de TT komen niet overeen.
Ha-haquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:30 schreef Svensational het volgende:
Je PI en smilie in de TT komen niet overeen.
quote:
Oi, ik deed niksquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:29 schreef Tania18 het volgende:
Waarom begon Raffaela trouwens ineens te lachen? Had ze al gelezen dat ze van de kruk af mocht?
tsja, de jeugd van tegenwoordig he?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:31 schreef Insomaniac het volgende:
Harm is alleen zo ver gekomen omdat hij de anti-Idol is. Normaal gaan de minder mainstream mensen er snel uit (vaak onterecht, zie Zosja en Marlies bv) en talentloze mainstream figuren (JK, Alice
) komen wel ver. Alleen is Harm zo opvallend, dat mensen hem als een soort "gimmick" zien.
Nou, Marlies is er toch ook behoorlijk lang in gebleven voor een alto. Ze is 4e geworden, terwijl ze al weken niet meer goed zong. Hetzelfde geldt voor Harm.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:31 schreef Insomaniac het volgende:
Harm is alleen zo ver gekomen omdat hij de anti-Idol is. Normaal gaan de minder mainstream mensen er snel uit (vaak onterecht, zie Zosja en Marlies bv) en talentloze mainstream figuren (JK, Alice
) komen wel ver. Alleen is Harm zo opvallend, dat mensen hem als een soort "gimmick" zien.
Me dunkt dat alleen Raffa dat zelf weet. Of er moet hier iemand zitten die in dr hoofd kan kijken.quote:
Misschien had ik toch iets gemistquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:32 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Me dunkt dat alleen Raffa dat zelf weet. Of er moet hier iemand zitten die in dr hoofd kan kijken..
Ze las 't kaartje net voordat de naam bekend werd gemaakt. Die kleuter van 'n Chantal moet echt eens leren dat niet alleen zij kan lezen.quote:
In mijn ogen is Marlies "slechts" 4e geworden. Zosja was de wildcard (toch?) en logischerwijs (itt tot Sergequote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou, Marlies is er toch ook behoorlijk lang in gebleven voor een alto. Ze is 4e geworden, terwijl ze al weken niet meer goed zong. Hetzelfde geldt voor Harm.
Zosja daarentegen was weergaloos en meteen exit..
Zosja kwam erin omdat Roger niet meer mee wilde doen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:34 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
In mijn ogen is Marlies "slechts" 4e geworden. Zosja was de wildcard (toch?) en logischerwijs (itt tot Serge) maakt de wildcardkandidaat gewoon minder kans, omdat er al minimaal drie mensen waaren waarvoor meer gestemd werd.
(Volg je me nog?)
Klopt als anti -idol moet hij ook erg ver komen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:31 schreef Insomaniac het volgende:
Ja, ik volg je helemaal.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:34 schreef Insomaniac het volgende:
In mijn ogen is Marlies "slechts" 4e geworden. Zosja was de wildcard (toch?) en logischerwijs (itt tot Serge) maakt de wildcardkandidaat gewoon minder kans, omdat er al minimaal drie mensen waaren waarvoor meer gestemd werd.
(Volg je me nog?)
Dat zeg ik jaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, ik volg je helemaal..
En ik vind het ook wel frappant hoor. Zosja was trouwens geen wildcardkandidate, dat was Joel. Zosja zat in de finale om dat Roger uit Idols was gestapt en Zosja 4e was in de workshop waar Roger in zat.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zosja kwam erin omdat Roger niet meer mee wilde doen.
Oh ja, dat was het inderdaad!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, ik volg je helemaal..
En ik vind het ook wel frappant hoor. Zosja was trouwens geen wildcardkandidate, dat was Joel. Zosja zat in de finale om dat Roger uit Idols was gestapt en Zosja 4e was in de workshop waar Roger in zat.
De wildcard bij de eerste Idols werd door de jury bepaald.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:37 schreef Insomaniac het volgende:
En wdn heeft er bij de wildcards opJoel
gestemd dan?
Dat was bij Idols 1 nog de keuze van de jury, wie wildcard zou worden.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:37 schreef Insomaniac het volgende:
gestemd dan?
Bij Idols 1 werd de wildcard door de jury bepaald.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:37 schreef Insomaniac het volgende:
Oh ja, dat was het inderdaad!
gestemd dan?
Enniehoe, ik heb Idols altijd een beetje dubieus gevonden (ik ben dan ook dol op complottheorieën) en dat Serge als talentloze, enge, glibberige wildcardkandidaat zo ver is gekomen, doet me alleen maar meer vermoeden dat er iets niet klopt.
Ja.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Goed, het punt is overgekomen, toch Inso?.
Wat een kutprogramma is het eigenlijk!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Bij Idols 1 werd de wildcard door de jury bepaald..
Mijn punt nog niet volgens mijquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Goed, het punt is overgekomen, toch Inso?.
Maud ook.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:40 schreef BVO het volgende:
Jim zat ook ooit op de bank, dus Raffa kan nog ver komen.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou Yeahinho, beter?
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Stel je voor, Idols 10. Zou de jury dan nog leven?
Oh ja! Dat was heel aardig!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het enige optreden van Jim wat me is bijgebleven wat ik goed vond was Proud Mary.
Ja, ik moet bekennen dat ik dat ook goed vond. Helaas was dat net toen Hind een wat mindere dag had.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het enige optreden van Jim wat me is bijgebleven wat ik goed vond was Proud Mary.
En wat voor looks!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:58 schreef Woelli het volgende:
Ik vond JIm helemaal niet goed
Hij had alleen de looks
Mee eensquote:Op zondag 29 januari 2006 00:01 schreef Marble het volgende:
[..]
En wat voor looks!.
Toch wel de knapste Idols-deelnemer van allemaal, internationaal gezien. Er kan niemand aan hem tippen.
Wel meer dan een date! Iets met alle hoeken van de kamer, enz. *sop*quote:Op zondag 29 januari 2006 00:03 schreef Woelli het volgende:
[..]
Mee eens![]()
Ik weet nog precies toen die binnen kwam![]()
Ik dacht met hem zou ik wel eens een date willen![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 00:13 schreef Marble het volgende:
Iets met alle hoeken van de kamer, enz. *sop*
haha, droogquote:
Ja, jammer. Het moet allemaal wel heel erg dicht bij elkaar hebben gelegen.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
ze hebben trouwens bij Idols niet de percentages van de krukmensen verteld.. raar
Ik hoef het ook niet te weten, maakt het een stuk minder voorspelbaar.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
haha, droog
ze hebben trouwens bij Idols niet de percentages van de krukmensen verteld.. raar
Het is nu anders weer net als met Idols 2, dat je al tien weken van tevoren precies weet wie er gaat winnen. De spanning zit hem eigenlijk alleen nog in wie er náást Floortje in de finale zal staan.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:54 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ik hoef het ook niet te weten, maakt het een stuk minder voorspelbaar.![]()
Is daar ergens een discussie over? Want ik heb het wel gezien, één iemand stak er bovenuit. Twee hadden ongeveer evenveel op grote afstand en daarna de rest allemaal heel laag.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:58 schreef Californian_dreamer het volgende:
duh, omdat er maar een iemand een noemswaardige hoeveelheid stemmen had gekregen,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |