Ja, ik moet bekennen dat ik dat ook goed vond. Helaas was dat net toen Hind een wat mindere dag had.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het enige optreden van Jim wat me is bijgebleven wat ik goed vond was Proud Mary.
En wat voor looks!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:58 schreef Woelli het volgende:
Ik vond JIm helemaal niet goed
Hij had alleen de looks
Mee eensquote:Op zondag 29 januari 2006 00:01 schreef Marble het volgende:
[..]
En wat voor looks!.
Toch wel de knapste Idols-deelnemer van allemaal, internationaal gezien. Er kan niemand aan hem tippen.
Wel meer dan een date! Iets met alle hoeken van de kamer, enz. *sop*quote:Op zondag 29 januari 2006 00:03 schreef Woelli het volgende:
[..]
Mee eens![]()
Ik weet nog precies toen die binnen kwam![]()
Ik dacht met hem zou ik wel eens een date willen![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 00:13 schreef Marble het volgende:
Iets met alle hoeken van de kamer, enz. *sop*
haha, droogquote:
Ja, jammer. Het moet allemaal wel heel erg dicht bij elkaar hebben gelegen.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
ze hebben trouwens bij Idols niet de percentages van de krukmensen verteld.. raar
Ik hoef het ook niet te weten, maakt het een stuk minder voorspelbaar.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
haha, droog
ze hebben trouwens bij Idols niet de percentages van de krukmensen verteld.. raar
Het is nu anders weer net als met Idols 2, dat je al tien weken van tevoren precies weet wie er gaat winnen. De spanning zit hem eigenlijk alleen nog in wie er náást Floortje in de finale zal staan.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:54 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ik hoef het ook niet te weten, maakt het een stuk minder voorspelbaar.![]()
Is daar ergens een discussie over? Want ik heb het wel gezien, één iemand stak er bovenuit. Twee hadden ongeveer evenveel op grote afstand en daarna de rest allemaal heel laag.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:58 schreef Californian_dreamer het volgende:
duh, omdat er maar een iemand een noemswaardige hoeveelheid stemmen had gekregen,
Eigenlijk wel.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:13 schreef Marble het volgende:
[..]
Wel meer dan een date! Iets met alle hoeken van de kamer, enz. *sop*
Als je er vanuit gaat dat de balkjes in volgorde van optreden stonden, wat wel het meest logische is ivm oplopende telefoonnummers.. kun je er vanuit gaan dat Floortje de laatste balk wasquote:Op zondag 29 januari 2006 01:16 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Is daar ergens een discussie over? Want ik heb het wel gezien, één iemand stak er bovenuit. Twee hadden ongeveer evenveel op grote afstand en daarna de rest allemaal heel laag.![]()
Maar ik heb die discussie blijkbaar gemist?
en daar steekt Floortje nog een eind boven die andere 2 uit, qua geluid uit de zaalquote:Op zondag 29 januari 2006 11:40 schreef charmed_angel het volgende:
Wat me trouwens opvalt. In de zaal merkte je dat 3 personen erg populair was.....
Bij Floortje, Harm en Serge......
Van mij mochten er nog wel een paar meer voor haar eruitquote:Op zondag 29 januari 2006 11:42 schreef charmed_angel het volgende:
Nee ik vond het ook jammer dat Marescha eruit ging. Aaron was terecht geweest! Jezus wat zong hij slecht
Jazeker weten..... Had niet verwacht dat Serge zo populair was....... vond het echt geweldig hoe heel de zaal meedeed onder zijn nummerquote:Op zondag 29 januari 2006 11:43 schreef Timmai het volgende:
[..]
en daar steekt Floortje nog een eind boven die andere 2 uit, qua geluid uit de zaal
zekerquote:Op zondag 29 januari 2006 11:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jazeker weten..... Had niet verwacht dat Serge zo populair was....... vond het echt geweldig hoe heel de zaal meedeed onder zijn nummer
Ik vond Harm erg slecht IN de studio.... Nu ik het terug luister op internet.... was het nog veeeeeeeeeeel slechterquote:Op zondag 29 januari 2006 12:24 schreef Timmai het volgende:
[..]
zeker![]()
bij Harm was iedereen ook erg enthousiast (ikzelf ook, moet ik bekennen), maar ik vind het sowieso heel anders klinken in de studio dan op tv.
Ja, heeft niemand dat gecaptured ofzo?quote:Op zondag 29 januari 2006 01:16 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Is daar ergens een discussie over? Want ik heb het wel gezien, één iemand stak er bovenuit. Twee hadden ongeveer evenveel op grote afstand en daarna de rest allemaal heel laag.![]()
Maar ik heb die discussie blijkbaar gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |