quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zosja kwam erin omdat Roger niet meer mee wilde doen.
Oh ja, dat was het inderdaad!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, ik volg je helemaal..
En ik vind het ook wel frappant hoor. Zosja was trouwens geen wildcardkandidate, dat was Joel. Zosja zat in de finale om dat Roger uit Idols was gestapt en Zosja 4e was in de workshop waar Roger in zat.
De wildcard bij de eerste Idols werd door de jury bepaald.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:37 schreef Insomaniac het volgende:
En wdn heeft er bij de wildcards opJoel
gestemd dan?
Dat was bij Idols 1 nog de keuze van de jury, wie wildcard zou worden.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:37 schreef Insomaniac het volgende:
gestemd dan?
Bij Idols 1 werd de wildcard door de jury bepaald.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:37 schreef Insomaniac het volgende:
Oh ja, dat was het inderdaad!
gestemd dan?
Enniehoe, ik heb Idols altijd een beetje dubieus gevonden (ik ben dan ook dol op complottheorieën) en dat Serge als talentloze, enge, glibberige wildcardkandidaat zo ver is gekomen, doet me alleen maar meer vermoeden dat er iets niet klopt.
Ja.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Goed, het punt is overgekomen, toch Inso?.
Wat een kutprogramma is het eigenlijk!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Bij Idols 1 werd de wildcard door de jury bepaald..
Mijn punt nog niet volgens mijquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Goed, het punt is overgekomen, toch Inso?.
Maud ook.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:40 schreef BVO het volgende:
Jim zat ook ooit op de bank, dus Raffa kan nog ver komen.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou Yeahinho, beter?
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Stel je voor, Idols 10. Zou de jury dan nog leven?
Oh ja! Dat was heel aardig!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het enige optreden van Jim wat me is bijgebleven wat ik goed vond was Proud Mary.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |