Giel en Stenders zei ze zelf in een interview. Dus 3FM en Yorin FM.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
even gekeken, maar daar staat 3FM... jij zegt Yorin, en ik weet zéker RTL...
volgens mij heeft ze een verplicht rondje radiostations gemaakt
én RTL dus... [ik had het in de auto staan, en zowel 3 als Yorin staan op mijn radio niet geprogrammeerd.... mén jullie doen net of ik maar wat in de ruimte loop te lullenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:55 schreef WithMe het volgende:
Giel en Stenders zei ze zelf in een interview. Dus 3FM en Yorin FM.
Als ik Mares was had ik hem een fijne headbutt gegeven.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
HJ en Marescha samen? Zo, dat moet gezellig zijn geweest
.
Onvrede over de Idols die er nu nog in zitten, of over de dingen des levens in het algemeen? In het eerste geval is het wel juicy, in het tweede hoef ik het niet te weten.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
Marescha kwam nauwelijks aan het woord, mocht pas wat gaan zeggen toen HJ klaar was met het uiten van zijn algemene onvrede
Wat is Huub?quote:RTL FM is prima te doen als je even geen zin hebt in deejays die zichzelf graag horen praten
en ze draaien lekker veel Huub en lekker weinig r&b/hiphop/rap/overigenegermuziek
Met name over het eerstequote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:19 schreef Marble het volgende:
Onvrede over de Idols die er nu nog in zitten, of over de dingen des levens in het algemeen? In het eerste geval is het wel juicy, in het tweede hoef ik het niet te weten.
Huub is mijn heldquote:Wat Wíe is Huub?
Gelukkig is HJ het wél met me eens.quote:
ik zeg het wel wat ongenuanceerd....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:03 schreef BVO het volgende:
Gelukkig is HJ het wél met me eens.
Ik ben nooit zo kapot van d'r, al kan ze wel gewoon zingen. Ik vond d'r zaterdag alleen heel wat minder dan normaal, en het verbaasde me dat de jury, FOK!kers en anderen daar niks over zeiden.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik zeg het wel wat ongenuanceerd....
hij zei dat hij het tegen vond vallen, juist omdat hij haar zo goed vind
dus als je Floortje normaal ook ruk vindt, ben je het níet met HJ eens;
vond je haar alleen afg. zaterdag slecht, dan kun je hem een handje geven
Mag je je stem nog veranderen?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo kapot van d'r, al kan ze wel gewoon zingen. Ik vond d'r zaterdag alleen heel wat minder dan normaal, en het verbaasde me dat de jury, FOK!kers en anderen daar niks over zeiden.
[Kwartfinale] Idols Tournament! gaat zo sluiten, iedereen kan nog 4 min, stemmen!
ik hoorde wel een paar uitglijers, maar ik vond het vooral een leuk optredenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:11 schreef BVO het volgende:
Ik ben nooit zo kapot van d'r, al kan ze wel gewoon zingen. Ik vond d'r zaterdag alleen heel wat minder dan normaal, en het verbaasde me dat de jury, FOK!kers en anderen daar niks over zeiden.
Ik zet mn geld op Angelique of Raffa.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:37 schreef babette21 het volgende:
zo direct in Boulevard: welke Idol is [ook] zwanger?????
Chantal????
Ik gok Ellen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik zet mn geld op Angelique of Raffa.
dat zei ze er niet bij, maar ze beweert dat het van haar huidige vriend is [dus niet die kale die bij de audities was] en met hem is ze 4 maanden samen....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hoever is ze?
Raffaëla is zwanger!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hoever is ze?
hoezo is dat debiel???quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:17 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Debiel, maar ik spui mijn gal daar wel even![]()
Dat vond ik juist leukquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:55 schreef inasras het volgende:
En zei ze nou iets van: trying to mess with F-L-O-R? ipv Anastacia?Zeg dan gewoon Floortje
Nog een reden dat floortje niet hoeft te winnen. D'r naam is zo ontzettend hollandsquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:06 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Dat vond ik juist leuk![]()
Het klinkt toch ook niet als je zegt: trying to mess with Floortje
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nog een reden dat floortje niet hoeft te winnen. D'r naam is zo ontzettend hollands.
Zal wel leuk zijn als er weer zo'n World Idol komt. En dan een Engelse presantator, die niks kan met de combinatie tje: "And from the Netherlands, it's.... ehm..ehm.."quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nog een reden dat floortje niet hoeft te winnen. D'r naam is zo ontzettend hollands.
Ja, inderdaadquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:08 schreef BVO het volgende:
Ze stond er wel echt zo bij te kijken van... "leuk he, wat ik nu zeg!".
Nou ja, dat idee had ik.
ach je kan ook alles in het negatieve trekkenquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:08 schreef BVO het volgende:
Ze stond er wel echt zo bij te kijken van... "leuk he, wat ik nu zeg!".
Nou ja, dat idee had ik.
Dat was juist ONTZETTEND leuk. Doet ze eindelijk eens iets cools en onverwachts, is het nog niet goed!quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:55 schreef inasras het volgende:
En zei ze nou iets van: trying to mess with F-L-O-R? ipv Anastacia?Zeg dan gewoon Floortje
Floortje kunnen ze echt wel normaal uitspreken hoor.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zal wel leuk zijn als er weer zo'n World Idol komt. En dan een Engelse presantator, die niks kan met de combinatie tje: "And from the Netherlands, it's.... ehm..ehm.."
Leer mij engelsen kennen. Die hebben sowieso al moeite met -tje, laat staan als er dan ook nog eens 2 o's voor staan.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:37 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Floortje kunnen ze echt wel normaal uitspreken hoor.![]()
'Floor' is Engels voor 'vloer', dat zou toch geen probleem moeten zijn?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Leer mij engelsen kennen. Die hebben sowieso al moeite met -tje, laat staan als er dan ook nog eens 2 o's voor staan.![]()
Daar heb je weer gelijk in. Stom van mequote:Op donderdag 2 februari 2006 00:00 schreef WithMe het volgende:
[..]
'Floor' is Engels voor 'vloer', dat zou toch geen probleem moeten zijn?
eensch, wij hadden ook direct zo'n reactie van "hé wat leuk!!!"quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:43 schreef Marble het volgende:
Dat was juist ONTZETTEND leuk. Doet ze eindelijk eens iets cools en onverwachts, is het nog niet goed!
gedaanquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Oproep voor BVO, Zhenar, shiNinG_staR, Cee en TheVulture:
Kunnen jullie mij ZSM mailen op gj.kooijman@gmail.com ??
Gemaild.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Oproep voor BVO, Zhenar en Cee:
Kunnen jullie mij ZSM mailen op gj.kooijman@gmail.com ??
U've got mailquote:
Be afraid, be very afraid.quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:23 schreef Yeahinho het volgende:
Stiekem ook gemaild, en CPD trapte er in![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |