Dat was een Mark van Idols..dit is dé Markquote:Op maandag 30 januari 2006 16:11 schreef Marble het volgende:
Dit was toch al dé Mark van Idols? Of is er nog een andere?
quote:Op maandag 30 januari 2006 16:11 schreef Marble het volgende:
Dit was toch al dé Mark van Idols? Of is er nog een andere?
Je hebt em al gezien!quote:Op maandag 30 januari 2006 16:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie is dé Mark? k wil dé Mark ook kennen
.
Mark. Is dat die gene van de kaartjes en het stemmen? Of ben ik nou gewon dom aan het denken?quote:
Mark heb je zaterdag gezien met 3 laptopsquote:Op maandag 30 januari 2006 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mark. Is dat die gene van de kaartjes en het stemmen? Of ben ik nou gewon dom aan het denken?
Toch grappig dat ik 100% zeker weet van wel.quote:
Misschien heeft hij het wel niet over Idols.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
welke mark.... ik ken maar 1 mark van idols
maar wij hebben het wel allemaal over Idols.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Misschien heeft hij het wel niet over Idols.
Oe, die post had ik niet eens gezienquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:32 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Echt niet!
quote:Op maandag 30 januari 2006 17:35 schreef Tha_Erik het volgende:
"Mijn ouders zijn ook geen neger ofzo"
die was lachuhquote:Op maandag 30 januari 2006 17:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Heette die gast met die zonnebril bij de audities ook niet Mark? Die dat nummer zong van Wes (alane, ofzo).
"Mijn ouders zijn ook geen neger ofzo"
dus we hebben het wel over de markquote:Op maandag 30 januari 2006 17:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oe, die post had ik niet eens gezien!
Yeahinho heet zelf ook Mark, vandaar dat hij dat bedoeldequote:Op maandag 30 januari 2006 17:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dus we hebben het wel over de mark
yepzquote:Op maandag 30 januari 2006 17:38 schreef Svensational het volgende:
Maar dat was vlak voor de uitslag, die ene post!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |