Mjah, je moet toch iets als tvp verzinnenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:28 schreef Xurk het volgende:
Het staat een paar posts naar boven al vermeld, [b]MAART[b] dus
Zo, een TVP met iets nuttigs erin
Als ik het me nog goed herinner zegt Hurley dat tegen Charlie als die samen een vis proberen te vangen. Ben er niet helemaal zeker van hoor.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:15 schreef Foeske het volgende:
Put yourself in the mind of the fish?
Wie, wat, waar en wanneer?? Zegt mij niks namelijk...![]()
En ik ben inderdaad ook wel benieuwd hoeveel maart het weer begint. Aangezien ik pas 1 mei weer terug in Nederland ben (na 3 maandjes Zuid-Afrika) moet ik namelijk mijn familie opdracht geven tot het opnemen van alle uitzendingen die ik mis
![]()
Heb nu al zin in de marathon die ik dan in mei kan gaan zien![]()
Bijna goed. In de zelfde aflevering zei Charlie het tegen Shannon toen hij haar een vis bracht.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:18 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Als ik het me nog goed herinner zegt Hurley dat tegen Charlie als die samen een vis proberen te vangen. Ben er niet helemaal zeker van hoor.
![]()
Wat moeten we hier nou weer mee?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:24 schreef Baklap het volgende:
Charly krijgt visioenen.
De extra's zijn wel leuk..maar het is zo weinig.quote:Op zondag 29 januari 2006 01:25 schreef Xurk het volgende:
Ik vind de extra's op de DVDs wél leuk
Op drie van de normale DVDs heb je audio commentaren, dat zijn ook extra's vind ik, en ook erg inzichtvol, jammer dat er niet meer waren.
De DVD met Exodus (3) en verder alleen maar extra's heb ik in één ruk uitgekeken, want ik vond de extra's gewoon erg leuk
Niemand weet volgens mij nog hoe of wat in maart. Maar mocht het bekend worden dan denk ik dat het hier heel uitgebreid en duidelijk gepost zal worden. Nog even geduld allemaal.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:45 schreef somegirl het volgende:
Komt het als het in maart begint trouwens wel gewoon weer op vrijdag? Zelfde tijd?
Ja, ik denk dat ze de eerste 3 afleveringen van seizoen 2 even laten zien. Dus dat we in maart weer echt verder gaan met het begin van seizoen 2.quote:Op maandag 30 januari 2006 10:02 schreef Smittend het volgende:
Ik denk dat ze in maart eerst nog wat "oude" afleveringen laten zien zodat we weer helemaal "bij" zijn. Dus het duurt nog wel ff voordat we weer echt verder gaan met Lost.
Neem aan van wel, zou anders erg verwarrend zijne n vele mensen zouden het dan de eerste paar keer missen (niet dat dat erg is, want er komen waarschijnlijk eerst weer herhalingenquote:Op zondag 29 januari 2006 21:45 schreef somegirl het volgende:
Komt het als het in maart begint trouwens wel gewoon weer op vrijdag? Zelfde tijd?
In NL hebben we aflevering 3 van seizoen 2 gezienquote:Op maandag 30 januari 2006 13:34 schreef Smittend het volgende:
Wauw ze zijn in de U.S.A. al bij episode 12....hoever zaten wij eigenlijk in seizoen 2 ?
Voor de nieuwsgierigen onder ons:
http://abc.go.com/primetime/lost/episodes/201.html
Hier kun je de episodes van seizoen 2 lezen.
PAS OP VOOR SPOILERS want deze site loopt dus voor op ons !!
Niet op Kate he !!!quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:45 schreef Foeske het volgende:
Ziet er inderdaad gaaf uit! Die ene tunnel of gang lijkt inderdaad wel op de grotten...
Maar wat is precies de bedoeling in het spel? Moet je the others vinden en neerknallen? Of moet je ook echt opdrachten uitvoeren die een beetje Lost-gerelateerd zijn?
Wel leuk overigens om overal op te schieten, of niet?![]()
Nee, hij schiet op de teller in de computerkamer van Desmond, op de schoenen van Locke en op voorraad in de kamer waar Kate opgesloten zatquote:
quote:Producer Javier Grillo-Marxuach tells Sci-Fi Wire that the current season of TV megahit "Lost" will end with more than the standard 22 hours of TV. "We are doing 23 episodes, but the 23rd is a two-hour finale, so it's actually 24 hours," Grillo-Marxuach said in an interview. This would make it only one hour less than season one's runtime, and make this week's episode the first one of the season's second half.
Waar maak je dat op uit?quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:02 schreef mikezwet het volgende:
Ik zie aflevering 13 namelijk nergens vandaar dat ik dat dacht
Aha dus na seizoen 2 is het op.
Ik denk uit het feit dat er ergens wordt gerept van finale.quote:
Ja, precies. Met season finale spreken ze over het einde van een seizoen aka cliffhanger. Niet over het einde van een hele serie.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:21 schreef BaggettMan het volgende:
[..]
Ik denk uit het feit dat er ergens wordt gerept van finale.
Een season's finale is nog niet het eind v/d serie.
Eens, ze moeten het hele concept niet gaan uitmelken.quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:03 schreef Eveli het volgende:
Ik hoop niet dat er iets van 10 seizoenen gaan komen.
Haha ik dacht totaal 24 uur, dan zal het na seizoen 2 wel afgelopen zijn. Maar er word bedoeld dat 1 seizoen 24 uur duurtquote:
Download het dan gewoon. Kan je ook nog een hele hoop aflwveringen achter elkaar kijken.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:39 schreef Eveli het volgende:
Vrijdagavond zit ik telkens met een leeg gevoel voor de tv, want Lost komt niet.Het zat er al zo in geprogrammeerd: vrijdagavond Lost kijken.
Helaasch tot op heden nog niet bekend. Ik hou jullie op de hoogte.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:26 schreef Arjan het volgende:
Is ook bekend welke aflevering wordt uitgezonden???
quote:Jorge Garcia speelt de rol van de behulpzame Hurley.
Da's mooi! Ik vreesde al dat ze tegelijk uitgezonden zouden worden! Idd een leuke televisie-avondquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:12 schreef somegirl het volgende:3 maart!!!!!!!!!!!!!!!!! weer om half 10 dus? beter, zag net dat wie is de mol om half 9 op vrijdag komt, dus dat belooft weer een goede vrijdagavond!
LET OP: Ik weet dus niet of Lost weer om 21.30u komt. Wellicht is dit wel zo, maar het is nog niet bekend naar mijn weten dus ik wacht nog even af. Waar moet Medium dan bijv. heen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:12 schreef somegirl het volgende:3 maart!!!!!!!!!!!!!!!!! weer om half 10 dus? beter, zag net dat wie is de mol om half 9 op vrijdag komt, dus dat belooft weer een goede vrijdagavond!
Exact. Misschien gaan ze Charmed schrappen en Lost ervoor in de plaats.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:11 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
LET OP: Ik weet dus niet of Lost weer om 21.30u komt. Wellicht is dit wel zo, maar het is nog niet bekend naar mijn weten dus ik wacht nog even af. Waar moet Medium dan bijv. heen?
* Laniboekje daar heeeel mee eensch is.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:19 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Exact. Misschien gaan ze Charmed schrappen en Lost ervoor in de plaats.
Zou ik 100% OK vinden![]()
Is dit uitzendschema nog niet definitief? Daar staat namelijk in dat Medium naar 20:30 gaat en Lost gewoon om 21:30 komt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:11 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
LET OP: Ik weet dus niet of Lost weer om 21.30u komt. Wellicht is dit wel zo, maar het is nog niet bekend naar mijn weten dus ik wacht nog even af. Waar moet Medium dan bijv. heen?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:10 schreef Symer het volgende:
[..]
Is dit uitzendschema nog niet definitief? Daar staat namelijk in dat Medium naar 20:30 gaat en Lost gewoon om 21:30 komt.
Alyssa Milano is wel lievquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:20 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
* Laniboekje daar heeeel mee eensch is.
Charmed is echt ..![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:40 schreef vanillivi het volgende:
Voor degene die nog niet op de hoogte zijn: ‘Everyone Hates Hugo’ is de episode die 3 maart om 21.25 uur wordt uitgezonden (Bron: Veronica gids).
3 maart
![]()
Mail mequote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Mmm shit zeg, ik heb alleen het eerste seizoen gezien en niet de eerste drie afleveringen van seizoen 2. Die moet ik voor vrijdag ergens vandaan zien te toveren.
Oh, That's Good News!!1111One ONEquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:40 schreef vanillivi het volgende:
Voor degene die nog niet op de hoogte zijn: ‘Everyone Hates Hugo’ is de episode die 3 maart om 21.25 uur wordt uitgezonden (Bron: Veronica gids).
3 maart
![]()
http://www.movieminutes.comquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:51 schreef Kwyjibo het volgende:
Lost is echt relax. Heb de dvdbox gekocht en achterop disk 1 kan je wat krassen en dan krijg je een code. alleen wat kan je daarmee? in en op de staat nergens iets erover. hoop dat een van jullie dit weet? alvast bedankt!
Ik vind jullie gek. Wat is er erg aan downloadenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:43 schreef Arjan het volgende:
[..]
Oh, That's Good News!!1111One ONE
* Arjan had een voorraadje ge-d/l'ed (voor het geval dat) en hoeft die dus nu niet voor dit doel aan te spreken![]()
Yeah right, na een aantal afleveringen moet je gewoon elke week op de Amerikaanse aflevering wachten hoorquote:Op maandag 27 februari 2006 16:50 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja fuck it, ik ga ze ook gewoon downloaden
Veel te spannende serie om een week te wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd van een lijntje.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb net de vrijdag aflevering gezien en ik ga die hier even spoilerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geweldig die spoiler !! Ik zal 't niet verder verklappen.
![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb net de vrijdag aflevering gezien en ik ga die hier even spoilerenJe mag niet spoilerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hihi zo komen we er wel achter wie het niet kan laten.
Ik ben al bij 14 maar zeg niks
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
Wat achterlijk!!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:26 schreef wolfrolf het volgende:
Oh ohDie paupers van NET5 gaan dus komende maand doodleuk verder met aflevering 4 van seizoen 2
jammer dat je de eerste 3 hebt gemistquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:58 schreef Aventura het volgende:
[..]
Wat achterlijk!!
Ze gaan inderdaad de aflevering '' 28. Everybody Hates Hugo'uitzenden, dat is de vierde aflevering van s2!
quote:Op maandag 30 januari 2006 14:23 schreef mikezwet het volgende:
[..]
In NL hebben we aflevering 3 van seizoen 2 gezien![]()
Hoezo gemist, wanneer zijn die dan uitgezonden?quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:06 schreef SlimShady het volgende:
[..]
jammer dat je de eerste 3 hebt gemist![]()
[..]
Meteen nadat seizoen 1 was afgelopen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:18 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hoezo gemist, wanneer zijn die dan uitgezonden?
Ja, want de eerste drie...quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:16 schreef karoltje het volgende:
Hallo hallo! Ik heb laatst heel seizoen 1 op dvd gekeken! Maar nu begrijp ik dat a.s. vrijdag afl 4 van seizoen 2 wordt uitgezonden?
Wow kate ligt eruit bij mij, claire is inquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:02 schreef crossover het volgende:
[afbeelding]
Een paar plaatjes dan maar ipv TVP.
volgens mij niet, ze begonnen ergens in oktober / november weer met lost en stopten toen na 3 afleveringen met als zwak excuus dat ze te dicht op amerika zaten. alsof ze dat niet van te voren hadden aan zien komen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:12 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Meteen nadat seizoen 1 was afgelopen.
volgens mij begint wie is de mol volgende week vrijdag om 20:30 en zal lost om 21:30 beginnen, dus ik denk dat het geen probleem zal zijn. voor medium komt het minder goed uit.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:19 schreef karoltje het volgende:
het komt toch niet tegelijk met 'Wie is de mol' he.
Komt Wie is de Mol weer?quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:39 schreef boneyard het volgende:
[..]
volgens mij begint wie is de mol volgende week vrijdag om 20:30 en zal lost om 21:30 beginnen, dus ik denk dat het geen probleem zal zijn. voor medium komt het minder goed uit.
hehe, die is al, gewoon ff zoeken op de eerste forum pagina.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:48 schreef Smittend het volgende:
[..]
HEY.. Dit is een Lost-topic.. ga voor Wie is de Mol maar een eigen topic openen .![]()
welke nieuwe?quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:06 schreef crossover het volgende:
Hm, ik had hier een boel reacties over de nieuwe aflevering verwacht.
Ik snap het einde alleen niet. Later nog maar eens bekijken met ondertitels.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:39 schreef boneyard het volgende:
[..]
volgens mij begint wie is de mol volgende week vrijdag om 20:30 en zal lost om 21:30 beginnen, dus ik denk dat het geen probleem zal zijn. voor medium komt het minder goed uit.
Inderdaadquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:00 schreef Erwtensoep het volgende:
Is maar goed dat je niks verklapt heb hehe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en voor de Matthew Fox liefhebbers, maandag 6 maart start er een nieuwe serie op SBS6 genaamd Haunted. Zal laat in de avond uitgezonden worden, weer een soort 'Medium'-achtige serie maar dan met Foxy erinMeer info volgt in een apart topic dit weekend.
[ Bericht 5% gewijzigd door Laniboekje op 03-03-2006 14:49:54 ]
Ja, geen herhaling dus.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:06 schreef _Flea_ het volgende:
Welke aflevering is dit nu die vanavond komt? De 4e van seizoen 2?
Edit: Hier staat de preview die we in Amerika zagen voor deze aflevering, en die meer stof deed opwaaien dan de hele aflevering 3 die eraan vooraf ging:quote:Terug op NET 5: Lost
Vanavond om 21.25 uur is het zover: dan kun je kijken naar een nieuwe aflevering van Lost! We gaan door waar we gebleven waren.
Ook nog serieus op in gaan, het staat er pas zes keerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:40 schreef Symer het volgende:
Aflevering 4 van seizoen 2: 'Everybody hates Hugo'
Dat is dus een nieuwe aflevering aangezien Net5 tot aflevering 3 uitgezonden heeft voor de stop.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:10 schreef Luchtbel het volgende:
Ook nog serieus op in gaan, het staat er pas zes keer
Ik ben benieuwd!
Op de ABC site staan samenvattingen: http://abc.go.com/primetime/lost/episodes/201.htmlquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:11 schreef karoltje het volgende:
Is er misschien een site waar ik kan lezen over de eerste afleveringen van seizoen 2? Of kan iemand me een update geven?
Seizoen aflevering 4 dusquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:05 schreef frankium het volgende:
Vanavond begint dus seizoen 2?
Er schijnt in een tvgids (weet niet welke) te staan dat vanavond aflevering 1 komt, dat zal wel voor de verwarring zorgen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:13 schreef SlimShady het volgende:
100x verteld dat afl 4 van seizoen 2 vanavond komt.
en het vorige topic ging helemaal over de eerste 3 afleveringen.
wanneer leren mensen eens lezen![]()
Mwa hij hoeft niet perse dood van mij, maar ik zal hem niet echt missen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:51 schreef Luchtbel het volgende:
Ik vind Jack ook niet zo leuk maar ook niet echt irritant. In combinatie met andere personages wel leuk, KateSawyers irritaties Locke die hem ook niet zo tof vindt. Hij hoeft niet per se dood
Weet je het zeker dat afl 4 komt?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:13 schreef SlimShady het volgende:
100x verteld dat afl 4 van seizoen 2 vanavond komt.
en het vorige topic ging helemaal over de eerste 3 afleveringen.
wanneer leren mensen eens lezen![]()
maar goed... ik heb zin in vanavond![]()
Ja, ja, ja en nog eens ja. Mensen, lees het topic eens door.quote:
Je bedoelt de afleveringbeschrijving van net5.nl? Die sloop ik er dan wel even uit.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:51 schreef Eveli het volgende:
Kunnen de mensen die vertellen wat er vanavond gaat gebeuren in Lost die teksten ook niet even spoileren? Sommige mensen willen helemaal niks van tevoren weten, dus dat zijn eigenlijk ook spoilers en in de OP staat dat we die niet in dit topic willen.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:52 schreef Laniboekje het volgende:
Ja, ja, ja en nog eens ja. Mensen, lees het topic eens door.
Vanavond komt de aflv. 4 van seizoen 2. De afl. heet ' Everybody hates Hugo'.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:10 schreef Luchtbel het volgende:
Ook nog serieus op in gaan, het staat er pas zes keer
Dank je!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:26 schreef Symer het volgende:
[..]
Je bedoelt de afleveringbeschrijving van net5.nl? Die sloop ik er dan wel even uit.
[..]
[..]
![]()
Verkeerde topic ... Lost (USA) Deel 22: See another man lying hier moet je zijnquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:56 schreef Qlimax het volgende:
weet niet wat het is maar geen ene torrent loopt bij mij meer sinds ik Bitdefender draai...snap er geen hol meer van.... geen S02E15 voor mij....
niemand problemen met torrents binnenhalen...????
ze kan ook gewoon daar graag willen geloven, we zullen zien. ik denk niet dat dit the others zijn waar de franse vrouw het over had, maar wie weet.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Of ze is heel optimistisch of er is iets anders met haar aan de hand
je meent toch niet serieus dat je niet weet dat ze met de 4e aflevering van het seizoen 2 begonnen zijn aangezien ze de vorige 3 al uitgezonden hadden he? dat is ondertussen minstens 10 keer gezegd hier.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:35 schreef wise het volgende:
hu, zijn ze nou een episode of wat vooruit gesprongen?
Dat weet ik wel zeker. Deze lui komen ook uit het vliegtuig. De franse had het over others die al jaren aanwezig waren.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:24 schreef boneyard het volgende:
[..]
ze kan ook gewoon daar graag willen geloven, we zullen zien. ik denk niet dat dit the others zijn waar de franse vrouw het over had, maar wie weet.
[..]
dan heb ik die waarschijnlijk onbedoeld gemistquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:24 schreef boneyard het volgende:
je meent toch niet serieus dat je niet weet dat ze met de 4e aflevering van het seizoen 2 begonnen zijn aangezien ze de vorige 3 al uitgezonden hadden he? dat is ondertussen minstens 10 keer gezegd hier.
Die ga je over 2 weken waarschijnlijk nog veel stommer vindenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:22 schreef karoltje het volgende:
Ik heb ontzettend genoten weer. Het was een beetje gissen af en toe omdat ik er ook drie heb gemist maar ik snap het meeste wel
. Dat donkere wijf van die groep die in de staart zaten vind ik stom!
niks verklappeeeeeeen!!!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:26 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Die ga je over 2 weken waarschijnlijk nog veel stommer vinden
hmmmm...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:26 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Die ga je over 2 weken waarschijnlijk nog veel stommer vinden
Ik vind hem irritant worden.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:12 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
hmmmm...zolang sawyer maar in de serie blijft, vind ik alles prima. wat een geniale baas is dat
![]()
Hij koopt de cd niet, ze vinden het rotmuziek en noemen het ook.. 'Pft, Drive Shaft? More like Suck Shaft.'quote:Op zondag 5 maart 2006 14:03 schreef One_conundrum het volgende:
kijk em nu voor de tweede keer.
"It's Jesus, he wants to know what colour car you want"
Ook mooi dat Hurley de CD van Drive Shaft koopt, die in de 'One hit wonder' schappen staat.
inderdaad hij koopt em niet hij zegt idd Suck shaftquote:Op zondag 5 maart 2006 14:29 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hij koopt de cd niet, ze vinden het rotmuziek en noemen het ook.. 'Pft, Drive Shaft? More like Suck Shaft.'
wordt vast nog wel duidelijk, of nietquote:Op zondag 5 maart 2006 13:42 schreef One_conundrum het volgende:
Raarrrr, dat ze met 23 waren en nu nog maar met een stuk of 5...
Ja wordt duidelijkquote:Op zondag 5 maart 2006 15:15 schreef boneyard het volgende:
[..]
wordt vast nog wel duidelijk, of nietik wacht in spanning.
Ja geweldig was datquote:Op zondag 5 maart 2006 14:03 schreef One_conundrum het volgende:
kijk em nu voor de tweede keer.
"It's Jesus, he wants to know what colour car you want"
Ook mooi dat Hurley de CD van Drive Shaft koopt, die in de 'One hit wonder' schappen staat.
Ik heb ook altijd nog het idee dat het een soort test is in hoe ver mensen zullen gaan om te overleven. Aangezien die film van die Dharma blabla enzo. Heel vreemd..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:00 schreef _Flea_ het volgende:
Kunnen die 108 minuten er niet iets mee te maken hebben?
Dadelijk is het gewoon een soort van snuffmovie. Dat mensen via internet veel geld betalen om hen te volgen. Kijken hoe ver een mens gaat als ie op een eiland zit. Iemand de film My Little Eye gezien?
dat "beest" heeft Kate opgeblazen met dynamiet bij het einde van seizoen 1 ergens, toen locke naar beneden werd getrokkenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:24 schreef _Flea_ het volgende:
't Zal mij benieuwen voor ze er achter zijn wat nou dat "beest" in het bos is.... Heb er sinds de hallucinatie van Boone niks meer van gezien.
Ik denk dat er op het eiland een Kern fusie centrale is gebouwd. oa door het magnetischme in de bunker (check die ketting van jack) en waar komt de stroom anders vandaan? Ik zie alleen geen stoom of er is geen lawaai van een turbine. Er was wel die kabel die hurley toen volgde.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:25 schreef Aventura het volgende:
Volgens mij heeft de Amerikaanse regering een test gedaan met biologische wapens in de vorm van een ziekte, en is de proef een beetje uit de handgelopen, en hebben ze toen maar de besmette proefpersonen op het eiland gedropt...Later willen ze kijken of de ziekte al is uitgewoed en daartoe regisseren ze een vliegtuigongeluk. Al ver voor het ongeluk zijn ze begonnen met het geestelijk programmeren van de nieuwe groep proefpersonen.
Dat is mijn theorie
volgens mij worden series nooit zo lang van te voren bevestigd, het kan natuurlijk wel verwacht worden maar ik betwijfel of er ook maar iets officieel over gezegd is. zelf over seizoen 3 kan ik niks officieels vinden.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:53 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja en waarschijnlijk ook een 4e en een 5e
nee!quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:04 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik zou het ook bij 3 seizoenen laten
Dat begrijp ik. Dus ze moeten wel grote lijnen hebben.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:22 schreef _Flea_ het volgende:
Denk dat als het zo lang doorgaat je totaal niet meer weet waar het nou over gaat. Wat de links zijn enzo.
Inderdaad. Jack heeft nu bijvoorbeeld al 4 aflevering gehad en z'n verhaal begint al een beetje te vervelen. Ik ben niet van plan om over 3 jaar naar aflevering 15 over Jack te gaan kijken.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:50 schreef Eveli het volgende:
Ik denk niet dat ik dit over een paar jaar nog zou volgen.Tis wel heel leuk en spannend hoor, maar ik wil ook wel wat antwoorden en niet dat het enorm uitgemolken wordt om er maar zoveel mogelijk geld mee te verdienen.
Ik denk niet dat het lang zou boeien. iig geen 24 afleveringen langquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:00 schreef Laniboekje het volgende:
Als bijv. een soort van laatste seizoen zou het leuk zijn om te zien hoe alle characters hun leven weer gaan oppakken na al die dagen op een eiland gezeten te hebben. I.p.v. zeg maar al die flashbacks.. nu meekijken hoe het ze zal verlopen en dan einde.
Dat vind ik persoonlijk wel een leuk idee.
Maar dan is het nieuwe en unieke er best wel vanaf. Ik vraag me af of een tweede serie dan nog wel zou blijven boeien.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:56 schreef Gamedemon het volgende:
Op zich zouden ze het 3 seizoenen met deze groep kunnen doen zeg maar om vervolgens een andere plek te gebruiken voor een nieuw soort "eiland" met andere mensen.
Dus dat de crew elkaar afwisselt, Het verhaal achter deze groep is voorbij, enter de volgende
De dozenfabriek is daarna pas, wat er intussentijd is gebeurd (dus hoe hij in de rolstoel terecht is gekomen) weten we nog niet maar dat gaan we ongetwijfeld nog wel zien.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:35 schreef Aventura het volgende:
Nog even over aflevering 3, ik ben Locke's draadje even kwijt, in de flashbacks heeft hij dus nu die relatie met 'Peggy Bundy'zeg maar. Maar daar kan hij lopen. Maar wanneer hij op reis gaat is hij in een rolstoel, maar volgens mij zat hij ver daarvoor,dus nog voor dat kidneygedoe, toen hij nog op de dozenfabriek werkte, ook al in een rolstoel. Hoe zat dat ook alweer chronologisch gezien?
In seizoen 4quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:37 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
De dozenfabriek is daarna pas, wat er intussentijd is gebeurd (dus hoe hij in de rolstoel terecht is gekomen) weten we nog niet maar dat gaan we ongetwijfeld nog wel zien.
Oneens. Ze droegen oude kleren, lange baarden en een gare boot. Zagen er niet uit alsof ze van de bewoonde wereld afkwamen, naar mijn meningquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:03 schreef karoltje het volgende:
(..) terwijl die mannen op de boot er gewoon uitzagen of ze van de bewoonde wereld afkwamen. (..)
Ik meende haar al te herkennen als Peggy, maar wist het niet zeker.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:35 schreef Aventura het volgende:
Nog even over aflevering 3, ik ben Locke's draadje even kwijt, in de flashbacks heeft hij dus nu die relatie met 'Peggy Bundy'zeg maar.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:41 schreef Xurk het volgende:
Waarom sleepte eentje trouwens een teddybeer mee? Ik dacht even dat het Walt was, die nu ook een "Other" was geworden [door die ziekte waar Rousseau het over had?], maar dat lijkt me sterk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Gamedemon op 11-03-2006 17:59:01 ]RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Dat was Locke, in de moestuin. Hij zei dat hij nooit meer iets kwijt was, omdat hij gestopt was met zoeken. En wat zijn Sun en Jin nog schattig als ze net bij elkaar zijn. Wat is er mis gegaan tussen die twee?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:00 schreef Eveli het volgende:
Oh en trouwens: als dit topic vol is, weet ik nog wel een mooie titel voor het volgende deel: [Lost-NL] #4 Everthing lost, get's found Volgens mij was Jack (of toch niet) het die dat zei tegen Sun toen ze haar ring kwijt was.
Hij is voor haar vader mensen in elkaar gaan slaan e.d.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:16 schreef bloempjuh het volgende:
Wat is er mis gegaan tussen die twee?
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 08:01 schreef Gamedemon het volgende:
[..]Zeg... dat is een spoiler...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beetje opletten, dit is het Nederlandse topic![]()
erm nee? dat is dezelfde aflevering toch?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:44 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Zeg... dat is een spoiler...![]()
Beetje opletten, dit is het Nederlandse topic
Toch maar even tussen spoiler-tags zetten hoor. Je denkt te ver vooruit.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
erm nee? dat is dezelfde aflevering toch?
anders is het mijn fout
De aflevering waar jij het over hebt wordt pas over 2 weken uitgezonden.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
erm nee? dat is dezelfde aflevering toch?
anders is het mijn fout
Ja, die was hilarischquote:
Doe dan aub wel correct Engels als je zo'n interessante titel wil.quote:Oh en trouwens: als dit topic vol is, weet ik nog wel een mooie titel voor het volgende deel: [Lost-NL] #4 Everthing lost, get's found Volgens mij was Jack (of toch niet) het die dat zei tegen Sun toen ze haar ring kwijt was.
En ze lijken me nou ook niet types die met een bootje de zee opgaan om een kind te stelen..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:53 schreef Sender_ het volgende:
Ik ben benieuwd naar wat voor soort mensen The others nou zijn. Ze liepen allemaal op blote voeten enzo het lijken mij een soort van oer mensen ofzo.
Het eiland moet trouwens ook wel erg groot zijn als je allemaal van die groepen hebt die elkaarquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:27 schreef Eveli het volgende:
Van die 'tailies' dachten we eerst toch ook dat het 'the Others' waren? Misschien is dr nog wel zo'n groepje mensen op dat eiland, die er misschien al langer zitten?
Done,quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:48 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Toch maar even tussen spoiler-tags zetten hoor. Je denkt te ver vooruit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met 'dank' aan de Televizier.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |