Ik vind jullie gek. Wat is er erg aan downloadenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:43 schreef Arjan het volgende:
[..]
Oh, That's Good News!!1111One ONE
* Arjan had een voorraadje ge-d/l'ed (voor het geval dat) en hoeft die dus nu niet voor dit doel aan te spreken![]()
Yeah right, na een aantal afleveringen moet je gewoon elke week op de Amerikaanse aflevering wachten hoorquote:Op maandag 27 februari 2006 16:50 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja fuck it, ik ga ze ook gewoon downloaden
Veel te spannende serie om een week te wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd van een lijntje.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb net de vrijdag aflevering gezien en ik ga die hier even spoilerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geweldig die spoiler !! Ik zal 't niet verder verklappen.
![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb net de vrijdag aflevering gezien en ik ga die hier even spoilerenJe mag niet spoilerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hihi zo komen we er wel achter wie het niet kan laten.
Ik ben al bij 14 maar zeg niks
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
Wat achterlijk!!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:26 schreef wolfrolf het volgende:
Oh ohDie paupers van NET5 gaan dus komende maand doodleuk verder met aflevering 4 van seizoen 2
jammer dat je de eerste 3 hebt gemistquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:58 schreef Aventura het volgende:
[..]
Wat achterlijk!!
Ze gaan inderdaad de aflevering '' 28. Everybody Hates Hugo'uitzenden, dat is de vierde aflevering van s2!
quote:Op maandag 30 januari 2006 14:23 schreef mikezwet het volgende:
[..]
In NL hebben we aflevering 3 van seizoen 2 gezien![]()
Hoezo gemist, wanneer zijn die dan uitgezonden?quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:06 schreef SlimShady het volgende:
[..]
jammer dat je de eerste 3 hebt gemist![]()
[..]
Meteen nadat seizoen 1 was afgelopen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:18 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hoezo gemist, wanneer zijn die dan uitgezonden?
Ja, want de eerste drie...quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:16 schreef karoltje het volgende:
Hallo hallo! Ik heb laatst heel seizoen 1 op dvd gekeken! Maar nu begrijp ik dat a.s. vrijdag afl 4 van seizoen 2 wordt uitgezonden?
Wow kate ligt eruit bij mij, claire is inquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:02 schreef crossover het volgende:
[afbeelding]
Een paar plaatjes dan maar ipv TVP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |