Ja geweldig was datquote:Op zondag 5 maart 2006 14:03 schreef One_conundrum het volgende:
kijk em nu voor de tweede keer.
"It's Jesus, he wants to know what colour car you want"
Ook mooi dat Hurley de CD van Drive Shaft koopt, die in de 'One hit wonder' schappen staat.
Ik heb ook altijd nog het idee dat het een soort test is in hoe ver mensen zullen gaan om te overleven. Aangezien die film van die Dharma blabla enzo. Heel vreemd..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:00 schreef _Flea_ het volgende:
Kunnen die 108 minuten er niet iets mee te maken hebben?
Dadelijk is het gewoon een soort van snuffmovie. Dat mensen via internet veel geld betalen om hen te volgen. Kijken hoe ver een mens gaat als ie op een eiland zit. Iemand de film My Little Eye gezien?
dat "beest" heeft Kate opgeblazen met dynamiet bij het einde van seizoen 1 ergens, toen locke naar beneden werd getrokkenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:24 schreef _Flea_ het volgende:
't Zal mij benieuwen voor ze er achter zijn wat nou dat "beest" in het bos is.... Heb er sinds de hallucinatie van Boone niks meer van gezien.
Ik denk dat er op het eiland een Kern fusie centrale is gebouwd. oa door het magnetischme in de bunker (check die ketting van jack) en waar komt de stroom anders vandaan? Ik zie alleen geen stoom of er is geen lawaai van een turbine. Er was wel die kabel die hurley toen volgde.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:25 schreef Aventura het volgende:
Volgens mij heeft de Amerikaanse regering een test gedaan met biologische wapens in de vorm van een ziekte, en is de proef een beetje uit de handgelopen, en hebben ze toen maar de besmette proefpersonen op het eiland gedropt...Later willen ze kijken of de ziekte al is uitgewoed en daartoe regisseren ze een vliegtuigongeluk. Al ver voor het ongeluk zijn ze begonnen met het geestelijk programmeren van de nieuwe groep proefpersonen.
Dat is mijn theorie
volgens mij worden series nooit zo lang van te voren bevestigd, het kan natuurlijk wel verwacht worden maar ik betwijfel of er ook maar iets officieel over gezegd is. zelf over seizoen 3 kan ik niks officieels vinden.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:53 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja en waarschijnlijk ook een 4e en een 5e
nee!quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:04 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik zou het ook bij 3 seizoenen laten
Dat begrijp ik. Dus ze moeten wel grote lijnen hebben.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:22 schreef _Flea_ het volgende:
Denk dat als het zo lang doorgaat je totaal niet meer weet waar het nou over gaat. Wat de links zijn enzo.
Inderdaad. Jack heeft nu bijvoorbeeld al 4 aflevering gehad en z'n verhaal begint al een beetje te vervelen. Ik ben niet van plan om over 3 jaar naar aflevering 15 over Jack te gaan kijken.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:50 schreef Eveli het volgende:
Ik denk niet dat ik dit over een paar jaar nog zou volgen.Tis wel heel leuk en spannend hoor, maar ik wil ook wel wat antwoorden en niet dat het enorm uitgemolken wordt om er maar zoveel mogelijk geld mee te verdienen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |