quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:42 schreef PdeHoog het volgende:
Het weer morgen ziet er ook goed uitMorgenochtend nog wat wolkjes, maar 's middags zon
quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:43 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Er even vanuitgaand dat we morgen de huidige wind hebben:
[afbeelding]
Inkomende vliegtuigen: waarschijnlijk bij de kop van de 06 (Kaagbaan). Deze is voor jou makkelijk te bereiken, A-4 vanaf de afslag Hoofddorp. onderaan de afslag rechtsaf, en bij de stopilichten linksaf. Aan het einde van de weg zie je meerdere spotters, zeker met het voorspelde weer.
Startende vliegtuigen: hangt er van af welke baan ze gebruiken. Ik gok de Polderbaan, maar de Buitenveldert zou ook kunnen. Voor de polderbaan moet je bij afslag Hoofddorp linksaf en de weg volgen, eerst lange bocht naar rechts, en dan naar links. Neem dan de eerste afslag rechts, langs het kanaal. Bij de taxibaan kun je rechtsaf, hier kun je in de middag goed fotograferen.
De Buitenveldert is wat lastiger, dat zul je ter plekke moeten proberen.
Doe nou eens iets zinnigs vertellen manquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:47 schreef Xilantof het volgende:
tvp enzo.
Zinnigs?quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Doe nou eens iets zinnigs vertellen manWens ons veel plezier en zo
Bri en Steeph gaan nl. ook mee
Gaat lukken....er ligt nog een 12 liter appelsientje achter in de autoquote:
Dat wordt dan wel weer een probleemquote:bij voorkeur warm (koffie of thee)
Slaap zequote:
Je ziet toch dat ik zwart ben?quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:07 schreef Mauro het volgende:
Zeg RonaldV, ben jij mod geworden?
Omdat je de driehonderdeneerste post hebt gedaan in het vorige topic
Replique hikje? Net als die vage dubbelposten soms...quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:10 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ja dat zie ik. Daarom verbaasde het me.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan?
Die dubbelposten waar iedereen het over heeft... Waar zijn die? Ik heb er nooit last van!quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:12 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Replique hikje? Net als die vage dubbelposten soms...
Ik ook niet maarja, sommigen hebben er een abonnement op...quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Die dubbelposten waar iedereen het over heeft... Waar zijn die? Ik heb er nooit last van!
Ik heb het ook wel eens gehad hoor, maar bij mij was het echt een user-error. Gewoon niet opletten als je een post doet.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:14 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik ook niet maarja, sommigen hebben er een abonnement op...
je kan blijkbaar ook berichten van anderen wijzigenquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:23 schreef PdeHoog het volgende:
Iemand ervaring met in de buurt van Schiphol fotograferenIk ga morgen eens kijken of het wat kan worden en ben dus op zoek naar goeie tips en zo
[ Bericht 40% gewijzigd door RonaldV op 26-01-2006 22:45 ]
quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:28 schreef lostminds het volgende:
wel erg vreemd hikje
FOT SC het kan echt erger!
[..]
je kan blijkbaar ook berichten van anderen wijzigen
Heeeeee wat lees ik nou, ik ga morgen naar schipholquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Doe nou eens iets zinnigs vertellen manWens ons veel plezier en zo
Bri en Steeph gaan nl. ook mee
Ennuh een kan met koffie mee lijkt me geen slecht planquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:50 schreef PdeHoog het volgende:
Dat wordt dan wel weer een probleemGeen koffiezetter en geen thermoskan
Volgens mij stond er bij Konijnenberg een D200 vorige week toen ik er wasquote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:04 schreef Xilantof het volgende:
Owhja, goedemorgen trouwens, Zit helaas op school en niet bij Nikon voor de D200 introdagen
*Eensch ischquote:
Ik had graag bij de intro-dagen willen zijn, maar ik ben ook *nu* (ja echtquote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:39 schreef Mauro het volgende:
[..]
Volgens mij stond er bij Konijnenberg een D200 vorige week toen ik er was
Uiterlijk weinig verschil met een D70 (of D50).
Maar wel gewoon gaaf zo'n ding![]()
May the force be with Ronquote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:04 schreef Xilantof het volgende:
Je kan ook mod"krachten" hebben en toch zwart zijn
Dank je... je bent nog op tijdquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:52 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
May the force be with Ron
'morgen heren en dame, en als ik nog op tijd ben: spotters veel plezier als ik niet op tijd ben ook trouwens.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:02 schreef Briggy het volgende:
[..]
Dank je... je bent nog op tijd![]()
P heeft zich verslapen![]()
![]()
![]()
quote:
Volgens mij mag je dat lekker helemaal zelf wetenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:18 schreef PoseidonVS het volgende:
Vanaf hoeveel foto's mag je eigenlijk een showcase neerzetten?
Uuuuuh... ik was om 10:15 helemaal klaar om te gaan hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Echt wel
Vertel er dan ook even bij dat jullie ook nog niet klaar zijn
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:23 schreef Briggy het volgende:
[..]
Uuuuuh... ik was om 10:15 helemaal klaar om te gaan hoor![]()
Tot zooooooquote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Steeph zei dat jullie ook later waren
Nou ja....ik ga nu mijn schoenen aantrekken en ik spring in de auto
Ik zie jullie zo
en dan ben ik zo jaloers op jullie resultatenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:19 schreef Mauro het volgende:
Ik heb dat dus ook.
Er zijn van die dagen dat er echt helemaal niks moois tussen zit.
Ja, je ziet genoeg maar je kunt het niet mooi vastleggen.
Op andere dagen gaat het dan weer super. Alles wat je schiet is dan mooi.
Geen idee hoe dat komt eigenlijk.
Maar je voorbeeldfoto....
Je moet altijd wat te verbeteren hebbenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:21 schreef Ynske het volgende:
en dan ben ik zo jaloers op jullie resultaten
ben nooit echt tevreden over mezelf
klopt heb je gelijk in,quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:23 schreef Mauro het volgende:
[..]
Je moet altijd wat te verbeteren hebben
Anders is het niet leuk.
Tis toch watquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
Daarom ook juist die voorbeeldfoto, is nix. En dat monument of hoe dat ook heet, kan beter op de foto gezet worden ..detailwerk dan wel, maar toch.. Maar het was er gewoon niet. Ergens zie ik dat het wat moois kan opleveren en dus pak ik die camera en klijk er door, maar ....zie het dan niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:19 schreef Mauro het volgende:
Ik heb dat dus ook.
Er zijn van die dagen dat er echt helemaal niks moois tussen zit.
Ja, je ziet genoeg maar je kunt het niet mooi vastleggen.
Op andere dagen gaat het dan weer super. Alles wat je schiet is dan mooi.
Geen idee hoe dat komt eigenlijk.
Maar je voorbeeldfoto....
Ook ik zie wel eens foto's waarvan ik denk ...WOWWW ... en soms jaloers(maar wel in positieve zin) op het materiaal waarvan men gebruik kan maken of ... de plaats waar het genomen is.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
Daar zit wel wat in wat je schreef, tuurlijk heb je dan minder foto's die je wegsmijten kunt. Anderzijds ... als ik ergens ben dan zie ik ook veel, zie veel waarvan ik zeg ... dat wil ik op de foto hebben en dan weet ik vaak ook al hoe. Dit zijn vaak details van een groot geheel. Dan moet je gewoon je camera meeslepen, zeker daar waar je niet vaak komt en waar weer meer uitdagingen liggen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:32 schreef Vliegvrager het volgende:
Het heeft denk ik te maken met je manier van fotograferen. Gewoon de straat op en een camera meenemen, betekent dat je afhankelijk bent van toeval. Dat kan zowel positief als negatief uitpakken. Fotografen die vanuit een concept werken, werken zo'n concept vooraf uit. Dan speelt het toevaleen veel kleinere rol. Geen dagen waarop je alles wilt wegsmijten, maar ook veel minder lucky shots. Het is maar net wat je het beste ligt.
ik denk dat een hoop mensen die een foto maken op dat moment alleen de mooie dingen zien die ze op de foto willen hebben, je maakt het wat rooskleuriger, je brein is selectief door de vele indrukken op dat momentquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:14 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Hebben jullie dat ook ... dagen dat het nix lijkt te worden met de fotografie en je achteraf eigenlijk alle foto's zo kunt wegsmijten?
Gisteren had ik zo'n dag, rillend van de kou ... dooie vingers had ik ok, dus was het ook niet lekker om foto's te maken. Objecten genoeg gezien, maar ergens ....
Dit is 1 van de foto's , 1 waar ik ook niet gelukkig mee was. Dus niet een keer een foto waar ik achter sta, maar waarvan ik het terecht nix vind. Gewoon om te laten zien dathet soms ook gewoon nix is, maar wil ook wel graag weten of jullie dit soort momenten ook wel hebben. Voor mij persoonlijk is fotografie gevoel en dat wil ik ook vastleggen en dat lukt niet altijd.
Voorbeeld
Ja precies, maar ik heb geen meet in Utrechtquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:34 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Inderdaad, een weekend met een mooie fotografiemeet!
Dan kunnen we meteen kennis maken met onze nieuwe modquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:34 schreef Subhuman het volgende:
Inderdaad, een weekend met een mooie fotografiemeet!
Kun je kennsimaken met iemand die je al kentquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:44 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dan kunnen we meteen kennis maken met onze nieuwe mod
Ik ken hem al jaaaaren... dus ik denk dat ik maar thuis blijf dan.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:51 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Kun je kennsimaken met iemand die je al kent
Jij komt gewoonquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:06 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik ken hem al jaaaaren... dus ik denk dat ik maar thuis blijf dan.
Waarschijnlijk wel, maar dat is nog niet zeker, want ik weet niet wie het is.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:07 schreef Schanulleke het volgende:
Heb ik iets gemist? Is de nieuwe mod bekend?
neej hoor, volgens mij nietquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:07 schreef Schanulleke het volgende:
Heb ik iets gemist? Is de nieuwe mod bekend?
Ja er waren sollicitaties. Althans: uitnodigingen daarvoor.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:12 schreef Schanulleke het volgende:
Oh, gelukkig.
Zijn er eigenlijk wel sollicitaties geweest, of wil niemand ons hebben?
Als Mauro het wordt, dan wordt ie ge-executeerd tijdens de meet en mag ik in zijn auto terug rijden...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:20 schreef Esto het volgende:
Mauro en _Moder8or_ hebben wel gesoliciteerd geloof ik.. Zullen er wel meer zijn maar ik weet niet wie![]()
Ben ook nog steeds benieuwd wie de nieuwe mod wordt
Ik hoop het iig nog steeds te worden! En aangezien bijna niemand mij hier persoonlijk kent, kunnen jullie meteen kennismakenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:28 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Als Mauro het wordt, dan wordt ie ge-executeerd tijdens de meet en mag ik in zijn auto terug rijden...![]()
had dat nou eerder gezegdquote:
Super Soakers??? Ik neem aan dat in het café nog wel een goed koksmes ligt.quote:
Jongens (m/v)... dat is al bij Subhuman gedaan.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:50 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Super Soakers??? Ik neem aan dat in het café nog wel een goed koksmes ligt.![]()
DR_Flash kreeg toch een mes op z'n keel, en de super soakers zijn ook al gedaan...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:09 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Jongens (m/v)... dat is al bij Subhuman gedaan.![]()
Weet ik alles van.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:24 schreef PdeHoog het volgende:
GoeienavondVliegtuigen fotograferen met zware bewolking is niet leuk
Straks eerst eten, foto's komen wel een keer
marktplaats.nlquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:39 schreef Mauro het volgende:
[..]
Hoop ik niet dat ze er 1 sturen die ik al heb
De voorspellingen hebben julie nogal in de steek gelaten, geloof ik?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:24 schreef PdeHoog het volgende:
GoeienavondVliegtuigen fotograferen met zware bewolking is niet leuk
Straks eerst eten, foto's komen wel een keer
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:05 schreef RonaldV het volgende:
[..]
De voorspellingen hebben julie nogal in de steek gelaten, geloof ik?
Had je wel warme koffie mee?![]()
Met mij is ook alles goed, even druk bezig geweest op mijn websitequote:
Aha.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Met mij is ook alles goed, even druk bezig geweest op mijn websitedaarnaast even een kleine zoektocht gehad naar wat lenzen
Goedeavondquote:
Aha okequote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Aha.Maarja, ik ben sinds half acht thuis.
Hangt van de omstandigheden af. Desondanks: ik vind het (in mijn geval) wel leuk, want ik heb de foto's zelf gemaakt. Al was ik liever gewoon hier blijven wonen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:44 schreef Xilantof het volgende:
Nooit leuk om je eigen huis te koop te zien staan op internet![]()
Geen koffiequote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:05 schreef RonaldV het volgende:
[..]
De voorspellingen hebben julie nogal in de steek gelaten, geloof ik?
Had je wel warme koffie mee?![]()
200?? Alleen rond Schiphol? Dan heb je alle banen tweemaal van beide kanten bekeken, denk ik zo?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen koffieBri was te lui om het te zetten
Maar het was wel gezellig
Heb heel schiphol gezien
Ik geloof dat de teller op ongeveer 200 km staat
We hebben bijna elke landings- en startbaan wel gezien
In mijn omstandigheden ben ik er niet blij meequote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:46 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hangt van de omstandigheden af. Desondanks: ik vind het (in mijn geval) wel leuk, want ik heb de foto's zelf gemaakt. Al was ik liever gewoon hier blijven wonen.
In volgorde:quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:48 schreef RonaldV het volgende:
[..]
200?? Alleen rond Schiphol? Dan heb je alle banen tweemaal van beide kanten bekeken, denk ik zo?
Trusten daarquote:
Waarom moet IK koffie zettenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen koffieBri was te lui om het te zetten
![]()
Maar het was wel gezellig
Heb heel schiphol gezien
Ik geloof dat de teller op ongeveer 200 km staat
We hebben bijna elke landings- en startbaan wel gezien
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:16 schreef Briggy het volgende:
[..]
Waarom moet IK koffie zetten![]()
Zeker omdat ik een vrouw ben![]()
Wat zij zegtquote:Maar het was zonderook wel leuk hoor
![]()
Ook al was de beloofde blauwe lucht nergens te bekennen![]()
Veel succesquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:12 schreef Mauro het volgende:
Ik ga zo naar bedje toe!
Raar want het is weekend en normaal lig ik door de week pas na middernacht in bed.
Maar vannacht ga ik een keuken kopen.
tussen 2 en 6 zijn de keukens incl. apparatuur voor 50 % hier in Groningen
quote:
weerstationnetje geeft -2,9 graden aan bij 75% luchtvochtigheidquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:22 schreef PdeHoog het volgende:
Was het iemand al opgevallen dat het eigenlijk best wel koud isDe thermometer in mijn auto gaf -4 aan
En mijn handen tintelen nu helemaal terwijl ik tik
Dat klinkt als een instant-beslis-actiequote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:23 schreef Mauro het volgende:
[..]
![]()
tussen 22 en 2 uur 50% op apparatuur en gratis montage
tussen 2 en 6 uur 50% korting op de gehele keuken
tussen 6 en 10 uur 5 apparaten gratis en gratis montage
tussen 10 en 14 uur 50% korting op apparatuur
en tussen 14 en 18 uur gratis montage
Ik ga dus voor de 50% op alles
Alles is beter dan die keuken die ik nu heb.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat klinkt als een instant-beslis-actieIk geloof niet dat ik me daar helemaal happy bij zou voelen
Wel tof als je precies weet wat je wilt
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:31 schreef Mauro het volgende:
[..]
Alles is beter dan die keuken die ik nu heb.
De inbouwgaskookplaat ligt bovenop de vaatwasser te ballanceren
Yep, ik gad het graag anders gezien en gedaan, maar helaas .... Achteraf net zo lang croppen tot het wel wat moois is, is niet mijn favo bezigheid ... het moet met de camera al goed zijnquote:
Ik moet zodadelijk de kou in. Thermokleren zijn weer nodig vandaag.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
Niet meer?? -5.9 momenteel hier
[afbeelding]
Ik ben al weer terug uit de kou.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 06:52 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik moet zodadelijk de kou in. Thermokleren zijn weer nodig vandaag.
De winkel is gisterenochtend om 9 uur open gegaan.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 07:30 schreef Xilantof het volgende:
Wtf ? welke winkel is om half 5 open?
iig gefeliciteerd met je aankoop
En ik ben nu weg naar m'n werk
Goeiemorgen Esto ...slaapkop.quote:
Dat doe je goed!!!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 07:31 schreef Mauro het volgende:
[..]
De winkel is gisterenochtend om 9 uur open gegaan.
En hij gaat vanavond om 21 uur pas dicht
Marathonverkoopactie
Tussen 2 en 6 uur vanochtend was het met 50% korting
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:30 schreef -Marjo- het volgende:
Dat doe je goed!!!
Feli met je nieuwe keuken
Dank jullie.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:35 schreef pea4fun het volgende:
Hey mauro, gefeliciteerd met je nieuwe keukenWeek 18 is een goeie week
dan zit ik als het goed is in mijn nieuwe huisje
Was het nou druk in die winkel om die tijd? Ik kan me niet voorstellen dat er veel mensen midden in de nacht naar keukens gaan kijken
Inderdaad!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:45 schreef lostminds het volgende:
wees blij dat je daar niet hoeft te werken![]()
Wat heb je gewonnen en waarmee??quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
Gefeliciteert Mauroik mag ook gelukkig zijn, ik heb namelijk gewonnen met de Tmin verwachtingen
quote:
Jij blijft morgen dus lekker thuis jaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:24 schreef _moder8or_ het volgende:
Kwart over twee dus mijn bed uit... Damn. Krijg je als je dood ziek bent
Ja jaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:26 schreef Esto het volgende:
[..]
Jij blijft morgen dus lekker thuis ja![]()
Goedemiddagquote:
Is gewoon voor de fun, kortom niks gewonnenquote:
Das wel minderquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:24 schreef _moder8or_ het volgende:
Kwart over twee dus mijn bed uit... Damn. Krijg je als je dood ziek bent
Zit je wel in het goeie forum?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
weerpraatje
Euh neequote:
En dat als modereterquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:05 schreef RonaldV het volgende:
Ik ben ff naar mijn vriendinnen.Tot later!
Ga eens uitzieken jijquote:
De auto van de erven A.H. uit V. nog gezien?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:29 schreef HMaster-II het volgende:
Naavond![]()
Net een uurtje terug van een Shooting dag bij Hessing in Maarsen.Kwijlerdekwijl daar zeg
![]()
Nu maar eens een ritje afhaalchinees of afhaalshoarmaboer.![]()
Welke is dat??? Ik houdt me niet zo bezig met gebruikers van die bolides.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:30 schreef RonaldV het volgende:
[..]
De auto van de erven A.H. uit V. nog gezien?
Relatie-killer 1e klasquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:31 schreef Esto het volgende:
Avond
Ik heb een nieuwe verslaving gevonden -> Sims 2, dus ik ben weer weg
Niet waarquote:
quote:
Ik vecht niet met vrouwen. Ik hoef mijn kop alleen maar te laten zien en ze rennen al weg.quote:
Ow ik niet hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:27 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik vecht niet met vrouwen. Ik hoef mijn kop alleen maar te laten zien en ze rennen al weg.![]()
Nou weet ik opeens niet of ik je morgen moet ophalen in Assenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:27 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik vecht niet met vrouwen. Ik hoef mijn kop alleen maar te laten zien en ze rennen al weg.![]()
Ik ook wel, maar voor mindere leuke dingenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:20 schreef Mauro het volgende:
[..]
Anders ik wel.
Ben midden in de nacht al opgestaan![]()
Zelfs Esto is niet bang voor mij...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:18 schreef Mauro het volgende:
[..]
Nou weet ik opeens niet of ik je morgen moet ophalen in Assen
Als jij de vrouwtjes al wegjaagt door alleen je kop maar te laten zien maak ik natuurlijk geen kans meer zolang jij bij mij in de auto zit
Applausje voor jezelf!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:59 schreef Vliegvrager het volgende:
Stelletje zeurpieten over midden in de nacht opstaan. Doe ik iedere nacht.
Egnie...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:51 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zelfs Esto is niet bang voor mij...En -Marjo- ook niet, hoop ik
![]()
Link?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
Yesweerkaart gemaakt
straks even aantal foto's op mijn website plaatsen
Waarom zouden wij bang voor jou moeten zijnquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:51 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zelfs Esto is niet bang voor mij...En -Marjo- ook niet, hoop ik
![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:35 schreef Esto het volgende:
[..]
Waarom zouden wij bang voor jou moeten zijn?
quote:
Je doet engquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:45 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
getverdegetver... wat dramatisch allemaal.
![]()
Beter nu dan morgenquote:
quote:
thnxquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:53 schreef _moder8or_ het volgende:
Veel succes en plezier morgen hè.
Da's de vijfde keer dat je het over je ziek zijn hebtquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:07 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik lig morgen op de snijplank, ben ziek als ik weet niet wat.
http://www.speedygj.nl/nlweer/weervanacht.htmlquote:
Laat het ajb niette hard vriezen in groningen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
http://www.speedygj.nl/nlweer/weervanacht.html
Dit is wel een testkaart hoorde echte kaarten ben ik nu mee bezig, alleen er zijn niet zoveel mooie weer icoontje's
Alles heeft een beginquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
http://www.speedygj.nl/nlweer/weervanacht.html
Dit is wel een testkaart hoorde echte kaarten ben ik nu mee bezig, alleen er zijn niet zoveel mooie weer icoontje's
Ik moet het gewoon kwijtquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's de vijfde keer dat je het over je ziek zijn hebtMisschien ff in KLB een topic starten
![]()
Dat zeg ik ..... KLBquote:
Stop dan maar met dat geklaag aubquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:02 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nè dankJullie zijn al te goed voor me
Het kan zelfs nog kouder wordenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:47 schreef Mauro het volgende:
[..]
Laat het ajb niette hard vriezen in groningen.
Ik heb niet zo'n zin om te krassen!
Dit lijkt mij een betere:
[[url=http://xs65.xs.to/pics/06046/weerkaart.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Ja klopt, maar de mooiste iconen kan ik dus nooit krijgenquote:
Ik wil je best wel ergens mee helpen hoor.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja klopt, maar de mooiste iconen kan ik dus nooit krijgen![]()
---> KLBquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:17 schreef Subhuman het volgende:
Als ik morgen op onze supergezellige meet (dus ontopic) hoofdpijn heb komt dat door het speciaalbier wat nu zijn weg door mijn slokdarm vindt.
als je nu bedenkt dat er misschien de mogelijkheid is dat je hoofdpijn hebt morgen.. waarom neem je dan een biertje?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:17 schreef Subhuman het volgende:
Als ik morgen op onze supergezellige meet (dus ontopic) hoofdpijn heb komt dat door het speciaalbier wat nu zijn weg door mijn slokdarm vindt.
Weet jij een paar danquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:07 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik wil je best wel ergens mee helpen hoor.
Maakt mij niet uitquote:
Het was een grapje hoor, ik kan wel een beetje tegen bier!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:21 schreef Xilantof het volgende:
[..]
als je nu bedenkt dat er misschien de mogelijkheid is dat je hoofdpijn hebt morgen.. waarom neem je dan een biertje?
tja, ik drink niet, dus ik zal 't wel neit snappen![]()
Is goed, slaapwelquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:29 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik zoek morgen wel, ik ga zo slapen. Eerst nog een filmpje.
En Sub, heb je nu hoofdpijn?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:33 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Het was een grapje hoor, ik kan wel een beetje tegen bier!Pas na een flink aantal flesjes wordt het kritiek, ik was niet van plan dat aantal vanavond te halen.
Ik moet over een half uur al in de auto zittenquote:Op zondag 29 januari 2006 08:29 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Het is te hopen van niet, Sub moet op tijd zijn trein halen
(ik ook trouwens)
Ik had ook gehoopt op lekker zonnig weer om foto's te maken, maar het is hier flink bewolktquote:Op zondag 29 januari 2006 08:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
Foto's maken Foto'smooi landschap, ga er zo op uit
Hier een strak blauwe hemelquote:Op zondag 29 januari 2006 13:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
Goeiemiddag mod![]()
Idd flipper en het ziet er naar uit dat we deze saaie weer gaan aanhouden
ik hoop niet dat dat je zelfportret isquote:
Wat.. dieren zijn ook zelfportretquote:Op zondag 29 januari 2006 13:43 schreef lostminds het volgende:
[..]
ik hoop niet dat dat je zelfportret is![]()
omgquote:Op zondag 29 januari 2006 13:51 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Dit was is mijn idee dus, voor zelfportret..
[afbeelding]
Sterk zat hoor.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:35 schreef Esto het volgende:
Hihi, ze staan hier allemaal op het ijsIk ga lachen als er iemand doorheen zakt
![]()
![]()
Op sommige plekken wel, maar mijn buurjongen is er al door heen gezakt hoorde ikquote:
Geeft niet, leren ze vanquote:Op zondag 29 januari 2006 14:36 schreef Esto het volgende:
[..]
Op sommige plekken wel, maar mijn buurjongen is er al door heen gezakt hoorde ik![]()
Geniet er maar vanquote:Op zondag 29 januari 2006 14:36 schreef Esto het volgende:
[..]
Op sommige plekken wel, maar mijn buurjongen is er al door heen gezakt hoorde ik![]()
Nee nog niet, not in the moodquote:Op zondag 29 januari 2006 14:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
@mod: heb jij nog om die icoontjes gezocht? Zo nee, haast dan nietik heb momenteel tijdelijke icoontjes in gebruik, ik hoop echter wel betere icoontjes te vinden/krijgen.
dat is ZOOOOOO KOUD!!!!quote:Op zondag 29 januari 2006 14:36 schreef Esto het volgende:
[..]
*knuf*quote:
Eigenschuld danquote:
Hier is het een grote grijze prut... En ik moet er nog op uit om foto's te schieten voor m'n verslag... Ik denk dat ik me toch maar even warm aan ga kleden en op de fiets stap om het mooie dorpje Glimmen vast te leggen op deze grauwe koude dag.quote:
Vind je dat om te lachenquote:
quote:
Verstappen is eerste geworden inderdaadquote:Op zondag 29 januari 2006 18:08 schreef lostminds het volgende:
ik ben weer vrolijk !!![]()
verstappen 1ste![]()
![]()
Zijn we al, kletskousquote:Op zondag 29 januari 2006 18:59 schreef RonaldV het volgende:
Zouden jullie naar MSN kunnen verhuizen?
quote:Op zondag 29 januari 2006 16:50 schreef Jelleee het volgende:
Zouden ook vanavond wel een paar portretjes worden gepost in het topic, als iedereen van de meet voor 23:00 thuis is..
ja, ik leef nu weer
Net portret van mezelf geschoten, kijken of er iets tussenzit!
Zie het meeting topicquote:Op zondag 29 januari 2006 19:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]ik ben erg benieuwd naar de foto's mensen
ik hoop dat jullie het leuk hebben (gehad)
* Ynske checkt fobo:quote:Op zondag 29 januari 2006 20:45 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je mag er voor uitkomen hoor, je bent niet de enige vrouw die me mist
Ja Flash was er ookquote:Op zondag 29 januari 2006 21:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zitten leuke foto's bij, is die flash ook mee geweesthmmz...
Hmmz okequote:Op zondag 29 januari 2006 21:07 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ja Flash was er ook
was leuk dat ie er was
Waarom zou je, als Belgische, een NS voordeelurenkaart hebbenquote:Op zondag 29 januari 2006 23:10 schreef sararaats het volgende:
ik heb een Voordeelurenkaart van de NS
pssst..quote:Op maandag 30 januari 2006 08:38 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen![]()
Best klote dat ik komende tijd te weinig tijd heb voor fotografisch gerelateerde activiteiten
daarom meldde ik er ook wat bij dat aan fotografie gerelateerd wasquote:Op maandag 30 januari 2006 08:41 schreef Mauro het volgende:
[..]
pssst..
Gisteren uit zeer betrouwware bron gehoord dat er met de zwaaiposts wat ging gebeuren
Goede morgen!
Smart thinking!quote:Op maandag 30 januari 2006 08:46 schreef Xilantof het volgende:
[..]
daarom meldde ik er ook wat bij dat aan fotografie gerelateerd was
Ik hoop vanavond wat foto's van de meet te kunnen plaatsen, heb nog wel een aantal leukequote:Op maandag 30 januari 2006 08:48 schreef Mauro het volgende:
[..]
Smart thinking!
Ik ga straks foto's berwerken als ik thuis ben!
Nee, ik weet het.quote:Op maandag 30 januari 2006 08:54 schreef Xilantof het volgende:
Zeg Mauro... je linkje van gisteren werkt niet...?
Is goed! Thnxquote:Op maandag 30 januari 2006 08:56 schreef Mauro het volgende:
[..]
Nee, ik weet het.
Toen ik vanochtend opstond kon ik de server ook niet bereiken. En ik had even geen tijd om hem weer online te gooien.
Vanavond zo rond een uurtje of half 8 is ie weer online!
Topquote:Op maandag 30 januari 2006 09:02 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemorgen!!!
Mauro, de remote doet het!
Wat een klein dingetje trouwens, had 'm groter verwacht....
Damesmodeletje hequote:Op maandag 30 januari 2006 10:16 schreef HMaster-II het volgende:
Goemogh![]()
-Marjo- die remote past mooi bij die grote camera van jouw.![]()
Idd jaquote:
WHZquote:
quote:
Analoog of digitaal?quote:Op maandag 30 januari 2006 12:25 schreef Kleintje het volgende:
Heeft er niet iemand nog een leuk beginnerscameratje liggen waar ie niet veel mee doet die ik kan overnemen???
Ik wil ook zo graag gaan beginnen....
quote:Op maandag 30 januari 2006 12:26 schreef PdeHoog het volgende:We gaan hier geen Canon / Nikon-gevecht van maken he
Hij was te makkelijk. Kon het niet latenquote:Op maandag 30 januari 2006 12:33 schreef -Marjo- het volgende:
Tssss...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |