Maakt mij niet uitquote:
Het was een grapje hoor, ik kan wel een beetje tegen bier!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:21 schreef Xilantof het volgende:
[..]
als je nu bedenkt dat er misschien de mogelijkheid is dat je hoofdpijn hebt morgen.. waarom neem je dan een biertje?
tja, ik drink niet, dus ik zal 't wel neit snappen![]()
Is goed, slaapwelquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:29 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik zoek morgen wel, ik ga zo slapen. Eerst nog een filmpje.
En Sub, heb je nu hoofdpijn?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:33 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Het was een grapje hoor, ik kan wel een beetje tegen bier!Pas na een flink aantal flesjes wordt het kritiek, ik was niet van plan dat aantal vanavond te halen.
Ik moet over een half uur al in de auto zittenquote:Op zondag 29 januari 2006 08:29 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Het is te hopen van niet, Sub moet op tijd zijn trein halen
(ik ook trouwens)
Ik had ook gehoopt op lekker zonnig weer om foto's te maken, maar het is hier flink bewolktquote:Op zondag 29 januari 2006 08:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
Foto's maken Foto'smooi landschap, ga er zo op uit
Hier een strak blauwe hemelquote:Op zondag 29 januari 2006 13:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
Goeiemiddag mod![]()
Idd flipper en het ziet er naar uit dat we deze saaie weer gaan aanhouden
ik hoop niet dat dat je zelfportret isquote:
Wat.. dieren zijn ook zelfportretquote:Op zondag 29 januari 2006 13:43 schreef lostminds het volgende:
[..]
ik hoop niet dat dat je zelfportret is![]()
omgquote:Op zondag 29 januari 2006 13:51 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Dit was is mijn idee dus, voor zelfportret..
[afbeelding]
Sterk zat hoor.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:35 schreef Esto het volgende:
Hihi, ze staan hier allemaal op het ijsIk ga lachen als er iemand doorheen zakt
![]()
![]()
Op sommige plekken wel, maar mijn buurjongen is er al door heen gezakt hoorde ikquote:
Geeft niet, leren ze vanquote:Op zondag 29 januari 2006 14:36 schreef Esto het volgende:
[..]
Op sommige plekken wel, maar mijn buurjongen is er al door heen gezakt hoorde ik![]()
Geniet er maar vanquote:Op zondag 29 januari 2006 14:36 schreef Esto het volgende:
[..]
Op sommige plekken wel, maar mijn buurjongen is er al door heen gezakt hoorde ik![]()
Nee nog niet, not in the moodquote:Op zondag 29 januari 2006 14:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
@mod: heb jij nog om die icoontjes gezocht? Zo nee, haast dan nietik heb momenteel tijdelijke icoontjes in gebruik, ik hoop echter wel betere icoontjes te vinden/krijgen.
dat is ZOOOOOO KOUD!!!!quote:Op zondag 29 januari 2006 14:36 schreef Esto het volgende:
[..]
*knuf*quote:
Eigenschuld danquote:
Hier is het een grote grijze prut... En ik moet er nog op uit om foto's te schieten voor m'n verslag... Ik denk dat ik me toch maar even warm aan ga kleden en op de fiets stap om het mooie dorpje Glimmen vast te leggen op deze grauwe koude dag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |