Welke is dat??? Ik houdt me niet zo bezig met gebruikers van die bolides.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:30 schreef RonaldV het volgende:
[..]
De auto van de erven A.H. uit V. nog gezien?
Relatie-killer 1e klasquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:31 schreef Esto het volgende:
Avond
Ik heb een nieuwe verslaving gevonden -> Sims 2, dus ik ben weer weg
Niet waarquote:
quote:
Ik vecht niet met vrouwen. Ik hoef mijn kop alleen maar te laten zien en ze rennen al weg.quote:
Ow ik niet hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:27 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik vecht niet met vrouwen. Ik hoef mijn kop alleen maar te laten zien en ze rennen al weg.![]()
Nou weet ik opeens niet of ik je morgen moet ophalen in Assenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:27 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik vecht niet met vrouwen. Ik hoef mijn kop alleen maar te laten zien en ze rennen al weg.![]()
Ik ook wel, maar voor mindere leuke dingenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:20 schreef Mauro het volgende:
[..]
Anders ik wel.
Ben midden in de nacht al opgestaan![]()
Zelfs Esto is niet bang voor mij...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:18 schreef Mauro het volgende:
[..]
Nou weet ik opeens niet of ik je morgen moet ophalen in Assen
Als jij de vrouwtjes al wegjaagt door alleen je kop maar te laten zien maak ik natuurlijk geen kans meer zolang jij bij mij in de auto zit
Applausje voor jezelf!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:59 schreef Vliegvrager het volgende:
Stelletje zeurpieten over midden in de nacht opstaan. Doe ik iedere nacht.
Egnie...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:51 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zelfs Esto is niet bang voor mij...En -Marjo- ook niet, hoop ik
![]()
Link?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
Yesweerkaart gemaakt
straks even aantal foto's op mijn website plaatsen
Waarom zouden wij bang voor jou moeten zijnquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:51 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zelfs Esto is niet bang voor mij...En -Marjo- ook niet, hoop ik
![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:35 schreef Esto het volgende:
[..]
Waarom zouden wij bang voor jou moeten zijn?
quote:
Je doet engquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:45 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
getverdegetver... wat dramatisch allemaal.
![]()
Beter nu dan morgenquote:
quote:
thnxquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:53 schreef _moder8or_ het volgende:
Veel succes en plezier morgen hè.
Da's de vijfde keer dat je het over je ziek zijn hebtquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:07 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik lig morgen op de snijplank, ben ziek als ik weet niet wat.
http://www.speedygj.nl/nlweer/weervanacht.htmlquote:
Laat het ajb niette hard vriezen in groningen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
http://www.speedygj.nl/nlweer/weervanacht.html
Dit is wel een testkaart hoorde echte kaarten ben ik nu mee bezig, alleen er zijn niet zoveel mooie weer icoontje's
Alles heeft een beginquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
http://www.speedygj.nl/nlweer/weervanacht.html
Dit is wel een testkaart hoorde echte kaarten ben ik nu mee bezig, alleen er zijn niet zoveel mooie weer icoontje's
Ik moet het gewoon kwijtquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's de vijfde keer dat je het over je ziek zijn hebtMisschien ff in KLB een topic starten
![]()
Dat zeg ik ..... KLBquote:
Stop dan maar met dat geklaag aubquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:02 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nè dankJullie zijn al te goed voor me
Het kan zelfs nog kouder wordenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:47 schreef Mauro het volgende:
[..]
Laat het ajb niette hard vriezen in groningen.
Ik heb niet zo'n zin om te krassen!
Dit lijkt mij een betere:
[[url=http://xs65.xs.to/pics/06046/weerkaart.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Ja klopt, maar de mooiste iconen kan ik dus nooit krijgenquote:
Ik wil je best wel ergens mee helpen hoor.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja klopt, maar de mooiste iconen kan ik dus nooit krijgen![]()
---> KLBquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:17 schreef Subhuman het volgende:
Als ik morgen op onze supergezellige meet (dus ontopic) hoofdpijn heb komt dat door het speciaalbier wat nu zijn weg door mijn slokdarm vindt.
als je nu bedenkt dat er misschien de mogelijkheid is dat je hoofdpijn hebt morgen.. waarom neem je dan een biertje?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:17 schreef Subhuman het volgende:
Als ik morgen op onze supergezellige meet (dus ontopic) hoofdpijn heb komt dat door het speciaalbier wat nu zijn weg door mijn slokdarm vindt.
Weet jij een paar danquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:07 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik wil je best wel ergens mee helpen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |