Vind je dat om te lachenquote:
quote:
Verstappen is eerste geworden inderdaadquote:Op zondag 29 januari 2006 18:08 schreef lostminds het volgende:
ik ben weer vrolijk !!![]()
verstappen 1ste![]()
![]()
Zijn we al, kletskousquote:Op zondag 29 januari 2006 18:59 schreef RonaldV het volgende:
Zouden jullie naar MSN kunnen verhuizen?
quote:Op zondag 29 januari 2006 16:50 schreef Jelleee het volgende:
Zouden ook vanavond wel een paar portretjes worden gepost in het topic, als iedereen van de meet voor 23:00 thuis is..
ja, ik leef nu weer
Net portret van mezelf geschoten, kijken of er iets tussenzit!
Zie het meeting topicquote:Op zondag 29 januari 2006 19:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]ik ben erg benieuwd naar de foto's mensen
ik hoop dat jullie het leuk hebben (gehad)
* Ynske checkt fobo:quote:Op zondag 29 januari 2006 20:45 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je mag er voor uitkomen hoor, je bent niet de enige vrouw die me mist
Ja Flash was er ookquote:Op zondag 29 januari 2006 21:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zitten leuke foto's bij, is die flash ook mee geweesthmmz...
Hmmz okequote:Op zondag 29 januari 2006 21:07 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ja Flash was er ook
was leuk dat ie er was
Waarom zou je, als Belgische, een NS voordeelurenkaart hebbenquote:Op zondag 29 januari 2006 23:10 schreef sararaats het volgende:
ik heb een Voordeelurenkaart van de NS
pssst..quote:Op maandag 30 januari 2006 08:38 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen![]()
Best klote dat ik komende tijd te weinig tijd heb voor fotografisch gerelateerde activiteiten
daarom meldde ik er ook wat bij dat aan fotografie gerelateerd wasquote:Op maandag 30 januari 2006 08:41 schreef Mauro het volgende:
[..]
pssst..
Gisteren uit zeer betrouwware bron gehoord dat er met de zwaaiposts wat ging gebeuren
Goede morgen!
Smart thinking!quote:Op maandag 30 januari 2006 08:46 schreef Xilantof het volgende:
[..]
daarom meldde ik er ook wat bij dat aan fotografie gerelateerd was
Ik hoop vanavond wat foto's van de meet te kunnen plaatsen, heb nog wel een aantal leukequote:Op maandag 30 januari 2006 08:48 schreef Mauro het volgende:
[..]
Smart thinking!
Ik ga straks foto's berwerken als ik thuis ben!
Nee, ik weet het.quote:Op maandag 30 januari 2006 08:54 schreef Xilantof het volgende:
Zeg Mauro... je linkje van gisteren werkt niet...?
Is goed! Thnxquote:Op maandag 30 januari 2006 08:56 schreef Mauro het volgende:
[..]
Nee, ik weet het.
Toen ik vanochtend opstond kon ik de server ook niet bereiken. En ik had even geen tijd om hem weer online te gooien.
Vanavond zo rond een uurtje of half 8 is ie weer online!
Topquote:Op maandag 30 januari 2006 09:02 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemorgen!!!
Mauro, de remote doet het!
Wat een klein dingetje trouwens, had 'm groter verwacht....
Damesmodeletje hequote:Op maandag 30 januari 2006 10:16 schreef HMaster-II het volgende:
Goemogh![]()
-Marjo- die remote past mooi bij die grote camera van jouw.![]()
Idd jaquote:
WHZquote:
quote:
Analoog of digitaal?quote:Op maandag 30 januari 2006 12:25 schreef Kleintje het volgende:
Heeft er niet iemand nog een leuk beginnerscameratje liggen waar ie niet veel mee doet die ik kan overnemen???
Ik wil ook zo graag gaan beginnen....
quote:Op maandag 30 januari 2006 12:26 schreef PdeHoog het volgende:We gaan hier geen Canon / Nikon-gevecht van maken he
Hij was te makkelijk. Kon het niet latenquote:Op maandag 30 januari 2006 12:33 schreef -Marjo- het volgende:
Tssss...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |