ik kan een jurk lenen van een tantequote:Op zondag 29 januari 2006 23:13 schreef pea4fun het volgende:
Heb je wel een jurk? Anders wordt het moeilijk...
hah, ik ga niet trouwen hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 23:15 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Trouw je alleen of zoek je nog kandidaten?![]()
Ik wil het best proberen hoor, maar ga nu naar bed, kunnen het er wel over hebben.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:14 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik kan een jurk lenen van een tante
had ik al voor gezorgd hoor
Ik moet het toch even vragen...quote:
ik ben gewoon benieuwd hoe ik er in een trouwjurk uit zal zienquote:Op maandag 30 januari 2006 11:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik moet het toch even vragen...
Waarom wil je dit??
Ik vindt het raar, je gaat niet trouwen maar toch wil je een trouwreportage van alleen jezelf in een trouwjurk.
Kan je niet wachten tot je echt gaat trouwen?
Ben je benieuwd hoe je er in een trouwjurk uit zult zien?
Ik bedoel dit niet lullig, maar ik vraag het me serieus af....
mijn tante heeft geen bruidswinkel hoorquote:Op maandag 30 januari 2006 13:40 schreef lostminds het volgende:
en hoe zie je dat voor je?
want gewoon zien hoe een jurk je staat kan ook voor de spiegel of je tante die even de foto maakt
blijkbaar wil je meer dan dat
welke setting? studio, stadhuis, kerk, buiten?
en waar gaan de foto's voor gebruikt worden?
heeft je tante toevallig een bruidsmodewinkel ofzo?
wat op zich niet erg is maar het staat zo lullig als achteraf blijkt dat het een goedkope manier was om aan foto's voor de nieuwe catalogus te komen...
beter dat je dat dan gewoon zegt, ik denk dat er dan nog steeds zat mensen zijn die het willen doen
zoals puckzz al zegt, beetje vreemd verhaal![]()
dat was ik echt wel van plan hoorquote:Op maandag 30 januari 2006 13:51 schreef lostminds het volgende:
tip:
ga naar de volgende meet en neem die jurk mee
daarna komen de foto's waarschijnlijk je oren uit
ja en spammers zijn ook gewoon arme jongens die nog maar net rond kunnen komenquote:Op maandag 30 januari 2006 13:44 schreef Ymke het volgende:
Ach , als dat meiske nou gewoon een leuke foto van zichzelf wilt als bruidje , wat maakt dat nou uit? Daar hoeft ze toch verder hier geen verantwoording over af te leggen?
quote:Op maandag 30 januari 2006 13:51 schreef lostminds het volgende:
tip:
ga naar de volgende meet en neem die jurk mee
daarna komen de foto's waarschijnlijk je oren uit
te laat, het is al een eigen leven gaan leidenquote:
denk dat daar een groot verschil tussen zit hoorquote:Op maandag 30 januari 2006 14:21 schreef lostminds het volgende:
[..]
te laat, het is al een eigen leven gaan leiden![]()
er zitten al meerdere vrouwen met glimmende oogjes dit topic te lezen en weg te dromen over wat er komen gaat
Yeah meetquote:Op maandag 30 januari 2006 14:14 schreef lostminds het volgende:
nou da's duidelijk, dat word een bruidsfoto meet![]()
Una_Piedra als bruidsjonker. Mijn dromen komen uit!!!quote:Op maandag 30 januari 2006 14:27 schreef donnahvh het volgende:
[..]
allemaal bruidsmeisjes en jonkers van sararaats![]()
Wrom niet?quote:
noi idd nietquote:Op maandag 30 januari 2006 14:28 schreef Icicle het volgende:
Jamaar dat is toch niet eheeeeecht..
volgens mij beantwoord je nu je eigen vraagquote:Op maandag 30 januari 2006 15:05 schreef sararaats het volgende:
zie ik eruit als iemand die mijn droom verzint?
by the way, op mijn normale foto's kijk ik scheel hoor
Waar gaat die hoed met dat meisje naartoe?quote:Op maandag 30 januari 2006 14:38 schreef lostminds het volgende:
kinderen ook mee...
awwaliev![]()
[afbeelding]
die was op de groei gekocht, de moeder hield alvast rekening met het volgende huwelijkquote:Op maandag 30 januari 2006 15:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Waar gaat die hoed met dat meisje naartoe?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |